@ Liesje :hug: Ik zie dat je ticker weer opnieuw aftelt. :hug:
Ben idd weer ongesteld geworden :twisted:.
Mijn vriend heeft er geen vertrouwen meer in dat ik via de natuurlijke weg zwanger raak dus hebben we besloten dat we na onze vakantie in augustus weer terug gaan naar de gyn voor een verwijzing naar een fertiliteitsarts om eens te praten of we in aanmerking komen voor IUI.
Kersje, hoe is het nu? Heb je al groen licht gekregen?
Tigru, las op hyves dat Kyra aan het doorslapen is, heel erg fijn. Gaat het met jou ook weer beter?
Miro, wat is jouw meisje aan het groeien en aan het veranderen? Gaat het al beter met de FV op het kdv?
He bah Liesje, kan me voorstellen dat je vriend het vertrouwen toch wat kwijt is. Op naar de artsen dan maar… (En natuurlijk duimen we hier dat het voor die tijd spontaan gebeurt).
Keira slaap idd soms wat door. Maar (natuurlijk) is ze nadat ze netjes 6 uur sliep nu over naar grotere voedingen en minder vaak. Doorslapen is er nu weer plots niet bij. Het blijft zoeken…
Met mij gaat het wel… Komt wel goed
@ Kersje ik ben wel benieuwd hoe het nu met jou is. Je zult je nod nu wel zo’n beetje hebben gok ik. Ik ga duimen!
@ Liesje ik snap heel goed dat jullie steeds gefrustreerder raken. Maar als ik het goed heb, hebben jullie sinds de o.k. nu 3 rondes gehad? Ik raakte zelf in de 4e ronde zwanger. Volgens mij Tigru in de 7e ronde? Ik zeg het omdat ik je moed in wil praten hoor!
@ Tigru Ilse slaapt ook nog steeds niet door hoor.
Maar is Keira verder ook rustiger en minder huilerig?
Hopelijk heeft het genieten nu de overhand gekregen.
Met Ilse gaat het fantastisch. Ze kan steeds beter zitten, nog niet zelfstandig hoor. En we hebben haar voor de grap even in de kinderstoel gehad. Zie foto’s op Hyves. Ze zit graag op schoot en in de wipstoel. Verder als ik haar tegen mijn schouder houd, probeert ze op mijn benen te gaan staan. Je merkt dan gewoon echt dat zij een aantal seconden haar eigen gewicht draagt. Ze komt meestal 1x voor nachtvoeding. Maar ik klaag niet.
Even omhoog dit topic!
@ Kersje ik ben wel heel benieuwd hoe het nu met jou is!
@ Liesje ik kijk af en toe wel bij de feb/maartstoppers hoor. Jij zit op het wachtbankje zag ik. En je gaat straks op vakantie. Ga je voor die tijd nog testen? En hoe lang blijven jullie in Egypte? (mocht het deze ronde niet gelukt zijn, vakanties zijn nogal vruchtbare ondernemingen hier op kok…)
@ Tigru hoe is het bij jullie? Hebben jullie een goed ritme gevonden met Keira?
En hoe is het met alle andere dames? Lezen jullie nog wel mee hier?
Met heupjes van Ilse was alles gelukkig goed. Ze hoeft geen spreidbroekje. Ze is alweer ruim 6 maanden. Hier zijn we volop aan het oefenen met groente en fruit eten volgens de Rapley methode. Voor foto’s van Ilse verwijs ik jullie naar Hyves.
Hai,
Ik vertrek morgen voor 10 dagen dus helaas niet in mijn vruchtbare periode in Egypte. Ben nu in afwachting van mijn menstruatie, kan helaas nog steeds geen pijl trekken op mijn cyclus, schommelt heel erg tussen de 28 en de 30 dagen. Ik zit nu op dag 29 maar aangezien ik mijn ei op dag 18 had kan het zomaar zijn dat ik nu een cyclus van 32 dagen heb. Helaas zou ik dan in mijn vakantie ongesteld worden. Vroeger zou ik de pil hebben doorgeslikt maar dat lijkt me nu geen strak plan.
Ik neem iig 1 zwangerschapstest mee op vakantie.
Bij goed nieuws probeer ik een bericht te posten.
Ik lees ook zo af en toe mee met de januari en april dames, zo blijf ik een beetje op de hoogte van de ontwikkelingen van jullie beebs.
Volgens mij wordt er verder door de andere dames niet meer hier meegelezen.
De eerste babies van onze maand worden alweer snel 1 jaar.
Nou ja, in het geval van Veertje en mij bleek testen in het buitenland wel erg succesvol! Dus die kans heb jij in dit geval. Mijn duimen gaan draaien voor jou!
Neem voor de zekerheid maar 2 testen mee. Als de eerste een beetje dubieus is, dan heb je er nog eentje om later nogmaals te testen.
Inderdaad Tim van Lautje is al bijna jarig!
Liesje een fijne vakantie! Ik had ook een “onregelmatige” cyclus zoals jij. Al noemen ze dat nog niet onregelmatig. Maar ook hier is dat goed gekomen! En we duimen toch voor een positieve test
Hallo ladies,
Hoe is het met jullie?
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Egypte alleen jammer dat het alweer voorbij is. We zijn om de dag met een boot meegeweest, mijn schoonmoeder en ik om te snorkelen en Raymond om te duiken. De een na laatste dag van de vakantie heb ik me laten overhalen om ook te duiken. Was helemaal geweldig. Hebben 2x tijdens een boottocht dolfijnen gezien, wat een indrukwekkend gezicht is dat.
We zijn vanmorgen bij de gyn geweest om een vervolgbehandeling te bespreken. Het gaat IUI worden in een gestimuleerde cyclus. Volgende week dinsdag krijg ik een prikinstructie en de vrijdag daarop een afspraak met een voortplantings deskundige. Erg spannend allemaal maar wel heel blij dat er eindelijk stappen ondernomen worden.
Heb vanmorgen ook een echo gehad en ze zag dat mijn eisprong van deze cyclus is geweest.
@ Liesje wauw dat klinkt als een mooie vakantie!
Wij hadden vorige week een huisje in Drenthe. Helaas werkte het weer niet zo mee. Maar desondanks hebben we ons goed vermaakt. We hebben een fietskar gekocht zodat we met Ilse konden fietsen. En dat vond ze helemaal leuk! En we zijn voor het eerst met haar wezen zwemmen. Dat vond ze ook fantastisch.
Wel fijn dat er nu door de gyn actie wordt ondernomen. Jullie hebben lang genoeg geduld gehad. Ik kan me voorstellen dat je het wel heel spannend vindt allemaal.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Kersje is! :think:
Liesje wat heerlijk dat er actie wordt ondernomen en je nu wat meer duidelijkheid krijgt.
Las op Hyves al dat je zo’n heerlijke vakantie had gehad, super zeg!
Jammer van het weer Miro… Helaas ziet heel Nederland er zo uit. Vind het sneu voor al die mensen die vakantie hadden en enkel regen hebben gehad.
Wij gaan komend weekend met vrienden een weekend weg en half september nog een midweek met 3en naar Limburg, Center Parcs.
Zwemmen met zo’n kleintje is leuk he! Ben met Keira al gaan babyzwemmen, was ze nog geen 3 maanden oud. Helaas nu vakantie. Volgende week begint het weer…
Hey lieve meiden… Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen maar ben echt druk geweest en heb alles bewust van me afgezet! Ik ben nu al een maand aan t prikken met Puregon en vanmiddag Pregnyl spuit bij mezelf gezet om de eisprong op te wekken dus ben benieuwd zoals jullie mis wel op Hyves of Facebook hebben gezien ben ik bezig met modellenwerk dus dat is een fijne afleiding moet zeggen dat de Puregon spuiten goed hun werk doen ! Beter dan de Clomid dus nu maar hopen dat t ook allemaal goed vruchtbaar is … ik zie dat Liesje ook moet prikken wil even tegen je zeggen dat t wel meevalt alleen de Pregnyl prik is een beetje vervelend maar ook niet zo erg hoor… Gaat goed komen !! IUI doen ze bij ons pas na een paar maanden als het niet lukt met alleen prikken …wel spannend allemaal ! Tigro en Miro lief van jullie dat jullie nog zo betrokken met ons zijn , thanks! Mag even duren he pffff…hopelijk kunnen we uiteindelijk ook lekker meekletsen over de ditjes en datjes van t moederschap
Xxx
Tuurlijk zijn we bij jullie betrokken! We begonnen dit avontuur immers samen. Dus ook in goede en minder goede tijden moeten we elkaar steunen toch? Ik vind het heel jammer dat het bij jou en Liesje niet allemaal vanzelf gaat. Ik gun het jullie zo!
Dus jij ook aan het spuiten. Jammer dat de Clomid geen succes was. Ik hoop zo dat we binnenkort dubbelgoed nieuws hebben in dit topic!
Ik zag inderdaad een paar mooie foto’s op Hyves voorbij komen. Maar dacht dat het misschien eenmalig was. Maar leuk joh, dat je dat regelmatig doet en er veel afleiding in vindt. Bijkomend voordeel is dat je natuurlijk prachtige foto’s hebt van jezelf!
@ Tigru ondanks het weer hebben we wel genoten hoor. Ja ik had niet gedacht dat Ilse het zwemmen zo leuk zou vinden. Zeker voor herhaling vatbaar. Jullie veel plezier met jullie aanstaande uitjes.
Oja, voor foto’s moet ik jullie naar Hyves verwijzen.
Heb gister mijn prikinstructie voor de Puregon gehad, mocht mezelf zelfs al prikken maar dan met zoutoplossing. Valt idd reuze mee, is even een speldenprikje.
Moet op dag 2 van mijn cyclus, is vd week al, beginnen met prikken van 50 eh, op dag 8 voor een follikelmeting. Als de follikels nog niet snel genoeg groeien wordt de dosis verhoogd naar 75 eh. En daarna moet ik om de dag voor een echo.
Kersje, hoeveel moet jij prikken? Mooie foto’s trouwens.
Idd wat Kersje zegt wat lief dat jullie zo meeleven.
@ Liesje gelukkig vind je het prikken meevallen. Leuk is het natuurlijk niet. Maar beter zo, dan dat je er heel erg tegenop gaat zien.
En krijg je dan op dag 14 IUI?
Ilse kan zitten. (zie foto’s Hyves) Ze gaat nog niet zelf zitten. Maar als je haar zo neerzet, blijft ze zo zitten. Soms valt ze om en moet ik haar opvangen. Behalve op ons bed, dan laat ik haar vallen. En dan gaat ze heel hard lachen! :inlove:
En ze heeft een tandje door. En de tweede komt eraan volgens mij. Want ik heb een ontroostbaar meisje met nogal wat uitslag op haar billen.
:dance: Hoera voor Tim!
Laura gefeliciteerd met je kleine knul!
Blij dat het prikken meevalt… Kan me niet voorstellen hoe het is, maar ik ben dan ook een angsthaas voor naalden. Hoop dat er nu iets moois mag uitbloeien! En dan een mei 2012 kindje ^^
Had de foto’s van Ilse gezien, echt een heerlijke meid is het!
Hier gaat het ook super. Keira groeit als kool. Ze was gister 67,5 cm en 6800 gram. Ook heeft ze inmiddels twee tandjes door. Plots waren ze er… Zo mogen ze allemaal komen van ons.
Qua voeding blijft het soms aanmodderen, maar uiteindelijk komt alles goed!
@ Liesje hoe is het nu met jou? Is er deze week een inseminatie geweest?
@ Kersje hoe is het met jou?
Met Ilse gaat het goed. Ze groeit goed, 8320 gram en 69,5cm. De bijvoeding gaat nog niet zo geweldig. Maar er zit wel verbetering in! Verder krijgt ze nog steeds BV. Ze heeft 2 ondertandjes door. Het is een heel vrolijk, lief en ondernemend meisje!
Het gaat goed hier, afgelopen 10 dagen Puregon geprikt en ong. om de dag een follikelmeting, vandaag zijn mijn eitjes groot genoeg bevonden, vanavond nog 1x Puregon en morgen gaat de Pregnyl er in en dan heb ik maandagochtend de inseminatie. Spannend dus allemaal.
Afgelopen woensdag heb ik mijn gastouder examen gehad, halverwege volgende week krijg ik de uitslag, moet heel raar lopen wil ik het niet halen. Dus de vlag kan al bijna uit!
Miro met jou ook alles goed?
Zag op hyves bij Keira ook twee hele mooie tandjes.
Hoe is het met jou Tigru?
Wat spannend Liesje! Morgen de inseminatie! Hopelijk valt het mee. En natuurlijk ga ik duimen dat het een succesvolle poging gaat zijn! De komende 2 weken worden wel heel spannend nu! Als je nu ook nog geslaagd bent, kan je week niet meer stuk! Mijn duimen gaan draaien!
Hoe zit het precies met die Pregnyl spuit? Is die pijnlijker dan de Puregon?
En waar moet je injecteren? In je buik? En mag je nu wel klussen? Of wordt dat juist afgeraden?
Verder gaat hier alles goed. Ilse is wel wat onrustig wat betreft slapen. Ik weet niet zo goed waar het aan ligt: bijvoeding, tandjes of sprongetje in de ontwikkeling. Maar goed, het levert wat onrustige nachten op. Toch ben ik niet extreem moe, dus dat valt dan weer mee.