December 2009 #3

Miro, wat een opluchting zeg, ik zou helemaal in de stress raken. Fijn dat alles goed is.

Nietjelief, leuk voor je vriend dat hij zo’n kans krijgt alleen btje jammer voor jou maar zoals je al zei, jullie zijn nog jong.

jeej lautje al 31 weken, wat gaat de tijd toch snel.

fijne dag.

@ Liesje en heb je iets gehad aan de ovu.testen? Nu op naar je NOD. En je hebt zw.testen genoeg! :wink:

Gelukkig is het hier behoorlijk afgekoeld. Nu nog zorgen dat we de warmte ook een beetje uit huis krijgen. De afgelopen 3 nachten waren echt killing.

Alles ook goed met Kersje en Truusssie?

Zeker wat aan mijn ovu tests gehad, gelijk bij de eerste test was het raak.

Nog een paar dagen en dan kan ik hopelijk de zwangerschapstest gebruiken.

Ben ook erg blij dat het niet zo warm meer is, gelukkig hebben wij in de woonkamer zo’n vin aan het plafond hangen en in de slaapkamer hebben we airco staan.

hallo meiden, ik zal ook maar weer eens van me laten horen :oops:

alles gaat prima, ik ben alleen een beetje druk (vraag me af hoe ik er ooit nog bij gewerkt heb ook :think: :lol: )

tamara gaat lekker (moeders dus ook :lol: ), en we zijn nu met dat mooie weer erg weinig thuis. lekker vaak gevaren en op visite bij een vriend met een buitenzwembad :dance:

wij hebben onze dagen ook nuttig gebruikt vorige week, en ik moet zeggen dat ik nu erg misselijk, duizelig en moe ben. hoeft niets te zeggen, maar de vorige maanden had ik hier eigenlijk geen last van. nog een weekje wachten, dan ga ik testen.

en wat een warmte inderdaad, we zijn lekker vaak naar dat zwembad geweest, en op het water was het ook lekker! en in de slaapkamer hebben we airco, dus slapen was ook geen probleem. we hebben tamara in het campingbed op onze kamer laten slapen, perfect!

liesje, jij ook spannend!! en een beetje laat, maar nog van harte met je verjaardag!

miro, gefeliciteerd met je goede echo!! fijn hoor, altijd weer een opluchting! ik had ook de placenta aan de voorkant, het was gelukkig geen belemmering om het hartje te horen, maar het duurde wel een paar weekjes langer dan het gemiddelde voordat ik schopjes voelde.

en oh ja, je jurk! ben ook wel een beetje nieuwsgierig :wink:

nietjejelief, misschien is rust voor jou inderdaad even niet erg, wie weet heb je daarna zoveel rust in je lijf dat het zomaar ineens lukt! enneh… heb je je bbq soms weer naar voren gehaald? wat een buien vandaag!!

zo verder kan ik nu even niet teruglezen, maar nu ben ik in ieder geval weer een klein beetje bij :wink:

fijne avond nog iedereen!

en oh ja, zal wat foto’s in het sf zetten

:dance: Truusssie is back!

Gezellig!

Spannend met die klachtjes wachten op je NOD.

Volgende week mag ik weer naar de VK, dus hopelijk horen we dan wel het hartje. Ik zal je zo even wat foto’s pb’en.

@ Liesje bij jou ook spannend dus!

@truusssie wrote:

nietjejelief, misschien is rust voor jou inderdaad even niet erg, wie weet heb je daarna zoveel rust in je lijf dat het zomaar ineens lukt! enneh… heb je je bbq soms weer naar voren gehaald? wat een buien vandaag!!

:lol: :lol: :lol:
Afgelopen zaterdag belde een maatje ons op voor een BBQ... Ik heb hem nog zo gewaarschuwd... Maar neeeee, het bleef mooi weer,,, Nou nog voordat we begonnen waren ging het helemaal los... Onweer, pinpongballen en omgevallen bomen... Zucht.

Ik heb van het weekend ook nog een test gedaan. Mijn ongi was namelijk best wel slecht en ik was zo moe en niet lekker... Maar de uitslag was een beetje vaag, maar is denk toch negatief.

Zoals het er nu utiziet gaat vriendjelief volgende week voor een periode van 14 dagen in Australië gluren... Kunnen we daarvoor nog wel mijn eisprong meepakken wss... hi hi

Wij hebben zaterdag ook in de stromende regen gebbqd bij de buren, redelijk droog gezeten onder een grote parasol.

Voor mij idd ook spannend, ben de laatste 1,5 week ontzettend moe en heb steeds behoorlijke last van mijn darmen.

Truussie, nog bedankt voor je felicitatie, beter laat dan nooit toch?

Wauw dames wat maken jullie het spannend deze ronde!

Mijn duimen draaien weer! :pray:

@ Nietje uitslag van een zw. test vaag? Vertel! Hoe kan een uitslag vaag zijn? Laat ons eens even mee oordelen. :wink:

oh, nietjejelief!!! zie je nou wel!! ik zei het nog, van die bbq :wink: :lol:

en wat miro zegt, laat ons eens mee oordelen??

Ehm dames, ik heb hem gisteren in mijn opruimwoede in de prullenbak gebonjourd… :eh:

Maar hij gaf een soort van gele streep aan, ipv paars haha… Alsof die niet zo best was ‘‘doorgestroomd’’…

Oke, bovenstaande leest wel een beetje vreemd :silenced:

Zo liesje, dat was bij ons echt niet te doen!! Zelfs lantaarnpalen en bomen gingen om, dus een parasol had ons echt niet beschermt…

Vanmiddag geven ze weer noodweer op, ik haat noodweer :x

zit er veel troep in je prullenbak?? kan je 'm er niet uitvissen? :wink: :mrgreen:

of een nieuwe test doen? ik ben nu even plaatsvervangend zenuwachtig :lol:

Heb vannacht gedroomd dat ik zwanger was, droom de laatste tijd bijna elke nacht over de vreemdste dingen, dit was de eerste zwanger zijn droom, hmm zou het iets betekenen?

Vandaag idd weer noodweer, bah.

Ga zo naar vriendlief op de bouw in Den Haag, koffie brengen, heb toch niets beters te doen.

Eeehm, als laatste heb ik de vogelkooi verschoont, dus ehm… :eh: Test met vogelpoep willen jullie waarschijnlijk niet op de foto :stuck_out_tongue:

Ik doe aan het einde van deze cyclus wel weer een testje hihi… Ik heb immers wel een bloeding gehad, dus ga uit van niks…

Vind het wel super lief van je Truusssie :-*

Hihi Liesje, laten we hopen dat het een voorspellende droom is geweest dan, ik duim voor je :pray:

Wou dat ik is een dagje niks te doen had haha… maar hier op het werk is het lekker druk…

@ Nietje je houdt het nog even spannend dus! Je moet een test wel helemaal volgens de gebruiksaanwijzing gebruiken. Dan is hij heel betrouwbaar.

@ Liesje wauw ik hoop ook voor jou dat het een voorspellende droom was. Ik heb het ook wel eens gedroomd terwijl we er al mee bezig waren. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik tijdens de zwangerschap nog niet heb gedroomd over zwanger zijn of kindjes.

Hier is noodweer op komst. We hebben de auto’s maar binnen gezet en de tuinstoelen naar binnen enzo. We weten niet helemaal wat we moeten verwachten. Maar ik zie allemaal berichten uit het zuiden over omgevallen bomen en afgewaaide dakpannen en orkaan-achtige toestanden.

Nu is het hier donker en stil. Stilte voor de storm…

en miro? hoe is de storm afgelopen? hier (noord holland) viel het gelukkig reuze mee, alleen een hoop regen, maar niet te veel wind ofzo.

@Nietjelief: Ik ben ook benieuwd naar de vage test… :smiley: Ik zou nog een keer testen als ik jou was…

@Miro: Ik droom dus wel de hele tijd over baby´s… Heel gek… Wel meestal negatieve dingen eigenlijk… Dat ik de baby in de regen laat staan ofzo… :? Denk dat het gewoon een soort angsten/spanning is…

hier onderin Zuid-Holland viel het gister ook wel mee, hoop regen en wat onweersklappen. Vandaag staat er wel een hoop wind.

Hoop ook dat het een voorspellende droom was. Vannacht had ik ook weer een droom dat ik een test gedaan had en ik zwanger was.

Nietjelief ik zou heel nieuwschierig worden en er nog een test tegenaan gooien.

@ Truusssie de storm viel hier reuze mee. Het heeft wel erg hard geregend. Maar dat enorme noodweer wat ze in het zuiden en in het midden van het land hadden, hadden wij niet.

@ Veertje dat is wel naar zulke dromen. Zulke dromen heb ik nog niet gehad. Ik moet ook wel zeggen dat ik erg relaxed over mijn aanstaande moederschap. Misschien komt de angst of spanning nog wel.

@ Liesje ja die positieve test droom heb ik ook eens gehad! Die was helemaal super.

Heb een ongelukje gehad vandaag en de middag in het ziekenhuis doorgebracht. Haalde een paard uit het land en dat schrok en sprong weg en trok mijn schouder uit de kom, is al de 4e of 5e keer, een operatie is nu niet meer onvermijdelijk. 30juli heb ik een afspraak bij de orthopeed. Ben dus voorlopig uit de running.

@ Liesje hey joh ik las het net op Hyves.

Wat balen zeg! Lijkt me ook ontzettend pijnlijk!

Je kan je nu inderdaad beter laten opereren.

Hopelijk kan je snel geholpen worden (als je deze ronde niet zwanger bent tenminste, zal je net zien :wink: )