December 2009 #3

Ow nee ben gister-ochtend ongi geworden :cry: 4 dagen later dan mijn laatste cyclus … :frowning:

Maar Miro wat leuk dat je gaat trouwen !! en al snel :lol: Jou geluk kan niet meer op :wink:

Nietjejelief ik hoop dat het bij jou wel is gelukt meid ik duim voor je :pray:

Liesje het is idd warm niet meer normaal he ben gister zelfs de koude zee in geweest wat ik normaal nooit zou doen maar kon het echt niet meer volhouden in de hitte… ga gezellie weer mee naar de volgende ronde met jou en nou maar hopen dat het echt snel onze beurt is :angel:

NL weer gewonnen …maar direct voor vrijdag vrij gevraagd op t werk :dance:

Kersje wat jammer meid! :hug:

Hopelijk is het spoedig wel raak.

Ik weet nog goed hoe teleurgesteld ik was elke ronde dat het niet raak was.

Ik hoor om me heen dat wij het erg snel voor elkaar hebben gekregen in 4 rondes. Je hoort toch vaak om je heen dat je er echt wel een jaar voor uit moet trekken.

Hopelijk is het jullie allemaal wel iets sneller gegund.

@ Liesje ja ik zat ook steeds op een romantisch aanzoek te wachten. Maar heb die nog steeds niet gehad. :frowning: Mallorca was dacht ik een schot voor open doel toen met de positieve test. Lekker romantisch op het strand ofzo. Maar nee, mijn vriendje mist een belangrijk aantal romantische genen geloof ik. Hij zei: ja maar als ik toch al weet dat je met me wilt trouwen hoef ik toch geen aanzoek meer te doen?

:wall: Hij snapt het gewoon niet :evil:

Nou ja dan maar zonder romantisch aanzoek trouwen.

Want het is dat of een samenlevingscontract. En trouwen willen we toch, ooit. Dus dan maar de vaart erin. Ik had net mijn moeder aan de lijn. Die had zowat een hartverzakking volgens mij :mrgreen: Ze vind het wel heel leuk, maar ze kan niet zo snel schakelen als wij zeg maar.

We willen het heel klein houden. Alleen ouders, broers met aanhang en kinderen en oma. Ook vanwege de kosten. Wel een jurk, boeket en hij een pak. Maar we hoeven geen trouwauto, diner of receptie. We zijn bezig om een high tea in onze tuin te regelen. Zo wordt het wel een leuke intieme dag, maar niet te duur. (hopen we)

@ Nietje hoe is het nu met je cyclus? Komt er weer regelmaat in?

Kersje, wat jammer!..

Miro, ik weet het niet… In ieder geval is het morgen dag 27, en dat is het gemiddelde van mijn cyclus…

Ik heb een kleiiin beetje ongi gevoel in me onderbuik en me buik is wat opgezet… Dus kan nog alle kanten op…

Als er morgen / overmorgen nog niks te zien is, ga ik testjes halen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Spannend nietje!

Foto’s in het SF!

Hihi, ik vind het eigenlijk ook wel spannend…

Je groeit lekker! Mooi begin van de buik hoor! Ben eigenlijk ook wel beniewd naar het aanzicht met kleren aan :lol:

Hier nog steeds geen :twisted: …

Maar kan nog steeds alle kanten op, had vanmorgen weer beetje ‘‘ongipijn’’ ( echt heel licht ) en me darmen zijn wat onrustig ( wat leidt tot vervelende kwaaltjes … :silenced: ) Maar ook dat kan mijn ongi aangeven, mijn lichaam kennende…

Als er aan het einde van de middag nog helemaal niks te bekennen is, ga ik testje halen… :roll:

Jammer Kersje dat het er deze maand weer niet in gezeten heeft. Wel leuk dat je met mij mee gaat naar de volgende maand.

Nietjelief kan inderdaad alle kanten op. Ik duim voor je. Heb ik nu alle tijd voor haha.

Miro, mensen kunnen er nu niet meer om heen dat je zwanger bent, denk ik, begint echt op te vallen of valt het wel mee als je kleren aan hebt?

Veertje hoe is het met jouw zwangerschap? je bent zo stil.

Heeft het bij jullie ook net gemiezerd? tis nu tenminste weer uit te houden vandaag.

fijne dag

@ Nietje en en en?

Ja ook in kleren is het wel goed te zien. Maar er zijn nog geen mensen die aan de hand van mijn buik vragen of ik zwanger ben. Als je me verder niet kent zou je kunnen denken dat ik wat te dik ben. Maar mensen die weten hoe mijn figuur er normaal uitziet, zien wel dat mijn buik nu hard groeit.

Ik heb nog geen foto’s in kleding. Dat zullen we komende zondag eens doen. (zondag is foto-dag)

Ik heb te lang doorgewerkt… toen waren de drogisten al dicht… Verder nog geen :twisted: hier te bekennen… :dance:

Dus blijft toch wel beetje hopen :silenced:

Als er morgen nog niks is, dan ga ik zeker test halen :dance:

Jee meid je houdt ons wel in spanning! :wink:

Ik hoefde nooit naar de winkel te rennen voor een test. Ik had er standaard altijd wel 2 liggen.

@Liesje, ja met mij gaat het goed!

Sorry dat ik zo stil ben, heb zoveel dingen te doen (voornamelijk genieten van de zon 8) )

Het gaat heel goed, bijna al mn klachten zijn weg, dus ik voel me weer goed. Heb alleen heel veel honger de hele tijd :mrgreen: Vandaag hebben we onze eerste echo gehad! En alles zag er goed uit, het is er maar 1 en het hartje klopt en hij/zij bewoog heel veel :smiley: Was echt super om te zien! Als ik energie heb zal ik de echo hier op het forum zetten!

@Veertje, wat heerlijk zeg dat al je symptomen nagenoeg verdwenen zijn en dat de echo goed was, moet heerlijk voelen denk ik. O ja bij jullie ook mooi weer?

Ik heb ook altijd testen op voorraad, grijp je nooit mis. Bij ons verkopen ze ook testen bij de supermarkt.

Hi dames!

Nog steeds niks…

Goh, ik had inderdaad ook wel ff bij de supermarkt langs kunnen lopen :angel: Beetje blond…

:lol:

Mn echo staat in het showforum!

Hier nog :twisted: en ook nog geen schijn van… maar net test gedaan en die was ook niet positief… :eh:

We wachten maar af…

VEERTJE: WOOOOOOOOOOOOW :inlove: :inlove: :inlove:

Super knap :-*

@Nietjelief, jaaa lief is ie he!! Beeb bewoog ook heel erg de hele tijd en schopte en zwom op en neer :smiley: We hebben zelfs een handje met vingertjes voorbij zien komen :shock:

Ik ben echt helemaal verliefd :inlove: Heel grappig, want eerst had ik nog niet echt gevoelens voor dit kindje, maar nu is het allemaal zo echt geworden… :slight_smile:

Hoop voor je dat je te vroeg getest hebt :pray:

Ohja, ik bleek iets korter zwanger te zijn dan ik dacht, dus nu ben ik op dezelfde dag uitgerekend als miro (9 januari). Heel grappig! :smiley:

@ Nietje spannend meid!

En Veertje en ik gaan helemaal gelijk op! (ze dacht dat ze 4 dagen verder was) We hebben dezelfde zwangerschapsduur en zelfde uitgerekende datum! Zoiets grapten we in het begin al tegen elkaar. Nu nog dezelfde bevaldatum, zelfde geslacht en zelfde naam! :inlove:

We hebben zelfs dezelfde ticker! haha!

Jullie typen bijna het bericht zelfs tegelijk :lol:

Echt super grappig en leuk!! Echt bijna precies hetzelfde verhaal… :lol:

Veertje - ik hoop het ook, wacht russstig af :pray:

Slaap lekker allemaall

Wat gaaf zeg veertje die echo, leuk dat jullie beeb hebben zien bewegen.

Nietjelief hoe is het nu bij jou?

Vriendlief was bang dat door jarenlang recreatief gebruik van harddrugs de kwaliteit van zijn zaad achteruit was gegaan en dat ik daarom nog niet zwanger ben. Om hem gerust te stellen heb ik een speciale test om de zaadkwaliteit van mannen te testen aangeschaft. Vanmiddag hebben wij deze test gedaan en wat blijkt hij heeft gewoon superzaad zoals hij dat noemt.

Wat een warmte he, mag van mij wel wat minder, helaas wordt het morgen nog warmer. Hoop wel dat het zaterdag ook nog goed weer is, geef een bbq ter ere van mijn 30e verjaardag begin juni.