Goedemorgenn!
Bianca - Super leuk een meisje! :inlove: Ik las inderdaad ook dat Lautje een ventje erbij krijgt! Echt super leuk allemaal!
Hier verder weinig te melden… Ik hoop op de 22 graden van het weekend, lekker naar het strand ofzo
Liefss
hallo allemaal,
Nietjelief, las op hyves dat je betrokken bent geweest in een aanrijding, ben je zelf nog heel? veel schade?
Ik heb vandaag een k*tdag, te horen gekregen dat ik per 1/7 mijn baan kwijt ben. Doe stinkend mijn best maar vinden dat ik te weinig initiatief toon in tegenstelling tot een paar maanden geleden. Ben er best verdrietig om aan de ene kant en aan de andere kant ben ik blij, vond het toch een klote organisatie. Moet nu toch wel weer op zoek naar een andere job, is wel klote net nu ik zwanger probeer te worden. Ben normaal niet zon jankert maar heb toch flink wat tranen laten vloeien.
Zie er als een berg tegen op om er morgen weer heen te gaan, maar ga toch, laat me niet kisten.
fijne avond
@ Liesje: Kan me voorstellen dat je er even flink doorheen zit na zulk nieuws… Ik hoop dat je snel een nieuwe (en leuke!) baan vind. Dikke knuffel voor jou! :-*
truusie : van harte nog met de verjaardag van je dochter
Liesje : ik snap dat je even goed gehuild heb hoor is niet meer dan normaal mijn man is tot twee keer aan toe in anderhalf jaar tijd zn baan verloren door de resesie ik heb toen ook flink gehuild.
heb je een beetje makelijke sector om een nieuwe baan in te vinden ???
bianca een meisje en lou een jongen wat leuk
ik heb volledige bedrust gekregen tot 37 weken dus ik verveel me lekker :?
Gelukkig ben ik niet gebonden aan een bepaalde sector, ik ben secretaresse dus kan overal aan de slag.
Jeetje zeg, wat lang bedrust, kan me voorstellen dat je je doodverveelt. Moeilijk ook om zo lang je gemak te houden. :hug: heb je wel verdiend.
@ Lautje wat leuk een jongen! :inlove:
@ Liesje wat rot van je baan. Maar als je toch al niet happy was in die organisatie is het misschien maar beter zo. Maar ik kan me voorstellen dat het wel even heel rot voelt. :hug:
@ Nietjejelief hopelijk ben je zelf niet gewond geraakt! :hug:
@ Mamadidi ik las op je Hyve dat je placenta voor de uitgang ligt. Balen zeg! Ik zou gek worden als ik zolang bedrust zou moeten houden. En natuurlijk jammer dat je nu perse een keizersnee moet na 4 natuurlijke bevallingen. Maar ook dat komt wel weer goed! :hug:
Hier ben ik hard aan vakantie toe. Ben een beetje overwerkt. Gelukkig kan ik aftellen.
Hallo dames,
Sorry dat ik even niet zo veel reageer. Ik lees nog wel gewoon alles mee. Ik heb al de hele week ruzie met mn vriend, dus ik heb even andere dingen aan mn hoofd helaas…
Veertje :hug: Hopelijk komen jullie er samen uit.
Hi allemaal!
Ja ik ben inderdaad betrokken geweest in een aanrijding… Kwam even een pool met zijn mercedes Vito mijn rechterdeur ingereden… Heb zelf niks, beetje spierpijn van de klap… Me auto heeft wel veel schade, maar die staat al bij een schadebedrijf en ik heb nu een cabrio meegekregen… heel vervelend met dit weer… hihi…
Liesje: Jeetje meid, wat vervelend! Ik hoop dat je snel weer iets nieuws vindt!
Mamadidi: Tot 37 weken! Dat zou ik echt niet kunne hoor!
Veertje: veel sterkte meisje, ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen!
Nou hier hebben we al een beetje ‘‘voor’’ geklust… :lol: Aankomende dagen zijn we beide druk dus zal het er niet zo van gaan komen :eh:
Nou en verder zou ik vandaag met me maatje naar het terras gaan, maar meneer laat niks van zich horen :wall: … Mannen… Zucht… Ik heb er zo’n hekel aan als mensen hun afspraken niet nakomen… :snooty:
Even ego berichtje…ivm drukte…
Maar wou jullie even laten weten dat ik weer ongi ben geworden …precies op de NOD dus geen spannende momenten beleefd
Hier vandaag getest maar negatief. Maar goed ik meen vorige week ook nog iets van een eisprong te hebben gevoeld. Dus misschien is mijn NOD wel een week later. Ik weet het niet. Mijn ticker gaat uit van een cyclus van 32 dagen.
Ik wacht rustig af.
Oeh miro, spannend!! :dance:
Net gehoord dat een vriendin van me 6 weken zwanger is! Ik was wel even jaloers hoor
En met mn vriend komt het vast wel weer goed. We hebben het nog steeds niet goed gemaakt. Maar hij weigert gewoon te praten met me, het is echt zon man-man, grrrr… Als ik ergens een probleem mee heb in onze relatie zegt hij gewoon: ik heb nergens een probleem mee, dus dan is er ook geen probleem. :evil:
Nja, ben hem gewoon even zat deze week (en hij mij ook, hihi). Hebben jullie nog tips om je vent aan het praten te krijgen?
:-*
Oh veertje, dat is erg vervelend… Ik heb er ook zo één… Echt een binnenvetter ook wat dat betreft, behalve als het om zijn eigen problemen gaat…
Ik heb helaas die knop nog niet gevonden, om ze aan het praten te krijgen… de mijne heeft een klein hartje, dus zodra ik mijn eigen ding dan ga doen, krijg ik al snel een sms met excuses ofzo…
Maar zodra ik een geniale gedachte erover krijg, zal ik hem je melden :lol:
Goh, mijn rug en nek doen zeer… Ben al in het ziekenhuis geweest betreffende de aanrijding en toen was er geen schade te zien… Maar nu de spierpijn weg begint te trekken, heb ik toch een heel vervelende vervangende pijn…
Nietjelief Ik heb die knop helaas ook nog niet gevonden, maar we hebben het gister gelukkig goed gemaakt. Ik heb hem alles verteld wat me dwars zat en hij heeft heel braaf geluisterd… Dus ik ben heel tevreden
Maar jouw bericht klinkt niet goed! Als het aan blijft houden zou ik toch weer terug gaan naar de dokter hoor! Misschien zit er iets ´fout´ in je rug of nek en moet het gekraakt worden?
Hier nog niet ongi. Als dat zo blijft test ik woensdagochtend weer.
@Veertjeg wrote:
Hebben jullie nog tips om je vent aan het praten te krijgen? :-*
Heb je tips om ze weer stil te krijgen
Nee praten is hier niet het probleem. Dus daar kan ik je niet helpen. Die van mij houdt soms niet meer op met praten. En probeer er dan maar eens een woord tussen te krijgen. Moet soms echt aandacht voor mijn dingetjes vragen. Ik betrap mezelf steeds vaker dat ik zeg: lieverd, nu even niet!
Hahahahahahaha, die van mij kan ook heeeel goed praten hoor, vooral als ie met zn vrienden is, haha. Alleen hij is niet goed in praten over gevoelens enzo :roll:
Maar ik ben heel tevreden over ons gesprek gister
Hoi meiden,
Even een berichtje over hoe het is gegaan. Sorry dat het niet eerder gepost is. Zag dat jullie al weten dat het weer een knulletje wordt! Het maakte me niet uit wat het zou worden maar voor Bas is een broertje denk ik wel leuker.
Zo ver men kon zien is alles goed met de kleine. Hij lag met zijn beentjes over elkaar en met zijn handjes achter zijn hoofd in de relaxstand dus ze konden alles goed zien. Hartje had 4 kamers, hoofdje netjes rond en dicht, ruggetjes ook, mondje netjes gesloten, 10 tenen en 10 vingertjes. Dus wij zijn happy!
Lautje wat heerlijk lijkt me dat om te zien dat alles klopt en aanwezig is Nu hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer over te maken en hopelijk kun je deze laatste maanden heerlijk genieten van je zwangerschap!
Miro Wat is het spannend bij jou! Al 1 dag overtijd! Mijn NOD is morgen/overmorgen dus ook lekker spannend. En volgens mij zag ik nog meer bijna NOD´s voorbij komen… Oeh ik hoop zo dat het voor een van ons (of allemaal tegelijk natuurlijk :lol: ) deze ronde raak is
Ik heb trouwens echt last van het-mezelf-voor-de-gek-houden-met-zogenaamde-kwaaltjes-syndroom… :doh: Ik ben al de hele week een beetje misselijk en dan denk ik meteen dat het raak is, hihi… (Terwijl ik het verband tussen een brownie en misselijk bijvoorbeeld nooit leg :roll:)
Naja, als morgen mijn ongi niet doorbreekt ga ik overmorgen testen…
@ Lautje wat fijn dat de alles tijdens de echo goed was!
@ Veertje herken baar hoor als die zogenaamde kwaaltjes.
Ik ben nog niet ongi maar heb wel een ongi gevoel. Als er morgen nog geen ongi is, ga ik weer testen.
Ik weet niet of het lukt om morgen online te komen. We vertrekken namelijk voor een week naar Mallorca! Maar mocht het positief zijn, dan probeer ik het zeker even te melden. Als jullie niks horen ga er maar vanuit dat het negatief was of dat ik de :twisted: heb gekregen. Ik haal maar vast mijn ticker weg.