Hahaha, wat zijn jullie allemaal erg inderdaad We zijn pas net bezig inderdaad! Hoewel ik het gevoel heel erg begrijp⦠Ik kan het bijna niet weerstaan om al zwangerschapstesten te gaan kopen, maar dat mag pas van mezelf als ik niet ongesteld ben geworden⦠Anders wordt het een duur grapje
Ik voelde me de afgelopen dagen trouwens wel vreemd (vandaag gek genoeg niet meer :? ). Hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, beetje gevoel alsof ik ongesteld ga worden maar mijn NOD is pas de 16e.
Maar ik denk eigenlijk dat ik het me gewoon inbeeld of anders komt het misschien door het ontpillenā¦
Kersje tuurlijk ben je teleurgesteld als je test negatief is. Je hebt je zo ingesteld op het feit dat je nu echt voor een kindje gaat dat het gewoon jammer is dat je weer een maandje moet wachten.
Miro ik vind het spannend! Ik hoop echt voor je dat het raak is. Wanneer ga je testen?
Mamadidi fijn dat je wasmachine het weer doet, met 4 kids kun je het echt niet missen.
Normaal werk ik op dinsdag, woensdag en vrijdag maar heb vrijdag met donderdag geruild. Ik heb vandaag een netwerkborrel en donderdag een seminar in Amsterdam van 16.00 - 20.00. Dus 2 avonden achter elkaar laat thuis bleeeeeeeeeeeeeeeeeeh, heb er echt geen zin in, ben gewoon moe :lol: Wel een voordeel is dat nu ik vrijdag vrij ben Bas op het kdv is en ik mijn handen vrij heb. Ga vrijdag mooi aan de poets hoef ik in het weekend niets te doen.
meiden ik kom vanavond weer even langs ik ben zooooooo moe maar ik ben niet zwanger volgends de test.
@Tigru wrote:
Showtopic!
Bianca
Ik ben Bianca en ben 25 jaar oud ik woon samen met mijn vriend die 28 jaar is en met onze dochter Nikki van bijna 1,5.
Helaas hebben we ook een kindje verloren het was nog klein (10weken) maar toch ons kindje we hebben het de naam Noa(h)* gegeven. Verder hebben We 2 katten waar Nikki erg gek op is.
Ik werk als ev-er in een verpleegtehuis en krijg me diploma officieel in maart, hub werkt als agent en krijgt zijn diploma eind januari.
Deeske
Ik ben DesirĆĀ©e, 25 jaar en woon samen met mijn partner Paul (29) en onze vier huisdieren. Ik werk fulltime vanuit huis als zelfstandig ondernemer en Paul werkt fulltime buiten de deur en heeft daarnaast ook een eigen bedrijf. We zijn er helemaal klaar voor om papa en mama te worden!
Kersje
Ik ben 26 jaar oud en ben inmiddels 9 jaar samen met mijn man (afgelopen zomer zijn wij getrouwd) we hebben ook nog twee hondenā¦dus huisje ,boompje ,beestje ā¦nu we alles zo goed als voor elkaar hebben blijft er nog 1 wens over en dat is een kindje krijgen.27 November 2009 heb ik mijn laatste pil gehad en mijn eerste dag van de op 30 Nov en de laatste dag was op 4 Dec ā¦tot nu toe nog niet geworden.
Lautje
Ik ben Laura (30) en woon samen met mijn man (29) in Zoetermeer. Wij zijn vorig jaar juni getrouwd, vlak voor onze zoon Bas, nu 15 maanden, geboren werd. Wij hebben 1 kat Dazzle en 1 hond Bikkel (franse buldog). Ik werk parttime als HRM manager bij een personele dienstverlener en mijn man is ondernemer.
Liesje8680
Ik ben Lisa 29 jaar oud en woon samen met mijn vriend Raymond (30) en twee poezen, Binky en Juley, in de Hoekse Waard. Werk als secretaresse bij een stichting en in mijn vrije tijd rijd ik paard, heb een eigen paard. Mijn vriend heb ik een half jaar geleden via internet leren kennen en in augustus zijn we al samen gaan wonen gaat dus allemaal best wel snel maar als het goed zit waarom zou je dan wachten. Oorspronkelijk kom ik uit Noord-Holland.
Miro
Mijn naam is Miro, dit is niet mijn echte naam maar een pseudoniem. Ik ben 31 jaar, mijn vriend is 37 jaar. Ik werk fulltime buiten de deur. Mijn vriend is zelfstandig ondernemer en heeft de zaak bij huis. We hebben 4 katten.
Nietjelief
Hi, ik ben Nietjejelief, mijn werkelijke naam is Anita, ik ben 21 jaar (bijna 22 ) en ben samen met mijn vriend Patrick (23) hopen we in 2010 een lief kleintje in onze armen te mogen ontvangen.
Ik ben afgelopen juli afgestudeerd en ben nu fulltime aan het werk op een P&O afdeling.
Pat en ik hebben samen een kanarie, TinTin ( Kuifje ) en vanuit mijn ouderlijk huis heb ik een hondje Ziggy. Verder ben ik mede-eigenaar van het paard van mijn beste vriendin, wat dan ook mijn grote hobby is.
En verder; vragen staat vrij!
Tigru
Ik ben Tigru, mijn echte naam hou ik voorlopig liever voor me. Ik ben 28 jaar en sinds 15 juli 2009 getrouwd met mijn man van inmiddels ook 28 jaar. Wij wonen in Noord-Brabant samen met onze drie poezen (Mickey, Mara en Meesje) en twee fretten (Loki en Yeti). Eigenlijk ben ik in augustus al gestopt met de pil, maar omdat mijn man kerstavond pas is thuisgekomen uit Afghanistan gezellig (ook) bij de december stoppers! Wij hopen in 2010 zwanger te worden van ons eerste kindje.
Truusssie
Ik ben dus Patricia (Truusssie voor mān tante), 35 jaar en ik woon samen met mijn vriend van 32, mān dochtertje van 8,5 maand, mān twee honden en mān kat in Noord-Holland, West-Friesland om iets preciezer te zijn. Mijn vriend heeft een eigen zaak waarvoor ik alle administratie doe en zelf zit ik sinds een paar maanden werkeloos (nou ja, zonder baan dan, verder heb ik het druk zat) thuis wegens faillissement van mijn werkgever.
Alle aanvullingen graag via PM! Is voor mij iets makkelijker bijhouden namelijk![]()
dat is een leuk nieuw lijstje maar mijn NOD is nu 25 janauri
Mijn NOD is 6 Febr " als ik op 32 dagen blijf"
@ tigru : Hoe voel jij je nu ? Gaat het alweer wat beter ?
Kan je trouwens de laatste zin weghalen van mijn introductie;27 November 2009 heb ik mijn laatste pil gehad en mijn eerste dag van de op 30 Nov en de laatste dag was op 4 Dec ā¦tot nu toe nog niet geworden . Bedankt alvast !
@ Lautje : Ja idd is toch weer een hele maand wachten totdat je weer kan testen en als je iets heel graag wilt is zelfs een maand lang !
Ik heb ook wel in mijn achterhoofd dat het gemiddeld 6 mnd duurd maar er is natuurlijk die hoop dat jij ook bij die paar hoord waarbij het wel binnen 3 maand lukt
Iemand nog nieuwtjes ??
Ga zo weer sporten ā¦lekker kickboxen , nu kan het nog :lol:
Dag 33, geen ongi, test negatief.
@Nietjejelief wrote:
Hi dames!
Mooie fotoās allemaal hoor! Ik zal zeer binnenkort ook eens spammen daar 8)
Nou mijn volgende NOD is alweer in de buurt, tenminste zo reken ik maar even⦠Ik weet niet zeker wanneer mijn eitje is gekomen, aangezien ik dit weekend zo druk was met winkelen :oops:
Maar we hebben goed geklust rondom de dagen en ervoor ook, dus ik ben benieuwd :roll: Voel me verder echt super, heb alleen nog steeds last van mijn tepels :eh:
We zien het vanzelfGeduld is een schone zaak :mrgreen:
jij was toch op je ong aan het wachten??
en denk je nu dat je vorige week pas je ei hebt gehad?
Miro jeetje meid dit is ook niets die onzekerheid :hug: ik hoop voor je dat je snel zekerheid krijgt over hoe of wat.
ik zelf ben steets erg moe maar dat kan ook door het weer komen ik heb vamorgen weer getest ( beetje dom maar goed ) negatief natuurlijk ik wacht netjes tot moeder natuur komt met haar vloed dan nieuwe ronde nieuwe kansen :mrgreen:
hier ligt alles plat en moet ik echt wat in huis gaan doen nu :?
@kersje1983 wrote:
Kan het bijna niet meer volgen hier haha :lol:
Ben het ook met Bianca eensā¦we zijn idd pas bezig
Maar het blijft een teleurstelling wanneer de test negatief is ā¦kan niet snel genoeg raak zijn
Ik heb ook even de fotoās bekekenleuk hoor !!
dat valt toch wel mee :think:
ik heb bij de maartmamaās mee geschreven nou dat was niet normaal :shock:
1 deel in 1 dag makkelijk
@miro wrote:
Hier nog steeds niet ongi.
Mijn cyclus is gewoon meestal rond de 29-30 dagen.
Toevallig de laatste keer 32 dagen. En nu dus in ieder geval weer 32 dagen. Misschien langer.
Teleurstelling is niet het juiste woord, maar ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig. En als mijn lijf dan gek doet, wordt ik ongeduldig. :oops:
je lijf doet niet gek ik heb nu 40 dagen en ik ben vorige keer zwanger geworden en had ik 34 dagen dus dat maakt echt niets uit.
en als jij gaat stressen kan je ong ook uitblijven :hug:
@mamadidi wrote:
Hoi meiden
ik ben compleet in de war ik blijk nu al op dag 28 te zitten en dan heb ik dus de 18januari mijn nod :wall: waar ik de 23ste vandaan heb gehaald :doh:
mijn wasmachine doet het weer :dance: het bleek een stuk ijzeerdraad te zijn wat doorgeroest was wat bij je rubber bij de deur zit ( volgen jullie me nog ) die is met een nood oplossing verholpen dus dat word in april een nieuwe koppen maar met de kinderbijslag.
Miro
ik snap je nieuwschierig heid hoor ik doe dit keer al mijn zwangerschaps testen die ik heb gedaan in een curverbak om te kijken waneer ik zwanger ben hoe veel ik er wel niet gedaan heb ( dat zijn er nu al twee :oops: ) ik heb er al vier en ben net zo erg hoor.
ik ben het wel met Bianca eens want idd we zijn nog maar een maand bezig en ik weer uit eigen evaring dat het niet binnen 1 maand raak hoef te zijn ik ga zelf uit van een jaar.
nee maar een jaar is wel lang daar ga ik maar niet van uit dan ga ik wel

ik hoop maart wel zwanger te zijn anders doet mijn uitgerekende datum extra pijn

@Veertjeg wrote:
Hahaha, wat zijn jullie allemaal erg inderdaadWe zijn pas net bezig inderdaad! Hoewel ik het gevoel heel erg begrijp⦠Ik kan het bijna niet weerstaan om al zwangerschapstesten te gaan kopen, maar dat mag pas van mezelf als ik niet ongesteld ben geworden⦠Anders wordt het een duur grapje
Ik voelde me de afgelopen dagen trouwens wel vreemd (vandaag gek genoeg niet meer :? ). Hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, beetje gevoel alsof ik ongesteld ga worden maar mijn NOD is pas de 16e.
Maar ik denk eigenlijk dat ik het me gewoon inbeeld of anders komt het misschien door het ontpillenā¦
oe ik vind wel spannend al die nod datums :shifty:
@Lautje wrote:
Kersje tuurlijk ben je teleurgesteld als je test negatief is. Je hebt je zo ingesteld op het feit dat je nu echt voor een kindje gaat dat het gewoon jammer is dat je weer een maandje moet wachten.
Miro ik vind het spannend! Ik hoop echt voor je dat het raak is. Wanneer ga je testen?
Mamadidi fijn dat je wasmachine het weer doet, met 4 kids kun je het echt niet missen.
Normaal werk ik op dinsdag, woensdag en vrijdag maar heb vrijdag met donderdag geruild. Ik heb vandaag een netwerkborrel en donderdag een seminar in Amsterdam van 16.00 - 20.00. Dus 2 avonden achter elkaar laat thuis bleeeeeeeeeeeeeeeeeeh, heb er echt geen zin in, ben gewoon moe :lol: Wel een voordeel is dat nu ik vrijdag vrij ben Bas op het kdv is en ik mijn handen vrij heb. Ga vrijdag mooi aan de poets hoef ik in het weekend niets te doen.
haha ik moest lachen om je zin :lol:
ben gewoon moe
Ga vrijdag mooi aan de poets
moet je niet doen als je moe bent ga je lekker relaxen die dag

je huis is er langer dan jij en doe je alleen het nodige en het weekend kan je man mee helpen

@bianca&? wrote:
@Nietjejelief wrote:Hi dames!
Mooie fotoās allemaal hoor! Ik zal zeer binnenkort ook eens spammen daar 8)
Nou mijn volgende NOD is alweer in de buurt, tenminste zo reken ik maar even⦠Ik weet niet zeker wanneer mijn eitje is gekomen, aangezien ik dit weekend zo druk was met winkelen :oops:
Maar we hebben goed geklust rondom de dagen en ervoor ook, dus ik ben benieuwd :roll: Voel me verder echt super, heb alleen nog steeds last van mijn tepels :eh:
We zien het vanzelfGeduld is een schone zaak :mrgreen:
jij was toch op je ong aan het wachten??
en denk je nu dat je vorige week pas je ei hebt gehad?
Ik heb 3 dagen wat bloed verloren⦠leek niet op een normale ongi , maar omdat de test negatief was heb ik deze toch maar als ongesteldheid meegeteld

Volg je het nog

Zo hier ligt er ook 1 lekker uitgeteld op bed⦠Vandaag een goed gesprek gehad met mijn manager , er is een kans op promotie :lol:
Sorry dames, had de lijst nog niet aangepast⦠Weet niet wat er gebeurt is⦠Zal dit zsm weer doen!
Een hele goeiemorgen allemaal! :dance: Hoe is het met iedereen?
Hier is alles goed, heb een beetje last van krampjes in mn onderbuik, wat rommelende darmen (heb gevoelige darmen dus als er iets is spelen die gelijk opā¦) en ben wat sneller moe dan normaal. Of mān lijf zit met me te spelen of 20 januari (NOD) wordt een hele mooie dag.
Goedemorgen!
Ja hier ook alles goed hoor Voel me uitstekend eigenlijk! Ben alleen beetje moe de afgelopen tijd en kan sinds 2 dagen moeilijk in slaap komen :eh: Niet echt dingen die op een zwangerschap kunnen wijzen, maar wel erg vervelend. Met mijn buikje gaat het wel wat beter, af en toe komt die āāongiāā pijn weer opspelen, maar niet meer dag in-dag uit.
@Deeske: Joh wat spannend! Laten we hopen op die mooie dag dan maar
Heb ik weer :?
Ik heb altijd een regelmatige cyclus.
En nu zit ik op dag 34 en nog geen menstruatie.
Sterker nogā¦
Ik denk dat ik vanochtend op weg naar mijn werk mijn eisprong heb gevoeld. :think: Snappen jullie het nog? :roll: Ik niet.
Dus ik op weg naar huis vanmiddag ovulatietesten gehaald.
En ja hoor, een licht streepje (11 uur na de eisprong)
Dus we hebben maar geklust. (als dat nog zin heeft na 11 uur)
Maar ik heb ook wel eens gehoord dat bij evt. zwangerschap de ovulatietest ook positief kan zijn, klopt dat?
Als zondag de zwangerschapstest nog negatief is, ga ik er maar vanuit dat mijn nieuwe NOD op 28 januari is.