December 2009 #3

Hier nog steeds niet ongi…

Dus ik wacht morgen af en is er zaterdag nog niks doe ik een tweede test… dat is mij iig aangeraden…

Maar hij ligt wel naar me te roepen hoor :lol:

Verder, af en toe een klein beetje buikpijn, maar ligt iets hoger dan normaal… Verder heeeel moe, maar dat kan ook door de warmte komen…

We shall see…

Morgen lekker dagje vrij, dus ga lekker terrassen en voetbal kijken…

Lies- wat goed dat jullie die test hebben gedaan! Vind het ook dapper dat je het online durft te zetten! Ik was er eerst ook bang voor, aangezien er nogal wat commotie is over zaadkwaliteit en Ritalin… welke mijn vriend in zijn jeugd heeft moeten slikken…

Ik hoop dat het zaterdag mooi blijft… ze geven al beetje buien op geloof ik…

@ Liesje ik wist niet eens dat zulke tests bestonden. Ik weet wel dat vriendlief bang was dat hij onvruchtbaar zou zijn. (had er niet echt een reden voor) Nou ja, in ieder geval wel handig dat jullie nu weten dat het daar niet aan kan liggen.

Ik wist ook niet dat drugsgebruik van invloed kon zijn op vruchtbaarheid. De meeste popster-junkies hebben ook kids op de wereld rondlopen :mrgreen:

Hoop ook dat het zaterdag niet zo warm wordt. Dan ga ik namelijk trouwjurken passen! :dance:

@ Nietje jee dat je zo lang kunt wachten met testen! Ik zou het niet kunnen denk ik. Oh wat is het spannend bij jou!

Nou vanmorgen buikpijn en drie druppels bloedverlies… En de rest van de dag niks meer…

Als er niks meer komt, ga ik morgen weer testen…

:think:

je houdt ons wel in spanning zeg.

Heb mijn eisprong weer gespot, dus dit weekend hebben wij ons klusweekend, gelukkig hebben we airco op de slaapkamer anders had ik er niet aan moeten denken met dit warme weer, ben hier niet voor gemaakt.

fijne avond.

@ Nietje nog steeds spannend bij jou! Ik had rond mijn positieve test een beetje bruinverlies. Dus alles is mogelijk!

@ Liesje oh airco in de slaapkamer is wel lekker zeg! Ik slaap wel prima hoor. Maar aan andere slaapkameractiviteiten moet ik even niet denken.

We zijn vandaag in ondertrouw gegaan! :dance:

Datum is definitef 06-08-10

Morgen met mijn moeder shoppen voor een bruidsjurk! Zal wel warm wezen. pfff Maar ja, met nog maar 5 weken te gaan moet er wel een beetje vaart achter!

@Miro, hoe ga je dat doen? Ga je er eentje kopen die nu heel wijd is op je buik? Je weet natuurlijk niet hoe dik je in augustus bent… Lijkt me heel moeilijk… :shifty:

@ Nietje heb je al nieuws?? :pray:

@ Veertje ik ben geslaagd voor een jurk!

Het is een jurk die rond mijn buik sowieso niet heel strak zit. Maar het lijfje wordt ingesnoerd net als een korset. Dus hij is tot op de grote dag te verstellen. Zelfs op de dag zelf kunnen we hem aan het eind van de dag weer wat losser zetten.

A.s. vrijdag moet ik al terugkomen voor het afpassen. Nu zit hij nog wat te ruim. Ik heb wel een foto van mezelf in de jurk. Als iemand hem wil zien via pb, dan moet je maar even aangeven dat je een pb wilt ontvangen.

Verder hebben we vanmiddag ook nog ringen uitgezocht. Ja alle voorbereidingen zijn in volle gang!

Jaaaaaaaa, ik meld mij voor een pb :mrgreen:

Jaaaa Miro, PB PB PB!!! :mrgreen:

Ik kan geloof ik terug naar week 1… Ik verlies nog steeds bloed, dus ga er maar vanuit dat dit mijn ongi is…

Baal gelukkig maar een heel klein beetje ofzo… :x :x :x

Jee Nietje dat is wel jammer. :hug:

Je hebt PB!

Waar is de rest eigenlijk? :think:

Is iedereen gesmolten door de hitte?

Ik ben hieer! Gister druk bezig geweest met de voorbereidingen voor mijn verjaardag. Ging het ineens regenen, baalde echt als een stekker, toen de meeste visite binnen was werd het gelukkig droog en een beetje zonnig. Heb een erg gezellige verjaardag gehad. Natuurlijk veel te veel ingekocht, gelukkig is vriendlief volgende maand jarig en is er weer een feestje, vlees kon in de vriezer.

Verder weinig te melden.

Miro ben natuurlijk ook zeer geinteresseerd in je jurk!

@ Liesje jammer dat je feestje een beetje in het water viel.

Ik vond het wel een welkome afkoeling.

En je hebt een pb.

Goedemorgen allemaal!

Liesje, wel balen hoor van je feestje… Is het zo lang zo warm en precies op je feestje regen… Dat hebben wij ook standaard… Zodra wij de BBQ ook maar tevoorschijn halen begint het te onweren :lol:

Ik ben zelf gister heerlijk heel de dag wezen varen op de Lek… Was echt zo heerlijk, temperatuur niet zo bloedverziekend heet…

Verder tja… Weinig te melden… Ben een beetje teleurgesteld door het bloedverlies / ongi. Maar niks aan te doen, gaan gewoon rustig verder :slight_smile:

Ff ego

VK kon het hartje niet vinden. Gek genoeg had ik dat al verwacht.

Met de echo moesten ze ook erg zoeken. Lag het kindje helemaal tegen mijn rug aan. En ik raakte ook niet direct ongerust toen de vk het hartje niet kon vinden.

Ten eerste is het al moeilijk om met 13 weken iets te horen.

Ten tweede is het goed mogelijk dat mijn baarmoeder naar achter gekanteld is.

En mijn moeder zei: als de placenta tegen de voorwand ligt, is het ook moeilijk om het hartje te horen.

Maar goed voor ons aller geruststelling probeert de vk deze week nog een echo voor ons te regelen. Dat is dan wel weer fijn. En als alles goed is, mogen we over 2 weken terugkomen. Zodat we dan misschien alsnog het hartje kunnen horen. Dat gunt de vk ons zo.

Heel rationeel en intuïtief gedacht hoeft er gewoon niks aan de hand te zijn. Maar ja, je gaat stiekum toch wel piekeren.

Ze kon ook moeilijk bepalen hoe hoog mijn baarmoeder nu ligt. En ze zei ook al dat de baarmoeder nog erg diep ligt.

De bloeduitslagen waren wel goed allemaal. Hb 7.8 en glucose 4.5

Bloeddruk 120/75

En ik had toevallig net vandaag met het echocentrum gebeld voor een afspraak voor de 20 weken echo. Die staat gepland op 20 augustus.

Goh Miro, kan me voorstellen dat je daar toch wel een beetje ongerust ofwel teleurgesteld van bent… Je kijkt er zo naar uit om het ‘‘echte’’ leven waar te nemen en als ze dat niet kunnen vinden, om wat voor reden dan ook, zou ik heel frustrerend vinden…

Ik hoop voor je dat je snel een nieuwe echo mag krijgen en dat daar het hartje overuidelijk op te horen is…

Was de groei van de beeb verder wel goed?

Het ziet er hier naar uit dat we 2 periodes gaan overslaan, vriendlief heeft de mogelijkheid om een dienstreis te maken naar Australië. En dat gun ik hem echt onwijs. Is misschien ook wel ff lekker voor de rust in mijn lijfje :slight_smile:

Dank je Nietje! :-*

Morgen om 11.40u heb ik een echo.

Mijn intuitie zegt dat het allemaal wel goed is daarbinnen.

Maar ja die hersenen gaan stiekum toch malen.

Dus jullie lassen wrs. een pauze in?

Miro, heel veel succes straks! Wel met goed nieuws terugkomen hoor!

Ja hoogstwaarschijnlijk wel… Misschien kunnen we zijn weekendverlof zo instellen op mijn vruchtbare periode :angel: :lol:

Maar al hebben we twee periodes rust, dat maakt ons niet zoveel uit :slight_smile: We hebben absoluut geen haast, zijn allebij nog jong :wink: Het is alleen zo gewenst :silenced: :pray:

:dance: Echo was goed!!!

Hartje klopt!!! :inlove:

Pff wat een ontlading zeg! Moest wel even een traantje wegpinken toen de echo klaar was. En nu voel ik pas hoeveel spanning ik in mijn lijf had.

De termijn klopt. Het kindje is goed gegroeid.

Het kindje ligt gewoon diep. De afstand van buikwand naar het hartje van het kindje is ruim 8 cm. En de placenta ligt aan de voorkant. Ook tussen kindje en de buikwand in. Dat verklaard waarom het hartje niet te horen was. Maar via het echo apparaat hebben we het hartje gehoord! :inlove:

De echoscopiste was ook zo lief! Ze heeft heel lang en uitgebreid gekeken. Heeft van alles uitgelegd. Alles wat ze kon zien en controleren aan het kindje was goed. Schedeltje mooi gesloten, 2 handjes, 2 voetjes, maagje, vruchtwater zag er goed uit. We hebben 3 foto’s meegekregen. Die zet ik later vanavond in het SF. Ik heb nog een afspraak staan vanavond waardoor ik daar nu even geen tijd voor heb.

Maar wel heerlijk dat mijn intuitie het goed had. Nu durf ik daar ook meer op te vertrouwen.

Pff nou ik durf weer te genieten hoor!

Foto’s in het SF!

Jee Lautje is alweer 31 weken!

Straks gaat gewoon de eerste decemberstopper bevallen! :shock: