December 2009 #3

Laat ik het zo zeggen, 10 weken, misschien 12, is me te veel. Ben er klaar mee. (Sorry voor de andere meiden). Daarbij begin ik nu ook heel nieuwsgierig te worden. Maar het vordert, mijn buik, mijn pijn en alles voor ons kleintje! Ga straks foto’s maken van het kamertje, zal ze eens showen :smiley: (En als ik het vergeet, ze staan ook bij de april mama’s).

En bij jou Miro? Helemaal gewend met Ilse? En jij Veertje met Lola?

Hoi meiden…

Niet zo’n goed nieuws moet binnen 3 week al opgenomen worden voor operatie … Cyste en waarschijnlijk verklevingen dus ze gaan kijken hoe erg het is … Ben heel erg zenuwachtig :-s

Hoop zo dat alles goed is :frowning:

Kom snel weer kijken op t forum

Ben nu even helemaal op van t druk maken…

Liesje8680 we kunnen elkaar wel de hand schudden… Spannend allemaal he…

Kersje voor jou ook een dikke :hug:

Wel fijn dat ze er snel iets aan gaan doen. Laat weten wanneer je “moet” dan duim ik hier voor je!

@ Kersje :hug: Aan de ene kant ontzettend balen natuurlijk. Een operatie is nooit leuk. Aan de andere kant is er dus misschien een duidelijke reden waarom het niet lukt om zwanger te raken. En als dat met deze operatie verholpen kan worden… :hug:

Jij en Liesje lijken inderdaad in hetzelfde schuitje te zitten.

Maar ik blijf :pray: dat dit jullie jaar wordt meiden!!!

@ Tigru binnen 24 uur is je kindje al niet meer weg te denken uit je leven hoor! Dus je “went” heel snel :wink:

Borstvoeding gaat fantastisch en voor zover we kunnen nagaan groeit ze goed. A.s. donderdag moet ik met haar naar het consultatiebureau en wordt ze weer gewogen. Ook de nachten gaan goed. Ze meldt zich 2-3x per nacht voor voeding, met tussenpozen van 3-4 uur. Maar daarna slapen we allemaal weer lekker verder.

Alleen overdag komen we niet echt in een ritme. Ze is veel wakker en alert. Wil dan vermaakt worden. Maar het is best lastig om een baby te vermaken, want ze kan nog niet zoveel. Dus ze ligt veel op arm, in de box, op de arm, op de bank, op de arm en ga zo maar door. En doe je dat niet, dan gaat ze hartverscheurend huilen. Ze clustert dan ook met borstvoeding. Wil heel vaak in een korte periode drinken. Dat is meestal 's avonds tussen 19.00 en 22.00u, maar soms ook overdag. En dat is echt heel vermoeiend, want het geven van borstvoeding vraagt ook energie van mijn lijf. Dus rond 22.00u kan je me echt opvegen :zzz: Maar goed, in de nacht maken we dat allemaal weer goed.

We mogen niet klagen. Maar ik hoop wel dat we een manier vinden om haar ook overdag wat meer tevreden te houden.

@ Miro, kan me voorstellen dat je ook een dagritme wilt. Maar al wel fijn dat het nachtritme er is! Dan kun je in ieder geval lekker slapen…

Ik heb foto’s in onze show topic gezet!

Kersje, wat vervelend dat de cyste niet uit zichzelf is verdwenen en dat je waarschijnlijk ook verklevingen hebt. Zoals Miro zegt wel fijn dat je nu een mogelijke oorzaak weet.

Wel snel dat je binnen 3 weken al geopereerd wordt, gaan we ongeveer tegelijk onder het mes. Gaat het bij jou ook dmv een kijkoperatie? Hoe lang moet je blijven?

De eerste keer was ik totaal niet nerveus. Maar voor de komende operatie wel. Komt ook denk ik dat als ze er niet goed bij kunnen om de verkleving te verwijderen ik met een grotere snee wakker word en omdat ik vier dagen in het ziekenhuis moet blijven.

Miro, wel fijn dat Ilse jullie 's nachts iig een beetje laat doorslapen.

Tigru, nog even doorbijten dan mag je jullie wonder in je armen sluiten.

Dan gaan mijn duimen overuren maken voor goede uitslagen! (Mijn zusje moet dan ook, de 22e, hetzelfde als jullie cystes op de eierstokken).

Veertje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lola!

Heb haar al bewonderd op je hyves, maar toch ook even hier feliciteren!

Meiden die nog zwanger zijn geniet ervan en sterkte straks.

Kom zeker nog eens langs waaien! Was al niet echt actief, maar door scheiding en alle dingen die daarom heen gebeurde, alleen opvoeden van 2 mannetje en een zieke baby ben ik gewoon bijna niet op het forum. Dat neemt niet weg dat ik het wel in de gaten hou :wink:

Bedankt meiden voor jullie medeleven!!

Tigru ik heb de cyste niet op mijn eierstok maar erin…

dus is mr goed dat ie snel verwijderd wordt ! Sterkte voor je zusje is natuurlijk nooit leuk een operatie maar het is voor een goed doel :-d

Ik moet rond de 13e ongesteld worden en dan ong 1,5 week later

word ik geholpen ik moet dan 1 nachtje blijven normaal is het een dagopname dus ik weet ook niet waarom ik nu moet blijven ?? Maar ben

idd blij dat ik snel word geholpen …is idd via een kijkoperatie Liesje ben erg zenuwachtig voor de uitslag :frowning: wanneer vertelde ze jou de uitslag? In het ziekenhuis ? En ik heb al behoorlijk wat littekens dus hoop ook dat het alleen bij dat sneetje in de navel en onderbuik blijft …

Sorry Kersje, heb ik niet goed gelezen… Klinkt nog akeliger zo…

Hoop ook voor je dat het een klein sneetje wordt. Maar dat moet toch wel lukken?

kersje, mij is de kijkoperatie echt 100% meegevallen, zelfs van dat gast heb ik weinig tot geen last in mijn schouders gehad. Je houd er echt hele kleine littekentjes aan over, die in de onderrand van je navel zie je niet eens en de ander aan de zijkant zit vlak boven mijn heup en is nog geen centimeter breed. Wel was ik wat vermoeid van de narcose, dit heeft een klein weekje geduurd.

De uitslag kreeg ik globaal van de zaalarts vlak voordat ik werd ontslagen uit het ziekenhuis en drie weken later kreeg ik de definitieve uitslag omdat de gyneacoloog de uitslag en het vervolg nog wilde bespreken met een collega.

Ik ben een beetje verdrietig maar ook heel blij, ik heb gister mijn paard verkocht aan twee hele lieve zusjes van 14 en 16 jaar oud. Gistermorgen kwamen ze kijken en even rijden en waren meteen van mijn Pimmetje gecharmeerd en na heel kort overleg wilde ze hem meteen meenemen, ze zijn even naar huis gereden om zijn stalletje klaar te maken en een trailer te halen en ik ben mijn spulletjes gaan verzamelen die ze erbij hebben gekregen . Ik ben achter ze aangereden om te kijken waar hij terecht kwam en ik moet zeggen beter kan hij het niet krijgen. Heb het hierdoor goed kunnen afsluiten.

Liesje :hug:

Is er een reden dat je je paard hebt moeten verkopen? Kan me voorstellen dat het moeilijk is, maar fijn dat hij een mooi nieuw huisje heeft gekregen.

@ Lautje :hug:

@ Tigru nog even doorbijten! Over ongeveer 10 weken heb jij ook je kindje in je armen!

@ Liesje :hug: Wat moeilijk om je paard te verkopen. Maar wel fijn dat hij een goed huisje heeft gekregen. Blijft hij in de buurt? Want dan kan je hem nog eens opzoeken.

In eerst instantie heb ik hem verkocht in verband met onze kinderwens, als ik eenmaal zwanger ben, heb ik toch niet zoveel tijd meer voor hem en ik kon het financieel niet meer opbrengen.

Hij staat nog redelijk in de buurt, zo’n 40 km hier vandaan als ik hem wil zien ben ik er zo.

Ben opgeroepen voor de operatie, deze gaat 25 februari plaatsvinden. Moet me al om 07.00 melden, zal wel vroeg aan de beurt zijn.

Met jullie alles goed?

Ik ga voor je duimen Liesje!

Dat is over 2 weken al! Des te sneller heb je het achter de rug.

:hug:

Hier alles goed.

Vanmorgen is Ilse goedgekeurd op het consultatiebureau. Ze is al bijna een kilo gegroeid sinds haar geboorte :shock: Kleine vreetzak is het :inlove:

En vandaag is de kolf geleverd die ik had besteld. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Hopelijk kunnen we dit weekend voor het eerst een flesje gekolfde melk proberen. Want daar zal ze ook aan moeten wennen.

Fijn Miro dat alles goed gaat. Ze groeit heerlijk zeg!

Hier ook alles het gangetje. Kamertje is inmiddels af en volgende week lekker naar de Negen Maanden Beurs!

ik moet ook de 25e geopereerd worden en om 9.00… Ook toevallig Liesje moet ook die vrijdag … Nu nog tegelijk zwanger worden :wink:

Ik moet wel een nachtje blijven ivm cyste

had nog een kleine hoop om niet ongesteld te worden maar helaas…

Ben best zenuwachtig voor de uitslag … Wel blij dat t zo snel is mijn mannetje gaat namelijk die dag erna voor 4,5 week weg dus net op t nippertje is hij er toch nog bij :-d