Ik ga duimen voor jullie dames
Liesje is als eerst aan de beurt zie ik.
Ik gun het jullie allemaal zo!!
@ Bianca jee meid wat ga je hard! Je bent alweer over de helft van je zwangerschap!
@ Nietjejelief ja wel je rust pakken hoor meid! Het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt het afgelopen half jaar.
@ Kersje wat spannend dat je een positieve ovulatietest had. Ik hoop voor je dat het raak is deze maand.
Het is misschien heel gek, maar toen ik positief testte was het eigenlijk voor het eerst dat ik er totaal niets van verwachtte. Ik dacht echt: ik doe een test, die is toch negatief en dan ga ik lekker verder slapen. Zal wel weer een lange cyclus hebben. En ja het is niet te beschrijven wat je dan voelt als je 2 streepjes ziet. :inlove:
Ik voel nu toch wel enige beperkingen door het zwanger zijn. Als ik thuis kom uit mijn werk moet ik echt even rustig zitten of nog liever liggen. Voor ik ga eten. Mijn buik voelt wat zwaar en pijnlijk. En dan merk je toch dat fulltime werken best zwaar is. Je kan niet even een rustmoment pakken overdag. Gelukkig ben ik morgen vrij. Ik heb die ontspanning echt even nodig.
Hoewel ik niet echt misselijk ben zijn er wel een aantal dingen waar ik nu echt even niet aan moet denken. Zoals brood. Ik krijg het niet weg. Ik koop nu voor mijn lunch pistoletjes en die beleg ik dan met kaas, vlees en rauwkost. Dat wil wel. Maar gewoon een plakje brood :sick: En vlees. In de winkel stelde vriendlief voor om een broodje shoarma te gaan eten :sick: Ik eet liever samengestelde gerechten zoals pasta’s, rijst etc. waar stukjes vlees doorheen zitten. Ik moet er niet aan denken om een stuk vlees te moeten opeten. Vis lust ik gelukkig wel graag.
Mijn familie en vrienden zijn bijna allemaal ingelicht. En volgende week wil ik het op mijn werk gaan vertellen. Ik heb het vandaag vast 1 collega vertelt. Zij had dinsdag te horen had gekregen dat ze (na baarmoederhalskanker op haar 30e) nu weer onrustige cellen hebben gevonden in het uitstrijkje. Ze is nu 34, heeft nog geen kinderen en wil die wel graag. Maar haar relatie loopt niet zo lekker. Ik vind het allemaal zo rot voor haar. Ik wilde haar graag persoonlijk inlichten over mijn situatie en niet dat ze het via via hoort of in een groep waar meerdere mensen bijzitten. Nu had ze de rust en de ruimte om te reageren op haar eigen manier. En ze is oprecht heel blij voor mij, de schat! En ze vond het heel lief dat ik op deze manier aan haar had gedacht.
En ik heb mijn eerste cadeautje vandaag gekregen. Van mensen die een 2 kantoren huren bij ons in het gebouw. Een babyhandoek met zo’n omgevouwen hoek, wat je dan na het badderen om het hoofdje kan doen. En daarna de handoek om het kindje kan slaan zodat het lekker warm blijft. Ik vond het zo lief!! :inlove:
@ Liesje mijn duimen draaien voor je hoor!
:-*
Nou vandaag is mijn NOD en tot nog toe doet die dag zijn naam eer aan. Zal je net zien heb ik deze maand ineens een lange cyclus, tot zover zit ik weer op dag 28. Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, heb ook geen symptomen die duiden op aankomende menstruatie of zwangerschap.
Mocht ik zwanger zijn is het voor mezelf wel een heel welkom verlaat verjaardagskado.
Nou vandaag is mijn NOD en tot nog toe doet die dag zijn naam eer aan. Zal je net zien heb ik deze maand ineens een lange cyclus, tot zover zit ik weer op dag 28. Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, heb ook geen symptomen die duiden op aankomende menstruatie of zwangerschap.
Mocht ik zwanger zijn is het voor mezelf wel een heel welkom verlaat verjaardagskado.
Oooeeeh spannend liesje…
Spannend Liesje! Mijn duimen draaien verder.
Nou hier al 2 dagen hele zere tepels dus ben bang dat ik toch weer mijn menstruatie ga krijgen nog even afwachten …
@ Liesje8680 : Ga voor je duimen meid
Fijne avond :-*
1 dag over tijd, heb vanmorgen getest maar deze was negatief verwacht dat mijn menstruatie toch nog gaat komen, ben wat grieperig dus dat zal wel de reden zijn. Weet het anders ook niet.
Goedemorgen!
Goh Kersje, over zere tepels gesproken :silenced: Hier nog één… Dus ik weet niet echt welke kant het op gaat bij mij. Ik heb wel een wat ‘‘zwaar’’ gevoel momenteel in mijn onderbuik, zoals ik normaal voel als de ongi eraan komt… ( Alleen hoop ik niet dat die nu al komt, zou veel te vroeg zijn :roll: )
Ik heb dan wel een ticker, maar mijn cyclus is de afgelopen 2 maanden zo van slag dat ik niet meer weet wat ik af mag tellen . In ieder geval, als ik op de ticker-datum niet ongi ben, ga ik testen.
Liesje, ik blijf voor je duimen hoor meid!
@miro wrote:
@Liesje8680 wrote:Hoe is het eigenlijk met de andere dames, tis hier zo stil.
Ja de enige met een goede reden voor afwezigheid is Deeske, die is op honeymoon.
Dusse Truusssie, Kersje waar zijn jullie??
En alle zwangeren: het is hier ook nog gezellig hoor! Is toch wel leuk om onze medestoppers te ondersteunen en aan te moedigen. Anders bloedt dit topic helemaal dood. En dat is jammer voor de dames die nog druk aan het klussen zijn.
Tigru heeft zich sinds 8 maart niet meer op KOK laten zien. Ik neem aan dat zij zo met emigreren bezig zijn, dat ze misschien hun kinderwens uitstellen? Of nog wel voor het echie gaan, maar er even niet teveel mee bezig willen zijn
Ik blijf in ieder geval meekletsen hoor!
sorry ben gewoon te moe om alle topics bij te houden :oops:
Joehoe, ik ben er weer! :dance:
Helaas op vakantie ongesteld geworden dus het is (nog) niet zo ver. Wij zijn wel de dag voor ons huwelijk weer oom en tante geworden, voor de 3e keer in anderhalf jaar tijd. We hebben er een prachtig nichtje bij! :inlove:
Verder een heerlijke vakantie gehad, helemaal ontspannen terug en weer lekker aan het werken. Toch een boel bij te werken als je zelfstandige bent, maar doe het met alle liefde en heb het werken zelfs gemist hihi.
Hoe is het verder met iedereen?
@ Deeske welkom terug!! Jammer dat je je menstruatie had tijdens je honeymoon. Wel lekker dat je je uitgerust voelt. Wauw dat is speciaal een nichtje erbij op jullie trouwdag.
@ Bianca :-* gewoon je rust nemen als je dat nodig hebt hoor. Bovendien steek jij nog regelmatig je koppie om dit hoekje. Dus vat mijn opmerking niet te persoonlijk op.
@ Liesje nog even afwachten dus.
@ Kersje en Nietje tja wat jullie aangeven zouden net zo goed symptomen van een zwangerschap kunnen zijn.
Mijn duimen draaien verder!
@ Truusssie bij jou alles goed?
Hier is er nog steeds niets. Vanmiddag nog twee testen wezen halen, mocht er woensdag nog steeds niets zijn gooi ik er nog een test tegenaan.
Wel raar, vorige maand in ene een korte cyclus en deze maand weer een lange.
Deeske, waar ben je naar toe geweest op honeymoon?
Ben een beetje teleurgesteld, ben toch nog ongesteld geworden vandaag op een of andere manier ben ik deze keer meer teleurgesteld dan de andere keren, zal wel komen omdat deze cyclus 30 dagen is.
@ Liesje :hug:
@ Miro …Ik hoop dat het een symptoon is maar betwijfel het want voor de rest merk ik namelijk niks …
@Liesje : Balen meid :hug: ik snap je teleurstelling …
@ Nietjejelief : ja irri he die zere tepels …helaas is dit bij mij de laatste keren het teken dat ik ongi ga worden …maar we duimen verder we hebben nog kans
@ Deeske : Jammer dat je ongi ben geworden maar hopelijk heb je wel kunnen genieten van je honeymoon en nu gebruik maken van de just married kriebels :lol:
Morgen zit ik pas op mijn kortste cyclus 32 dagen…nog even door duimen dus
Nou ga even kroelen met de hondjes …Fijne avond !
@ Kersje hoe gaat het bij jou? Je NOD vandaag zie ik!
:dance: Ik heb de 12 weken grens bereikt!
Op naar het 2e trimester!
Oja en we gaan wrs. 6 augustus trouwen! Maar moeten alles nog regelen. We zijn een beetje van de spontane acties zeg maar. We houden het erg klein. Dus nu maar hopen dat er geen mensen op vakantie zijn. 06-08-10 is wel een mooie datum vonden we. Maar goed, we moeten nog in ondertrouw dus tot die tijd is nog niks officieel. Nu maar hopen dat het lukt om op korte termijn een jurk te vinden, waar ik met mijn buik in pas.
Ach alles komt wel op zijn pootjes terecht. (meestal dan )
Hey, Miro van harte gefeliciteerd zowel met het bereiken van de 12 weken grens en je voorgenomen huwelijk.
Is al snel, 6 augustus trouwen. Ik wil ook!!!
Ik wacht alleen nog steeds op een aanzoek, hij wil ook heel graag maar momenteel hebben wij de financien er niet voor. Volgend jaar misschien.
Houden jullie het een beetje uit met deze warmte?
Hi allemaal!
Miro, gefeli met beide leuke berichten! Heerlijk moet het voelen, niet waar?
Liesje, pff nee, voor mij is het een beetje te… Ben ook echt heel moe en niet helemaal fit dus dat versterkt wel…
Hier zitten we op dag 25… En dat is alweer 2 dagen verder dan mijn vorige cyclus :dance: Mijn borsten zijn alweer iets minder gevoelig dan eerst, hihi gelukkig maar
Nou we wachten het heeeeeel rustig af…
Slaap lekker allemaal!