December 2009 #3

@ Tigru rond de 10 weken ging ik me ook opeens beter voelen. En daardoor maakte ik me ook wel wat zorgen. Maar alles was gewoon goed. Dus hopelijk wordt je morgen gewoon gerustgesteld. En kan je daarna wat meer van je zwangerschap genieten. :hug:

Tussen de 10 en de 18 weken voelde ik me eigenlijk helemaal niet zo zwanger. En nu voel ik het kindje bewegen, maar verder voel ik me nog niet zo zwanger. Dus maak je niet te snel zorgen.

Serieus ik heb geleerd dat ik kan vertrouwen op mijn (moeder)instinct. Als jij diep van binnen weet dat het goed zit (ondanks je zorgen) dan zit het waarschijnlijk ook goed. Ik heb vanaf het begin een goed gevoel over deze zwangerschap. Zelfs toen ze met 13 weken de hartslag niet konden vinden, wist ik dat het goed zat. En dat bleek met de echo ook het geval. Ik wist diep van binnen dat we een meisje zouden krijgen en dat blijkt zo te zijn.

Thnx Miro, dat had ik net even nodig :hug:

@Tigru wrote:

Thnx Miro, dat had ik net even nodig :hug:

Fijn dat het geholpen heeft! :-*

Gelukkig las ik in het aprilmama topic dat je een goede echo had vandaag!!! Hopelijk lukt het je nu om wat meer te genieten. Het is zonde om je de hele zwangerschap zorgen te maken zonder dat daar aanleiding voor is. Geniet!

Ja ik geniet nu gewoon weer volop. Is denk ik tijdelijke stress. Zal de volgende keer wel weer net zo zijn… Dus ja…

Maar had een prachtige echo, armpjes, beentjes, hartje, helemaal :inlove:

Wat een goed nieuws tigru! Wanneer ben jij uitgerekend?

En ik ben ook benieuwd naar de echo van nietjelief! Klinkt inderdaad gewoon als heel erg zwanger :smiley:

Volgens de telling op 13 april, maar volgens de 2 echo’s op 15 april. Dus we gaan van de 15e uit. Kan ik nog net voor mijn 30e mama worden… Want de 27e van april word ik 30!

Met jou ook alles goed Veertje?

En Nietje, morgen toch?

Ja meiden, morgen is de dag,

Ik ben zenuwachtig… voornamelijk omdat ik me zo verschrikkelijk goed voel… geen misselijkheid, geen zere borsten, af en toe wel beetje buikpijn, maar dat zal me darmenstelstel wel zijn…

Dus ik :pray: gewoon, en we zullen het morgen wel horen… :roll:

Tigru: wat fijn dat alles zo goed was! Toppie!

Oh maar Nietje, je goed/slecht voelen komt echt met vlagen! En de dagen dat je je goed voelt, ben je het meest ongerust. Ik ga voor je duimen morgen!!

Duimt voor Nietje!! :pray:

Oh wat spannend meid! Hoe laat heb je de echo?

Ik zit ook met spanning te wachten :pray:

@Tigru, jaa alles is goed hier, ik voel me helemaal goed! :slight_smile:

dag lieve dames

sorry dat ik nooit meer kom (lees wel)

maar dan vaak komt er iets tussen en reageer ik niet

weer zwangere erbij top!!

en nietjelief hoe is het met je? hopelijk goed nieuws :pray:

hier gaat K&%%#$#T

ik ben het zat wil dat ze geboren wordt steeds voorweeën en de dagen gaan laaaaaangzaaaaaam :doh:

woensdag gaan ze me strippen als het lukt :pray:

knuffel voor iedereen die hem gebruiken kan :-

@ Nietje wat laat je ons verschrikkelijk in spanning!

@ Bianca succes met de laatste loodjes! :hug: Hopelijk gaat het strippen werken. Ik las dat jullie de eerste bia al hebben in je maandmama-topic. Kan me voorstellen dat het bij jou dan ook gaat kriebelen. Maar 10-10-10 is ook wel een erg mooie datum om te bevallen!

Hoop ook voor je dat ze je gaan strippen Bianca, zeker als je het helemaal beu bent!

Nietje, ook ik ben heel benieuwd…

Hey meiden…

Het was niet goed, er was geen hartje waarneembaar… A.s. woensdag terugkomen voor wederom een echo ( dubbele check, aangezien het vruchtje nog wel wat gegroeit was ) en als er dan geen hartje is dan wordt ik gelijk gecurreteerd…

Ben van binnen echt kapot, toch heb je een beetje hoop opgebouwd dat alles dan goed is, maarja, het mocht waarschijnlijk niet zo zijn…

:cry:

Nietje :hug: :hug: :hug:

Heel veel sterkte de komende tijd…

Oooh nietjelief! Dat was niet het nieuws waar we zo op gehoopt hadden… :frowning: Wat ontzettend k*t voor je meid!

Heel veel sterkte, we denken aan je… :hug:

:frowning: Nietje :hug:

Wat een tegenslag zeg! Dat kan je nu net niet gebruiken.

We hebben allemaal met je mee gehoopt.

Kan me voorstellen dat je er kapot van bent.

:hug: :hug: :hug:

Ik heb via een ander topic vernomen dat Mamadidi is bevallen van een zoon! Gefeliciteerd Mamadidi!

Verder weet ik geen details.

Hey Truusssie kom eens meekletsen!

Jij stiekemerd! Je past de titels wel aan, dus je leest hier wel. :wink: