December 2009! #2

Hoi allemaal

hier zitten we op dag 30 mijn temp was 37.0 dus dat is lekker hoog veder weinig bijzonders.

Miro

je kan idd een ovulatie test als zwangerschaps test gebruiken MAAR dan moeten de strepen even dik zijn of donker dan het eerste streepje want je houd altijd wel een ligt streepje tot je nod.

Goedemorgen allemaal!

Goeiemorgen allemaal! :dance:

Hoe is het eigenlijk met de twee zwangeren (Lautje en Rowena)? Last van kwaaltjes, echofoto’s, eerste baby-aankopen… Vertel! :mrgreen:

Goedemorgen allemaal!

Oh Miro, lekker onduidelijk allemaal… Vervelend hoor, ik ken het gevoel :frowning:

Ja Deeske, daar ben ik ook wel benieuwd naar :lol: Buikjes, echo’s, aangeschafte kleertjes, kamertjes etc willen we allemaal wel zien hoor :wink:

Verder alles goed bij iedereen?

Even inbreken voor Miro…

Je kan een dag voor en een dag na je eispong klussen.

Het eitje is niet meteen foetsie :wink:

En duimerdeduim enzoo :pray:

:angel: doei!

mogguh,

Had verwacht dat mijn menstruatie door het stoppen van de pil langer zou duren en heftiger zou zijn. Maar ben gewoon net als toen ik de pil slikte 3 dagen ongi op wat meer pijn in mijn koppie en kramp in mijn buik na. Ben hier erg blij mee. Op naar de eisprong!

fijne dag allemaal

Nu snap ik het helemaal niet meer.

Vanmiddag ineens :twisted:

Niet zoveel als anders bij de menstruatie.

Dus ja, ik wacht maar af hoe het zich ontwikkelt allemaal.

Blijkbaar gister geen eisprong geweest? Ik had een Kruidvat ovulatietest en las ergens op het forum dat die niet zo goed is. Terwijl de zwangerschapstest van Kruidvat wel weer goed is.

@ Mirretje bedankt voor je berichtje. :-*

@ Tigru heb je al getest? Of :twisted: ?

@ Liesje, jij dus ook :twisted: , dan gaan we gelijk op.

Ben ook wel benieuwd naar de verhalen van de zwangere dames.

liesje en miro :hug: op naar de volgende ronde :-*

hier weinig nieuws ik wacht geduldig :liar:

Hier nog steeds niks, ben het beu! Testen tot nu toe negatief… Laat me dan maar ongi worden. Dan weet ik waar ik aan toe ben!

Liesje, ik vind mijn ongi prettiger dan met de pil, geen kwalen meer :smiley:

Miro, vervelend, maar ja, het is geen mega cyclus…

de :twisted: :twisted: zijn er! op zich ben ik er wel blij mee, het is m’n eerste “echte” cyclus, dus zonder pil, en de lengte daarvan is netjes!

Goede morgen meiden

ik ben vandaag ongestelt geworden na 32 dagen er is dus geen peil op mijn lijf te trekken dan zit je op 28 dan op 30 en dan op 34 en nu op 32 dagen :?

hoe veel meiden moeten er nu nog ongetelt worden ??? want volgends mij zijn er een hoop het al nu.

@ Truussie fijn dat je meteen regelmatig bent.

@ mamadidi :hug: Ook een vreemde cyclus dus.

Hier zet de menstruatie ook echt wel door. Dus ik heb cyclus 35 in mijn onderschrift gezet.

Maar waar kan ik nou het beste van uit gaan voor de volgende cyclus? 35 dagen? Of kan ik beter een gemiddelde nemen? In ieder geval lijkt het me verstandig een langere klusperiode aan te houden.

@Tigru wrote:

Hier nog steeds niks, ben het beu! Testen tot nu toe negatief… Laat me dan maar ongi worden. Dan weet ik waar ik aan toe ben!

Liesje, ik vind mijn ongi prettiger dan met de pil, geen kwalen meer :smiley:

Miro, vervelend, maar ja, het is geen mega cyclus…

:hug: hopelijk wordt je snel ongesteld :hug: dan weet je idd waar je aan toe bent

@truusssie wrote:

de :twisted: :twisted: zijn er! op zich ben ik er wel blij mee, het is m’n eerste “echte” cyclus, dus zonder pil, en de lengte daarvan is netjes!

balen van de :twisted: maar wel fijn dat het maar 32 dagen is

@mamadidi wrote:

Goede morgen meiden

ik ben vandaag ongestelt geworden na 32 dagen er is dus geen peil op mijn lijf te trekken dan zit je op 28 dan op 30 en dan op 34 en nu op 32 dagen :?

hoe veel meiden moeten er nu nog ongetelt worden ??? want volgends mij zijn er een hoop het al nu.

op zich is dat wel netjes hoor

en dat het oploopt heb ik ook

32,34,36, en nu 40 maar hopelijk nu zwanger :inlove:

@miro wrote:

Hier zet de menstruatie ook echt wel door. Dus ik heb cyclus 35 in mijn onderschrift gezet.

Maar waar kan ik nou het beste van uit gaan voor de volgende cyclus? 35 dagen? Of kan ik beter een gemiddelde nemen? In ieder geval lijkt het me verstandig een langere klusperiode aan te houden.

langer klussen ja en misschien ovulatie tests dat heeft mij geholpen had nu ook een laat ei en anders had ik die dus zeker weten gemist :?

@bianca&? wrote:

@miro wrote:

langer klussen ja en misschien ovulatie tests dat heeft mij geholpen had nu ook een laat ei en anders had ik die dus zeker weten gemist :?

Dank je, dat is inderdaad een goed idee. Welke ovulatietesten heb jij gebruikt? Of wat zijn goede merken?

@miro wrote:

@bianca&? wrote:
@miro wrote:

Dank je, dat is inderdaad een goed idee. Welke ovulatietesten heb jij gebruikt? Of wat zijn goede merken?

sensitive maar als je naar babyboom gaat en www ervoor en nl erachter (mag link niet neerzetten)

daar zijn ze nog goedkoper en gewoon goed ovulatietesten maken niet uit die nemen altijd wel je ei waar zwangerschapstesten zijn weer anders :-*

klopt bianca, ik heb ze ook besteld. en als je code XTY1 achter je naam zet, krijg je nog 10% extra gratis ook! in mijn geval 3 ovu testen en 2zs testen

nu nog wachten op de juiste periode om ze te proberen :wink:

Ik moet ook nog ongesteld worden… Vandaag is mijn NOD als mn cyclus 28 dagen zou zijn, maar misschien is dat dus langer. Ik heb geen flauw idee hoelang mijn natuurlijke cyclus duurt, het is al zoooo lang geleden dat ik geen pil slikte.

Maar als ik maandag nog niet :twisted: ben dan ga ik testen :D:D

Oeh, wat duurt wachten toch lang als je iets graag wilt… :pray: