Hoiii allemaal ,
Hier was ik weer even…
had van de week via mijn mob wat geschreven maar drukte op de verkeerde knop en had alles weer gewist :-s dus nu maar overnieuw…
Ik zie dat de zwangerschappen allemaal goed verlopen :dance: voor sommigen is het aftellen al begonnen
Spannend hoor !!
Ik ben afgelopen vrijdag naar de gyn geweest en als aller eerst te horen gekregen dat de sperma van mijn man heel goed is dus dat is al een pluspunt maarrrr… bij mij zagen ze via een inwendige echo direct een cyste zitten van 4 cm in mijn rechter eierstok :? volgende maand gaan ze weer een inwendige echo maken om te kijken hoe de cyste er dan uit ziet … de baarmoedermond zag er heel mooi uit en de linker eierstok was ook goed…nu deze maand bloedonderzoeken (hormonen check etc. )doen dus volgende maand meer nieuws…zit nu alweer op dag 36 voor mijn ongi en ben het nog niet …dus is weer lekker kort :? maar de gyn zag al dat er een menstruatie aan zat te komen dus zit niet in spanning :roll:
x
Kersje, fijn dat er duidelijkheid is! Een pingpongbal grootte dus als ik het goed begrijp… En nu? Gaan ze die weghalen? (Mijn zusje heeft er 2, pingpong bal en kiwi grootte en die gaan ze namelijk weghalen).
@ Kersje fijn dat er voor jullie wat meer duidelijkheid begint te komen.
Cystes op de eierstok komen best vaak voor volgens mij. En hoeven geen invloed te hebben op je vruchtbaarheid. Heb je er verder geen last van? Buikpijn of iets dergelijks? Maar wel goed dat ze het in de gaten houden. Want als zo’n cyste knapt, moet je meestal met spoed onder het mes. En als hij dus verder groeit zullen ze hem waarschijnlijk preventief verwijderen?
Wel fijn dat verder alles er goed uitzag.
Hopelijk weet je over een maand meer!
Hier gaat alles goed.
Gister naar de VK geweest. Kindje ligt waarschijnlijk goed. Maar zeker weten doet de VK het niet. Dus ik krijg volgende week een liggingsecho. In ieder geval is ze al een beetje ingedaald zoals ze nu ligt. Dus ze gaat wrs. niet meer uit zichzelf draaien.
Als ze dus goed ligt, is er niks aan de hand. Mocht ze toch in stuit liggen, dan wordt ik doorgestuurd naar de gyn.
Maar ik denk zelf ook wel dat ze goed ligt. Want vanmorgen had ze de hik en dat voelde ik helemaal rechtsonder in mijn buik. Dus als daar de longetjes liggen, ligt ze ook met haar hoofd naar beneden.
@Tigru wrote:
Het is zo erg dat ik niet eens zo meer herinner wie Rowena is… :oops:
Hoe is het met jou Nietje?
en mij ook :mrgreen:
erg he ik lees nu alles f terug ik heb gewoon de tijd er niet voor
ja nu lizz de hele avond aan de borst wil lees ik op me foon mee
ik ben jullie nog niet vergeten en volg de gene die zwanger zijn
en de ander ben ik hard voor aan het duimen
o en tigru ik wil wel bp Met geslacht ik zal niks zeggen
Er zijn weer foto’s in het SF!
@ Bianca hoe gaat het met jullie?
@ Truusssie hoe is het met jou? Alweer een tijdje niets van je gehoord.
Heb foto’s gekeken
Bianca, je hebt een PB!
Hier is het nationale trap dag Vanmorgen om half 7 klaar wakker, muppet had het heel druk in de buik!
tigru dank je :-
en met ons gaat goed de tijd gaat zo hard ze worden zo snel groot en als ik de verhalen hoor van getrappel en me buik foto’s zie begint het toch te kriebelen terwijl ik zei nooit meer gaat het wss ook niet hoor maar nooit meer een baby
moet ik bij andere gaan knuffelen want ik vind het ZOOOOO leuk
ik ben nu ook extra hebberig bij Lizz :oops:
ze is van mij en wil zelf zoveel mogelijk van dr genieten :inlove:
ik lees en leef met jullie mee hoor meiden :-
spamm in jullie sf :inlove:
hier ben ik ook weer eens…
het gaat hier nog steeds zozo… onze relatie gaat het niet meer worden, denk ik, maar het is niet anders.
tamara is lief, zoet, gezond, en daar gaat het uiteindelijk om.
verder eigenlijk weinig te melden, de ene dag gaat het beter dan de andere, maar we rommelen maar door tot we definitief weten wat we willen.
bianca, mooie foto’s had je in het sf gezet! en ik zag daar ook mooie buiken en kinderkamertjes!
verder een dikke :hug: voor wie dat nodig heeft, een aantal succes met de laatste loodjes, geniet er nog even van!
trussie :hug: :hug:
wat heftig zeg wil je eerst een 2e kindje en nu moet je die wens uitstellen
misschien wel helemaal vergeten omdat je relatie niet goed gaat heftig zeg :hug:
Truussie :hug: Heel veel sterkte!
@ Bianca fijn dat alles goed gaat. Geniet lekker van je beebje.
@ Truusssie :hug: jammer dat er geen verbetering in de situatie is.
Sterkte hoor! Wel mooi dat je zo bewust geniet van Tamara.
Zojuist de liggingsecho gehad.
Beebje ligt goed!!! :lol: :dance: :lol: :dance:
Joehoe echt een heerlijk idee!
Ze ligt al mooi ingedaald.
Qua groei (buikomtrek, hoofdomtrek) was ze heel gemiddeld. Momenteel geschat op 2750 gram. Heeft wel hele lange benen. Qua benen zat ze al op 40 wk :mrgreen: En qua voeten op 38wk 2dg. Wordt een topmodelletje :inlove:
Super Miro! Heerlijk, dan kunnen de laatste loodjes heel ontspannend gaan, op naar de bevalling om jullie meid in de armen te sluiten!
Wat is het stil hier!!
Alvast fijne kerst allemaal!
Tis inderdaad erg stil hier.Ik heb ook niets te melden.
Wens jullie hele fijne kerstdagen en voor Veertje en miro alvast heel veel succes met jullie bevalling.
liefs,
Lisa
@ Liesje dank je wel! :-*
Tja hier ook niet veel te melden. Het gaat nog goed. En ik wacht geduldig tot ons meisje zich aankondigt. Het is lichamelijk nog prima vol te houden. Ik slaap goed. Dus hier geen klagen.
Maar hier mijn wensen voor 2011:
- Ik wil vooral Liesje, Nietje en Kersje ontzettend veel vruchtbaarheid toewensen voor 2011!!! :-* Meiden jullie verdienen het!!!
- Ik wil Truusssie heel veel sterkte toewensen met het nemen van een beslissing.
- Lautje en Bianca lekker genieten van jullie kids!!!
- En uiteraard hoop ik voor Veertje en Tigru een goede bevalling en een gezond beebje! (en voor mezelf natuurlijk ook )
- En ik hoop dat de dames die hier in het begin meeschreven ook nog weer eens om het hoekje komen gluren: Deeske, Fruttel, chocobroodje, mamadidi en Rowena. (vergeet ik nu niemand? :think: )
Ik sluit me helemaal bij de wensen van Miro aan!
Hier ook weinig te melden. Enkel een hele dikke buikgriep net gehad…
Fijne avond allemaal!! En alvast een gelukkig nieuwjaar! :inlove:
Allemaal een heel gezond en gelukkig 2011.
Hoe is het met de hoog zwangere dames? einde komt in zicht zag ik.
Ik ben herstellende van een flinke griep, was afgelopen week echt een gezellige boel hier in huis, vriendje was ook ziek, net als half nederland volgens mij.