December 2009 #3

Spannend Liesje, zou inderdaad best een innesteling kunnen zijn! Mijn duimen draaien voor je. Ga je van de week testen? Of wacht je je NOD af?

Ik heb ook het idee dat de afgelopen week mijn buikje wel een beetje is gegroeid.

Ik heb 4 testen liggen, misschien dat ik morgen ga testen, als de hoeveelheid bloed dat ik verlies stabiel blijft of stopt. Ben wel heel benieuwd.

Iemand een idee hoe lang een innestelbloeding mag duren?

De dag dat ik positief testte had ik wat bruine afscheiding. En de dag erna ook. Ik vermoed dat dat oud innestelingsbloed was. Dus misschien kan je daar best een tijdje “last” van hebben?

Kon het niet laten, heb zojuist getest helaas negatief. Ben misschien wat te vroeg geweest. Wacht nu maar af of ik van de week ongesteld word en anders test ik aan het einde vd week opnieuw.

Ga nog maar even terug naar bed was een latertje vannacht, heb tot 4 uur samen met vriendlief opgepast.

@Liesje; oeh spannend! Ik had op de dag van mn NOD een beetje bruine afscheiding (was echt geen bloed te noemen, maar ik wist zeker dat ik ongi zou gaan worden), maar een week later toch positief getest :smiley:

Hoe *** kan het zijn om bijna een week voor je NOD ongi te worden…nog geen spannend momentje gehad… :cry:

Heel onregelmatige cyclus dus… balen !

Op naar weer een volgende maand :frowning:

@ LIESJE8680 :Ik hoop dat jij meer geluk hebt ! Ik duim voor je :pray:

@ Deeske : Ik wens je een hele mooie trouwdag toe ! Hopelijk net zo’n mooi weer als vandaag :stuck_out_tongue:

@ Miro : Wat leuk dat je foto’s hebt geplaatst ik zal zo kijken :inlove:

@ Kersje :hug: wat enorm balen. Als je nu terugrekend, heb je dan wel op het juiste moment geklust? Misschien is het toch handig om gebruik te gaan maken van ovulatietesten? Die had je toch al?

Ik had ook een onregelmatige cyclus. En heb 2 rondes(ronde 1 en 3) niet op het juiste moment geklust. Eigenlijk is er maar 1 ronde geweest(ronde 2) waar we wel op het juiste moment hadden geklust, maar dat het toch niet raak was. Ronde 4 was raak.

Nog een tip voor iedereen. Misschien heel gek, maar bij mij had het succes. Na het klussen even een tijdje blijven liggen met opgetrokken knieen. Of je benen omhoog.

(nog beter is om na het klussen ervoor te zorgen dat je nog een orgasme krijgt. Door een orgasme neemt je baarmoedermond meer van het klusproduct op :wink: )

@kersje1983 wrote:

Hoe *** kan het zijn om bijna een week voor je NOD ongi te worden…nog geen spannend momentje gehad… :cry:

Heel onregelmatige cyclus dus… balen !

Op naar weer een volgende maand :frowning:

@ LIESJE8680 :Ik hoop dat jij meer geluk hebt ! Ik duim voor je :pray:

@ Deeske : Ik wens je een hele mooie trouwdag toe ! Hopelijk net zo’n mooi weer als vandaag :stuck_out_tongue:

@ Miro : Wat leuk dat je foto’s hebt geplaatst ik zal zo kijken :inlove:

Hi allemaal,

even een korte reactie, wil lekker chillen op de bank hihi…

Maar Kersje, ik werd deze periode ook 5 dagen voor mijn NOD ongi…

Liesje- spannend meid, ik duim voor je! :pray:

Deeske- Oh wat komt het heerlijk dichtbij, geniet van deze dagen!

Nou ik ga snel weer de bank op :inlove:

Het ziet er toch naar uit dat het gewoon een vervroegde ongesteldheid is, snap er helemaal niets van, 4 x gewoon om de 28 dagen en nu ineens op dag 24, zou het door het warme weer komen dat je lijf van slag is.

fijne dag allemaal

Wij gaan zeker op vakantie na ons trouwen, hoop dat wij ook terugkomen met een positieve test! :inlove:

@Liesje… Het kan ook zijn dat je een heeele vroege miskraam had… :frowning:

@ Liesje :hug: wat raar dat je net als Kersje ineens een kortere cyclus hebt.

Kan is ook al door mijn hoofd gespookt maar ga er eerlijk gezegd niet van uit. Heb verder nergens last van, geen kramp of iets dergelijks.

Kan me herinneren dat de eerdere keren dat ik gestopt ben met de pil ik tijdens warm weer ook in eens bloedverlies had. Maar het blijft gissen.

Hoi , daar was ik weer :wink:

@ Miro : Thanks voor de tips ik heb ze alleen al allemaal uitgeprobeerd

mijn moeder zei ook dat de beentje de lucht in moesten haha :stuck_out_tongue:

Ik heb het ook om de dag gedaan … hier zeggen ze dat ik te gestresst ben en dat het daarom niet direct lukt… heb het namelijk heel druk op mijn werk

Maar goed we wachten weer af …Mis moet ik maar even wat meer relaxen en niet zo stressen :wink:

@ Liesje : Ook gek dat het bij jou ook eerder is gekomen :think: mis dan toch door de warmte…dus lopen weer bijna gelijk :smiley:

Enige positieve wat ik kan bedenken… als je NOD eerder komt kan je ook weer eerder testen :wink:

@ Deeske : Ik hoop dat de vakantie gaat helpen :pray: zou wel geweldig zijn op jullie huwelijksreis :inlove:

Voor de rest nog iets leuks mee gemaakt meiden ?

Ik ben van het weekend heerlijk naar het strand geweest en ook heerlijk verbrand :? en nu balen dat het weer slechter gaat worden :frowning:

O ja …ben ook nog even met mijn man naar de bios naar de film Prince of Persia geweest wat echt een aanrader is al zeg ik het zelf :clap:

Fijne avond :-*

Hoe is het hier?

Kersje, ben je nog steeds ongesteld?

Tis toch wel raar ben niet alleen eerder ongesteld geworden maar het houdt ook langer aan. Van mij mag het wel weer over zijn, kunnen we tenminste weer uitkijken naar het volgende klusmoment.

Het weer werkt ook al niet mee. Is het bij jullie ook zo druilerig.

groetjes

@ Liesje: Vanaf vandaag is de ongi weer verdwenen dus ong 4 dagen dat heb ik normaal gesproken ook en bij jou ?

Nu weer op naar de klusweek :wink:

Mijn zusje groeit al aardig en zit nu alweer bijna op 20 weken dus de weken vliegen voorbij…had gehoopt dat ik ook wat sneller zwanger was zodat ik tegelijk met haar van de zwangerschap kon genieten dus dat is wel balen :frowning: maar goed niet alles gaat altijd zoals je wilt :wink:

Van het weekend lekker uiteten en op stap met vrienden en ook nog even de stad in want vakantiegeld is binnen !! shop till you drop :lol:

Nu even schoonmaken … :evil:

Pff nou ik ben helemaal afgedraaid. We hadden een teamdag vandaag. Met veel saaie theorie en weinig praktische toepasbaarheid. :? Oh ik kan echt niet zo lang stil zitten. Ben echt blij dat ik niet meer op school zit ofzo.

Straks lekker in bad. En op tijd naar bed.

En zaterdag hoop ik even te kunnen shoppen voor positiebroeken. Ik wilde eigenlijk niet zo snel speciale kleding kopen. (wil eigenlijk de echo afwachten) Maar mijn broeken zitten gewoon echt niet lekker meer. Zodra ik thuis kom gaan de knopen los.

Gelukkig heeft nog niemand geraden dat ik zwanger ben. Maar ik vrees dat het niet lang meer zal duren.

@ Liesje raar dat je menstruatie nu langer duurt. Ga je de komende ronde ook ovulatietesten gebruiken?

@ Kersje zou inderdaad leuk zijn als je samen met je zusje kan zwangeren. Maar ze loopt inmiddels al aardig op je voor. Hopelijk gaat het alsnog lukken. Ik hoopte gelijk met een vriendin op te kunnen gaan. Maar zij is inmiddels 25 weken zwanger. Dus we gaan niet gelijk, maar zijn wel even samen zwanger.

Menstruatie is nog steeds niet gestopt, tis wel minder. Heb afgelopen keren ook al ovulatietesten gebruikt en ga dat straks weer doen.

Moet nog even nieuwe bestellen, zwangerschapstesten heb ik er nog 3 van.

welterusten

Hi dames,

Zo ik meld me ook weer… Even ego berichtje want me weekend gaat bijna beginnen, dus als ik thuis ben zal ik weer op iedereen reageren…

Ik ben zo benieuwd wat mijn cyclus deze maand gaat doen… :roll: Ik hoop dat ik weer gewoon op de 28 dagen zit en dat die super korte gewoon een ‘‘foutje’’ van mijn lichaam was…

Oh ik ga iets heel fouts doen, maar ik heb er zo’n zin in:

Een chocoladetaart scoren… :oops: :oops: :oops: En opeten ( nja wel delen natuurlijk… :silenced: )…

Mmmm… Zit al helemaal bij die taart met mijn gedachte :inlove:

@ Liesje had je afgelopen ronde je ei ook gespot met die testen? Welke ov.testen ga je bestellen? Die van baby.boom.shop?

@ Kersje ben je geslaagd met kleding shoppen?

@ Nietje oh heerlijk hè om je te verheugen op zoiets? Nou geniet ervan meid!

Ik kan ook zo genieten van eten. Vooral Italiaans, Turks en tapas! Jammie! :drool:

@ Truusssie meid alles goed? Al lang niets van je gelezen hier!

@ Deeske als ik het goed heb onthouden gaan jullie maandag trouwen? Alvast een fantastische dag toegewenst! Ik zal duimen voor mooi weer. Wel een aantal trouwfoto’s op je Hyve zetten hoor!