December 2009 #3

Hi meiden!

Hier ben ik weer!

Heb even een lekker druk weekend achter de boeg, vrijdag naar de dierentuin geweest met mijn vrienden, zaterdag lekker bij mijn ouders doorgebracht en wezen stappen ( ohhh, dat was lang geleden en toch wel weer eens heel lekker! ) Dus zondag lekker uitbrakken op de boot en toen zat het weekend er weer op…

Morgen gelukkig ook maar een halve dag, aangezien ik lekker ga BBQ’en op de Kempervennen :angel: ( Dat kan nooooit goed zijn voor de weersvoorspelling… )

En tussendoor eindelijk weer eens een nieuwe telefoon gehaald… Mijn nokia N82 was na twee jaar echt overleden, dus heb nu de nieuwe HCT Desire Silver :inlove:

En nu moet ze weer aan het werk… zucht :zzz:

Hoi meiden,

Ben hier al heel lang niet geweest. Het spijt me hiervoor, maar het lukte me gewoon niet. (Ook door een hoop gezeur met anderen).

Zie dat er een hoop zwanger zijn inmiddels, gefeliciteerd allemaal! Echt helemaal super.

Sinds vandaag mag ik me ook bij die groep voegen… Hopelijk krijgen wij rond 13 april volgend jaar ook een kindje…

Tigru, wat een super nieuws van harte gefeliciteerd. Helaas mag het voor ons nog niet zo zijn. Volgende week weet ik weer meer, zal wel weer niet maar goed we geven het niet op.

Heb verder geen nieuws.

fijne avond

@Tigu: GEFELICITEERD! Yess, eindelijk weer een decemberstopper zwanger :smiley:

Zie net dat vandaag Miro getrouwd is. Bij deze Miro van harte gefeliciteerd, je hebt iig schitterend weer.

liefs,

Lisa

Miro gefeliciteerd!

Thnx voor de felicitaties, voelt nog heel onecht. En maak me ook goed zorgen…

Misschien iemand die mij een beetje gerust kan stellen? Maar heb veel krampen, probleem is dat het in mijn onderbuik is. Echter heb ik ook PDS (Prikkelbaar Darm Syndroom). Maar nu lijkt alles pijn te doen :S (En mijn liezen doen pijn, maar dit zijn mijn spieren, van stress ga ik die aanspannen…)

Zag al dat er veel zwangeren hier waren!

Volgens mij kan het niet zoveel kwaad hoor. Ik kan me iig wel herinneren dat ik me de eerste weken ook niet echt top voelde. Beetje misselijk en pijn in mn buik indd, ook al voordat ik positief testte zelfs…

Nu heb ik eigenlijk nergens meer last van. Voel me top. Wel af en toe ineens steken in mn buik, maar dat valt heel erg mee…

Denk dat het er gewoon bij hoort hoor meis! Ben je al bij de vk langs geweest? Je kan het er altijd even over hebben…

Heb gister de dokter gebeld, de assistente zei te bellen als ik een week of 10 zwanger ben… Maar belde gister ook. Echter was de praktijk hier gesloten. Dus wil nu maandag bellen, maar is volgens mij nog te vroeg, geen flauw idee wanneer ik “mag” komen. Bij de dokter mocht ik trouwens ook langskomen…

@ Tigru welkom terug! En gefeliciteerd!!! Wat heerlijk voor jullie!

De eerste weken had ik menstruatie-achtige krampen. Ik denk gewoon dat het met het uitzetten van de baarmoeder te maken heeft. Zolang je geen helderrood bloed verliest, hoef je je geen zorgen te maken. Het blijft tot de 1e echo een hele spannende periode. En om heel eerlijk te zijn maak ik me nog wel eens zorgen hoor. Of alles wel goed gaat daarbinnen.

Bedankt voor de felicitaties allemaal!

We hadden een fantastische dag gisteren met schitterend mooi weer.

We hebben ontzettend genoten van alles!

Foto’s staan op Hyves! :-*

Mijn lijf is een beetje in de war. Vorig weekend zou ik mijn eisprong moeten hebben gehad maar had een paar dagen achter elkaar een negatieve ovulatietest. Vandaag heb ik nogmaals eens getest en nu had ik wel een positieve test. Moet over een paar dagen mijn menstruatie hebben maar vermoed dat dit een week later gaat worden. begrijp er helemaal niets van. We zullen zien.

Valt me op dat steeds meer mensen om mij heen in verwachting zijn of net bevallen. Nu ben ik eens een keertje aan de beurt dacht ik zo.

fijn weekend allemaal

@ Liesje :hug: Ik snap je frustratie hoor! Ik zou er ook enorm van balen. Ik vond die eeste maanden dat het bij ons niet lukte al frustrerend. En dat is nog niks vergeleken met jou, Kersje, Nietje en Truusssie.

Wat betreft die ovulatietest: tja ik had best onregelmatige cycli, dus ik keek er niet van op als mijn eisprong later was. Ik zou toch maar even verder klussen als ik jullie was. We klusten om de dag tot ik zeker wist dat mijn eisprong geweest was.

Waar is Deeske eigenlijk gebleven?

Ik heb haar ook niet meer op Hyves geloof ik.

Ik heb Deeske ook niet meer op mijn hyves staan.

Hey meiden!

Ik leef nog wel hoor, alleen heel erg druk met van alles. Maar okee, dat mag geen smoesje zijn om niet af en toe even mijn neusje te laten zien hier. Sorry! :oops:

Hier nog geen zwangerschap te bekennen, maar ik mag volgende week weer testen. Ik kom er in ieder geval wel achter dat naar mijn lijf luisteren geen enkele zin heeft want heb al vaker gedacht dat ‘het nu zover was’ maar dan toch een negatieve test en een ongesteldheid…

Ik ben in ieder geval heel erg blij voor iedereen die wèl zwanger is! :clap:

Hi meiden,

Tigru, gefeliciteerd! Dat is nog eens een leuke come-back!

Miro, ik heb inderdaad al wat mooie plaatjes voorbij zien komen, ook jij nog felicitatie vanuit mijn kant!!

Vanuit hier is het stil… eh… heel stil. Denk dat ik binnenkort ook afstand moet nemen van het forum… Mijn relatie gaat momenteel niet lekker, en er is gewoon een grote kans dat er zeer binnenkort knopen doorgehakt gaan worden… :cry:

Hoe dan ook, zo kunnen we niet verder en zie ik het ook niet meer zitten… :cry:

Nou, dat was even mijn update :?

Liefs!

Oei Nietjelief, dat is geen leuk bericht zo!

Heb je nog enige hoop, of is het zelfs het einde van je relatie? (Sorry als ik bot overkom). Anders de kinderwens op een laag pitje en gewoon genieten?

Wat een vervelend bericht Nietjelief. Wens je heel veel sterkte :hug:

Morgen zou mijn NOD moeten zijn maar omdat mijn eisprong is opgeschoven verwacht ik dat ook de NOD opschuift.

fijne maandag

Even een dikke knuffel voor Nietjelief! :-*

Yeah Deeske is back! Gezellig!

@ Nietje :hug: sterkte meid! Dat is geen leuke situatie. In ieder geval niet een situatie om met een kinderwens bezig te zijn. Richt je eerst maar op je mannetje en jullie relatie. Hopelijk komen jullie er samen uit en worden jullie hierdoor alleen maar sterker! En hopelijk kan je snel alsnog weer met ons meeschrijven. Zo niet, dan hoop ik dat je nog wel af en toe komt spieken.

@ Liesje zou best kunnen dat je NOD opgeschoven is. Dat gebeurde bij mij altijd wel. (menstruatie kwam bij mij nooit eerder, eerder later)

Hi meiden,

Ja ik weet even niet hoe het gaat lopen… Tijd zal het leren, ik ben geen opgever in ieder geval :roll:

Mocht het echt zo ver komen dat ik afstand doe van het forum, blijf ik inderdaad nog spieken hor :slight_smile: Wil sowieso weten hoe het jullie allemaal vergaat :slight_smile:

Xxx

@Nietjelief: Sterkte :hug: Ik hoop dat jullie er samen uitkomen…