Grrrrrr… Ik heb nu al mn 7 ovulatietesten gebruikt en elke keer negatief… Ik heb echt het gevoel dat ik 250 kronen in de prullenbak heb gegooid… En bovendien ben ik een beetje bang dat ik helemaal geen eisprong heb, want als ik m nu nog pas over twee dagen moet krijgen is het wel heel laat…
over 2 dagen hoeveelste dag is het dan? :hug:
ik had cyclus van 40 dagen en pas op de 26e dag een ei gehad
dus alles kan en ik heb wel 15 testen gebruikt :hug:
Grrrrrr… Ik heb nu al mn 7 ovulatietesten gebruikt en elke keer negatief… Ik heb echt het gevoel dat ik 250 kronen in de prullenbak heb gegooid… En bovendien ben ik een beetje bang dat ik helemaal geen eisprong heb, want als ik m nu nog pas over twee dagen moet krijgen is het wel heel laat…
over 2 dagen hoeveelste dag is het dan? :hug:
ik had cyclus van 40 dagen en pas op de 26e dag een ei gehad
dus alles kan en ik heb wel 15 testen gebruikt :hug:
komt goed echt :-*
Ik zit nu op dag 16 van mn cyclus, maar volgens mij heb ik nu wel gewoon een cyclus van 28 of 29 dagen, dus ik zou toch ongeveer nu mn ei moeten krijgen, toch? Ja, ik baalde ook nog extra omdat 2 van de 7 testen een foutmelding gaven. En ik heb nu even geen geld om nog een keer 25 euro daar aan uit te geven, dus deze maand maar lekker verder klussen zonder testen… :dance:
Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Begin je je al beter te voelen?
Balen Veertje, dat je je ei niet heb gespot met de testen… Toen ik de eerse keer gebruikte toen had ik eerst uitgerekend wanneer ik hem ongeveer moest krijgen en daarop getest. En toen wasdie meteen de eerste dag positef, en de tweede testdag nog positiever
Goh, ik zou een goede collega (maatje) morgen gaan ophalen van zijn vakantie in schiphol, maar door die aswolk ben ik toch bang dat hij niet gaat vliegen morgen
Gaat hard he…Ik sta er echt minder bij stil dan bij de eerste. Ineens ben ik al weer op de helft! Ik voel me verder prima, weer energie! Dus mag niet klagen. Begin nu wel dikker te worden en voel de beeb al flink trappelen. Nu merk ik wel dat ik zwanger ben :inlove: 20 april hebben we de 20 wekenecho. We willen graag weten wat het wordt, kan al 20 weken niet wachten :lol:
Nietjelief balen dat je zo’n last hebt van je menstruatie :hug:
Veertje wat bizar dat die testen niet schijnen te werken. Heb je al een ander merk geprobeerd? Wel lastig
Even een vraagje hoor aan degenen die er verstand van hebben. Nu ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk elke cyclus een of twee dagen heel elastisch slijm. (Hehe lekker vieze vraag) Toen ik net naar de wc ging zag ik dat ik het nu ook heb. En nu lees ik overal dat dat dus kan betekenen dat de eisprong eraan zit te komen. Maar als ik nou morgen mn eisprong heb, dan zit er maar 10 dagen tussen mn NOD en mn eisprong? Kan dat wel zo kort?
Hihi volgens mij is iedereen hier lekker aan het genieten van het zonnetje en het heerlijke weer :lol: Ik ben ook schuldig hoor :lol:
Had gisteren een fotoshoot en toen kwam de fotograaf erop om foto’s te maken IN een in bloei staande boom :inlove: . Het was een geweldig idee, totdat ik met mijn 12cm hoge hakken en peperdure kledij die boom in moest klimmen :shifty:
Nou dat is niet gemakkelijk hahaha… Maar ik denk wel dat de foto’s bloedjemooi zijn geworden, dus was voor een goed doel :lol:
En nu heb ik spierpijn :roll:
Bianca- super spannend! Heb je zelf al een voorgevoel of nog niet?
Wel laten weten hier hoor, want nu ben ik ook razend nieuwsgierig!
Lautje - Jij ook laten weten of het broertje of zusje gaat worden he!
Veertje - volgens mij is dit mogelijk, maar dan komt je NOD ook iets te verschuiven. Ik kan het ook merken aan mijn afscheiding rondom mijn vruchtbare dagen
Jeeej, ik ga vanavond mijn maatje eindelijk ophalen… Hij zou zaterdag met het vliegtuig vanuit Frankrijk weer terug komen, maarja door al het natuurgeweld incl. wolk werd dat steeds uitgesteld. Nu is hij het zat ( al woont hij daar , hij wil weer aan het werk hahaahha ) en pakt hij de trein en komt hij vanaaf aan
Hij is echt mijn uitlaatklep de afgelopen tijd ( voor mijn gezeur, gezanik en gejank ) , dus ik ben blij dat mijn macho Fransman weer terug komt :dance:
ik heb twee keer de buikgriep gehad en daarna alle kinderen ook een keertje en zijn we aan het verbouwen geweest.
met mij gaat alles prima ik ben de 12 weken voorbij en we weten naar alle waarscheinlijkheid wat het word maar het is even afwachten tot we het echt zeker weten voor we het vertelen.
ik ben alleen nog erg moe maar misselijk nee bijna geen last van gehad.
ik hoop zo dat jullie ook allemaal snel zwanger zijn.
en vanaf wanneer had jij weer energie? hier is het nog ver te zoeken me huis is echt een bende (boven)
ik heb er gewoon geen fut voor :oops:
Vanaf een week of 16 kreeg ik weer een beetje energie. Het is nog niet top hoor, maar kan tenminste weer wat dingen ondernemen. Balen dat je nog zo misselijk bent
Ik vind het ook zo spannend, zit al een week in spanning :lol:
Ff ego, ik ga zo terug lezen en op iedereen reageren.
Vrijdag en zaterdag, lag ons internet eruit.
En gister was het mooi weer. Dus niet veel achter de laptop gezeten.
Mijn huis is in de verkoop gegaan vorige week. Wel spannend. Mensen die een linkje willen, kunnen die krijgen via PB.
En we hebben vorige week een zonvakantie geboekt die op zeer korte termijn al plaatsvindt. Ik zal niet exact vertellen wanneer. Maar het kon nog wel eens spannend worden of dat doorgaat nu die aswolk het luchtverkeer ontregeld. En toen we boekten was daar nog geen sprake van. Hoop maar dat het door kan gaan.
Verder heb ik afgelopen zaterdagavond weer iets gevoeld wat lijkt op een eisprong. Ik heb geen ovulatietest gedaan, maar we hebben voor de zekerheid maar wel geklust (12 uur daarna, eerder hadden we geen puf ) Ik heb dus geen idee welke NOD ik aan moet houden. Maar ik ga maar niet te snel testen. Mijn NOD zou dus zomaar een week later kunnen zijn. Hoewel ik dat op basis van de geschiedenis van mijn cycli deze maand niet zou verwachten. (of misschien heb ik 2 eisprongen gehad met een week ertussen? :think: ) De NOD zou zo maar eens tijdens mijn vakantie kunnen zijn.
@ Veertje balen dat die ovutesten niet je ei hebben gespot.
Als je eisprong later heeft plaatsgevonden zoals jij bedoeld in je verhaal over slijm, dan kan het zijn dat je NOD ook later is. Meestal (maar niet bij iedereen) zit er 14 dagen tussen eisprong en menstruatie.
@ Bianca balen dat je nog zo misselijk bent en dat je weinig fut hebt. Hopelijk knapt dat snel op.
@ Deeske hey ben jij er ook nog?
Waar is Truusssie trouwens? :think:
En Tigru, meid hoe is het met jou?
@ Nietjejelief zet je de foto’s op je Hyves? Ik ben wel benieuwd!
Fijn dat je maatje er weer is.
@ Mamadidi zo ook alweer de 12 weken voorbij. Alsof zwangerschap niet zwaar genoeg is, krijg je er ook nog de griep en dat van je kids erover heen. Hopelijk voel je je snel wat beter!
ik lees ook wel keurig mee, maar van reageren komt het niet echt. ben druk geweest met de voorbereidingen van tamara’s verjaardag en de dag zelf natuurlijk, ook nog eens lekker weer en druk met de zaak, maar ik lees wel mee hoor!
alles gaat hier prima, tamara is lekker verwend en wij gaan het de volgende ronde weer proberen, deze ronde hebben we niet geklust, alles even kort samengevat
dus :hug: voor iedereen die dat nodig heeft, verder veel sterkte voor de zwangeren, klussers en afwachters hier!
fijne dagen en als ik jullie niet meer spreek, fijne koninginnedag met (hopelijk) lekker weer!!
Truussie, nog van harte gefeliciteerd met je kleine meid.
Afgelopen weekend heerlijk geklust :D. Ben al twee dagen misselijk opgestaan, weet niet of het zo snel kan, kan ook van de spanning op mijn werk komen, we zullen het volgende week zien.
@ Truusssie gefeliciteerd met de verjaardag van Tamara! Volgende ronde, nieuwe kans!
@ Deeske als je het steeds druk hebt, schiet reageren er wel eens bij in. Dat herken ik wel. Ik heb ook niet altijd wat te melden. Maar probeer toch wel een paar keer per week te reageren.
@ Liesje volgens mij duurt het ongeveer 4 dagen(kan iets varieren dacht ik)) na een evt. bevruchting voor innesteling plaatsvind. Volgens mij begin je dan pas hormonen aan te maken voor de zwangerschap. En kan je dan kwaaltjes krijgen. Op de hoofdpagina van KOK kan je precies lezen hoe zoiets gaat. Dan kan je voor jezelf nagaan of jouw klachten misschien betekenis hebben.