December 2009 #3

Hi allemaal!

Gister hier heel de dag plat gelegen omdat me ongi moest doorkomen. Dus vanaf dag 23 bloedverlies en vanaf dag 26 ongi… mmm… apart.

Verder gaat alles hier wel lekker an sich, voel me vandaag al een stuk beter in ieder geval.

Kersje - mijn vriendin zit in de homeopatie… Alleen momenteel in studie voor dieren. Maar ze helpt mij ook heel vaak met klachten, en ook echt zo vaak bij het rechte eind! Ze studeert het momenteel voor dieren, maar ook doet ze er een stukje ‘mensen’ bij, omdat er gewoon heel veel overeenkomsten zijn.

Zelf ben ik nog wel van de normale dokter, alleen als mijn klachten blijven aanhouden schakel ik haar in… :lol:

Rustig hier…

Morgen heb ik dan eindelijk de termijnecho!

Ik vind het zo spannend! Ik hoop dat alles goed is.

Dat het hartje klopt enzo.

Ik ben ook erg benieuwd of de termijn wel klopt.

En of er niet toevallig 2 kindjes te zien zijn.

@ Liesje jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen!

Idd stil hier.

Heb mijn eisprong gemist deze maand, heb mijn ovutests gebruikt v.a woensdag en alleen negatief getest, strange.

Happy b-day to me!

Liesje - Jarig vandaag? Gefeliciteerd! :-*

Miro - Super spannend!

Hier om me heen is echt iedereen zwanger geloof ik :shifty: …

Ik ben blij dat wij er nuchter in staan, er zijn natuurlijk ook heel veel storende factoren tussendoor gekomen. Daarom tel ik de maanden ook maar niet hihi…

Ik ga eens even een nieuwe ticker aanmaken… Ik heb nu twee keer een hele korte cyclus gehad, dus ga hem daar eens op aanpassen en dan de ovu-testen deze periode er weer eens bijpakken :dance:

Pff , is het bij jullie ook zo verschrikkelijk benauwd? :?

Hier een goede echo! :dance:

Hartje klopt!

Termijn klopt precies!

En het is er echt maar 1! (stiekum wel een opluchting hoor)

Ik zal vanavond de echo nog op het SF zetten. Echofoto is niet heel duidelijk. Kindje lag heel diep tegen mijn rug aan zeg maar. Dus ze moest het beeld een aantal keer vergroten.

Maar moet zo eerst naar de VK! :-*

@ Liesje gefeliciteerd!!!

Het kan zijn dat je je ovulatie mist met de testen. Als je wel geklust hebt, is er gewoon nog kans deze ronde. Als je de volgende ronde weer geen eisprong spot, dan zou ik naar de huisarts gaan. Lijkt me wel heel vreemd en geen toeval meer als je dit 2 maanden overkomt.

@ Nietjelief :hug: Gelukkig zijn jullie er vrij nuchter onder. Maar lijkt me wel heel moeilijk als iedereen om je heen zwanger lijkt te zijn.

Nou mijn echo staat in het SF hoor!

Vanavond nog bij de VK geweest. Verwijzing voor de 20 weken echo vast meegekregen. En het labformulier voor bloedprikken. En weer een heleboel informatie in een Zwitsal-tas. Moet het allemaal nog doorspitten hoor. Ze moest wel lachen dat ik gelijk had betreffende de termijn. Volgende afspraak heb ik op 6 juli.

Heb je echo gezien, jammer dat hij/zij voor de echo niet even goed zichtbaar is gaan liggen, maar je hebt iig bewijs dat er iets in je groeit.

Ik heb gisteravond nog maar eens ovulatietest gedaan en ik meen een heel licht tweede streepje te hebben gezien, gooi er vanavond nog maar even een test tegenaan.

Net getest en jahoor positief vanav mannetje meeslepen voor de klus.

Ga me nu lekker even uitleven op Zumba.

Haha Liesje veel klusplezier :dance:

Oh miro wat een mooie echo!! :inlove: Echt super, wat een kick geeft het he om dat te zien :inlove:

Ik ga vanaaf weer voor het eerst ovutest doen, en is kijken of het dit weekend miss al prijs is :angel: Aangezien ik nu telkens een hele korte cyclus heb… Ben benieuwd…

Liesje - Veel klusplezier deze daagjes :mrgreen:

Pff wat een weer… Hier regent het maar het is ook richting de 20 graden… Gadver wat een benauwdheid… :thumbdown: Geef mij maar een heldere dag met zon en miss iets mindere temperatuur… :thumbup:

Ben het helemaal met je eens Nietjelief alleen regent het bij ons niet maar tis wel vies benauwd.

Hoe is het eigenlijk met de andere dames, tis hier zo stil.

@Liesje8680 wrote:

Hoe is het eigenlijk met de andere dames, tis hier zo stil.

Ja de enige met een goede reden voor afwezigheid is Deeske, die is op honeymoon.

Dusse Truusssie, Kersje waar zijn jullie??

En alle zwangeren: het is hier ook nog gezellig hoor! Is toch wel leuk om onze medestoppers te ondersteunen en aan te moedigen. Anders bloedt dit topic helemaal dood. En dat is jammer voor de dames die nog druk aan het klussen zijn.

Tigru heeft zich sinds 8 maart niet meer op KOK laten zien. Ik neem aan dat zij zo met emigreren bezig zijn, dat ze misschien hun kinderwens uitstellen? Of nog wel voor het echie gaan, maar er even niet teveel mee bezig willen zijn

Ik blijf in ieder geval meekletsen hoor!

Ik ben ook benieuwd waar iedereen is!

Chocobroodje en fruttel hebben volgens mij KoK even gelaten voor wat het is… En van rowena hebben we ook al heeeeeeel lang niks gehoord!

Ben benieuwd hoe het met haar gaat! Als het goed is is zij alweer een week of 25 zwanger, toch?

Veertje hoe gaat het met jouw zwangerschap? Al een beetje aan gewend dat er een baby in je buik groeit?

fijne dag

@Liesje, ja het gaat goed! Ik was een paar weken heeeeeeel misselijk, maar nu is dat zo goed als weg! Ik ben er nog niet aan gewend nee :smiley: Maar ik heb ook nog geen echo gehad, dus ik wacht rustig af… Als we een echo hebben gehad denk ik dat ik er wat meer in ga geloven en misschien ga ik dan ook beginnen wat dingetjes aan te schaffen :slight_smile:

@Veertjeg wrote:

Ik ben ook benieuwd waar iedereen is!

Chocobroodje en fruttel hebben volgens mij KoK even gelaten voor wat het is… En van rowena hebben we ook al heeeeeeel lang niks gehoord!

Ben benieuwd hoe het met haar gaat! Als het goed is is zij alweer een week of 25 zwanger, toch?

ZWAAI

sorry kan het allemaal niet meer bijhouden :oops:

ik ben moe en kan wel de hele dag slapen

deze zwangerschap gaat zo hard :shock:

probeer van elk schopje en moment te genieten

over kleine 2 weken 4d echo heb er zin in :dance:

moet nog het 1 en ander regelen en krijg nu al last van nesteldrang alles moet netjes en nieuw :roll:

Hoi meiden,

Daar was ik weer …

Heb idd geen goed excuus voor mijn afwezigheid :wink: ben alleen heel erg druk geweest …veel afspraken en de keren dat ik op internet was heb ik op hyves gezeten :oops:

Maar alles gaat goed hier ik had een ovu test gedaan en die was positief dus hopelijk is het gelukt :pray: nog twee weekjes geduld weer …

Vrijdag te horen gekregen dat weer een vriendin van mij zwanger is … nu al 4 bekenden :stuck_out_tongue:

@ Bianca ; vervelend dat je zo moe bent hopelijk is het even een periode en ben je er snel vanaf ! Vliegt voorbij de weken jeetje …wel gaaf dat je zo’n echo gaat doen dan kan je alles zo goed zien :inlove:

Voor de rest alles goed met iedereen … nog vakantie plannen ?

En maandag ook nederlands elftal kijken :stuck_out_tongue:

Fijne avond allemaal :-*

@ Veertje; Wat gek dat je in Zweden pas zo laat een echo krijgt, blijf je wel erg in onzekerheid lijkt mij. Wel fijn dat je niet meer zo misselijk bent.

Ik had weer een (mezelf voor de gekhoud)symptoompje. Was gisterochtend ontzettend poetserig en opruimerig, nesteldrang? Vriendlief dacht zelfs dat ik ziek was. Moet nog een aantal dagen geduld hebben.

Ook ik heb vanmiddag op kantoor voetbal gekeken, was niet heel erg spannend.

Fijne avond

Hi allemaal!

Veertje/Liesje - Ik zou ook helemaal gek worden van onzekerheid hihi…

Ik ben ook niet zoveel meer online hoor, maar dat is meer te danken aan het feit dat ik liever in de avonden mijn rust pak i.p.v. achter de PC ga zitten :oops:

Zit een klein beetje aan het einde van mijn latijn, door alle gebeurtenissen van afgelopen maanden. En laten we eerlijk zijn, de korte cysclusduur komt ook ergens vandaan :snooty: :naughty:

Alles moet een plekje in mijn hoofd gaan krijgen, zodat ik weer rust krijg in mijn lichaam.

Liesje- Die buien heb ik ook wel eens hoor, Dan krijg ik om half 10 's avonds ineens enorme drang om te dweilen en poetsen… Echt verschrikkelijk… Sta je dan te boenen :silenced:

Ik heb ook voetbal gekeken op mijn werk… Gelukkig hebben we maar een mannetje of 500 op kantoor, dus was een gezellige boel! het PR-department had zelfs voor iedereen oranje shirts geregeld, bedrukt met voorop de leeuw en achterop een ‘‘organje’’-slogan van de werkgever.

Dat kwam mij wel goed uit want heb verder geen oranje kleding :stuck_out_tongue:

Maarja, was inderdaad niet veel aan, hopen dat het zaterdag een spectaculairdere wedstrijd moge zijn :pray:

Ja, het is jammer dat ik pas zo laat een echo krijg, maar ik ben niet zo heel erg onzeker hoor… Als er iets mis is, dan is dat zo, maakt niet zoveel uit of ik daar twee weken geleden al was achter gekomen, lijkt me…

Maar ik ga er natuurlijk gewoon vanuit dat alles goed is!

Kom trouwens net van de VK vandaan. Ze heeft bloed geprikt en vanalles onderzocht… Nu op naar de echo over twee weken!! :slight_smile:

@Kersje: nog 10 dagen! Spannend! Ik duim voor je!