Ja tussen de 10 en 12 weken komt het bij mij ook op neer… Eerst de termijnecho
Ik wil ook een goody-bag
De boekjes waren ook leuk! (De tijdschriften dan).
Was een tas met drie proefmonsters, een badeendje en een knuffelpopje. En reclame natuurlijk!
Wel spannend de echo! Kan nu ook al niet wachten tot 29 november.
3D foto’s in het SF!
Ben helemaal in luv met onze dochter! :inlove:
Miro, ik was inderdaad erg snel met reageren… Zit namelijk in spanning voor 1 van de meiden van de juni-mama’s… Die moest vandaag terug voor echo met 50% kans van een goede zwangerschap Dus ik zit in mijn overzicht te F5-en haha…
Ik heb altijd geroepen dat ik een 3D/4D echo ‘‘too much’’ vond, maar als ik het zo zie vind ik het wel onwijs gaaf haha…
Hier alweer 8 weken ver… :inlove: Nog steeds geen klachten :eh: Aanstaande donderdag voor een echo
Miro ze zijn super!
Wat een luxe Nietje, zo zonder klachten! Zalig… Wou dat ik dat had…
Hier inmiddels op de 15 weken aangeland. Maandag maar eens op zoek naar zwangerschapskleding, want kreeg vanmorgen mijn broek niet meer dicht :think:
En klachten… Pijn in de rug is een nieuwe! En verder het zuur en bepaalde geuren die me misselijk maken… En moeier dan normaal. Maar niet meer zo lamlendig als in het begin…
Wel foto’s van de echo he Nietje! (Wij mogen de 29e van november weer).
Oh manlief wilde ook geen 3D, vond ie onzin, maar heb hem overtuigd :dance:
3D is echt een aanrader hoor!
Ik vind het helemaal geweldig dat ik een DVD heb van de gehele echo inclusief commentaar. Hoe gaaf is dat? Kan je dat later nog eens laten zien aan je kind.
Leuk dat je man ook overtuigd is Tigru!
Ik moet zeggen dat het ik het wel het mooist vind, als het kindje al wat onderhuids vetweefsel heeft. Vanaf 26 weken ongeveer zie je al echt een mooi kindje. Ik heb ook wel 3D echo’s gezien van kindjes rond de 30 weken, dat zijn ook mooie plaatjes. Maar voor 26 weken zie je toch wel een mager en botterig beebje.
Met kleine Tim van Lautje gaat het niet goed. Het arme ventje ligt in het ziekenhuis. Ze zijn er nog niet achter wat er aan de hand is, maar ze behandelen hem alsof hij een hersenvliesontsteking heeft. Jullie kunnen het nalezen bij de babybabbelaars en dan de septemberbeebs.
@ Lautje :hug: Ik hoop dat je kleine mannetje snel opknapt! :-*
Oei Lautje, ik hoop dat ze snel vinden wat er is en dat alles met jullie Tim goed komt. :hug:
Tim ligt idd in het ziekenhuis. We zullen nooit zeker weten of hij hersenvliesontsteking heeft gehad want er is na 2 pogingen om een ruggenprik te zetten besloten het niet meer te doen want hij raakte zo overprikkeld en overstuur (en ik ook want het is geen pretje om naar te kijken). Hij krijgt om de 6 uur een dubbele dosis antibiotica en ligt aan allemaal draden en monitor en infuus. Niet echt tof aan zo’n kleine beeb. Het komt wel allemaal goed maar we zijn wel erg geschrokken. Sinds gister zit hij helemaal onder de uitslag waarschijnlijk ook nog een virus opgelopen Bloeduitslagen krijgen we maandag pas tot die tijd ligt hij in quarantaine dus alleen ouders mogen erbij. Hij is in goede handen, ze zorgen goed voor hem maar het is best pittig want ik heb er nog 1 thuis en kan me niet in tweeen delen.
Meiden hoe is het hier?
Weer een paar meiden zwanger!!!
Gefeliciteerd!!! ECHT GAAF! :thumbup: :dance:
Hey meid, ik zag de foto’s op Hyves voorbij komen. Lijkt me echt verschrikkelijk om je kleintje zo te zien. Wat zal je je machteloos voelen. Ik hoop echt dat er snel meer duidelijkheid is en dat hij gauw weer mee naar huis mag.
Hier gaat alles goed. Af en toe moe. Maar dat is wel normaal lijkt me.
En we zijn eruit met de namen! :dance:
Vanmorgen weer gewogen en ik zit nog steeds op + 6 kg. Ook erg netjes.
Netje Miro!
Lautje, hoop dat met jullie Tim alles helemaal goed komt en hij snel gezond met jullie mee naar huis mag.
Hier ook alles goed, op warm eten en moe na gaat het eigenlijk goed.
Oh lautje, ik had het bericht ook al op hyves voorbij zien komen… Wat naar allemaal zeg…
Ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt!
Hier had ik afgelopen zaterdag wat bloedverlies Ik, die helemaal geen last van kwaaltjes heeft, stond misselijk op wat tot spugen lijdde… ( weet niet of het echt van de zwangerschap kwam of beetje grieperig ) Maar daarna trof ik dus bloed aan… Was niet echt oud bloed, maar zat er meer ‘‘tussenin’’.
Dus gelijk de VK gebeld en die kon me ook niet echt verder helpen, het kon zijn dat er door de druk van het spugen een adertje was geprongen, wat het bloedverlies kon veroorzaken, maar het kon ook mis zijn…
Aangezien ik a.s. donderdag al een echo zou hebben moest ik rustig aan doen en afwachten… Niet bukken, stofzuigen, tillen… en als ik meer bloed ging verliezen moest ik direct bellen.
Nou, ben nog een heel klein beetje oud bloed verloren, maar meer ook niet . Ook geen krampen gehad, dus we wachtn maar gewoon rustig af…
Wow Miro, +6 kilo is inderdaad erg netjes! En wat leuk dat jullie de namen weten! Geweldig :inlove:
Nietje, had het al gelezen bij de juni mama’s en was voor je aan het duimen. Laat ons donderdag weten hoe de echo was!
Ga vanmiddag kleding kopen! Want mijn broek ging echt niet meer dicht gister (incluis rits!)
Tigru, had je lieve berichtje er inderdaad tussendoor zien komen! Thanks! :-*
Uiteraart kom ik vertellen hoe het was en zal ik de echo showen… Ik ga van het positieve uit
Hihi… mijn spijkerrokje had ook al kuren… Maar jij hebt het lang uit kunnen stellen zeg! Voorlopig pas ik ook nog gemakkelijk alles, dus ehm, gelukkig maar :lol:
heb ook 8 weken foto’s gemaakt, maar nog niet geplaatst… zal er vanavond even tijd voor maken :lol: Verschil tussen overdag en avond is wel enorm :lol:
Ik loop al wel weken met een elastiekje door mijn knoopsgat, want die gaat slecht dicht. En ik heb een “rare maat”. Mijn taille is bijna niks, maar mijn heupen zijn fors, dus ik kan mijn buik nog langer in mijn broek laten zitten omdat ik daar altijd ruimte over heb…
Ja ik heb precies hetzelfde!
Hè lieve meiden, vanmorgen naar de dokter geweest
en ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog en manlief moet zijn zaad
laten testen. Hou jullie op de hoogte! X
@ Nietje ik snap dat je het een beetje zorgelijk vindt allemaal. Maar inderdaad zolang je niet blijft bloeden en geen kramp hebt, hoeft er niets aan de hand te zijn. Diep van binnen voel je of het goed zit of niet. Je zegt al dat je van het positieve uitgaat. Houd dat gevoel vast. Je zult zien dat je op je gevoel kunt vertrouwen.
@ Tigru ik had met 8 weken al positiebroeken aan Toen zaten gewone broeken al niet lekker meer.
@ Kersje meissie :hug: Wel goed denk ik dat je die stap zet. Iedere maand dat het niet lukt is natuurlijk frustrerend.
Ik hoop dat er voor jullie snel duidelijkheid is! :-*
@ Nietje ik ga voor je duimen morgen!
Dat je een mooie echo zal hebben. En een kloppend hartje gaat zien!