December 2009 #3

Nietje meid ik vind het toch wel voorzichtig positief allemaal!

Jeetje wat heb ik een hoop gemist op vakantie zeg!!

@Nietjelief, wow wat een dubbel nieuws zeg! En wat een toeval dat het de maand voordat je weer zou beginnen met de pil raak is! Lijkt wel een boodschap van boven te zijn :smiley: Ik vind het ook allemaal heel positief klinken hoor! Vooral ook dat je heel misselijk bent, was ik namelijk ook zo rond die tijd, en het wordt alleen maar erger de komende weken… :mrgreen:

Enne, een vriendin van mij heeft toen ze 9 weken was een heel erge bloeding gehad, het bloed liep echt langs haar benen met stolsels erin ook enzo. Maar ze heeft nu toch echt een prachtige, kerngezonde dochter! dus een bloeding zegt op zich nog niks… Ik duim heel hard voor je dat alles goed blijft gaan! :pray:

@Tigru, jij gaat ook al hard zeg! Zo leuk dat er eindelijk wat meer dames van de decemberstoppers zwanger zijn. En heel gek dat de eerste al is bevallen. Rowena zal inmiddels misschien ook al wel bevallen zijn en bianca is binnenkort ook al aan de beurt! Wat gaat de tijd hard zeg…

Hoe voel jij je nu? Ik was heeeel misselijk toen ik zover was als jij nu, hopelijk voel jij je beter :smiley:

@Liesje, jeetje wat een slecht nieuws zeg! Maar indd is het wel positief dat er een reden is gevonden dat je nog niet zwanger bent geworden. Misschien gaat het allemaal ineens heel snel als dit achter de rug is… :pray:

P.S. Ik voel allemaal hele kleine schopjes in mn buik terwijl ik dit typ, zoooooo gezellig :inlove:

Veertje ; :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Veertje :inlove: :inlove: Wat super al die kleine schopjes! Ik kan er niet op wachten…

Hier gaat het af en aan. Ben enorm verkouden, sinds 2007 niet meer zo aan het hoesten geweest (want toen rookte ik nog). Nadeel weer dat ik daardoor pijn in mijn banden krijg en nog misselijker word.

Misselijk dus ook, maar met vlagen. Ene moment gaat goed, volgende is om de vijf minuten naar het toilet. Hoef niet over te geven, maar ben wel akelig. Nadeel is hierbij weer dat ik voor mijn darmen een goedje moet slikken en daar enorm misselijk van wordt. Zo de HA maar bellen hierover… Verder vind ik het nog steeds moeilijk te geloven dat ik zwanger ben. Ben ook vrij angstig dat ik het verlies… Morgen 9 weken!

@Tigru, ooh dat hoort er allemaal bij hoor :smiley: Het boven de wc hangen is juist een teken dat er echt iets aan de hand is van binnen, dus maak je maar geen zorgen :stuck_out_tongue: Enne, ik was zelfs een paar weken terug nog ineens soms bang dat er iets mis was gegaan, pas sinds ik de baby elke dag voel, maak ik me niet zoveel zorgen meer. :-*

Inderdaad pas als je je kindje voelt bewegen kom je een beetje tot rust. Tot die tijd is het toch wel spannend. Ik was ook blij om elke week middels de buikfoto te zien dat er nog steeds vooruitgang was. Want tussen de 10 en 18 weken voelde ik me niet zo zwanger. Gelukkig gaat alles nog steeds goed hier binnen.

Jee ik moet wel wennen aan die nieuwe lay-out van het forum :think:

@miro wrote:

Jee ik moet wel wennen aan die nieuwe lay-out van het forum :think:

Ehm, bovenstaand is wel even de understatement van de week :eh: :eh: :eh: :eh:

Wat een kleur… Snap dat er mensen op een roze wolk zitten, maare… Pffff dit is wel heul roze… :stuck_out_tongue:

Doet gewoon pijn aan mijn ogen, had wel iets neutraler gemogen.

Ik had gehoopt dat als ik em terug zette op SubSilver ik van het extreme roze af was, maar helaas…

Lieve meiden,

Heel egoistisch maar ik neem bewust even afstand van het forum af en toe kijk ik wel even maar mis. helpt het als ik er minder mee bezig ben want ik maak me veels te druk of er iets mis is met mij etc… iedereen om me heen is best snel zwanger en daar word je wel onzeker van…nu gaat mijn ventje ook weer een maand weg dus even van mezelf gas terug nemen…heb mezelf voorgenomen om Jan 2011 als het dan nog niet gelukt is naar de gyn te gaan voor onderzoeken , dan ben ik ruim een jaar verder.

@ Nietjejelief : Ik hoop het zoooooo voor je :pray:

Liefs Kersje

Lieve Kersje, ik begrijp je volkomen heb er ook best moeite mee dat iedereen om mij heen zwanger raakt en ik niet, gelukkig weet ik nu wel wat de mogelijke oorzaak is.

Ik heb ook al een beetje afstand genomen van het forum. Ik lees nog wel mee maar heb me voorgenomen om hier pas weer wat te gaan schrijven als ik positief nieuws heb.

Lieve Kersje en Liesje, jammer maar heel begrijpelijk! Ik kan me goed voorstellen dat het ontzettend confronterend is al die zwangeren. En dat het voor jullie beter is om even afstand te nemen. Misschien is die forumpauze wel net wat jullie nodig hebben. (als jullie me maar niet van Hyves afgooien, dan kan ik tenminste nog eens vragen hoe het gaat.)

Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is! Echt meiden ik gun het jullie van harte!!! :-* En inderdaad wel terugkomen en melden als jullie iets te melden hebben!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Het zal hier nu toch wel wat stiller gaan worden denk ik.

Ik begrijp jullie volkomen! Ik heb dit zelf ook gedaan om gewoon wat rust om alles heen te krijgen. Voor ons heeft dit erg goed uitgepakt. Dus ik hoop dat het bij jullie net zo gaat.

Toch hoop ik jullie snel weer te zien, met positief nieuws dan natuurlijk!

Hey meiden

Hartelijk dank voor de felicitaties!

Alles is eigenlijk heel goed gegaan, vlotte bevalling, zonder medicatie of knip of dergelijks. Tim en ik hebben het goed gedaan en waren 2 uur na de bevalling al weer thuis.

Voor degene die het leuk vind even een fotootje:

Knap ventje hoor Lautje!

Maar ik had hem stiekum al via Hyves bewonderd.

Wat heerlijk dat alles zo goed is gegaan.

Gaat het nu ook goed?

Is Bas al helemaal de grote broer?

Heerlijk ventje Lautje! Geniet samen met je gezinnetje! En prachtige foto’s :smiley:

Oh Laura, wat fijn dat alles zo snel is gegaan! Volgens mij tekent iedere zwangere vrouw daar wel voor haha…

Lieve Kersje en Liesje, ik begrijp het hoor meiden! Ik ben ook niet meer super veel met het forum bezig. Ik lees nog wel bij en schrijf ook alleen wanneer ik iets te melden heb :slight_smile:

Nou, gister echt een draak van een nacht gehad… Tot half 11 niks aan de hand… ik ga naar bed: misselijk.

Dat heb ik een uur volgehouden en toen was het toch een sprint naar het toilet… Vershrikkelijk gewoon… Daarna was het over en vanmorgen ook gewoon goed opgegstaan :eh: Dus kweet neit echt waaraan het te wijten is…

Nou meiden, fijne dag verder!

@ Nietje je bent volgens mij gewoon hardstikke zwanger hoor! :inlove:

Vrijdag echo toch?

Ja Nietje, klinkt als zwanger (zo reageerde ik ook). Wanneer is de echo? Hou ons op de hoogte!

Hier morgen naar de prenatale diagnostiek. Met als ik het goed heb wederom een echo. Heb een beetje zenuwen. Voel me namelijk de laatste dagen gewoon goed, eigenlijk nergens last van. Enkel zaterdagavond voor het eerst goed overgegeven, maar sindsdien niks meer. Geen krampen, geen misselijkheid, geen pijnlijke (.)(.), maar me dus een beetje zorgen…