December 2009 #3

Gewoon elke dag wat posten, zo houden we de gang er wel in :wink:

@ Kersje kan me voorstellen dat je van je cyclus baalt. Ik baal ook als ik zo’n uitschieter heb. Ik ging zo mooi gelijk met jou, Truussie en Tigru. Maar nu niet meer. Ach ja we overleven het wel. We hebben niet te klagen. Er zijn mensen die helemaal geen regelmaat in hun cyclus hebben.

Gelukkig is je man thuis in de klusweek! Hopelijk voel je je goed genoeg ervoor. Beterschap! :hug: (lisa was laatst ook ziek tijdens de klusdagen maar liet zich niet weerhouden :wink: )

Ik heb meer als een week lopen sukkelen met een lichte keelontsteking en droge prikkelhoest. Er begint nu eindelijk wat verbetering te komen.

Wij gaan dit weekend de klusdagen in. Gelukkig is mijn vriend wel elke dag thuis. Dat scheelt.

@ Veertje ik kreeg ooit een tip van Bianca en Truusssie om de testen te bestellen op baby. boom. shop (dit schrijf je aan elkaar met een www ervoor en een .nl erachter, maar je mag niet een directe link neerzetten) Dus daar heb ik ze vandaan. Tegen de tijd dat jij ze misschien wilt bestellen kan ik je vertellen of het gebruik bevalt.

Miro Bedankt voor de tip! Denk alleen niet dat ik ze daar ga bestellen want volgens mij worden ze niet bezorgd buiten Nederland. Ik ga morgen ofzo even kijken hier in de drogist. Volgens mij vekopen ze ze daar ook :smiley:

Ik ben ongesteld geworden… Zit al de hele ochtend te janken, echt ongeloofelijk Zo oneerlijk!!!

Goedemorgen meiden!

Ik meld me ook weer een keertje 8) Sorrrrryyy, ben gewoon lekker druk met alles en nogwat en nu het ook mooier weer wordt ben ik ook liever buiten dan binnen achter de PC hihi…

Dus dat wordt voornamelijk KOK’ken vanaf de zaak :roll:

@ Danielle_23 - Welkom! Gezellig, ik ben benieuwd of je ons direct goed nieuws kan melden :pray:

@ Chocobroodje - Meissie toch :hug: , wat heeft jou lichaam je in de maling genomen… Is niet leuk he :frowning: Dikke knuf voor jou! :-* :hug:

@ Miro - Dat is een nette service inderdaad! Tegen de tijd dat wij er ook weer fanatiek tegen aan gaan zal ik daar ook gaan bestellen, hoor er goede verhalen over :slight_smile:

Ik weet al niet meer wie het vermelde, maar ook ik moet een beetje oppassen dat ik me niet ‘‘rot’’ ga voelen over alle ‘‘actieve klussers’’ hier… Wij hebben besloten om eerst maar een beetje onszelf op orde te krijgen. Natuurlijk blijf ik wel van de pil, dus de kans blijft wel, maar ik ga even niet aan de gang met testen en dergelijke… Spontane en passionele acties gaan echt even voor hihi… :lol:

Wat betreft stoppen met roken - ook ik rookte ooit in mijn wilde jaren ( Okeeee, dat is nog maar 5 jaartjes geleden ) maar ik ben spontaan gestopt toen mijn opa longkanker kreeg. Dit was zo ingrijpend en shockerend dat ik nooit meer sigaret heb aangeraakt…

Ik snap er geen zak meer van. Gister avond begon ik wat te bloeden, maar nu is het alweer bijna afgelopen.

Zucht, ik haat mijn lijf soms…[/spoiler]

@chocobroodje wrote:

Ik ben ongesteld geworden… Zit al de hele ochtend te janken, echt ongeloofelijk Zo oneerlijk!!!

:hug: ach lieverd :hug:

huil maar :hug:

@chocobroodje wrote:

Ik snap er geen zak meer van. Gister avond begon ik wat te bloeden, maar nu is het alweer bijna afgelopen.

Zucht, ik haat mijn lijf soms…[/spoiler]

bel de dokter :-*

Ga ik dalijk ook maar even doen. Want het is nu zo goed als gestopt. Pfff laat zo wel even weten wat ze gezegd hebben.

Nou…

Als ik nu verder niet meer echt bloed, en geen ongesteldheidsgevoel krijg kan ik maandag opnieuw langskomen voor een test. In theorie kan het innesteling zijn, maar ik ben er een beetje bang voor. Tsja afwachten maar weer :frowning:

Ik ga maar een leuke aflevering van family guy kijken, dan wordt ik weer wat vrolijker.

@ chocobroodje: ach had je je er zo op verheugd meid? Tsja dan kan dat inderdaad hard aankomen. Ik heb wel vaker gehoord dat er nog lichte bloedingen zijn terwijl iemand toch zwanger is. Ik ken zelfs twee vrouwen die 9 maanden ongesteld bleven en toch zwanger waren maar ja dat zijn hoge uitzonderingen. Hoop voor jou dat het gewoon fftjes een bloeding was dan.

Ff voor Chocobroodje :hug: :hug:

Maar net wat Danielle zegt, het kan zijn dat je ondanks dat toch zwanger bent aangezien het bloeden weer is gestopt.

Toch maar aandringen op een bloedtest als je urine test weer negatief is.

@ Veertje ik had al even gekeken of ze in het buitenland leveren, maar kon het zo snel niet vinden. Maar in Zweden zijnook vast wel ovulatietesten te krijgen. Clea.rblue heeft ze ook en dat is een internationaal merk toch?

@ Nietjejelief hoe is het met jullie :hug:

Jullie zetten de plannen dus even op een lager pitje? Gewoon hier blijven schrijven hoor! We steunen elkaar door dik en dun toch?

@ Bianca hey hoe is het met jou? Verloopt je zs goed? Heb je weer een beetje meer energie?

@ Tigru hoe is het met jou? Al een tijdje niets van je gehoord!

Mamadidi, Truusssie en Deeske, hoe is het met jullie?

Morguh!

Miro - Thanks for asking! :-*

Alles is wel rustig hier, maar wel met enige spanning. Vandaar dat we niet super gericht aan het klussen zijn, aangezien ik ( en hij ook ) er eerst 100% op orde willen hebben. Nu de verhuizing voorbij is, alle stress rondom zijn moeder en ook de stress rondom mijn oma weer weg zijn kunnen we weer aan onze wegen gaan werken. En dit gaat gewoon beetje bij beetje. We komen we wel, alleen duurt eventjes met onze twee sterke persoonlijkheden…

Daarnaast gaat hij volgende maand waarschijnlijk een maand in het buitenland werken, waar we denk ik beide even onze rust kunnen pakken :slight_smile:

Alles komt goed, na regen komt zonneschijn toch?

Chocobroodje: ben je al bij de dokter geweest?

Hey hallo allemaal!

Ik schaam me een beetje omdat ik zolang niet langs geweest ben :oops: maar ben dan ook heel erg druk met werk, familiedingen, voorbereidingen voor ons huwelijk etc etc etc.

Maar goed, ben net weer ongesteld geweest. Aan de ene kant heel jammer dat het niet raak is, maar aan de andere kant ben ik heel blij dat er een regelmaat in mijn cyclus zit.

Wij hebben geen haast en zijn niet wanhopig bezig zeg maar. We willen plezier houden in ons sexleven. Natuurlijk proberen we het zo vaak mogelijk te doen en zou het leuk zijn als het snel raak is, maar geen gestress hier.

Ik zal proberen wat vaker langs te komen weer. :-*

Chocobroodje :hug: Oh, wat vervelend voor je, dat had echt niemand zien aankomen! En wel vreemd inderdaad dat het maar zo kort was? :hug:

Miro Haha, inderdaad, hier verkopen ze ze ook gewoon in de drogist ja, is alleen ietsje duurder. Ik ga binnenkort maar ns kijken :slight_smile: Hoe werken ze bij jou eigenlijk? Doe jij echt elke dag die test?

Bianca Hoe is het met jou eigenlijk? Je bent al weer 14 weken zie ik :shock: Wat gaat de tijd ontzettend snel zeg!

14 weken ja en nog steeds misselijk werk halve dagen en ben moe moe moe en moe

nu zit ik te eten was al aan het slapen en dan wordt ik ineens wakker met beren honger :roll:

tot nu toe nog niet echt kunnen genieten hoop dat dat snel komt :pray:

dus sorry maar kan jullie niet bijhouden en reageren :oops:

nog ff meiden en dan maar hopen dat het klussen z’n werk heeft gedaan :wink:

Hellow allemaal!

@Deeske: Zo denken wij er ook over :slight_smile: We zijn nog jong, hebben geen haast en willen er ook zeker geen haast achter zetten… haastige spoed is zelden goed :lol: … Maar het zou wel leuk zijn :lol:

Danielle: Spannend hoor! Wanneer ga je testen?

Hier lopen we ook tegen de NOD aan, maar heb geen verwachtingen :slight_smile:

@Veertjeg wrote:

Miro Haha, inderdaad, hier verkopen ze ze ook gewoon in de drogist ja, is alleen ietsje duurder. Ik ga binnenkort maar ns kijken :slight_smile: Hoe werken ze bij jou eigenlijk? Doe jij echt elke dag die test?

Ik heb ze gister net ontvangen. Aan de hand van je gemiddelde cyclusduur moet je starten met testen op een bepaalde cyclusdag en net zo lang door testen tot je een positieve ovulatietest hebt.

Maar ik ga ze deze maand nog niet gebruiken denk ik. Ik vermoed dat ik deze maand mijn eisprong wel weer voel. Het gaat me dan meer om de volgende ronde (als er een volgende ronde komt)