December 2009 #3

Krijg em dr nie op :?

Ja hier gaat het een stuk beter en we zijn beide zooo blij nu… Dit was echt het laatste wat we verwachtte…

Morgen VK/gyn bellen, om dit nieuws mede te delen

:inlove:

@Nietjejelief wrote:

Krijg em dr nie op :?

Kan ik helpen?

Wat fijn dat het met jullie goed gaat!
Het is jullie gegund! :D

Goed kijken, In real life is die net iets duidelijker... maarja foto is genomen om 20.00, lekker donker dus haha...

Ja ik zie hem!!! :inlove:

nietjejelief, heel heel erg gefeliciteerd!!! :dance:

ik zie 'm ook hoor!

oh miro, ik heb je een pb gestuurd

Een streep is een streep!!!

Ik ben zo blij voor je!! Gefeliciteerd :smiley:

:dance: :dance: :dance:

Dank jullie wel meiden :inlove:

Ik ben momenteel best onzeker, omdat ik af en toe toch een enkele druppel bloed verlies… Is echt maar heel weinig, maar toch :eh:

Verder voel ik me op en top! Moet zeggen dat ik sinds dat ik de uitlsag heb, ik me een enkel moment misselijk heb gevoeld, maar dat kan ook komen door inbeelding :slight_smile: Verder rommelen met darmen wat, en mijn buik voelt wat ‘‘zwaar’’ aan…

Ben dus gelukkig ( afkloppen!!.. ) niet extreem misselijk, geen hoofdpijn, niet extreem moe… Dus prima eigenlijk :wink: Alleen zere borsten… hi hi…

Truuussie , gaat het een beetje met je meid? :hug:

hmm, nee niet echt… althans, in m’n koppie dan… lichamelijk gaat het wel goed, beetje misselijk, beetje moe, beetje zere borsten, maar allemaal te behappen :wink:

Ja ik snap je situatie helemaal… Is voor mij ook niet zo lang geleden dat ik nog twijfelde om een punt achter mijn relatie te zetten… :oops: Gelukkig kwam mijn zwangerschap / miskraam op een ‘‘goed’’ moment waardoor we weer naar elkaar zijn toegegroeit.

Als je maar aan jezelf denkt he meis… Ik had tijdens mijn zware relatiedip heel veel aan mijn hobbies, voornamelijk veel tijd doorgebracht bij mijn paard… Mijn spullen waren in lange tijd niet zo schoon geweest als toen :oops:

Truussie :hug:

Ben wel blij Nietje dat je relatie nu weer goed gaat, is toch wel handig.

Hier is manlief goed voor mij aan het zorgen, morgen op oefening voor een weekje en ik ben totaal niks waard, mijn bed is mijn vriend, zo ontzettend moe!

@ Nietje ik heb rond mijn positieve test een paar keer bruine afscheiding gehad. Ik denk dat het oud innestelingsbloed is geweest. Dat zou het bij jou ook kunnen zijn. Zolang je maar geen buikkramp hebt.

Heb je al een VK/gyn gesproken?

@ Truusssie ik hoop dat ik je wat verder heb kunnen helpen! :-*

@ Tigru vervelend dat je zo moe bent. En dat je man nu net een weekje weg moet. En je bent alweer bijna 12 weken zie ik! :dance: Je gaat hard!

@Nietjejelief wrote:

Dank jullie wel meiden :inlove:

Ik ben momenteel best onzeker, omdat ik af en toe toch een enkele druppel bloed verlies… Is echt maar heel weinig, maar toch :eh:

Verder voel ik me op en top! Moet zeggen dat ik sinds dat ik de uitlsag heb, ik me een enkel moment misselijk heb gevoeld, maar dat kan ook komen door inbeelding :slight_smile: Verder rommelen met darmen wat, en mijn buik voelt wat ‘‘zwaar’’ aan…

Ben dus gelukkig ( afkloppen!!.. ) niet extreem misselijk, geen hoofdpijn, niet extreem moe… Dus prima eigenlijk :wink: Alleen zere borsten… hi hi…

Truuussie , gaat het een beetje met je meid? :hug:

YEEEAAAH! Nietjelief, wat een comeback :mrgreen: :mrgreen: Gefeliciteerd! Fijn om te horen dat alles weer goed gaat en dat het weer beter gaat tussen jullie! Het gaat nu hard met de decemberstoppers he? Straks zijn we gewoon compleet!!

De extreme misselijkheid en extreme moeheid kwam bij mij pas rond een week of 6 a 7, dus klop inderdaad maar af, hahaha… :lol:

Ben het met Veertje eens… De eerste tijd nergens last van gehad… Gelukkig! Maar ik verheug me momenteel op het moment dat de kwaaltjes van het 1e trimester voorbij zijn…

Morgen 12 weken!

Al vraag ik mij iets af… Volgens mijn laatste ongesteldheid zou de uitgerekende datum 13/04 zijn. Echter was mijn cyclus niet zo regelmatig, dus de VK hield het op 14/04. Nu hebben we 2 echo’s gehad, die uitkwamen op 15/04. Wij houden die datum ook aan… Maar ik snap er soms geen **** meer van, welke datum wordt nu normaal aangehouden?

Yeeey! Bianca is vanmorgen bevallen van haar dochter, met de prachtige naam Lizz!

Gefeliciteerd!!!

Bianca en familie, ook vanaf hier van harte met jullie prachtige dochter en zusje Lizz!!! Prachtige naam en wat een snoepje zeg!

Ik had net ff een inkakker :oops: Voelde me een beetje weeig, en ik had echt zoiets van, please nu ff geen misselijkheid ( zat te lunchen met al mijn collega’s …).

Voel me nu weer op en top hihi…

Enne meiden, bedankt hè :liar: Hihi… Ik weet ook wel dat alle kwalen nog komen, maare… ergens hoop ik dat ik zo fit blijf :lol:

Merk wel dat ik heullll lastig me bed uit kan komen ( moe) en ik heb voor alle zekerheid al een emmer naast mijn bedje bezet… :oops: Vriendlief keek me er vreemd bij aan, aangezien ik me nu gewoon goed voel…

Maarja ons toilet is beneden… En ik heb geen zin om een sprint te moeten trekken naar beneden… :oops:

Even snel:

Bianca, hub en Nikki van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lizz!!!

Wat een prachtige naam!

Ik reageer later wel uitgebreider. Ga eerst naar zwangerschapszwemmen.

@ Nietje ik heb niet extreem last gehad van misselijkheid. Maar tussen de 6 en 10 weken heb ik me het minst goed gevoeld. Toen moest ik er echt tegen eten om me niet misselijk te voelen. Extreem moe ben ik nooit geweest. En als je moe bent, gewoon zoveel mogelijk aan toe geven hoor meid. Nu kan je dat doen. Mocht je in de toekomst een 2e kindje krijgen, dan zal het lastiger worden om je over te geven aan vermoeidheid.

Nu merk ik dat ik nu ook meer mijn rust moet pakken. Het begint wel wat zwaarder te worden. Als ik thuis kom moet ik echt even liggen voor we gaan eten. En na het eten ga ik weer minstens een uurtje liggen. Ik slaap dan niet hoor. Maar het voelt gewoon prettig en heb ik het minst last van mijn buik. Mijn buik lijkt ook ineens weer te groeien. Terwijl het voor mijn gevoel wel 3 weken heeft stil gestaan.

Ohhh, ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk :dance: Heb een goede dag vandaag haha…

Ja die moeheid kan misschien ook wel een beetje luiheid zijn hoor :oops: Het is voornamelijk in de ochtend, ik kan gewoon niet meer fatsoenlijk wakker worden :oops:

Verder voel ik me nog steeds geweldig eigenlijk… Ik voel wel vanalles gebeuren rondom me buik, zullen voornamelijk mijn darmen wel zijn. Af en toe een beetje ‘‘ongi’’ pijn.

Nu nog de overstap durven te maken om zonder licht maandverbandje te durven rondlopen :oops: Het is nog steeds een beetje vreemd voor me :oops: :inlove:

Van het weekend ga ik nogmaals wat testjes halen en doen :oops: Kijken of de streep al dikker is :smiley: Anderzijds, ik voel me zo goed, dus kan zijn dat mijn hormoonhuishouding gewoon nog vrij laag is…

Miro, is dat zwangerschapszwemmen leuk?? Normaal vind ik zwemmen heerlijk, en aangezien ik straks mijn paardje ( :cry: ) en dansen niet meer kan doen…

Heeft dat ook nog positieve gevolgen ten aanzien van de zwangerschap, of is het puur voor het plezier?

@ Nietje zwangerschapszwemmen is vooral wel relaxed en gezellig. In het water ben je gewichtsloos en beweeg je makkelijker. Je bent toch in beweging, maar niet op de top van je kunnen. We hebben een half uurtje les. En dan doen we verschillende oefeningen. En daarna mogen we nog vrij zwemmen. Maar meestal zijn we dan nog wat aan het kletsen met elkaar. Het groepje varieert van 3 tot 6 zwangeren momenteel.