December 2009 #3

@Liesje, het gaat goed met ons (ik spreek ook even voor miro, hahahaha), maar we zijn het wel een beetje zat…

Dus jullie mogen alvast beginnen met een weeendans… :lol:

Haha ja, op zich ben ik het niet zat. Maar bij de januarimama’s lijkt iedereen te gaan voordringen. En dan gaat het wel erg kriebelen en wil ik ook wel graag mijn beebje in mijn armen.

Maar officieel mag beebje nog een weekje zitten.

Maar wie weet helpt een weeëndans! :lol: :lol: :lol:

Hou het bij jullie goed in de gaten dames! Zag ook al dat ze bezig waren met voordringen :wink:

Hoe gaat het met jou tigru? Hoe voel je je?

Lieve meiden,

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig nieuw jaar !!! :-

Met heel veel liefde, geluk en goede gezondheid

Hier gaat alles zijn gangetje pas in Febr weer naar de gyn voor een tweede inwendige echo om de cyste in mijn eierstok te controleren en de uitslagen van de bloedonderzoeken te bespreken … waat duurt dat toch lang :frowning: In febr gaat manlief voor 1,5 maand weg dus heb ook niet veel te melden hier maar hou de meesten wel in de gaten via hyves :wink: al die mooie buikjes :inlove: dan besef ik hoe snel de tijd voorbij gaat …

Nou meiden mocht ik weer nieuws hebben dan horen jullie het !!

Hopelijk geeft 2011 meer geluk :stuck_out_tongue:

Big hug Kersje :-

ps. laatste cyclus duurde in 40 dagen :?

@ Kersje meid wat wordt jullie geduld op de proef gesteld! :hug:

Wat jammer dat je pas in februari weer naar de gyn mag. En dan gaat je hub ook nog 1,5 maand weg (op uitzending neem ik aan)

Hopelijk heeft moeder natuur voor die tijd nog een verrassing voor jullie in petto. Ik zie dat je in je vruchtbare dagen zit. Neem het er maar even van!! Ik blijf voor jullie duimen hoor! :-*

@ Tigru is spiekte even in het showforum van de aprilmama’s. Wat ben jij mooi zwanger!!! Echt een prachtig buikje!

Ik wacht nog steeds geduldig ( :liar: ) op de eerste tekenen van een bevalling. Maar ik geloof dat beebje er nog niet zoveel zin in heeft. Die heeft het nog wel naar haar zin geloof ik.

Kersje, wachten duurt al zo lang en bij jullie zo helemaal heel erg lang! Hoop ook dat het spontaan gebeurt, dan is de verrassing nog leuker!

Miro, thnx :oops:, draag heel erg naar voren, van achter zie je niet dat ik zwanger ben… Ben best blij zo met mijn buikje.

Duim voor jou en Veertje dat de beebjes snel mogen komen!

Kwam even iedereen een gelukkig, liefdevol en vooral vruchtbaar 2011 toewensen.

Wilde eerder komen buurten, maar helaas is mijn oma tijdens de jaarwisseling (0.12) overleden, dus ff druk met van alles en heen en weer rijden.

Uiteraard was ik benieuwd of Miro al bevallen was. Meid laatste loodjes! Zet em op he!

Lautje gecondoleerd, dat is dus geen leuke jaarwisseling geweest…

@ Lautje gecondoleerd. Heel veel sterkte!

en, en? al babies in aantocht? Nee hoor ik ben niet nieuwschierig!

En hoe is het met de andere dames?

Ik ben ook heel benieuwd dames of de eerste tekenen zich al aandienen!

Nope alles nog rustig hier!

En bij Veertje volgens mij ook. :think:

Als jullie af en toe even bij de januarimama’s spieken ben je al snel op de hoogte.

Jullie mogen nu wel serieus met een weeëndans beginnen.

Want de verveling begint hier wel aardig toe te slaan nu.

Ik kijk net zo trouw momenteel als bij de april mama’s… Dus wees niet bang :wink:

Ik ga duimen voor jullie!

Zo leuk, waren gister bij vrienden op bezoek en zij hebben een zoontje van bijna 2, loopt hij bij mij langs en zegt hij zo vanuit het niets voor het eerst mijn naam. En mijn vriend heet sinds gister Pompom, staat voor Raymond.

Moest ik eventjes kwijt.

Dames ik duim voor jullie dat jullie kindjes snel mogen komen.

PS: hoe kom ik bij de januari mama’s

@ Liesje oh wat schattig dat kindje! :inlove: Ja als ze bijna 2 jaar zijn, zeggen ze al een hoop dingen na.

Waar vind je de januarimama’s:

In het forumoverzicht staat een hoekje “9 maanden mama’s”

Net als je nu in het hoekje “gestopt met…” zit.

Bij de 9 maanden mama’s staat een topic januarimama’s 2011. Daar schrijven Veertje en ik met alle andere forumleden die in januari een kindje verwachten.

Voor het gemak zet ik hier wel even een linkje. Maar het is ook handig om te weten waar je het kunt vinden op het forum. Wie weet mag je ergens dit jaar daar ook gaan schrijven! :inlove:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96038

Nee hoor, hier ook nog geen baby te bekennen :roll:

Maar we wachten nog geduldig af hoor… :liar:

Heb zojuist vernomen dat Miro vanmiddag bevallen is van een dochter genaamd Ilse Marieke.

MIRO VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!

Is alles goed gegaan?

Liefs,

Lisa

Miro,

Van harte met jullie dochter Ilse Marieke!

Geniet van de komende tijden!

Dikke kus! :-*