December 2009 #3

Dan gaan we voor jullie beide duimen de 25e! :pray:

Zou inderdaad super zijn als jullie straks tegelijk zwanger zijn!

Dat hadden Veertje en ik ook. Dat was wel gezellig!.

@ Kersje lijkt me ook wel moeilijk dat je man net dan weggaat. Hopelijk herstel je lichamelijk en geestelijk goed van de operatie. Maar lijkt me moeilijk dat zonder je man te moeten doen.

Dat is ook toevallig zeg, dat we op dezelfde datum onder het mes gaan. En volgens mij loopt onze menstruatie ook redelijk gelijk. Nu nog tegelijk zwanger.

Nog een weekje en dan is het alweer zover, ben nu toch ook wel wat nerveus aan het worden.

Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe de operatie is gegaan, aangezien ik een dag of 4 moet blijven gaat mijn laptoppie mee.

Wat een toeval en ook ik duim voor een zwangerschap tegelijkertijd voor jullie! Maar allereerst voor een goede operatie en vooral een goede afloop.

@ Liesje en Kersje ik denk aan jullie hoor! :-

Ik zal voor jullie duimen dat de operaties morgen goed gaan en dat jullie snel herstellen. :pray:

Ik lees op Hyves dat jullie allebei hardstikke zenuwachtig zijn. Dat kan ik me heel goed voorstellen! Het is ook niet niks.

Dikke :hug: en :-
voor jullie!

Meiden ik wil jullie voor morgen ook heel veel sterkte wensen! Heb al veel aan jullie gedacht van de week.

Hoop dat jullie een goede operatie krijgen

Bij mijn zusje is het goed gegaan, eileiders zijn gescheiden, ene cyste compleet weg, andere grotendeels. Nu prikpil en over 3 maanden IVF voor hun…

Hoop voor jullie ook op een goede uitkomst

Oh lees over Hyves… Voor de liefhebbers, ik zou jullie graag toevoegen…

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtje, ben best wel nerveus voor morgen maar ja wat doe je er aan. Moet het maar gewoon op me af laten komen.

Tigru, ik stuur je een pb met mijn hyves.

Liefs,

Lisa

Jullie zullen inmiddels wel geopereerd zijn. Ik hoop dat het goed gegaan is en dat het meegevallen is. Nu duim ik dat jullie goed zullen herstellen. :pray:

Beterschap meiden! :hug: :-*

Hier draaien ook de duimen voor een goed herstel met een goede uitslag!

Hmm ik lees op Hyves dat Kersje pas om 11.00u geholpen werd.

Jee alsof het nog niet spannend genoeg is, moet je ook nog 2 uur langer wachten dan je dacht. :wall:

Nou meid apart voor jou nog even :hug: :hug: :hug:

Hè meiden

Thanks voor de lieve berichtjes

ik ben alweer thuis ging heel goed na de operatie

10 lag ik op de operatie tafel … Toch 1 uurtje eerder

en om 11.30 was ik weer wakker en 14.00 naar huis

hoefde ook niet meer te blijven want ik was snel bij en ze hoefden niet te snijden want ze hebben de cyste leeg kunnen halen deze zat nu links en rechts was die dus al weg … Super goed nieuws … Eileiders zijn helemaal open allebei !!! Geen verklevingen :slight_smile:

had echt de tranen in mijn ogen toen ze dat zeiden wat een opluchting …

Nu over 4 weekjes weer op gesprek …en verder kijken … Mis hormoontjes ??

Nu even kijken hoe t met Liesje is gegaan

Liesje als je dit leest … Heel veel sterkte en snel opknappen xxx

x Kersje

Kersje wat heerlijk dat het allemaal meevalt! En dat je ook weer heerlijk thuis bent. Nu rustig aan doen en ben benieuwd over 4 weken… (Wat moeten jullie toch lang wachten…)

@ Kersje wat fijn dat het allemaal zo gunstig is. En wat heerlijk dat je alweer thuis bent.

Zijn die cystes nou een belemmering geweest bij de kinderwens?

Omdat je schrijft “mis hormoontjes”?

Nou meid, ik hoop dat je er snel weer bovenop bent. :-*

Hi Girls,

Ik ben ook alweer thuis, kreeg gistermiddag te horen dat de verklevingen zijn verwijderd en dat daarmee ook de gesloten eileiders weer open zijn gegaan en ik maar 1 nacht heb moeten blijven. Een hele opluchting dus, heb alleen wat spierpijn in mijn buik en bij mijn ribben voor de rest gaat het goed. Ben enorm blij dat ik weer thuis ben, zo rot geslapen dat ene nachtje.

Ook ik moet over een week of 4 terug, maar eens overleggen om mijn eisprong een paar maanden te laten volgen.

liefs,

Lisa

@ Liesje fijn dat je weer thuis bent. En het is dus boven verwachting goed gegaan?

Lekker je rust pakken. En hopelijk ben je dan snel herstelt. :-*

Is er iets mis met je eisprong dan? Ik dacht dat het puur om de verklevingen ging?

Heerlijk meiden dat jullie weer thuis zijn!

Liesje, jij ook beterschap natuurlijk. En slapen in het ziekenhuis is nooit fijn.

Fijn dat de operaties goed zijn gegaan!

@ Liesje en Kersje hoe is het nu met jullie? :-*

Met mij gaat het ontzettend goed, ik herstel ontzettend snel. De wondjes beginnen nu ook te genezen, t kriebelt.

De 14e heb ik weer een afspraak bij de gyn over hoe nu verder? Zal wel het komende half jaar weer moeten proberen (we zijn al begonnen :wink: en dan weer terug.

Hoe bevalt het ouderschap?

Lees net op hyves dat Tigru in het ziekenhuis aan de weeenremmers ligt. Hoop dat de baby nog eventjes binnenblijft. Tigru sterkte!

@Liesje8680 wrote:

Lees net op hyves dat Tigru in het ziekenhuis aan de weeenremmers ligt. Hoop dat de baby nog eventjes binnenblijft. Tigru sterkte!

Jee ik schrik me een ongeluk.

Ik heb op Hyves al even gereageerd, maar ook vanaf hier een dikke :hug: voor jou. Hopelijk slaat het aan en blijft beebje nog even zitten. Het is voor beebje beter als het minimaal tot 37 weken, liever zelfs 38 weken blijft zitten.

@ Liesje wat heerlijk dat je je zo goed voelt. En zo te lezen weer met nieuwe energie aan de klus! Nou mijn duimen gaan draaien hoor!

Ik geloof dat Kersje nog even geduld moest hebben, omdat haar man een maandje weg moest voor zijn werk.

Het ouderschap is helemaal fantastisch!

Maar ik heb dan ook op alle punten mazzel hoor. Ik raakte snel zwanger, ik had een makkelijke zwangerschap, makkelijke bevalling en een makkelijk kind. Als het op 1 van die punten minder goed gaat, dan is de wolk misschien niet zo roze als de mijne.

Als Ilse naar me glimlacht dat smelt ik helemaal. :inlove:

En deze week is ze een beetje snotterig. En als ze dan tegen me aan ligt, dan veegt ze d’r snotneusje aan mijn trui af en ik denk dan: aahh gossie toe maar hoor schatje, mama kan wassen! :inlove: Heerlijk toch? :mrgreen:

Voor jou en Kersje is het een hele opgave om alleen al zwanger te raken. Maar vanuit mijn ervaring kan ik je zeggen, het is alle moeite dubbel en dwars waard!