December 2009 #3

Tigru van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Keira Meagan.

Zat er al het halve weekend op te wachten. Geniet van jullie meisje.

liefs,

Lisa

Heejj meiden ,

even een update :wink:

ik ben bij de gyn geweest en dit was de gyn

die mij ook heeft geopereerd de vorige was een assistent.

Hij heeft gekeken naar mijn cyclus en vond het toch best lang en dus wilt

hij dat ik ga beginnen met Clomid 50 mg eerst moet ik mijn bloed test afwachten aank di krijg ik de uitslag … Weer een check op de hormonen.

Na die dinsdag begin ik dan eerst met een medicijn die de menstruatie opwekt en dan op dag 3 begin ik met clomid en dan op dag 12 een echo om te kijken of het werkt… Actie dus :slight_smile:

maar ja nu gaat mijn man weer 3 week weg dus mis stel ik het even 1 maand uit maar dat ga ik eerst overleggen met de gyn als hij di belt

spannend dus allemaal

Fijne avond girlsss x

Liesje, hoe voel jij je nu meid ? Ik zie dat je 5 dagen voor

je nod zit spannend hoor !! Ik duim voor je :slight_smile: knuffel kersje

@ Kersje ik lees hier op het forum wel positieve dingen over Clomid.

Misschien is het juist verstandig om er deze maand wel mee te beginnen. Dan heeft je lichaam mogelijk een betere cyclus in de maand dat je man er weer is. Maar goed daar kan de gyn je beter over adviseren.

@ Liesje spannend hoor, nog 5 dagen tot je NOD. Ik duim voor je! :pray:

Kersje, wat fijn actie! Lees hier idd heel veel positiefs over Clomid. Ga dan ook heel hard voor jullie duimen. Zou idd ook gewoon beginnen, dan kan je lichaam wennen.

Liesje, ben ook benieuwd hoe het bij jou is? Al enige voortekenen?

Hier gaat het allemaal steeds beter. Keira groeit nu eindelijk en ziet steeds minder geel. BV is helaas niet gelukt hier, ik produceer geen melk helaas (en dit heeft me vele jankmomenten gekost). De fles vindt ze gelukkig heerlijk!

@ Tigru balen dat de bv niet wilde lukken. Kan me voorstellen dat je daar best wat tranen om hebt gelaten. Maar het is ook wel fijn dat ze nu met het flesje groeit. En dat brengt weer de nodige rust in de keet.

Borstvoeding is een mooi iets. Ik geniet er enorm van. Maar helaas hebben wij nu enorme problemen met acceptatie van de fles. Ze dronk eerder zonder problemen de fles. Maar sinds 2 weken weigert ze. Net nu ik a.s. maandag weer aan het werk moet. :frowning: Mede door die flesweigering zie ik daar zo tegen op. :cry: We oefenen dit weekend gewoon verder met de fles. Maar pff ik ga haar echt met lood in de schoenen naar het KDV brengen maandag.

Oh kersje wat fijn dat er nu actie wordt ondernomen, hoor idd ook hele goede verhalen over Chlomid.

Tigru wat fijn dat ze nu eindelijk groeit en minder geel ziet. Jammer dat je BV niet is gelukt, als het niet gaat dan gaat het niet. Je moet ook aan jezelf denken. Voel je je nu wat rustiger?

Miro, wat is het snel gegaan, maandag alweer aan het werk. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, vooral omdat ze de fles niet accepteerd, dat maakt het extra moeilijk. Wens je veel sterkte maandag

Voor mij wordt het deze keer extra spannend, de eerste poging na mijn operatie. Heb wel weer andere tekenen dan normaal. Mijn borsten zijn voller (viel zelfs Raymond gister op), doen ook wat zeer en ik ben behoorlijk moe en slaap slecht, of lig de halve nacht wakker of ik slaap de hele nacht als een blok en lig ik continu te dromen, waardoor ik doodmoe wakker wordt. Nog een paar dagen geduld, al is dat ontzettend moeilijk, wil iig niet testen voor mijn NOD.

Oh Miro, kan me voorstellen dat je er tegen op ziet om maandag aan het werk te gaan. Ilse kan wel les krijgen van Keira, die drinkt als een gek uit de fles! (De borst pakte ze overigens ook heel goed).

Liesje, heel spannend! Hier gaan de duimen voor je draaien, laat het ons ook weten he!

Hier is het inderdaad een stuk rustiger in huis nu, eigenlijk komt Keira alleen als ze honger heeft. Zelfs een poepbroek brengt haar niet van haar stuk. Maar bij honger krijst ze echt, denk dat dat te maken heeft met geen eten krijgen in het begin. Ze spuugt helaas wel wat, dus ligt ze op haar zij. Maar heel langzaamaan krijgen we een ritme…

Tigru van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Wat een mooi naam zeg :slight_smile: :inlove:

Miro, hoe is je eerste werkdag gegaan, is het een beetje meegevallen?

Hier stijgt de spanning, morgenochtend vroeg uur of 5 voor mijn mannetje naar zijn werk gaat, ga ik testen. Ben behoorlijk nerveus, bang dat ik toch weer teleurgesteld word. Jullie horen morgen van me.

welterusten

Ik dacht Liesje heeft vast al wat gemeld op het forum. Maar nee…

Ik duim voor je meid!

Het ging redelijk met Ilse haar flesjes op het KDV. Fantastisch is het nog niet. Maar goed ik schrijf morgen uitgebreider. Nu en vanavond heb ik geen tijd. :-*

:frowning: Zo negatief als het maar zijn kan. Uit frustratie heb ik 2 verschillende tests gedaan. Een dipstick en eentje van CB. Heel misschien toch nog te vroeg, heb als NOD 28 dagen aangehouden, is het gemiddelde over de afgelopen 15 maanden, in die maanden heb ik ook cycli gehad van 30 of meer dagen. Over een paardagen als er geen ongi is big maar eens proberen. Ga er maar van uit dat ik toch nog ongi word, kan het altijd meevallen.

:hug:

Maar goed het kan nog. De ronde is niet voorbij voor je ongi bent geworden. Ik had pas echt op mijn NOD een licht streepje. 3 dagen ervvoor was de test zo wit als maar zijn kan. Dus als jouw NOD mogelijk een paar dagen later is, is alles nog mogelijk! Ik duim verder.

:-*

:frowning: Hoop is vervlogen, ben gisteravond ongi geworden.

Oh :frowning: :hug:

Op naar de volgende ronde. :-*

Het is natuurlijk ook maar een klein percentage waarbij het in de eerste ronde meteen raak is.

Bah Liesje, dat is zeker balen… Ik ga weer voor je duimen in de volgende ronde!

Daar was ik weer even… had al wel vorige week een paar keer gekeken… Balen Liesje !! Vooral omdat je toch wat symptonen had … het vrouwelijk lichaam is maar een verwarrend iets :frowning: Ik hoop echt zo dat het nu wel een een x raak is :pray: …lang genoeg gewacht :o

Ik ben vorige week za al gestopt met Provera maar nog steeds geen menstruatie dus echt helpen doet het niet … en kan pas aan de clomid beginnen als de menstruatie er is :-s vervelend … vanmorgen echt kapot gegaan van de pijn weer krampen en steken maar dan heel erg mijn man schrok ervan ! Na een uur was het weer helemaal verdwenen ?! heel raar … hopelijk een teken dat de menstruatie er aan komt al hoop ik dat ik niet elke x zoveel pijn ga krijgen. Voor de rest niet veel nieuws mijn man gaat straks weg op oefening voor 3 week …weer lekker lang …

En alles goed met de moedertjes hier ? Lekker genieten van het weer en de kleintjes :slight_smile:

Zijn jullie nog van plan om foto’s hier op te zetten :dance:

xxx Kersje

Inderdaad raar iets het vrouwelijk lichaam, had echt gedacht dat het raak was, weer een teleurstelling.

Bij jou ook flink balen dat je menstruatie maar niet op gang wil komen, heb je na de laparoscopie wel al een menstruatie gehad? Hoop voor je dat die hevige buikpijn een voorbode van je menstruatie is en dat dat geen gewoonte gaat worden.

Hele fijne dagen gewenst.

@ Kersje balen dat je lichaam niet doet wat het moet doen. Lijkt me erg frustrerend. Hopelijk word je snel ongi zodat je met Clomid kan beginnen. (heb je al getest? Misschien is er een reden dat je ongi uitblijft?)

Op Hyves zet ik regelmatig nieuwe foto’s.

Ik ben nu bezig met mijn 3e werkweek.

Ilse is al redelijk gewend op de opvang. Drinkt haar flesjes redelijk.

Ze is 's morgens altijd vrolijk en 's avonds ook vrolijk als ze naar de opvang is geweest. En dat is het belangrijkst.

Werken vind ik ook wel weer lekker. Maar werkdagen vragen veel energie. Op het werk moet ik 3x kolven. Dat vraagt tijd, planning en energie en de hoeveelheid werk wordt niet minder. Ik ben van 6.00 tot 21.00u continue bezig. Om 21.00u ligt Ilse op bed. En om 22.00u duik ik oververmoeid mijn bed in. En 's avonds en op mijn vrije dagen wil ik zoveel mogelijk genieten van mijn meisje. Dus niet veel tijd voor het forum dan. Ik moet echt nog een beetje in een ritme komen.

Maar ik klaag niet. Het moederschap is fantastisch en ik ben stapelgek met mijn meisje!

Ik had het ZH gebeld di omdat het zo lang duurde en toen moest ik direct do (gister) komen voor een inwendige echo … Dus echo gehad niks te zien …ook geen aank menstruatie dus daarna bloed prikken om toch zwangerschap uit te sluiten en om de hormonen te checken… Vandaag zou ik de uitslag krijgen mr die had ik niet meer nodig want deze mevr werd gisteravond ongesteld … Vanmorgen weer ZH gebeld uitgelegd en nu mag ik eindelijk za met de Clomid beginnen en 11 Mei inwendige echo om te kijken of er goede eitjes :wink: aanwezig zijn … En 11 Mei is mijn mannetje ook weer terug dus perfecte timing … Dus toch maar goed dat de menstruatie op zich liet wachten anders was hij nog niet terug geweest.

@Miro

Ik begrijp dat het wennen is … Ik zit nu al elke x te denken hoe ik het allemaal voor elkaar ga krijgen mijn man is zo vaak weg dus zal ook wel zwaar zijn… Maar ik denk idd dat zo’n kleintje dan alles weer goed maakt :slight_smile:

Komt allemaal goed … Ritme komt er wel, lekker genieten.

Liefs Kersje