December 2009 #3

Nietjelief sterkte meid hopelijk komen jullie er samen uit :hug:

Ben terug van vakantie en het was heerlijk :stuck_out_tongue:

en wat een leuk nieuws :

TIGRU GEFELICITEERD !! :dance: :clap: :stuck_out_tongue: had je al een voorgevoel afgelopen maand of is het echt een verassing ? vertel…vertel :stuck_out_tongue: geniet er in ieder geval van !

@ Nietjejelief : Heel veel sterkte meid wat een rot situatie ik hoop dat jullie er allebei snel uitkomen en hopelijk kom je af en toe nog eens babbelen. :hug:

@ Miro : Mooie foto’s :inlove: ! fijn dat het ook zulk mooi weer was :stuck_out_tongue:

@ Deeske : welcome back …hopelijk volg week goed nieuws :pray: :pray: moet nu ook eens onze beurt zijn :angel:

Thnx Kersje! eigenlijk is het heel “stom” gegaan…

Omdat het niet lukte heb ik bewust wat afstand genomen van het forum, omdat ik er moeilijk mee om kon gaan. De druk was heel hoog, vooral omdat manlief vaak in de vruchtbare periode in het buitenland zat.

Afgelopen keer was 07/07 de eerste dag van de ongesteldheid. Dus viel de vruchtbare dag op woensdag 21/07, wanneer manlief weg zou zijn. Maandags is hij weggegaan en donderdags thuis gekomen. Zondag en donderdag gewoon genoten van elkaar en blijkbaar enorm goed, want tot onze stomme verbazing is het dus raak.

Woensdagochtend 04/08 deed ik een test die over de datum was, dit omdat ik deze op wilde maken. Tot mijn stomme verbazing kwam er een extreem licht streepje. Ik geloofde het niet en vond dat het aan de overdatum lag. Donderdagochtend was ik om 6 uur wakker, om half 8 ging mijn wekker eigenlijk. Om 6 uur ging mijn man eruit en ik om half 7 om toch nog maar een goede test te doen. Wat uitte in een duidelijke tweede streep. Heb manlief maar opgebeld, hij was stomverbaasd en heel blij.

Nu “geniet” ik dus van alle beginnende kwaaltjes…

Duim voor jullie dat het voor jullie deze maand raak mag zijn!

Geniet er maar van Tigru, voor je het weet ben je alweer 18 weken, de tijd gaat zo hard!! :o

@ Liesje heb je nieuws? Je banner geeft aan dat je 5 dagen overtijd bent. Aan je berichten te zien, zou je NOD max. een week opgeschoven kunnen zijn?

@ Kersje bedankt! Van te voren had ik al even bij al mijn getrouwde Hyve-vrienden gekeken naar hun foto’s! Om inspiratie op te doen enzo :wink: Jij zag er ook mooi uit hoor! Wat een apart boeket had jij.

@ Nietje :hug:

@ Deeske is er bij jou al nieuws?

Had ik hier al verteld dat ik sinds woensdag ons kindje voel bewegen? Het is echt een heel bijzonder gevoel! Ik voel het overigens alleen als ik op bed lig op mijn rug. Het is net of iemand zachtjes in buik prikt met een vinger of over je buik aait met een vinger, maar dan van binnenuit. :inlove:

En ik heb vrijwel alle “grote” dingen van de baby-uitzet al bij elkaar. Ik heb van mijn broer en schoonzus kunnen onvernemen: een ouderwetse kinderwagen, maxicosi, wipstoeltje, babybadje, tummytub, 2 draagdoeken en een baby bjorn draagzak. Van een vriendin een box kunnen overnemen. Van een zwager en schoonzus een schommelwiegje te leen gekregen. Die gaat de hele familie rond.

Ik heb weer eens wat foto’s in ons SF gezet! :mrgreen:

Incl. foto’s van de babykamer die we via markplaats hebben gekocht.

Nee heb nog geen nieuws, heb zelf ook 7 dagen aangehouden voor mijn nieuwe verwachte menstruatie, zal dinsdag wel zover zijn, weet het anders ook niet meer. Heb vandaag wel getest uit nieuwschierigheid, negatief natuurlijk.

Miro, mooie kinderkamer hebben jullie uitgezocht op Marktplaats.Wat gaat je zwangerschap alweer snel zeg, bijna op de helft.

Zag ook de eerste zwangere al gauw gaat bevallen. Waar blijft de tijd toch.

Mijn menstruatie is vandaag gearriveerd, op naar de zoveelste ronde.

Hey bah meid! :hug:

Ook ik ben ongesteld geworden…

Voel me trouwens al een tijdje niet zo heel erg lekker en nadat ik er 3 weken geleden mee op de spoedeisende hulp belandde heb ik gisteren mijn bloed laten testen op van alles en nog wat. Kan donderdag bellen voor de uitslag.

Hi allemaal!

Ik ben ook weer even aan het spieken!

Liesje en Deeske , balen meiden :x Geef de moed niet op hoor, hoe moeilijk het ook is…

Hier is de situatie vrij rustig, van het weekend nog een keer goed ruzie gehad en daarna tegen elkaar gezegd - ‘’ Dit gaan we oplossen’’. Dus we gooien er nog een poging tegen aan…

Wel lastig als je niet meer zo vaak op het forum zit… Dan heb je je cyclus banner niet bij de hand… Van het weekend wel ‘‘geklust’’ ( ‘‘klussen’’ is een groot woord aangezien we nu even niet puur om een babytje contact hebben ). En nu zag ik net dat mijn banner op 9 dagen staat, dus zit ik nu op dag 19… Dan zal het er toch misschien nog wel om gaan spannen :roll: :roll: :roll:

Mocht ik deze ronde niet zwanger zijn zit ik eraan te denken om toch maar weer aan de pil te gaan, totdat onze problemen opgelost zijn…

Denk ik :eh: … moeilijke en grote stap vind ik… :silenced:

Liefs!

Zal zeker een moeilijke beslissing zijn maar denk dat hoe groot de kinderwens ook is, dat je beter je relatie goed op de rit kan hebben voor je zwanger raakt, dan dat je zwanger bent en het alsnog mis gaat en je er alleen voor staat. Ik zou daar in ieder geval niet aan moeten denken.

Wens je in ieder geval heel veel sterkte met je beslissing.

liefs

Liesje en Deeske :hug: geloof me, ooit is het ook jullie tijd, bij ons kwam het ook compleet onverwacht.

Miro, zalig je dat je jullie kindje kunt voelen, zal zo eens in het showforum kijken, want ben benieuwd!

Nietjelief, heel veel sterkte, hoop dat jullie er samen gaan uitkomen…

Hier is het momenteel kwakkelen. Veel last van mijn darmen en heel veel last van allergie… Niet bepaald fijn dus!

@ Deeske :hug: Hopelijk komt er niets ernstigs uit het onderzoek. En ben je snel van je klachten af.

@ Nietje :hug: Toch nog even spannend dus deze maand.

Verder ben ik het met Tigru eens. Jullie tijd komt ook wel. Er zijn genoeg voorbeelden op Kok te vinden van mensen die na vele rondes toch spontaan zwanger worden. Een vriendin van mij heeft 1,5 jaar geprobeerd voor het raak was. Ik snap de onzekerheid of het ooit gaat lukken heel goed. Maar er is dus ook hoop!

:inlove: Onze eigenwijze uk maakt nu al de vk aan het lachen! Bij het zoeken naar het hartje hoorden we hem/haar steeds hard trappen. Hij/zij draaide ook steeds weg. Pas na een minuut ofzo had de vk de hartslag te pakken. Het is een actief kindje!

Bloeddruk 110/70

Ik heb wel vaak last van maagpijn. In eerste instantie alleen na vet eten (patat enzo), maar nu ook gewoon na een half broodje al :eh: Vk opperde dat het misschien maagzuur was. Maar dat zit meer ter hoogte van de slokdarm. Ik heb meer het gevoel alsof ik veel te veel heb gegeten (een blok in mijn maag), ookal heb ik amper iets gegeten. Enige wat helpt is even gaan liggen, maar dat is op mijn werk wat lastig. Vk zei dat de vertering toch wat verstoord kan raken door de zwangerschap. Ook moest ik opletten dat ik geen obstipatie krijg/ ga krijgen. Ze adviseerde om eens Rennies te proberen. Als dat geen verlichting geeft, de huisarts in te schakelen.

Miro, ik heb al vanaf dag 1 problemen met mijn darmen… En mijn maag komt ook regelmatig in opstand. Kleine beetjes werkt bij mij erg goed… Sterkte!

@Tigru: herkenbaar… Ik heb indd ook ELKE avond last van brandend maagzuur… :?

Nou Rennie helpt niet :frowning: , ik denk dat mijn maag gewoon een beetje in de verdrukking zit na het eten. Hoop dat het wat minder wordt.

Oja en ik heb geen obstipatie gelukkig.

@ Tigru vaker een klein beetje eten helpt ook niet. Ik heb gewoon standaard maagpijn na het eten. Ook na het eten van 1 kiwi vanmiddag had ik last. Maar na een kleine portie verdwijnt het gevoel wel sneller natuurlijk.

@ Veertje jij dus maagzuur? :hug:

Ik zag net op Hyves dat Kersje jarig is vandaag! :dance: Gefeliciteerd!

Huisarts gebeld voor de uitslag van de bloedtest en tot mijn grote verbazing èn schrik zijn alle waardes helemaal goed. Ik had toch gehoopt dat er iets uit zou komen zodat er een oplossing gevonden kon worden. Nu vanmiddag dus weer naar de huisarts toe en kijken of er wat anders ‘gevonden’ kan worden. Voel me erg onzeker… :cry:

Probeer wel naar het positieve uit te kijken: zondag jarig, in september 2 weekendjes weg (met familie van mijn man en andere keer met mijn familie) en nog een leuke zaterdag tussendoor weg met mn schoonzusje.

Jullie nog leuke vooruitzichten? :-*

Vervelend dat er niets uit je bloedonderzoek is gekomen. Hopen dat er snel een oorzaak gevonden kan worden. Zou ook heel onzeker worden.

Ben gister naar het ziekenhuis geweest voor een MRI met contrastvloeistof voor mijn schouder. Was geen pretje vooral die spuit met contrast in het gewricht van mijn schouder, kon wel janken. MRI is ook niet probleemloos verlopen, werd op een gegeven moment ontzettend duizelig, foto’s zijn ook wat bewogen, zat helemaal te shaken van de spanning, gelukkig is het nu achter de rug. Volgende week de uitslag en eventueel een behandelplan.

Zaterdag vieren wij vriendlief zijn verjaardag (was afgelopen vrijdag jarig) met een bbq, hopen dat het iig droog blijft

Liesje, ik hoop ook dat het droog blijft voor jullie! En dat er duidelijkheid uit de MRI komt.

Deeske, snap je probleem, bloed prikken, je niet goed voelen en dan een uitslag met “alles is goed”. Terwijl dat niet zo voelt :hug: Jij ook veel plezier de komende tijd!

Hier is het nog steeds kwakkelen… Veel krampen, buikpijn en moe. Hele nachten op de wc is geen pretje. Vandaag de eerste cadeautjes gekregen van mijn zusje!

Hey meiden,

Even een kort berichtje van mij, ben vanmorgen opgestaan met een beetje ‘‘naar’’ , ‘‘kramp’’ achtig gevoel in mijn onderbuik :roll: Trok na ongeveer een half uurtje wel weer weg, maar ik had echt zoiets van ‘‘okee dan’’…

Nou zo ff met me auto naar de garage… me raam wilde gistere niet meer dicht ( fijn, alles elektrisch… )

En verder hier erg weinig te melden…

Groetjes!