December 2009 #3

Vandaag de echo dus Nietje, spannend! Laat het weten hier…

Kersje, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!

Een paar dagen niet online, heb een blaasontsteking… Dus ben goed ziek geweest…

En de positiebroeken zitten zalig! Heb onder het winkelen al een andere broek aangetrokken! (Alleen voor kleine maatjes, wat ik heb, is het wel lastig moet ik zeggen om iets leuks te vinden…)

Hallo dames,

Ben net ontslagen uit het ziekenhuis, heb vandaag onder narcose een kijkoperatie van mijn buik gehad, tis voor ons niet of nauwelijks mogelijk om via de normale weg zwanger te raken, dus het wordt hoogst waarschijnlijk IVF. Tis namelijk een zooitje in mijn buik, veel verklevingen en vergrote eileiders, 18 november heb ik weer een vervolgafspraak bij de gyn en dan wordt er besproken om evt. mijn eileiders te verwijderen zodat de kans bij IVF wordt vergroot.

De kijkoperatie is op zich erg meegevallen.

Ik heb afgelopen tijd wel met jullie meegelezen, wat fijn dat het goed met jullie en de beebs in wording gaat.

Liefs,

Lisa

@ Liesje :hug: :hug: :hug:

Ik heb enorm voor je gehoopt dat de uitslag gunstiger zou zijn.

Maar je had hier zelf al rekening mee gehouden he?

Toch wel verschrikkelijk balen.

Sterkte met de verwerking van dit nieuws. :hug:

Je mag me altijd pb’en, dat weet je. :-*

:cry: :cry: :cry:

Ff gekopieert uit het junimama’s topic

Een bericht van Nietjejelief :frowning:

Meiden, ff heel kort...

Het was niet goed.... kindje was niet levensvatbaar...

We zijn er helemaal kapot van, maar we kunnen er niks aan veranderen..

Morgen krijg ik waarschijnlijk een curretage....

Hoop later weer te reageren, eerst tot mezelf komen....

Kus...

Wat erg :cry: meissie toch :hug:
Ik zit nu echt even een traantje weg te pinken....

Nietjelief, heel veel sterkte toegewenst :hug: .

liefs,

Lisa

Liesje, wat een naar bericht… Maar het is dus niet zo dat het niet zal lukken, wel met IVF? En fijn dat de operatie je mee viel. :hug:

Nietje :hug: :hug: Meid toch, heel veel sterkte!

Jeetje wat een pechvogels hiero zeg… :cry:

@Liesje, :hug: Wat een rotnieuws zeg. Ik hoop dat jullie er een beetje mee om kunnen gaan en dat het niet als een al te grote schok kwam. Gaan jullie nu al snel aan de slag met IVF of moet er nog veel gebeuren voordat dat kan?

@Nietje, Ach meid, jij hebt ook weinig geluk gehad de afgelopen maanden. Dit beebje was jou juist zo ontzettend gegund… :cry: :hug:

Veel sterkte met dit verlies… :hug: :kaars:

Nietje meid ik heb aan je gedacht hoor vandaag! :-*

Heel veel sterkte met de verwerking van dit verlies. :hug:

Hi meiden,

Hier even mijn quotes van gister/vandaag… Ik ga nu weer lekker liggen :slight_smile:

@Nietjejelief wrote:

Hey meiden,

Nou ik ben nu alweer bijna 1.5 uur op me kamer…

Om 12 uur naar de ok gebracht, daar half uur moeten wachten en toen was het zover… nou na 10 seconden was ik helemaal out…

Om 13 uur werd ik wakker gemaakt op de slaapkamer, was moeilijk wakker te krijgen… had wat buikpijn, vergelijkbaar met menstruatie pijn…

Nu voel ik me eigenlijk heel goed… alweer gegeten en geplast. Nu nog wachten op mijn dokter…

En ik heb ook nog een echo meegekregen :slight_smile: deze was duidelijker dan die van de.vk.

Nou vriendje is lekkers voor me halen en dan aftellen tot de dok komt…

Kus van mij!

@Nietjejelief wrote:

Hi meiden,

Hier wel een goede nacht gehad en lichamelijk valt het me nog steeds alles mee.

Ook mentaal voel ik me redelijk. Gisteren het gesprek met de gyn heeft me ook goed gedaan. Ons kindje was gewoon niet vitaal genoeg om te overleven/ontwikkelen… En het klinkt hard, maar dat is natuur. En dan ben ik heel blij dat het in een vroeg stadium opgeeft, en niet halverwege de zwangerschap. De volgende zwangerschap mag ik vanaf de positieve test elke 2 weken voor een echo, om te kijken of de groei nu wel goed gaat. Is een lieve en geruststellende gedachte.

Gisteren ook veel vrouwen gesproken, lag immers op de gyn. afdeling. Toch luchten die gesprekken op en weet ik dat alles goed komt.

Ik ga weer ff liggen, wachten op mijn ziekenbezoek :slight_smile:

Dikke kus, en bedankt voor alle lieve woorden! :-*

Nietje :hug:

Wel fijn dat het lichamelijk tot nu toe wel meevalt. En ook wel een fijn idee dat je bij een volgende zs eerder en vaker voor echo mag.

Voordat je decemberstopper werd, had je ook een miskraam gehad toch?

Gelukkig heb je je hart al wat kunnen luchten bij de gyn en op de afdeling.

@ Liesje meid hoe is het met jou? :hug:

@ Lautje gaat het met Tim weer wat beter? Hij is weer thuis toch?

Voel me best goed , heb alleen wat last van het gas wat ze in mijn buikholte hebben gespoten om alle organen beter zichtbaar te maken.

Gister is mijn moeder fijn een dagje overgekomen uit Amsterdam, zodat ik zo’n eerste dag niet alleen thuis zou zijn, zij heeft lekker het huis gezogen en de ramen voor me gelapt.

Dat hoor ik inderdaad wel vaker van mensen die een kijkoperatie hebben gehad. Dat al dat gas eerst weer uit de buik moet.

Wel lief dat je moeder is geweest en zo heeft geholpen met het huishouden.

Nietje :hug: Fijn dat het lichamelijk wel goed met je gaat. En heel fijn dat je straks iedere 2 weken een echo krijgt. Moet toch een prettig gevoel zijn…

Liesje, zalig dat je moeder zo is langs geweest. Doe het rustig aan en laat het gas op het gemak ontsnappen. Succes!

@ Nietje meid hoe is het met jou? :hug:

@ Liesje hoe is het met jou? :hug:

Ik ben weer goedgekeurd bij de VK.

Verder vandaag een intake gehad met de kraamzorg.

Dat komt ook wel goed allemaal.

Er komt een beetje schot in de verbouwing. Dat werd ook wel tijd.

Met mij gaat het ontzettend goed, wel wat sneller moe maar daar geef ik dan aan toe en kruip lekker even een uurtje in bed. Is alweer een bijna een week geleden,tijd gaat hard.

Over het vliegen van de tijd gesproken, jij gaat ook ontzettend hard, einde komt al een beetje in zicht. Lekker dat je verbouwing ook op zijn end komt.

@nietje, Kan je het verlies een beetje een plekje kunnen geven?

Gaat het met de andere zwangeren ook goed.

fijne avond.

@ Liesje fijn dat je je goed voelt. Hopelijk brengt het ook wat rust nu je weet waar je aan toe bent.

Ja de tijd vliegt voorbij. Kan me nauwelijks voorstellen dat er straks gewoon een baby is. Ik ben nog zo bezig met zwanger zijn en werk. Moet er echt wat meer bij stil staan dat mijn leven straks totaal op zijn kop zal staan. Straks als ik verlof heb, moet ik me er echt meer mentaal op gaan voorbereiden. Stel dat die kleine te vroeg komt, dan ben ik er voor mijn gevoel helemaal nog niet klaar voor.

Gelukkig voel ik me nog steeds goed. En kan ik het lichamelijk nog prima aan allemaal.

Even snel lieve meiden…

Heb 3 dec afspraak in het ziekenhuis … Spannend ! Wel eng idee

ben zo benieuwd of er nu iets mis is met mijn vruchtbaarheid …of dat er helemaal niks is…

Jullie horen t wel , Liefs Kersje…

@ Kersje spannend meid! Hopelijk is er voor jullie snel duidelijkheid.

In december zijn jullie al een jaar bezig.

:shock: Dan komen er wrs. decemberstoppers 2010 slik

Wat gaat de tijd dan toch snel.

Ik ga enorm duimen voor de dames die nog niet zwanger zijn. Ik hoop dat jullie, jullie wens in vervulling zien gaan. En dat we volgend jaar rond deze tijd allemaal een beebje hebben of tenminste zwanger zijn. :-*

Kersje, ik duim voor je 3 december!

Miro, fijn dat alles zo lekker gaat.

Liesje, ben blij dat je je goed voelt.

Hier gaat ook alles het gangetje, echter gister te druk geweest, dus vandaag veel pijn in de buik. Lig ook lekker met mijn deken op de bank. Zondag ochtend vertrekt manlief naar Noorwegen toe voor drie weken, vind het wel spannend.

Babykamer neemt hier ook goede vormen aan!

En volgende maand inderdaad de december 2010 stoppers… Heel bizar!