Hoe is het hier dames?
Zag in het showforum al heel wat mooie buikjes voorbij komen
@ Liesje, vind het echt moedig van je. En ik ga voor je duimen dat alles gewoon goed gaat met de operatie en natuurlijk ook daarna!
@ Lautje, hier gaat alles goed, bijna op de helft… En bij jou?
@ Liesje fijn dat jullie eruit zijn met jullie keuze. Moet je ook nog een operatie aan je schouder? Misschien kunnen ze het combineren?
@ Lautje hier is alles goed. Hoe is het met jou? En hoe is het met Tim?
Toevallig werd ik gister door het ziekenhuis gebeld voor de operatiedatum van mijn schouder. Ik heb het afgezegd, eerst dit maar en zwanger worden en dan zien we wel weer verder. Heb verder geen last van mijn schouder.
slik daar zijn dan de december 2010 stoppers!
@ Liesje, kan ik me voorstellen, zeker als je geen last hebt.
@ Miro, ja dat zag ik ook, kon het niet laten te reageren!
Hier vandaag de 20 weken echo gehad! Helemaal verliefd op ons kindje :inlove: Alles gaat helemaal goed, geen dingen te zien op de echo. Wat ze konden zien op de echo krijgen we een gezond kindje!
@ Tigru ja ik had ook al even gereageerd. Kon het ook niet laten.
Wat heerlijk dat je een goede 20 weken echo had!
Ik maakte me er van te voren niet zo heel druk over. Maar toen het zo ver was, vond ik het toch wel spannend. Er gleed echt een spanning van me af, toen alles goed bleek!
Gefeliciteerd tigru! Heerlijk gevoel is dat he? :inlove:
Het is een zalig gevoel, niet uit te leggen!
Zie dat ik jullie in de gaten mag gaan houden langzaamaan… Nog een dikke maand voor jullie beiden!
Foto’s in het SF!
Van mijn buik, de Woezel en Pip schilderijtjes en de eerste foto’s van de babykamer.
@Tigru, ja het gaat echt zo ongelofelijk hard!! :shock:
Ik kan me eerlijk gezegd nog steeds niet voorstellen dat er een echte baby in mn buik zit :oops: , ondanks het feit dat hij/zij me elke dag bont en blauw schopt :mrgreen:
Maar het schijnt normaal te zijn, mijn moeder riep toen ze net 1 seconde bevallen was van mn zus: OOOOOH; HET IS EEN ECHT KIND!
:mrgreen:
Haha! Da’s wel een toffe opmerking ^^
Ik kan het me ook niet voorstellen, vind het zo ontzettend bizar…
Oh wij weten trouwens ook wat het wordt, maar durf het niet zo open en bloot op het forum te zetten…
Wat leuk dat jullie het weten! Is het geheim voor jullie familie en vrienden?
Ja we vertellen het aan niemand, daarom durf ik het ook niet zomaar… Mijn zusje zou hier zo kunnen kijken en weet echt mijn nickname wel. Iedereen die mij kent, kent mijn nickname, ik gebruik overal dezelfde namelijk…
Morgen 21 weken!
Haha, dat wordt nog moeilijk… :mrgreen: Tegenwoordig vraagt iedereen om geslacht en naam en ze vinden het allemaal heel raar als je het niet wil zeggen, haha…
Bij ons weet iedereen de namen al, dus ik ben blij dat we zelf niet eens het geslacht weten, zodat het toch nog voor iedereen een verrassing wordt
Ik heb verlof!! :dance:
@ Tigru als je het geslacht geheim wilt houden, moet je dat vooral doen hoor. Maar als wij het geheim hadden willen houden, had ik tegen mijn omgeving gezegd dat wij het geslacht niet weten. Want ze gaan toch vissen. En eerlijk ik heb geprobeerd om in algemene termen over onze baby te praten (gewoon om te kijken of het me zou lukken) maar ik versprak me echt heel snel. Ik zou het dus niet eens kunnen om het geslacht geheim te houden.
@ Veertje ja gek idee he? Dat er straks een kleine is. Ik kan me er nog steeds niets bij voorstellen.
@ Kersje hoe was het vrijdag bij de gyn? :-*
@ Liesje je zult hier misschien een tijdje niet kijken. Maar ik denk aan je hoor! Hopelijk heeft het jullie ook wat rust gebracht nu jullie beslissingen hebben genomen.
@ Nietje meid, hoe is het met jou? Lukt het je een beetje om je MA een plekje te geven? Ik las bij de junimama’s dat het in je relatie op het moment niet lekker loopt. :hug:
Ik lees nog wel mee hoor! ben erg benieuwd hoe het jullie vergaat.
miro, las op hyves al dat je je verlof bent ingegaan, heerlijk joh! Geniet ervan.
En jij Veertje, hoe zit dat met het verlof in Zweden, heb je daar hetzelfde aantal weken als hier?
Hoe voelen jullie je verder.
Met mij gaat het prima, heeft ons zeker rust gebracht. Donderdag naar het ziekenhuis om te horen hoe, wat en wanneer.
Het is zeker niet uitgesloten dat ik voor de operatie alsnog zwanger ben, moet dan wel meteen een afspraak maken om met 6 weken een echo te laten maken om uit te sluiten dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Is ook wel een opluchting dat ik zo goed in de gaten gehouden.
@ Liesje ik voel me nog prima. Ben vorige week wel ziek geweest. En sindsdien heb ik wat meer last van maagzuur. Dat is wel vervelend. En de kleine is nog heel beweeglijk. Volgens mij kan ze nog steeds draaien. Vanavond naar de VK. Ik ben benieuwd of ze nu goed ligt. Ik hoop het
Meid ik blijf enorm hard voor je duimen dat je spontaan zwanger raakt!
@Liesje, wat fijn dat het goed met je gaat! En inderdaad heel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt nu… Ik hoop heel hard dat je nu heel plotseling zwanger bent…
Hier gaat ook alles goed… Ik heb geen vaste baan hier (hielp mn vriend met zijn zaak) dus ook verlof wanneer ik wil… Dus ik werk al een tijd niet meer, lekker rustig hoor… :mrgreen:
Liesje wat heerlijk om te horen dat het goed gaat. Ik denk dat het ook veel helpt dat je nu weet wat er is, zodat je verder kan.
Miro, geniet van je verlof!
Veertje, jij natuurlijk ook…
Jullie moeten echt nog even!
Hier ook alles goed eigenlijk, een enorm beweeglijk kindje!