December 2009 #3

hier alles prima hoor! weinig te melden eigenlijk, en druk met van alles en niets :wink:

vorige periode wel op het juiste moment geklust, maar helaas… dus op naar de volgende ronde

Heb tot nu toe elke ovulatie met een test bepaald. Koop ze altijd bij test_je_zelf_…nu. Ben ik erg tevreden over en niet duur.

Deeske een ontzettend fijne dag toegewenst.

Ik ben vanavond niet helemaal in de stemming en ontzettend verdietig, ons katje is doodgereden. Diegene die hem heeft doodgereden is gewoon doorgereden, twee dames die achter hem reden zijn gestopt en hebben aangebeld om het te melden.

Ben er erg kapot van, slecht geslapen en kan alleen maar huilen. Is al de tweede in ruim een half jaar tijd. Vanmiddag wordt hij gecremeerd. We zullen je misen lieve Binky.

Liesje, wat verschrikkelijk!!

Dat er zulke mensen op deze aarde rondrijden! Ze zouden hen eens aan moeten rijden zonder achterom te kijken…

Heel veel sterkte wijffie :hug: :hug:

Mijn Ugly Birdy ( het is een Gloster kanarie, dus velen vinden hem lelijk… hihi… Zijn echte naam is TinTin, het franse Kuifje ) is ziek momenteel… :frowning: Zo zielig, kweet niet wat er met hem is, maar kan er ook zo weinig aan doen… Heb al nieuw eten + extra krachtvoer gegeven, schoon bad… Maarja… Hopen dattie opknapt… :pray:

@ Liesje :hug: meid wat verschrikkelijk :cry:

Ik kan me voorstellen dat je ontroostbaar bent. Vooral om de manier waarop. Heel veel sterkte! :hug:

@ Nietje jij ook sterkte met TinTin! Kan je niet met hem naar de dierenarts?

liesje, nietjejelief, even een hele dikke :hug: van hier

@ Liesje & Nietjejelief :Heel veel sterkte meiden :hug: en Liesje wat verschrikkelijk zeg heb ik ook gehad heel de dag lopen zoeken naar onze kat en later vond mijn vader hem zo plat als ik weet niet wat op de straat iedereen was gewoon doorgereden echt niemand die even stopte :cry:…snap niet dat mensen niet het fatsoen nemen om even te stoppen na de aanrijding…onbegrijpelijk !! :snooty: …dikke :hug:

@ Miro : Ja is gelukt maar heb me ingehouden ga volgend weekend namelijk ook weer shoppen :oops: …heb nu wat leuks bij de H&M gekocht en een jurkje bij SPS super leuk beige met licht roze en een armband :stuck_out_tongue:

@ Liesje : Is je menstruatie al voorbij ?

Nou ik ga me even klaar maken lekker op stap zometeen even lekker dansen :dance:

:-* en fijne avond allemaal

Wij hebben hem gelukkig wel snel gevonden maar toen was hij helaas al van ons vandaan, heb nog een half uur op de stoepgezeten met dat kleine levenloze lichaampje.

Gelukkig is mijn menstruatie gestopt, op naar de volgende ronde.

Dansze

Oooh Liesje, wat verschrikkelijk!! Ik zit er gewoon om te huilen… (Komt misschien ook door de hormonen)

Mijn katje is nu buiten aan het spelen, dus ik maak me meteen zorgen, maar gelukkig wonen we niet bij een weg met auto´s.

Ik heb mn hele leven met katten geleefd dus ik weet heel goed hoe ontzettend veel pijn het kan doen om er een kwijt te raken. Huil maar goed en trek je er niets van aan dat anderen zeggen dat het ´maar een dier´ is. Ik hoop dat je veel mooie momenten met hem in je hart hebt opgeslagen en dat je een beetje afscheid hebt kunnen nemen…

:hug: :kaars:

Dank jullie wel voor jullie medeleven, het was een ontzettend lieve kat zal hem nooit vergeten. We hebben wel besloten om weer een andere te nemen als maatje voor onze poes.

fijne dag

@ Deeske, hopelijk hebben jullie vandaag een fantastische trouwdag! Hier is het prima weer vandaag. Hopelijk is dat bij jullie ook zo. De belangrijkste woorden zijn vandaag vast al gezegd, dus GEFELICITEERD!!! :dance:

Dames,

Even een ego berichtje… want ik baaaaaaaaaaaaaaaaal :x

Ik verlies weer bloed, en ik zit weer op dag 23…! Vorige periode ook al 23 dagen… Niet echt leuk dit :roll:

Ga ff op de bank verder balen… :zzz:

@ Nietje, jee dat lijkt me niet normaal. Je hebt volgens mij nauwelijks kans op een ovulatie als je cyclus zo kort is. Had je ovulatietesten gebruikt deze ronde? Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan.

Er zijn ook wel vrij verkrijgbare middeltjes om je cyclus wat regelmatiger te maken. Moet je maar even kijken in het hoekje “zwanger worden”.

Volgens mij heb ik eens iets gelezen over monnikspeper ofzo?

@ Nietjejelief : Balen meid ! Ik heb ook gehoord dat je middeltjes hebt om je cyclus op orde te krijgen mis. even langs de dokter voor je eigen gevoel…Ik wou dat bij mij de cyclus iets minder lang was :frowning:

@ Deeske : Gefeliciteerd !! Ben benieuwt naar de trouwfoto’s :lol:

Hopelijk is het weer mooi gebleven bij jou.Geniet van je honeymoon :inlove:

@ Liesje8680 : Hoe gaat het nu met je ? Al een beetje bijgekomen …

Ik zie dat ik gewoon een cyclus vergeten ben op te schrijven onder mijn banner…ga het direct aanpassen

:-*

Gaat weer, we hebben zondagavond ook al weer een ander kitten gehaald, een hele bijdehandte drukke rode kater deze keer. Ik had eigenlijk zoiets van maar even niet, zolang we langs die **** dijk wonen maar vriendlief wilde zo graag en ja wat heb je er dan tegen in te brengen.

Ben ook erg benieuwd naar de trouwfoto’s van Deeske.

Wat betreft die middeltjes voor een betere cyclus, geloof dat lautje een keer iets geschreven heeft over Dong Quai van Solgar of iets in die richting…

@ Liesje is het niet mogelijk dat jullie de tuin afzetten, zodat jullie katten niet uit de tuin kunnen?

Mijn katten komen helemaal niet buiten. Dat zijn ze nooit geweest. Dus ze weten ook niet wat ze missen. Nou moet ik wel zeggen dat we een groot huis hebben en dat de katten boven op een kamer 2 enorme krabpalen hebben staan. Dus ze hoeven zich hier ook niet te vervelen. We hebben wel plannen om een kattenren te maken. Zodat ze wel buiten kunnen, maar niet kunnen ontsnappen. Onze tuin is namelijk veel te groot om af te zetten. En ik wil ze gewoon niet op straat hebben.

Afzetten is helaas geen optie, poes Juley is een acrobaatje en klouterd overal boven op/overheen. Wij hebben niet zo’n hele grote tuin, kattenren is ook niet mogelijk. Binnen houden vind ik niets. hopen dat die rooie net zo verstandig wordt als poes en niet bij de weg komt.

Hoe is het verder met alle (niet) zwangere dames?

Ik ben vandaag naar de dokter geweest voor mijn keel en aangezien ik er toch was even nagevraagd of ze iets hadden om de cyclus wat beter op gang te krijgen en over de homeopatische middelen gehad maar mijn dokter zei dat dit onmogelijk zou helpen en dat alleen hormonen je cyclus kunnen veranderen en die zijn niet verkrijgbaar als homeopatische middeltjes/tabletjes. Kan wel via een injectie als ik het goed begrepen heb maar dit doen ze pas na een jaar omdat 6 maanden nog niet zo lang is… had ik al wel verwacht dat ze zou zeggen dat ik nog geduld moet hebben maar was best nieuwsgierig :lol:

Voor de rest alles goed hier ! Ga deze maand maar de ovu testen gebruiken …ben benieuwt of ik me eisprong spot :smiley:

@ Kersje ik denk dat huisartsen van nature wat huiverig zijn als het aankomt op homeopathie. Huisartsen kennen alleen reguliere geneeskunde wat gebaseerd is op wetenschappelijke onderzoeken.

Homeopathie is eigenlijk het gebruik maken van natuurlijke stoffen die lichaamsfuncties kunnen helpen/ondersteunen/verbeteren. Echter hier zijn niet veel onderzoeken over.

Ik ben niet een bepaald een homeopathie aanhanger. Maar ik zou ook niet schromen om het te proberen, als ik sterk de indruk krijg dat het zou kunnen helpen. Zie onderstaand topic. Misschien heb je er wat aan. En anders heeft misschien iemand anders in dit topic er wat aan.

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=84061

Kan alleen maar zeggen, baat het niet schaad het niet.

welterusten