Gefeliciteerd Mamadidi met jullie zoon!
Nietje :hug:
Mamadidi gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Nietje meid hoe is het vandaag gegaan? :hug:
Ik denk aan je! :-*
Hallo dames,
breek heel even in. Ben benieuwd hoe het met jullie is.
Van mijn kant is er nog niets te melden.
Morgen heb ik weer een afspraak bij de gyn. Onlangs is er bloed afgenomen en daar krijg ik morgen de uitslag van. Ook is het sperma van mijn vriend getest, ook hier krijgen we morgen de uitslag van.
Heb gezien dat Truussie inmiddels ook zwanger is, gefeliciteerd meid.
:shock: Truusssie kan je dat niet even komen melden! :inlove:
Ik ziet hier helemaal te stuiteren!!!
Super gefeliciteerd meid!!! :dance:
@ Liesje succes morgen bij de gyn. Laat je even weten hoe het is gegaan? :hug:
@ Nietje meid ik denk veel aan je :hug: Laat je nog even horen hoe met je gaat? :hug:
thanx meiden, alleen het gaat hier prive niet zo erg geweldig, dus het komt een beetje op een verkeerd moment… maarja, we zien wel hoe het verder gaat…
maar de zs op zich gaat best goed, ik ben niet zo misselijk als bij tamara, gelukkig. ik had deze periode er niets van verwacht, heb vorige week ook 3 dagen een klein beetje boel teveel gedronken, maargoed, daar kan ik nu niets meer aan doen. en eigenlijk heb ik vrijdag “voor de grap” een test gedaan, want vrijdag was mijn nod. en tot mijn stomme verbazing 2 streepjes!! 's middags dus maar weer een test gedaan, uiteraard weer 2 streepjes en om het echt te kunnen geloven, zaterdag weer een test , natuurlijk ook positief. nu maar hopen dat de relatie of beter gaat of dat ik er een punt achter durf te zetten, maar daar ben ik dus nog erg over aan het denken, wat ik zal/moet. vandaar ook dat ik erg rustig was en dat ik de zs niet gemeld heb. maar wel lief dat je het zag liesje! :-*
Pff Truusssie wat een rotsituatie. Je zou helemaal in de wolken moeten zijn. En dat kan nu helemaal niet.
Hopelijk komen jullie er samen uit. :hug:
En over dat drinken moet je je geen zorgen maken hoor. Het schijnt dat je tot 8 wk ofzo nog geen bloedband met je kindje hebt. Je zs wordt nu nog puur door hormonen in stand gehouden.
Truussie allereerst :hug: Hoop dat het met je relatie de kant op gaat die voor jou het beste is!
Het drinken ken ik, ook ik heb flink gedronken een weekend, omdat ik ook dacht dat het niet raak zou zijn. En ik heb ook voor de grap een test gedaan. Maar des te leuker vond ik het!
Liesje, succes bij de gyn. Hou ons op de hoogte als je wilt!
Hier begin ik me wat beter te voelen en vooral veel te eten! 4 oktober de volgende echo hier!
meiden, thanx :-*
Oh yes! Weer nieuws in ons decembertopic :mrgreen:
Gefeliciteerd Truussie! Wel kl*te dat het op zo´n slecht moment komt… Ik hoop dat jullie er samen uit komen. Misschien brengt deze beeb jullie wel juist dichter bij elkaar? :hug:
Ik ben ook benieuwd hoe het met nietjelief gaat…
ik denk dat deze zs ons niet meer dichter bij elkaar zal brengen, ik ben niet gelukkig meer. al een tijdje niet meer.
Oei, dat klinkt inderdaad als een ontzettend ingewikkelde situatie…
Ik zou zeggen, luister goed naar jezelf en volg je hart. Zo ongelukkig zijn en toch bij elkaar blijven lost ook niets op helaas… :hug: Ik hoop dat je er snel uit komt…
Denk aan jezelf, als je ongelukkig bent in je relatie zul je nooit gelukkig zijn en dus ook niet goed met jezelf omgaan. Hoe moeilijk het ook is, is het nu eenmaal het verstandigst om voor jezelf te kiezen. Zeker als je al veel hebt gepraat, geprobeerd en zo meer.
Kan je met iemand anders praten over je problemen?
En wat wil je met je zs?
tigru, ooh, je slaat de spijker op z’n kop voor wat betreft de zs.
maar bedankt voor jullie begrip, dat doet me echt heel goed
Truusssie meid :hug: pff moeilijk hoor.
Ik zou ook niet weten wat ik in jouw situatie zou doen.
Als ik jou zo hoor heb je eigenlijk de knoop wat betreft je relatie al doorgehakt. Dan zijn er al genoeg moeilijke dingen waar je je doorheen moet worstelen. En hoe moeilijk die ook zijn, dat moet niet in de weg staan van je geluk. Maar de zs maakt het extra gecompliceerd.
Ik zou er alle begrip voor hebben als je de zs afbreekt. Maar maak die keuze puur voor jezelf (en evt. je huidige vriend en je dochter Tamara) en niet voor die “ander”. Want mannen komen en gaan. Maar dit kindje krijg je niet meer terug als je besluit het niet te krijgen.
Het enige wat ik kan zeggen is: volg je hart!
Uiteindelijk zal je de keuze maken die voor jou de juiste is!
Enne als je het even van je af wilt schrijven buiten dit topic; mijn pbbox staat voor je open! :-*
Daarom vroeg ik het ook Truussie, ik ben ook tegen abortus, toch zou ik het begrijpen… (Mijn zusje heeft een abortus ondergaan een aantal jaar terug, geen vriend, geen baan, geen opleiding, nog thuis, geen geld, dus ik begrijp het maar al te goed).
En ook op mij komt het over dat je eigenlijk niet verder wilt met je huidige vriend, maar wat Miro zegt klopt gewoon… Tamara blijft altijd bij je, altijd je dochter… Dit kindje wat je nu draagt kun je niet vervangen… Dus denk goed na wat JIJ wilt.
En ook ik kan je een luisterend oor bieden…
Meiden…
IK BEN BACK IN ACTION!!! IK BEN EEN TWEEDE WERELDWONDER…
Want…
VANDAAG POSITIEF GETEST!!!
Vorige week woensdag weer een onderzoek gehad, en moest eventuele curretage… Dinsdags begin ik wat te vloeien en woensdag was ik schoon op de echo. :think:
Ook de testen bleven negatief, dus het hormoon was al me lichaam uit. Waarschijn was de miskraam toch door die bloeding toen die vrijdag…
Gyn zei dat k al een nieuw ei had/gehad en we hadden gemeenschao gehad dat weekend… Geteld vanaf die bloeding was ik nu al 5 dagen overtijd…
Een testje gehaald
Net gedaan…
Heeeeel licht positief!!! :inlove: :inlove: :inlove: Terwijl die vorige week echt 5 testen negatief gaf…
Ik ben echt helemaal :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
En voel me zo onwijs goed momenteel…
Ik ga nu even terug lezen… want ik las positief en negatief bericht van Truusssie… :oops:
Jeetje truussie, ten eerste wil ik je toch feliciteren…
Ten tweede wens ik je heel veel sterkte wat betreft de keuze die je moet gaan maken… Oh wat moeilijk zeg…
Volg je gevoel, en probeer alle ‘‘materiele’’ zaken even te laten liggen, al met al komt dat toch op zijn pootjes terecht.
Ik ben verder niet tegen abortus, zeker niet in het belang van het kindje. Wanneer dat een onstuimige toekomst tegemoet gaat, heb ik liever een goed overwogen actie dan een ongelukkig kindje…
Als je erover wilt praten, lucht vooral je hart meis. We zijn er hier allemaal voor je!
:inlove: Nietje!!! :inlove:
Wauw jij bent echt wonder!!!
Gefeliciteerd meid!! :dance:
(en foei dat je ons zo lang op je berichten liet wachten steeds :naughty: )
Hopelijk zijn bij jullie de relatieproblemen voorbij?
Oja en ik wil een foto zien van je positieve test!!! :inlove: