December 2009 #3

Hallo dames,

Sorry dat ik hier haast nooit meer ben, mijn kleine monstertje eist al mijn aandacht op… :mrgreen:

Liesje en Kersje: wat fijn dat jullie operaties goed zijn verlopen! Nu kunnen jullie weer met nieuwe hoop er tegen aan… Hoop voor jullie dat het snel raak is!

Tigru: Sterkte meid! Ik hoop dat beebje nog een paar weekjes blijft zitten, want dit is wel heel erg vroeg… :pray:

Meiden, jullie ook even laten weten dat ik weer thuis ben! Met de kleine Muppet nog veilig in mijn buik. Ben ook weer een heel stuk opgeknapt gelukkig en met ons kleintje gaat alles goed!

@ Tigru wat fijn dat je weer thuis bent. En dat muppet nog veilig in je buik zit! Hopelijk knap je zelf ook snel weer op. Je zult wel veel bedrust moeten houden? En per direct met verlof?

Ik zou de 19e met verlof gaan, echter zit ik in de WW, dus moet nog even contact opnemen, want hier is het Carnaval, dus het leven ligt stil hier.

En ja, rust is het devies hier, op bed of op de bank, da’s dan een voordeel dat we gelijkvloers wonen. En het houdt me tegen naar buiten te gaan, moet eerst 6 trappen af.

Oh, moet nu ook in het ziekenhuis bevallen, maar goed, daar lig ik niet wakker van.

Spam in het SF! :inlove:

Had ook al stiekem op het sf van de babybabbelaars gekeken. Wat een lief meisje en die glimlach op die foto samen met jou, smelt helemaal.

Vind haar wel op jou lijken.

:inlove: Ja ze kan zo lief lachen! Ik kan haar dan wel opvreten! :inlove:

Ben net terug van de gynaecoloog, ze was net zo blij als ik dat alles nu goed is. Kansen dat ik nu zwanger raak is ruim verdubbeld. Mag nu gewoon wegblijven en ze stelde het zeer op prijs als ik laat weten als ik zwanger ben. Als ik zwanger ben mag ik ook meteen door naar de vk.

Ze heeft ook meteen mijn hechtingen verwijderd ook al zijn ze oplosbaar.

Nu zit ik te wachten op mijn menstruatie, zit nu op dag 30, dan kunnen we weer verder.

Oh Liesje wat super! Ik ga heel hard voor je duimen dat eerst je menstruatie snel komt en dan op naar een nieuwe rond en ook vol met nieuwe kansen!

Wauw Liesje dat klinkt hardstikke positief!

Ja had meestal cycli rond de 28 dagen toch?

Dan zal je ongi wel snel komen.

En dan op naar de eerste ronde.

(ik zou gewoon opnieuw gaan tellen als ik jou was)

En dit topic is niet meer zo actief. Dus als je wat actiever wilt schrijven, zou ik me bij de maartstoppers aanmelden als ik jou was.

Dan kan je weer samen met anderen in spanning zitten. (intussen ons wel op de hoogte houden hoor!)

Helaas is mijn cyclus niet meer zo regelmatig met 28 dagen als in het begin, schommelt nu heel erg tussen de 28 en de 31 dagen, vorige maand het ik zelfs een cyclus van 34 dagen.

Heb ook al gedacht om met de maart stoppers van dit jaar mee te gaan praten maar twijfel nog. Anders wacht wel tot ik daadwerkelijk zwanger ben en dan ga ik wel met de 9 maanden mama’s meeschrijven.

Ik kan me ook voorstellen dat je bij de maart stoppers meeschrijft. Officieel ben ik in augustus 2009 gestopt met de pil. Maar omdat mijn man toen in Afghanistan zat en in december thuis kwam ben ik hier ook mee gaan schrijven, nooit spijt van gehad :wink:

En bij de maand-mama’s meeschrijven is sowieso leuk!

Daar was ik weer …sorry eerlijk gezegd afgelopen tijd helemaal niet

meer aan het forum gedacht… Komt denk ik om dat mijn ventje toch 4 week weg was :wink: nou lees ik net bij Liesje dat de cyclus niet zo regelmatig is maar bij mij was het nooit regelmatig alleen nu ben ik pas op dag 42 ongesteld geworden na de operatie … Hopelijk hou ik deze cyclus niet aan :-s Vrij lang dus :frowning: en nou moet mijn mannetje weer 3 week weg 23 april dus weer in DE periode … Schiet dus allemaal niet op …

volgende week di naar de Gyn die me ook geopereerd heeft dus even afwachten wat hij te vertellen heeft … Ondertussen is een andere zus alweer zwanger super leuk maar ook super frustrerend …ach ja hou mezelf lekker bezig en dan maar hopen dat t binnenkort raak is :slight_smile:

X

Wow Tigru wat gaat t snel … Nog even de laatste loodjes :slight_smile:

ben reuze benieuwd naar je verhaal en natuurlijk de baby !

X

Kersje ik herken het hoor, frustratie van een man die op “het” moment dat het “moet” weg is. (En zo ben ik toch zwanger geraakt, het was de “welkom-thuis-sex” :stuck_out_tongue: Houd hoop! Ik duim hier heel hard…

En ja, hier zijn echt de laatste loodjes (die extreem zwaar wegen) aangebroken. Maar het positieve is dat het nog geen 2 weken meer is (en nee, ze laten me niet over tijd gaan, maandag weten we meer!)

Kersje, balen dat je hubbie alweer weg moet.

Vind het knap hoor van jullie dat jullie daar tegen kunnen zo lang zonder je mannetje, ikzelf moet er niet aan denken.

Tigru, wat fijn dat ze je niet over tijd laten lopen, ben ook echt benieuwd naar jullie kindje. heel veel sterkte die laatste loodzware loodjes.

Ik heb net een klusweekend achter de rug, ben zo benieuwd hoe lang het nu gaat duren voor ik zwanger ben. Ik schrijf nu mee met de feb/maart stoppers.

@ Kersje wat balen dat je hub alweer weg moet. Hopelijk is dat voorlopig de laatste keer. En inderdaad ik hoop voor je dat je cyclus eenmalig zo lang was. En nu weer wat korter wordt. Wat leuk dat je weer tante wordt! Maar ik snap dat het ook wel heel moeilijk voor je is. Je wilt zelf dolgraag zwanger worden, gelijk met je zus is misschien zelfs nog wel leuker. Maar bij jullie lukt het vooralsnog niet. En het feit dat je door het werk van je man een aantal klusperiodes mist, werkt dan ook niet mee. Ik ben benieuwd wat de gyn volgende week zegt. :-* :hug:

@ Liesje je zit op het wachtbankje! Ik ga voor jullie duimen hoor!!! Is denk ik ook wel zo leuk om nu met een fris stoppers-topic mee te schrijven!

@ Tigru aan het aftellen dus! Binnen nu en 2 weken heb je gewoon je beebje in je armen! Ik hoop voor je dat de bevalling en kraamtijd een stuk makkelijker gaan verlopen dan je zwangerschap. En dat je een makkelijke en lieve beeb zal hebben. Echt hoor, waak ervoor dat je een leuke kraamtijd hebt. Als de kraamhulp niet bevalt, gewoon vragen om een andere. Die bijzondere eerste week, krijg je nooit weer terug. Dus dat moet vooral een fijne periode zijn. Ik had een super kraamhulp! Heb flink wat traantjes gelaten toen ze wegging.

Ik heb inmiddels een vermoeden wat het geslacht is, door iets wat je man schreef toen je in het ziekenhuis lag. Ben benieuwd of het klopt.

Sterkte met die laatste loodjes en succes met de bevalling. Vertrouw op je eigen lichaam. :-*

Op 11 april begin ik weer met werken. Op zich heb ik wel zin om weer te gaan werken. En het is ook wel fijn om weer in een ritme te komen. En weer eens wat meer te beleven op een dag. Maar ik vind het verschrikkelijk om mijn meisje te moeten achterlaten. Nu denk ik dat ik het erger vind dan Ilse zelf. Die vindt het bij iedereen op schoot leuk en lacht altijd haar charmantste glimlach. Ik denk dat het wel snel went. Maar die eerste keer(keren) zal ik wel moeilijk vinden.

Goeiemorgen meiden!

Weeral een meid erbij van de decemberstoppers. Gisteravond om 18.08 is dan onze prachtige dochter Keira Meagan geboren!!!

Ben helemaal verliefd op haar. In april mama’s iets meer… Binnenkort veel meer!

Tigru gefeliciteerd !!! Wat leuk :slight_smile: en wat een super mooie naam!!!

Geniet ervan !! Dikke knuffel x Kersje

Tigru van harte gefeliciteerd met jullie dochter Keira!!!

Nu lekker genieten!!!