Miro alles gaat goed. Wel wat kleine dingetjes gehad, maar met mij en de beeb is eigenlijk alles prima. Ben vooral erg moe…er loopt natuurlijk nog een drukke dreumes rond die vermaakt moet worden
Ben het nog niet zat, kan mijn tenen nog zien hahaha, maar hij mag best komen Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet en hoe zijn broer hem vindt.
Goedemorgen allemaal!
Wat enorm leuk dat de eerste alweer bijna gaat bevallen, spannend joh!
Bij mij werd inderdaad Chronische Hyperventilatie genoemd als reden van mijn klachten, maar je wilt toch eerst andere dingen uitsluiten. Uit het bloed en enkele lichamelijke tests bleek dat ik ‘volledig gezond’ ben, dus dan moet ik er maar aan geloven. Kan nu met fysiotherapie en ademtherapie beginnen. Ben benieuwd… Hoop dat dat (samen met een bril die ik van de week kan ophalen) mijn klachten zal verhelpen.
Van het weekend mijn verjaardag gevierd, ben alweer 26! :dance:
Fijne dag allemaal! :-*
Nog gefeliciteerd Deeske! En hoop ook dat het straks beter met je gaat…
En Lautje, succes met de laatste loodjes!
Lautje: Succes met de laatste loodjes, voor jouw is het echt bijna zover :dance:
Oh hier nog 2 daagjes tot NOD… En ik ben me toch misselijk sinds de lunch… :sick:
Ben benieuwd Nietjelief! Ga je testen? En wanneer dan?
@ Miro : Wat leuk een baby girllll… :inlove:
@ Nietjejelief : Al wat meer klachtjes ? Vind het nu ook wel weer spannend hoop het zoooo…maar na afgelopen maand kan m’n lichaam ook in de war zijn dus het is even afwachten …
@Deeske : wanneer was jij jarig dan ? Heb namelijk van het weekend ook mijn verjaardag gevierd …23 :liar: uhm…27 geworden in ieder geval HAPPY B-DAY !
@ Tigru : Aaaahh wel laten weten he …we vertellen niks door Nee grapje je moet het natuurlijk helemaal zelf weten ben alleen een beetje nieuwsgierig ! En mis is het wel een tweeling zoals Miro schreef dus het kan ook nog eens een jongen en een meisje worden :lol: ach het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is
@ Lautje : Wat spannend …je gaat al bijna bevallen en wat is de tijd snel gegaan :shock: Maar heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes voor je het weet kan je lekker kroelen met je tweede wondertje :inlove: :inlove:
Hier voor de rest z’n gangetje het mannetje is weer t veld in dus het is maar goed dat het de laatste week is.Heb nog geen zere tepels wat ik normaal wel al ruim een week van te voren heb dus het kan zijn dat ik nu later mijn ongi krijg…we zullen gewoon weer braaf moeten afwachten … :roll:
Ik was de 22e jarig en ben 26 geworden. Lekker jong nog he?! :lol:
Deeske nog van harte. Voel me oud!
Vandaag toch de knoop doorgehakt en een afspraak bij de huisarts gemaakt (kan volgende week dinsdag bij haar terecht) voor een verwijzing naar een gynaecoloog. Zal mij benieuwen.
Verder geen nieuws. Fijne avond
@ Deeske hopelijk verbeteren je klachten snel. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
@ Nietje we zitten weer in spanning hoor! Ik ben benieuwd!
@ Kersje meid bij jou ook spannend. Ik ga heel hard voor je duimen!
@ Liesje dus toch de stap gezet naar de huisarts voor verwijzing. Dat lijkt me moeilijk, maar ook wel weer een opluchting. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Hoe is het met je schouder? Is daar al duidelijkheid over? Kan je intussen wel paardrijden?
Zag er best tegenop om de huisarts te bellen, had het ook een week uit lopen stellen.
Met mijn schouder gaat het wel goed, a.s. vrijdag krijg ik de uitslag van de MRI en dan hoor ik of ze gaan opereren en wat voor een operatie. Paardrijden doe ik nog niet, sinds deze week loop ik weer met hem naar het land. Rijden doet iemand anders voor me.
welterusten
Goedemorgen,
Nog 1 dag tot de NOD :dance:
Heb af een toe wat lichte ongipijn ( heel licht ), dus kan denk k nog alle kanten op. Verder niet echt klachten eigenlijk… Maar ik zit nogal met een pijn in me mondje… thanks tandarts… dus miss valt het daardoor niet zo op…
Als ik morgen nog geen ongi heb, dan doe ik er een test tegenaan gooien.
Kersje, voor jou ook spannenddd ! Blijven gewoon duimen… En tja, we wachten gewoon braaf af
Liesje, goed dat je de afspraak hebt gemaakt! Wel lekker dat iemand anders je paard kan berijden nu je het zelf niet kan. Ik heb tegenwoordig ook een bijrijdster, moet zeggen dat ik het toch wel heerlijk vind :lol: Zo heb ik ook eens een avondje vrij , en daarnaast vind ik het ook lekker voor mijn merrie, wordt ze niet zo eenkennig
Groetjes!
Liesje, hoop dat de uitslag goed is van je schouder.
Nietje, spannend dus! Ik heb nog steeds ongi pijn af en toe, gewoon krampen, maar dat schijnt dan weer te horen!
Vandaag hier 7 weken!
Lees net op hyves dat Lautje is bevallen van een zoon, Tim Jamie genaamd.
Lautje, nogmaals van harte gefeliciteerd.
Lautje & familie, ook via deze weg: Van harte met jullie zoon en broertje!
dat is snel gegaan zeg! Geniet van de komende tijd!
Hier… ehm… beetje bloedverlies… geen pijntjes… Maar ik ga er vanuit dat me ongi toch gaat komen…
Voel me er *** door… want waarschijnlijk ga ik direct weer aan de pil…
Liefs…
Lautje gefeliciteerd! Een prachtige zoon
Nietje, meid ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is… Weet je zeker dat je weer aan de pil gaat?
Lautje gefeliciteerd met je zoon!
De eerste decemberstopper is bevallen!
Joehoe! :dance:
@ Nietje :hug:
@ Tigru 7 weken alweer!
Ja 7 weken, nog 5, dus al over de helft van de kritieke weken!
Lieve Lautje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Heel veel geluk, gezondheid en liefde toegewenst.
@ Liesje ik lees op je hyve dat je toch een kijkoperatie moet aan je schouder. :hug: Het zit je niet mee hè meid!
@ Tigru je bent inderdaad al een mooi eindje op weg. Wanneer heb je weer een echo? Als je eenmaal het hartje hebt zien kloppen is het zoveel echter! :inlove: En de kans dat het daarna nog mis gaat is zoveel kleiner.
Vandaag is er 2x aan mij gevraagd of ik zwanger ben! :inlove: Dat is voor het eerst! Eindelijk zien anderen het ook! Ze vinden mijn buikje bescheiden nu met 20 weken. Terwijl ik hem zelf toch best behoorlijk vind. :mrgreen:
Ik moet maandag naar de VK voor het eerst en vrijdag naar de gyn en daar ook gelijk een echo.