December 2009 #3

Hier ook nog een keer!

Miro, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

@ Nietje / Liesje, hoe is het met jullie?

Nietjelief, hoe is het met jou? Heb je hier lang niet gezien.

Tigru, met mij gaat het zijn gangetje, zit nog te wachten op een oproep van het ziekenhuis voor een hersteloperatie.

Ik ben ook druk aan het solliciteren dus als ik een baan vind voor ik een oproep gehad heb, zal ik de operatie een tijdje uitstellen, kan natuurlijk niet als ik een week aan het werk ben zeggen dat ik weer even weg ben voor een operatie. Hoe is het verder met jou?

Kan me dat goed voorstellen Liesje, een baan is ook belangrijk (ben momenteel ook werkzoekende, maar ja, die buik zit daarvoor in de weg). Zie je op tegen de operatie?

Ik zie er niet tegenop, de kijkoperatie is me ook ontzettend meegevallen, moet nu alleen wel wat langer blijven, bij de kijkoperatie kon ik dezelfde dag nog naar huis en bij deze operatie moet ik een dag of 4 blijven en het herstel duurt wat langer.

Wordt inderdaad lastig te solliciteren als je zwanger bent, je zal minder snel aangenomen worden.

Hey meiden ,

Ik ben inderdaad erg lang niet geweest, een bewuste keuze.

Ik en mijn (ex)partner zijn uit elkaar gegaan… Sinds mijn miskraam ging het echt heel erg slecht met ons. Ik dacht eerst nog dat het misschien zijn manier van verwerken zou zijn, maar nu zit hij bij zijn nieuwe ‘‘chick’’. Hij heeft de draad met een ex weer opgepakt, ook terwijl hij nog bij mij was. Zelfs in mijn herstelperiode was hij weg ( zogenaamd bij vrienden, maar in mijn achterhoofd weet ik helaas wel beter ) en dat was voor mij de welbekende druppel. Ik wilde niet meer vechten, was er helemaal klaar mee.

Sinds dat hij weg is ( 11 december jl. ) is er een enorme last van mijn schouders gevallen. Het was dus ( achteraf gezien ) een bijzonder goede keuze.

Ik heb zelfs alweer een nieuw bijzonder persoon in mijn leven mogen ontmoeten. Hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen zie ik vanzelf wel, ik doe rustig aan en leef bij de dag.

Mijn miskraam heb ik al een prachtig plekje kunnen geven in mijn leven. Ik heb 2010 afgesloten en mezelf beloofd dat 2011 MIJN jaar gaat worden.

Nou dat in vogelvlucht ff mijn situatie meiden :wink:

Dikke kus aan iedereen!

Nietje, fijn te horen dat het goed met je gaat en dat je je miskraam een plekje hebt kunnen geven.

Wat een ongelovelijke L*L dat hij je zo heeft laten stikken in die moeilijke periode. Gelijk heb je dat heb je er helemaal klaar mee was.

Wens je heel veel geluk met je nieuwe liefde.

@ Nietje :hug: wat een ll die ex van jou. Fijn dat je je leven weer wat op de rit hebt! :-

@ Liesje jij ook :hug: Ik hoop echt dat 2011 jullie jaar wordt!

Bedankt voor de felicitaties!!! Ik heb foto’s van Ilse in het SF gezet.

Wordt aardig stil hier, Kersje en ik zijn volgens mij de enige die nog over zijn.

Hoop dat dit jaar onze beurt is.

maar even een bevruchtingsdansje :dance:

Nietje, echt een mega l*l, hoop voor je dat “je bijzonder persoon” heel bijzonder mag blijken en blijven en dat je met hem wel die stap kan maken!

Liesje, alleen jij en Kersje voorlopig nog… De rest komt hier eigenlijk ook niet echt meer. Ik ga voor jullie mee doen in de vruchtbaarheidsdans! Dat jullie dit jaar zwanger mogen worden :smiley:

Alleen Veertje en ik moet nog bevallen dit jaar… (Hoop voor Veertje heeel snel!)

Foto’s in het SF!

Vanuit het januari topic vernam ik dat Veertje is bevallen van een dochter :inlove:

Veertje, van harte met de geboorte van Lola!! Geniet ervan meis!

In dit topic is het allemaal begonnen.

Dus ook hier: Veertje van harte gefeliciteerd met Lola!!

We gingen met alles gelijk:

• beide decemberstoppers
  • tegelijk zwanger geraakt
  • getest in het buitenland
  • op dezelfde dag voor het eerst naar de VK
  • gelijke termijn en uitgerekende datum, dus beide januarimama’s
  • gelijke kwaaltjes
  • gelijke tickers
  • gelijk geslacht kindjes

(en volgens mij vergeet ik nu zelfs een aantal overeenkomsten)

Alleen de bevallingsdatum is niet gelijk. En uiteindelijk is het sterrebeeld van onze kindjes niet dezelfde. Moest Lola maar niet zo eigenwijs zijn! :naughty: :inlove:

Veertje ik ben zo blij voor je dat jij ook (eindelijk) je dochter in je armen mag houden. Zo lang moeten wachten, andere januari mama’s zien voorgaan… En nu eindelijk!

Geniet van je nieuwe gezinnetje!

(En ligt het aan mij of krijgen veel januari mama’s meiden?)

Dankjullie wel!!! :inlove:

Veertjeeeee nog Gefeliciteerd met je kleine meid !! Super leuk :inlove:

Hier even een klein berichtje

Heb niet veel te melden alleen dat t wel goed gaat …lekker druk met sporten , werken en genieten van mijn ventje en honden :stuck_out_tongue:

Morgen voor 2x naar de Gyn voor nog een inwendige echo ivm de cyste in mijn rechter eierstok en de uitslagen van de bloed onderzoeken…ben benieuwt ! ik heb de ticker even weg gehaald want ik kan er toch vrij weinig mee :wink:

Laat t julie weten

:-*

Kersje sterkte vandaag! Hoop dat het goed nieuws mag zijn. Gaan ze de cystes eigenlijk weghalen (mijn zusje laat dit de 22e doen namelijk).

Kersje ook namens mij sterkte vandaag. Ik hoop voor je dat de cyste uit zichzelf is verdwenen en je niet onder het mes hoeft.

Ik sta onder voorbehoud ingepland voor de herstel operatie aan mijn eileiders op 25 februari, fijn op een vrijdag zodat ik het gehele weekend in een ziekenhuis lig.

Ik hoop natuurlijk dat ik toch voor die tijd toch zwanger blijk te zijn en de hele operatie niet nodig is. Maar dat geluk zal ik natuurlijk wel weer niet hebben.

Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen Liesje! En anders helaas maar op een goede operatie…

@ Kersje sterkte bij de gyn. Ik hoop dat je er met goed nieuws vandaan zult komen. :pray:

@ Liesje ik blijf voor je duimen hoor meid! :pray:

Na de operatie neemt je kans op zwangerschap toe, toch?

@ Tigru hoe gaat het met jou? Je gaat hard! Nog een dikke 2 maanden!