December 2009 #3

Goedemorgen allemaal,

Goh Liesje, dat is inderdaad wel naar… Ken de situatie, mijn stalgenoot heeft ook zo’n ‘‘dapper’’ paard die de achter / zijwaards erg goed kan vinden… Gelukkig heb ik nog nooit zulke echte ongelukjes gehad * klopt gelijk even af*.

Die dromen heb ik ook wel eens gehad, wel meerdere malen… :lol: Alleen tja, ik ben nog niet zwanger…

Moest toch stiekem wel even om het voorbeeld lachen, over de baby in de regen te laten staan… Ik zag gelijk die hyves-smilie met dat parapluutje voor me… :oops: :mrgreen:

Betekend wel dat je onderbewuste al heel erg bezig is met het aankomende moederschap, en geloof me Veertje jij wordt vast een hele lieve en goede moeder, die haar babytje nooit te never in de regen laat staan :wink:

En ik, tja, ik wacht gewoon netjes mijn cyclus uit :silenced:

Ik ben echt toe aan het weekend… Ik ben zo onwijs moe de laatste 2 weken, bah. Ga gewoon elke avond tussen 10 en half 11 slapen en toch gewoon doodop zijn aan het einde van elke dag.

:zzz: :zzz: :zzz:

@Miro: Ik ben op zich ook heel relax hoor, ik denk wel dat wij goede ouders gaan worden, maar toch droom ik gekke dingen. Moet wel zeggen dat ik eigenlijk altijd heel veel droom, haha…

Had ook laatst gedroomd dat mn vriend vreemd ging bijvoorbeeld (met het meest onaantrekkelijke meisje van mn werk, hahahaha).

Vorige week ofzo heb ik ook een keer gedroomd dat ik een paar biertjes dronk, omdat ik vergeten was dat ik zwanger was, hahah, en ik heb ook een keer in een droom een heel pak rauw gehakt op gegeten… :shock:

Ik ben best vreemd in dromenland volgens mij… :roll:

@Liesje: Oei, dat klinkt inderdaad pijnlijk! Heel veel sterkte ermee! Ik hoop dat de operatie een beetje meevalt. :hug:

Ook deze maand is een zwangerschap niet voor ons weggelegd, ben weer ongesteld geworden, deze keer op dag 24 van mijn cyclus. Volgende maand weer een kans.

@ Liesje :hug: :hug:

Echt dubbel balen deze ronde. Nu zit je ook nog met je schouder.

Hopelijk hebben jullie snel meer geluk.

Foto’s in het SF!

liesje :hug: en sterkte met je schouder!

hier heb ik nog steeds een beetje hoop. ik kan me herinneren dat ik bij tamara ontzettend gevoelige/zere borsten had, dat heb ik nu helemaal niet, maar ik ben wel al de hele week misselijk, duizelig, moe… dus nog even geduld en dan kan ik testen!!

dromen, heb ik nu niet, althans, ik kan het me niet herinneren, maar toen ik zwanger was van tamara heb ik ook onwijs veel gedroomd. ik weet niet meer waarover, maar 9 van de 10 keer sloeg het echt nergens op :smiley:

zo, weer lekker weer op komst, althans in ieder geval een paar dagen! heerlijk, heb er zin in. hoop alleen dat het zaterdag ook weer mooi is, we hebben dan een tuinfeest/bbq/verjaardag bij een vriend van ons (met een zwembad in z’n tuin :dance: ) de kleine gaat lekker bij m’n ouders logeren, dus moeders kan weer even “lekker los”, haha (tenzij ik positief test, dan wordt het een tam avondje aan de fris :wink: )

verder eigenlijk weinig te melden, alles gaat lekker z’n gangetje, ik heb alleen heel veel moeite om niet al te gaan testen (heeft toch nog geen enkele zin), want ik heb zomaar een beetje het gevoel…

de andere periodes dat de ongi kwam, had ik er niet zoveel moeite mee, wist ik dat het zou komen, maar nu… nu voelt het zo anders allemaal…

Goedemorgen!

Liesje- Jammer meid… inderdaad beetje dubbel pech deze periode… :hug:

Truussie , jij ook een dikke knuffel… :hug: , ik blijf wel voor je hopen hoor :pray:

Ja er is inderdaad weer mooi weer op komst :slight_smile: , heb gisteren al weer heerlijk heel de dag aan ons ‘‘privé’’-strandje gelegen :lol: Ik wordt niet zo snel bruin ( tja , moet goed insmeren anders ben ik rood… dus dan gaat het al helemaal niet snel ), maar het begint nu toch wel een beetje te komen :angel:

En goh, wat ik sinds vanmorgen toch heb… Zere borsten. Niet een klein beetje, nee, ze doen gewoon super pijn :cry:

En verder: :zzz: :zzz: :zzz:

@ Truusssie spannend meid!

@ Nietje ik zou er nog een testje tegenaan gooien als ik jou was.

@ Liesje hoe gaat het nu met je? En met je schouder? Hebben ze je schouder nu gefixeerd? Nogmaals :hug: het zit je echt niet mee deze maand.

Met mijn arm gaat het goed hoor, geen pijn en ik slaap nu gelukkig wel beter. Op het moment dat de schouder uit de kom is ben ik helemaal naar van de pijn, eenmaal weer terug is de pijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Verveel me alleen gigantisch, kan nergens heen omdat ik geen auto kan/mag rijden (arm zit in een mitella.

Spannend truussie en Nietje ik zou allang 6x opnieuw getest hebben.

Fijne avond.

Indd nietjelief, ik zou ook nog een keer testen! Hoevaak heb je nu negatief getest deze ronde?

Het kan zomaar zijn dat jij een van die dames bent die gewoon doorbloedt elke maand ondanks zwangerschap…

liesje, ik heb ook al een paar keer getest :oops: :oops: negatief natuurlijk, veel te vroeg :smiley:

ga morgenochtend weer testen, dat is (op 1 dag na) exact 2 weken na de eventuele bevruchting. hopelijk is er dan iets te zien :pray:

Nou ik ben weer APK goedgekeurd bij de VK.

Ze kon het hartje nu meteen vinden :inlove:

En baarmoeder groeit bovengemiddeld, maar dat kwam wel vaker voor in dit stadium zei ze.

Bloeddruk 100/65

Volgende afspraak 17 augustus.

@ Truusssie spannend zeg! Ik duim voor je. :pray:

vanmorgen negatief…

miro, altijd weer fijn zo’n goede apk!

weer negatief :?

oh, ik zie trouwens nu m’n banner, ik heb nog 3 dagen tot m’n nod :smiley:

ik ga me nu inhouden en zaterdag pas weer testen! echt waar :lol:

:mrgreen: Truusssie ik moet stiekum wel om je lachen hoor.

Ik had toch echt pas op mijn NOD een positieve test. En 4 dagen daarvoor was hij nog hardstikke negatief. Dus inderdaad even geduld hebben.

haha miro, liever dat er om me gelachen als gehuild wordt :smiley:

heb me vanmorgen ingehouden, niet getest :clap: , ik ga het echt tot zaterdag volhouden :liar: :lol:

Sorry meiden dat ik zo lang niks van me heb laten horen … ben laatste tijd best druk geweest ga niet in details maar heb bewust even afstand van het forum genomen …

Jullie vergeven het mij wel he :stuck_out_tongue:

Voor alle meiden die bijna hun NOD hebben :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ Truusssie oh zaterdag ga ik op vakantie. Ik hoop dat ik voor die tijd nog even kan kijken op het forum. Dus vroeg testen aub! :mrgreen:

@ Kersje kan me best voorstellen dat het heel confronterend kan zijn op het forum. Je wilt zo graag, maar het lukt niet. :hug:

Ik hoorde van heel veel mensen om mij heen dat het ons echt snel was gelukt in 4 maanden. (en dat vond ik al lang duren :oops: ) Ik hoor van heel veel mensen dat ze wel 8 - 10 maanden geduld moesten hebben voor het raak was.

miro, zwanger raken van tamara heeft bij ons zelfs 2,5 jaar geduurd :?

dus 4 maanden, ja, heel snel :lol:

en ik zal voor jou morgen ook nog even een test er tegenaan gooien, goeie smoes :lol:

@truusssie wrote:

en ik zal voor jou morgen ook nog even een test er tegenaan gooien, goeie smoes :lol:

Haha! Als ik dan maar niet de schuld krijg als hij negatief is! :mrgreen: