December 2009 #3

Ik wilde dat ook gaan doen, hier wordt dat ook gegeven namelijk… Vanaf wanneer ben je dat gaan doen Miro?

En Nietje, fijn dat je je zo goed voelt! Ik was ook zo extreem blij in het begin, maar ook ongeloofwaardig vond ik het en ja, ik vond het ook raar dat ik geen maandverbandje en tampons meer nodig had…

Ik heb gisteravond voor het eerst voor mezelf gekookt sinds ik zwanger ben en het was een drama! Ik werd gelijk hondsberoerd, dus ik eet sla de komende dagen…

Ja het zwangerschapzwemmen lijkt mij ook lekker en leuk!

Ja ik vind het echt een stap hihi… Ik ga mezelf verplichten om morgen over te stappen op een inlegkruisje, en dan naar niks hahaha :oops:

Oh wat voel ik me een muts daardoor :oops:

Balen dat je je zo slecht voelt tijdens het ruiken van eten… Want goed eten is wel cruciaal… Ik heb toevallig gisteren ook sla op, maar dan wel paprika erbij gegrillt… en wat tomaatjes :inlove: Ik hoop wel dat ik zelf kan bliven koken, want als het van vriendlief moet komen… :silenced:

Ik heb de feta maar even laten staan, weten jullie of dat mag tijdens de zwangerschap?

Ik wilde met zwangerschapszwemmen beginnen toen ik 13/14 weken zwanger was. Maar toen was er zomerstop. Volgens mij ben ik uiteindelijk met 18/19 weken echt begonnen.

@ Tigru wat vervelend dat je zo misselijk wordt van etensluchtjes. Misschien magnetronmaaltijden proberen? Zorg in ieder geval dat je wel vlees, vis of vleesvervangers binnenkrijgt i.v.m. ijzer en eiwit. Desnoods “koud” vlees zoals vleeswaren of worst wat je wel bij de borrel serveert.

@ Nietje feta kan gewoon hoor. Vrijwel alle in Nederland verkrijgbare kaas is gemaakt van gepasteuriseerde melk. Als dat niet zo is, dan staat er op vermeld “au lait cru”. Dus je kunt gewoon feta, mozarella, brie etc. eten.

Brood eet ik heel goed, met kaas, vlees en soms zoet, dus dat komt goed!

Ben blij dat mijn man kan koken!

Zal eens gaan informeren dan naar het zwemmen :smiley:

Brie… :drool: :drool: :drool:

Die wilde ik dus al laten staan… En feta vind ik zo onwijs lekker door de salade heen…

Ik moet zeggen dat ik momenteel best een hongerbol ben… :roll:

Gisteren met wat contact geld booschappen gedaan, op het laatst ook nog een zak snoepjes meegepakt… Had Nietje 15 cent te weinig… :cry: Toen moesten de snoepjes weer terug… :cry:

Truussie, hoe is het met jou? Zag dat je je banner hebt weggehaald…

Ik hoop dat alles goed gaat met je Truusssie. In ieder geval, schaam je niet en ik kan het ook respecteren als je besluit afstand te nemen van het forum.

Mocht je dit lezen, een dikke knuffel van mij :hug:

Goh, ik heb vanaaf even lekker me paardje beweging gegeven, en lig nu lekker op de bank, onder een fleecekleedje, vanillekaarsjes aan… :inlove: Ja helemaal goed 8)

Heerlijk Nietje!

Heb hier ook de kaarsjes aangedaan, moet het zo alleen toch gezellig maken. Voetjes op de bank, maar ook omdat de fretjes rondrennen hier :stuck_out_tongue:

Ja lekker he? Ik heb het sinds de woonbeurs ( afgelpen maandag ) helemaal te pakken… geurkaarsjes :inlove:

Ik heb nu in de slaapkamer een goodie gescoord; een ‘‘slinger’’ met daaraan subtiele geurkaarsjes, kaneelstokjes en gedroogde appeltjes… Echt, dat is zo subtiel, maar toch zooo lekker ruikend :inlove: Als die niet meer ruikt stap ik per direct in de auto naar A’dam om een nieuwe te halen…

Fretten, super kick :inlove:

Als ik hier geurkaarsen neerzet denk ik dat manlief ze van het balkon afgooit! Hij heeft er een hekel aan. En normaal ruik ik weinig tot niets, dus ja… Maar een gewoon kaarsje heeft heerlijk veel sfeer.

Ga denk ik zo lekker chipjes eten!

Oh, nou de mijne normaliter ook hoor… Mja, nu mag ik alles :inlove:

Hihi geniet van je chippies, ik duik me bedje in!

Fijne avond verder! :-*

Hahahaha, mijne is juist gek op (geur)kaarsjes :smiley: :smiley: En dat terwijl het echt een ENORME macho is, hahha… :inlove:

Veertje, lekker hoor hihi… Die van mij is ook super macho, maar die is nu omgekeerd in 100% watje :wink:

Zodra de ‘‘koudere en donkere’’ dagen zich aandienen staan ze bij mij elke avond… zo lekker :inlove:

Lig nu ook lekker languit op de bank… Ben onwijs moe :zzz: Was net al bijna in slaap gevallen… Dus nu ff klein dutje en dan So you think you can dance kijken, en dan sluit ik me oogjes :slight_smile:

Ik heb weer een prachtige echo gehad! :inlove:

Alles was helemaal goed, kindje was nu 6,1 cm en lag lekker te rollen in mijn buik. Met de beentje recht omhoog!

Ook de combinatietest was helemaal goed. Ben dus helemaal blij :smiley:

Tigru: wooooow, wat een heerlijk gevoel moet dat geven :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een heerlijk nieuws Tigru!

Lekker genieten nu!

Oke, ik heb ook een nieuwtjee, zoek de verschillen met de post van vorige week :stuck_out_tongue:

Btw, ik krijg mijn foto’s maar niet via de button op kok… met de volgende melding:

The Attachment/Image must be less than 800 pixels wide and 600 pixels high

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Is namelijk wel heel irri via mijnalbum,

Wauw Nietje dat is een mooie en veel duidelijkere streep als vorige week!!! Helemaal super!!! :inlove:

Zo te lezen in die melding is je foto te groot voor het forum. En zou je hem moeten verkleinen voor je hem op Kok kan plaatsen.

Ziet er goed uit Nietje!!!

En wat die foto’s, ik doe het altijd via mijn eigen site omdat het mij ook niet lukt met hier uploaden, dus heb het opgegeven :oops:

Ik gebruik photobucket voor het uploaden.

En daar kan je nog verkleinen als het nodig is.

Maar eerlijk gezegd gebruik ik voor het verkleinen van foto’s weer het programma pixreziser.