Oh, ik ga toch ook nog eens wat dingen proberen…
Nu ff Juno kijken…
Die kijk ik ook!
Haha! Hij valt me eigenlijk een beetje tegen… :oops:
Hoop dat die niet sentimenteel wordt… dat kan ik nie hebben nu… Laatst MTV’s teen mom aant kijken, en bij de bevallinggedeelte zat ik gewoon te huilen hihi… :lol:
Leuk he hormonen Kan ook zomaar om niets janken! Zit nu Got to dance te kijken en was een jochie, 10 jaar, autistisch en zette me daar een pracht van een dans weg! Gelijk natte ogen!
Juno vond ik wel ok, heb em al een tijdje terug gezien… Heb eerst Criminal Minds lekker gekeken!
Morgen is mijn mannetje weer thuis!
(We zijn trouwens nog met een klein groepje over, zo met 3).
Ja, het is inderdaad behoorlijk uitgedunt hier… Wel jammer, maar is niks aan te doen…
Tigru, wat lekker dat je mannetje weer bijna thuis is! Kan je weer genieten samen
Ik heb een splinter in mijn vinger en krijg em er niet uit :x :x :x
Een pincet? Er was nog iets waar dat mee kon, maar ik weet het niet, je vinger heeeel lang in water, zodat ie schrompelt, trekt je huid namelijk terug en komt de splinter meer vrij te liggen.
Krijg zo eerst mijn broertje op bezoek, dan eten voor de poezen halen, anders krijgen ze honger, gaan ze zeuren en vooral de dikste (A). En nog een kleine boodschap en dan lekker niks!
Wat zijn jullie ineens een kletskousen zeg…
Wat een mooie foto nietje!!! Je kunt ook zo’n test toen van clearblue, dan staat er echt ‘zwanger’, daar kan je ook echt niet omheen :lol:
Kun je er al een beetje van genieten of ben je nog vooral heel onzeker?
Zo, ik ga vandaag lekker neuzen in de stad, bij de hema en de prenatal EEEEEEEEEEn bij de kerstafdeling van de v&d, hahaha… Ik heb een beetje last van nesteldrang en die uit zich in onweerstaanbare neiging om heeeel veel kerstballen, slingers, kaarsjes en andere versiersels te kopen, hahahahhaahha… Ik denk dat ik mn huis al in november helemaal ga ombouwen tot kerstparadijs… :lol:
En dat terwijl we vorig jaar niet eens een kerstboom hadden en echt helemaal NIKS gedaan hebben met kerst, haha… Zwangerschapshormonen…? :think:
Veertje, ik probeer er zoveel als mogelijk van te genieten. Ik voel me waanzinnig goed, dus dat is wel een pluspuntje Wel wat ‘‘ongi’’ pijn, maar dat schijnt er bij te horen…
KERSTSPULLEN? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Geweldig! Ik heb het momenteel ook met spullen die mijn huisje van sfeer en lekkere luchtjes voorzien…
En ik ga straks denk ik nog wel zijn CB test halen, is toch leuk, dan wel met indicator,… ben benieuwd :lol:
Wat ik straks denk ik wel ga missen zijn al me leuke kleren :roll: ( mens, waar maak je je druk om… :doh: ). Me jurkjes, giletjes, jasjes, blazers… snik
Ik mis het shoppen al! Vind het nutteloos om nu nieuwe kleren te kopen en zwangerschapskleding is nog te vroeg.
Maar kerst! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op dit moment staat het dressoir, wat naar de babykamer gaat, nog op die plaats… Maar die verhuist begin november naar de babykamer waarschijnlijk. Denk dat ook hier de kerstboom er vroeg staat! Behalve als de kamer niet klaar is met verven en vloer, want door een oefening gaat het dressoir dan pas begin december naar de babykamer.
En ik hou van shoppen! Dat is wel het leuke aan een kleine krijgen, heerlijk shoppen!
@Nietjejelief wrote:
Wat ik straks denk ik wel ga missen zijn al me leuke kleren :roll: ( mens, waar maak je je druk om… :doh: ). Me jurkjes, giletjes, jasjes, blazers… snik
Giletjes, jasjes en blazers kan je gewoon de hele zwangerschap aan hoor! Alleen niet meer dicht… :mrgreen: Ik heb laatst zelf gewoon een leuk jasje gekocht dat ik zelfs tijdens het kopen niet dicht kon :lol: Maar die kan je toch nog gewoon daarna weer aan…
Dus je hebt eigenlijk alleen lange shirts en andere broeken nodig…
Ik heb momenteel eigenlijk alleen leggins en de joggingbroeken van mn vriend aan, haha… Maar ik denk dat jij iets meer stylish verantwoord bent dan ik
Hmm ik vond Juno een beetje tegenvallen. Ze hadden er veel meer uit kunnen halen vind ik.
@ Nietje heb je nog een CB test gedaan?
@ Truusssie meid hoe is het met jou?
@ Tigru gelukkig is de mode nu zo dat er veel in de winkel te koop is, wat je ook prima aankan tijdens de zwangerschap. Wijde bloesjes, tuniekjes en elastische jurkjes. Ik laat me niet weerhouden in elk geval.
@ Deeske, Liesje en Kersje hoe is het met jullie meiden? :hug: Jullie spieken hier vast nog wel. Ik ben in gedachten bij jullie hoor! En ik duim dat er snel goed nieuws is bij jullie.
@ Veertje ik draag thuis ook het liefst makkelijke kleding hoor. Nu je toch in NL bent: bij de Hema hebben ze bij de babyafdeling ook huispakken voor de a.s. mama’s. Ook een soort van joggingpak, maar dan in positieuitvoering. Zit heerlijk!!! Helaas alleen in grijs en zwart te krijgen. Verder hebben ze enorm leuke rompertjes etc. bij de Hema. Dus daar moet je ook zeker even shoppen voor je terug gaat.
Hier gaat alles goed. Wel erg moe
Vandaar dat ik even wat minder actief ben.
Ik zit alweer in het 3e trimester! :dance:
hier gaat het zozo qua relatie… ik weet nog niet wat ik wil, wanneer, waar en met wie… maargoed, we rommelen maar gewoon door en zien wel waar het schip strandt. ik wil in ieder geval geen overhaaste beslissingen nemen, dus ik ga nog maar even zo door…
en verder, jullie hadden al gezien dat ik m’n banner weg gehaald had, ik ben ook niet zwanger meer.
veertje, als je bij de hema bent, neem lekker veel rompertjes mee, die van de hema zijn echt heel fijn! ze blijven mooi, ook als je ze steeds in de droger doet!
verder ben ik het een beetje kwijt, ik ben momenteel niet zo erg actief op het forum, sorry, lees wel af en toe bij, maar verder eigenlijk niet…
Truussie :hug: Neem je tijd, logisch dat je hier niet zoveel bent. Neem je tijd en denk goed na… Sterkte!
Miro, 3e trimester alweer, super zeg!
Hier in de stad hebben ze niet zoveel, maar ga binnenkort ook lekker naar een grotere stad dichtbij en ook bij de Hema los. Vind ook de prijs erg leuk namelijk!
Hier al drie dagen weer volop moe… Maar voel me wel stukken beter gelukkig.
Truusssie :hug:
@ Tigru jij gaat ook hard meid!! Gewoon toegeven aan vermoeidheid hoor.
Nieuwe foto’s in het SF!
Lieve meiden…ben er nog wel hoor af en toe jullie verhaaltjes lezen ben alleen niet continu aanwezig. Fijn te lezen dat jullie zwangerschappen goed verlopen maar ook minder voor truussie :hug: hier helaas nog geen goed nieuws ga binnenkort toch maar even naar de dokter…Hele fijne avond en hopelijk gaat het niet lang meer duren voordat we compleet zijn ! xxx Kersjuhhh
Kersje, hou je ons op de hoogte hoe het bij de dokter gaat! Hoop dat het gaat zoals ik veel om me heen hoor.
“We waren net in de MMM gerold en spontaan was ik zwanger!”.
Bovenste hoor ik steeds meer… Dus hoop dat dit bij jullie ook is.
@ kersje: leuk om je weer eens te horen! Ja, ik vind het ook leuk om de vorderingen te horen hoor, maar alleen als je er zelf ook ‘‘aan toe’’ bent.
Ook bij de ‘‘juni 2011 mama’s’’ zit iemand die net de MMM in is gegaan en spontaan zwanger was…
Ik hoop en duim onwijs voor je mee!
@ Truusssie: Meisje heel veel sterkte de komende tijd. Weet dat ik heel veel respect heb voor alle keuzes die je maakt. Neem lekker de tijd voor jezelf en volg je hart :hug:
@ Veertje: Tja ze passen dan inderdaad nog wel, maar niet meer dicht hahaha…
Mijn ( ehh, mijn vriends ) trainingbroek is mij ook heilig hoor… Dat is zo’n zachte Donnay :inlove:
En verder heb ik ook nog een ‘‘kantoor’’ versie van de harembroek, die was eigenlijk iets te groot voor mij, maar die zit momenteel ook zo lekker…
@ Miro: het derde trimester! WOW! Wat lekker! Ik vind het nu al zo onwijs snel gaan… als ik naar mijn banner kijk, zie ik alweer dikke 6 weken :inlove:
Enne, ben tot nu aan de CB test vergeten :oops:
Ik mag a.s. donderdag naar de VK :lol: Ik heb er zin in, al vind ik het super spannend… Ik weet eigenlijk niet of ik dan gelijk een echo krijg… in mijn hele kletskoek-verhaal met de Vk vergeten te vragen :oops: Vandaag maar eventjes erover bellen… Ze hebben alles ‘‘In-House’’ dus ik ben benieuwd…
Oja, en er is bij mij pas 1 iemand die het weet, en die melde me gister ook ff dat ik al een buik krijg voor mijn doen… :oops:
Zal vanaaf eens een foto’tje maken ( als ik het niet vergeet… )
Nu ff showtopic bekijken, zag hier ook een melding dat er weer wat geplaatst was
Ik vond de 1e keer VK niet spannend. Vooral veel “gelul” en dat was het. Hebben ze hier geen echo-apparaat.
Ik mag vanmiddag weer, maar vind het weer niet heel spannend… In ieder geval hartje luisteren en hopelijk wat antwoorden op vragen en misschien weer wat boekjes…
Ja oke, maar bij mij was het de vorige keer natuurlijk niet goed… Dus voor mij is het best een behoorlijke stap :oops:
@ Kersje goed om even van je te horen. Hopelijk is het bij jullie snel raak. Ik gun het jullie van harte!
@ Nietje spannend hoor eerste keer VK. Ik vond het ook wel erg leuk. Voelde me toen helemaal zwanger :inlove:
Waar blijft jouw buikfoto? Ik ben meteen vanaf week 5 elke week een foto gaan maken van mijn buik. Is wel erg leuk voor het plakboek straks.