@ Bianca :hug: hopelijk voel je je snel wat beter en kan je gaan genieten. Is deze zwangerschap anders dan je eerdere zwangerschappen?
@ Danielle spannend!!
@ Nietjejelief en Deeske ik wou dat we het rustiger aan konden doen. Maar ik ben alweer 31 (bijna 31 en een half). Stel we komen in de medische molen terecht… En we zouden graag 2 kindjes willen (zo denken we er nu over) Ja dan hoor ik die biologische klok toch wel tikken.
Morge!
Miro, ja ik snap je helemaal. Wanneer je tegen die leeftijd aankomt, dan wordt de druk toch iets hoger… Ik ben net 22, mijn vriend 23… Dus wij hebben dat gelukkig niet…
Mmm… Ja Danielle… Het is nu echt aftellen voor je he… Heb je nog niet stiekem getest?
Ik heb hier sinds gisteren een zwaar gevoel in mijn onderbuik en al een week zere ( . ) ( . ) , maar dat kan ook zijn omdat ik ongi moet worden… Alles is mogelijk wat dat betreft…
Vanmid denk ik ook ff langs de kapper … Volgende week weer eens een fotoshoot
@miro wrote:
@Veertjeg wrote:
Miro Haha, inderdaad, hier verkopen ze ze ook gewoon in de drogist ja, is alleen ietsje duurder. Ik ga binnenkort maar ns kijken Hoe werken ze bij jou eigenlijk? Doe jij echt elke dag die test?
Ik heb ze gister net ontvangen. Aan de hand van je gemiddelde cyclusduur moet je starten met testen op een bepaalde cyclusdag en net zo lang door testen tot je een positieve ovulatietest hebt.
Maar ik ga ze deze maand nog niet gebruiken denk ik. Ik vermoed dat ik deze maand mijn eisprong wel weer voel. Het gaat me dan meer om de volgende ronde (als er een volgende ronde komt)
Aha, dus jij hebt er nog geen ervaring mee? Ik ben net naar de apotheek geweest en ik heb die testen gekocht van Clearblue. Pfoe, wat is dat duur zeg :shock: Als ik deze ronde niet zwanger raak, doen we het volgende maar gewoon weer lekker zonder :shifty:
Maar ik ga zo voor het eerst testen, ben benieuwd.. :D
Ik heb vannacht mijn eisprong gevoeld :dance:
En ik denk dat we dat wel optimaal benut hebben.
Mijn cyclus is dan eigenlijk een dag korter dan de banner(31 dagen). Maar ik ga mijn banner niet aanpassen.
En dan nu maar weer afwachten.
@ Veertje, is dat zo duur in Zweden? Ik heb eerder ovu-testen van de Kruidvat gehad. Volgens mij waren dat 5 tesen voor 12 euro ofzo :think:
En nu die van die site 10 ovu-testen en 3 zw.testen voor 11 euro ofzo.
Maar goed ik heb nu dus 10 ovu-testen en 13 zw.testen voor die prijs Dat is wel mazzel.
@miro wrote:
@ Veertje, is dat zo duur in Zweden? Ik heb eerder ovu-testen van de Kruidvat gehad. Volgens mij waren dat 5 tesen voor 12 euro ofzo :think:
En nu die van die site 10 ovu-testen en 3 zw.testen voor 11 euro ofzo.
Maar goed ik heb nu dus 10 ovu-testen en 13 zw.testen voor die prijs Dat is wel mazzel.
Ja, het waren 7 testen voor ongeveer 25 euro… Dat vind ik toch wel te duur om elke maand te doen… (Of ben ik nou heel krenterig… :D)
Die van jou waren inderdaad wel heel goedkoop! :thumbup:
Maar laten we hopen dat we ze allebei niet lang mee nodig hebben
Goedemorgen!
@ Veertje - nee klopt, via de kruidenier ofzo zijn ze inderdaad best wel duur… Toen ik ze kocht had ik er hetzelfde idee bij als jij De volgende keer ga ik ook voor zo’n pakket, scheelt toch aanzienlijk!
@ Chocobroodje - Hoe is het nu met je?? Is de ongi doorgezet? Of heb je toch een positieve test?
@ Hier - vandaag op dag 27, 1 dag van mijn gemiddelde NOD af, en wat donkere afscheiding, dus dat betekend meestal dattie gaat komen :evil:
Dames dames, ik wil positieve testen zien!!! :dance:
In het begin ging het nog zo snel met ons, maar we blijven een beetje steken, he?
Ik ding nog mee
Ik had verwacht dat ik het vanochtend of vanmiddag zou krijgen, maar ben alleen een enkel druppeltje oud bloed verloren… Verder ook nergens last van, dus eh…
Ben benieuwd hoe het met chocobroodje en Danielle is, hun hadden allebij het idee dat het raak was…
ik ben helaas vandaag ongesteld geworden, ach jah we gaan gewoon weer verder met klussen
Ok, dan duim ik voor jou nietjelief…
Ik zit nu in de klusdagen… En om een of andere reden vind ik deze ronde veel spannender dan anders, haha…
Goedemorgen!
@ Danielle - Jammer meid, op naar de volgende ronde!
@ Veertje - Veel klusplezier! :lol: wat leuk dat het zo goed voelt! Je hebt natuurlijk ook zo lang stilgestaan met je eerste cyclus, dat het nu gewoon leuk is dat alles weer als ‘‘natuurlijk’’ loopt…
@ Hier - Nog steeds ietsiepietsie bloedverlies… Kan het geen :twisted: noemen, maarja het zal nog wel doorkomen denk ik? :shifty: Als die niet doorkomt in de komende dagen test ik alsnog…
Het aftellen naar de NOD is hier weer begonnen
Hoop het zoooo…maar ga er maar niet vanuit.
Vorige maand had ik namelijk al zere borsten ruim een week voor de nod en nu nergens last van dus betwijfel ik het.
@ Danielle : Idd jammer dat je ongi bent geworden veel succes de volgende ronde :thumbup: voordat je het weet is het weer tijd om te testen
@Chocobroodje : Hoe is het met je ? Je had toch gister weer een test gedaan bij de dokter ? Hopelijk gaat alles goed met jou !
@ Tigru : Al lang geleden meid , Ik hoop dat het ook goed met jou gaat zag op je hyves van de week dat je nu definitief naar Duitsland gaat wel een grote stap zeg…ben je nog wel bezig om zwanger te worden of heb je tijdelijk een stop totdat je in Duitsland woont ?
@ Nietjejelief : Je weet het nooit je lichaam kan je zo voor de gek houden zal het idd even afwachten als ik jou was en dan weer een testje doen .
@ Veertjeg : veel succes met het klussen meid :thumbup:
@ Miro : Ik ben jaloers op jou Ik voel namelijk helemaal geen eisprong wij klussen hier om de dag ( als mijn mannetje thuis is ) en dan maar hopen dat we op tijd zijn
Nog een paar dagen en dan word het weer spannend
Nu weer verder met leren…
Fijne avond allemaal !! :-*
@ Danielle jammer zeg! Op naar de volgende ronde. Hoe lang was je cyclus deze ronde?
@ Chocobroodje je maakt ons wel heel nieuwsgierig!
@ Nietjejelief jullie gingen deze maand niet voor het echie toch? Maar je kan natuurlijk wel raak geschoten hebben. Bij jou ook spannend dus.
@ Kersje ik voel mijn eisprong niet altijd. Eigenlijk voel ik alleen de linker kant. De 2 maanden dat rechts aan de beurt was hebben we er ook finaal naast gezeten met klussen. De 1e keer was de 1e ronde en dus nog niet zoveel ervaring. De 2e keer aan de rechterkant duurde mijn cyclus een week langer dan ik had gedacht. Ik kan alleen zeggen dat het ronde 2 niet raak was, omdat we toen wel op het juiste moment hadden geklust. In ronde 1 en 3 hebben we niet op het juiste moment geklust. Nu in ronde 4 weer wel, dus deze ronde is het spannend.
Om de dag klussen is in principe ook niet erg. (dat doen wij ondanks alles ook, dan missen we hem zeker niet) Alleen wel fijn als je ongeveer weet wanneer je daarmee moet starten en wanneer je weer kunt stoppen. Want het komt soms totaal niet uit omdat je nog 20 andere dingen te doen hebt. Maar ja, je wilt wat he?
Ik had ook op Hyves gelezen dat Tigru haar emigratieplannen definitief zijn. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat verder.
Goedemorgen!
Nou vanacht een helse nacht gehad, vol buikpijn… Had er zelfs bijna door moeten spugen :o … Maargoed, het ziet er dus naar uit dat mijn gevoel helemaal correct was en de :twisted: zijn gearriveerd…
Miro - nee we doen het niet voor het echie, in ieder geval wel onbeschermt, dus raak schieten kan altijd, maar niet puur gericht gericht vrijen
kersje - Spannenddd! Ik duim voor je!
Ik schaam me echt rot :oops:
Ik ben hier al zo lang niet geweest.
Ik weet gewoon soms niet waar ik de tijd vandaan moet halen. Zwanger zijn, actieve dreumes, werken, eigen zaak pfff
Ik lees vaak wel mee maar dan word ik weer gestoord of ben gewoon moe en reageer dan niet. Ben jullie niet vergeten!
Ik las dat er een aantal wel een dikke :hug: kunnen gebruiken
Jemig lautje! Je zit al bijna op de helft joh!
Gaat alles voorspoedig?
Maakt niet uit joh, als je af en toe maar eens komt spammen
Goh ik ben me toch naar van mijn menstruatie :sick:
Hello ladies,
Ben ik ook weer eens, heb weinig te melden dus het blijft bij mij ook bij het lezen van de geplaatste berichten. Momenteel staan de klusdagen weer voor de deur.
Lautje, je gaat echt snel. Weet je al wat het wordt, willen jullie dat niet weten of houd je het nog gewoon voor jezelf dat kan natuurlijk ook
nietjelief, weet precies hoe jij je voelt, Lijkt erg op wat ik had bij mijn voorlaatste menstruatie :hug:.
Tot spreekze weer allemaal.
spannend hier dames en weer dames die ong zijn geworden :hug:
hopelijk is er snel een zwangere bij
Even ego hoor
Mag waarschijnlijk wel op dit tijdstip
Grrrrrr… Ik heb nu al mn 7 ovulatietesten gebruikt en elke keer negatief… Ik heb echt het gevoel dat ik 250 kronen in de prullenbak heb gegooid… En bovendien ben ik een beetje bang dat ik helemaal geen eisprong heb, want als ik m nu nog pas over twee dagen moet krijgen is het wel heel laat…