December 2009 #3

Zeker spannend morgen.

Heb nagenoeg niets gemerkt van de Pregnyl, het brande een klein beetje maar niet vervelend. Heb het net als de Puregon in mijn buik gesoten.

Mag nu niet klussen na de inseminatie wel. Het is nodig geen zaadlozing te hebben 2-5 dagen voor de inseminatie.

Gelukkig dat je niet extreem moe bent ondanks dat je wat minder slaap hebt. Kan natuurlijk van alles zijn waardoor Ilse wat onrustig slaapt.

Fijne zondag

@ Liesje ik las in je andere topic dat de IUI goed verlopen is. En nu dus 2 weken wachten en duimen draaien. Spannend hoor!

@ Liesje kom je de dagen een beetje door?

:pray: :pray: :pray:

Kom mijn dagen redelijk door! Moet zeggen dat ik wel steeds nerveuzer wordt, komt nu steeds dichter bij.

Voel ook van alles, zere borsten, spierpijngevoel in mijn buik, last van mijn darmen. Door de hormonen weet ik ook niet wanneer mijn NOD is, houd het maar op woensdag.

Dus je NOD is niet standaard 14 dagen na de inseminatie?

En ja die kwaaltjes he? Ik dacht telkens van alles te voelen wachtend op mijn NOD. Maar die keer dat het raak was, had ik helemaal geen kwaaltjes. En de kwaaltjes begonnen bij mij pas met 6 weken zwangerschap. Zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

Hopelijk heb je voldoende afleiding de komende dagen.

Wanneer ga je testen?

Weet door de hormonen nu niet wanneer mijn eisprong is geweest, kan op de dag vd inseminatie of de dag erna zijn geweest, heb het niet gecontroleerd dmv ovutesten.

Nog eventjes geduld dus. Ga ook pas testen als ik verder over tijd ben.

mijn klachtjes waren een illusie, vanmorgen ongesteld geworden :frowning: .

Op naar IUI nr. 2

Hè verdorie! :hug: :hug: :hug:

Gister weer de IUI gehad. We hadden een super zaadscore, 36 miljoen zaadcellen per 0.5 ml en daarvan was de beweeglijkheid 90%. Er lag nog een druppel onder de microscoop en die hebben we even mogen bekijken, het krioelde vd zaadcellen.

Nu de 2 ellendige wachtweken in.

Fijn dat je deze ronde meteen verder kon.

Succes met wachten!

Mijn duimen gaan weer draaien.

Met Ilse gaat alles goed. Ze heeft nu 2 boventanden en 2 ondertanden. Dat lijkt zo anders! En het is een typische meid. Als het haar niet zint, gaat ze gillen. Ze vertoont nu al diva-gedrag. :wink:

Met eten gaat het iets beter. Daarnaast krijgt ze nog steeds BV.

Eventjes heel kort. Gister hebben wij verschrikkelijk nieuws te horen gekregen dat veel te vroeg is heengegaan mijn lieve schoonvader. Hij heeft besloten niet meer in ons midden te willen doorbrengen. Ondanks dat we heel verdrietig zijn respecteren wij zijn keuze en hopen we dat hij de rust gevonden heeft die hij zocht.

:kaars: :kaars:

Oh Liesje wat verschrikkelijk!

Ik heb er geen woorden voor.

Heel veel sterkte voor jou en je vriend :hug:

En een :kaars: voor je schoonvader

Liesje heel veel sterkte voor jullie… :kaars:

@ Liesje hoe gaat het nu?

Ik las ergens dat jullie vandaag de uitvaart hadden.

Jullie zullen wel geleefd zijn de laatste dagen.

Nogmaals sterkte toegewenst. :hug:

@ Liesje ik las dat je ongesteld bent geworden. :frowning: En dat jullie ook nog een tegenslag hebt te verwerken rondom de erfenis van je schoonvader.

Bah, hoeveel ellende kan je hebben?

Heel veel sterkte meid! :hug:

Ik hoop dat er vanaf nu alleen nog maar een stijgende lijn zal zitten in jullie leven met een hoop liefde en geluk. En hopelijk een kindje om dat alles compleet te maken. Wat dat is jullie ontzettend gegund! :-*

Hai dames die nog meelezen.

Ik zit weer tegen mijn NOD aan, vorige keren werd ik 12 dagen na mijn IUI ongesteld, zit nu op dag 11. Ik heb al sinds dag 2 na iui ontzettend pijnlijke borsten. Ik ga me inhouden met testen, iig t/m dinsdag (dag 14 na IUI). Ben erg benieuwd, heb vd week gedroomd dat ik een super positieve test had, heb ik nog nooit eerder gehad sinds we besloten hebben zwanger te raken dus wie weet.

Miro, wat las ik gaan jullie voor een 2e? spannend zeg.

Ik lees nog mee hoor!

Ik zit al met je af te tellen naar je NOD.

Super spannend altijd!

Wij hebben inderdaad de anticonceptie overboord gegooid. Maar ik verwacht op de korte termijn nog niet veel hoor. Omdat ik nog geen cyclus weer heb, door de borstvoeding. We zien het wel.

Ik hoop toch echt dat jij en Kersje er eerder zijn met goed nieuws! :-*

Ik lees ook zeker nog mee, maar kom op het forum nog maar eens in de week (over het algemeen).

Maar Liesje, wat ontzettend spannend! Hier gaan de duimen draaien…

En Miro, spannend ook een 2e. Ik zou ergens ook graag wel willen, maar wij moeten eerst verhuisd zijn…

He jakkes Liesje ik lees dat je weer ongesteld bent geworden. :cry:

Ik vind het echt verschrikkelijk voor je dat het maar niet wil lukken. Zo oneerlijk. Ik snap heel goed dat het forum superconfronterend voor je is. En dat er nog maar weinig steun kunt vinden/halen.

Even een flinke :hug: voor jullie.

Heb je enig idee hoe vaak ze IUI doen voor ze overgaan naar IVF?

Is er na de operatie nog wel eens getest met contrastvloeistof ofzo of je eileiders nu inderdaad doorgankelijk zijn?

:-*

FF up!

Zie mijn banner! :inlove:

Oja en Ilse is vandaag 1 jaar geworden!

Pff wat ging dat hard!