Even een snelle zwaai!
ik heb gisteren getest (zou het niet doen, maar ik zag dat de houdbaarheidsdatum zo goed als verlopen was van de zs test), maar die was zo negatief als maar kan, maar dat had ik ook wel verwacht. Maak me er niet zo erg druk om, volgende keer beter
mamadidi, balen van je wasmachine! en dan heb je nog 4 kinderen ook!! wat zal jij een berg hebben, echt balen!
klein beetje spam in het sf
ja ik denk dus ook dat het door de mirena komt maar wel gek want je moet toch weer een keer ongesteld worden lijkt mij. nou goed wacht het gewoon wel af. we hebben gelukkig geen haast en ik voel me verders prima.
we genieten volop van elkaar en zijn nog niet bezig met verplicht klussen op bepaalde dagen etc.
iedereen heel veel succes de komende maand.
fruttel
ik ken mensen die pas een keer na een half jaar weer ongestelt werden je lichaam is in die tijd dat jij je mirena had natuurlijk niet ongestelt geweest en het moet zich nu in ene aan passen.
ik heb het ook gehad dat ik stopte met de pil.
trussie
ja ik heb nu drie grote hogen manden vol met was en morgen komen mijn schoonouders er naar kijken en dan moet er nog een ander bestelt worden en dan kan ik pas met het weekend weer wassen ik hou mijn hart nu al vast.
mamadidi, heb je geen lieve buurvrouw (of -man) waar je een wasje mag draaien? Of (schoon)ouders? want dit is wel een hele klus!
fruttel, ik ben na een mk (en wat emotionele problemen) een half jaar niet ongesteld geweest. niet om je te ontmoedigen hoor het kan dus soms lang duren, soms is het gelijk regelmatig. ik hoop in ieder geval voor je dat de :evil: snel mogen komen!
wat je/jullie allemaal ook kan/kunnen proberen (is mij door een voetreflexologe/natuurgeneeskundige aangeraden) dong quai pillen (van solgar), zijn bij de meeste drogisten te verkrijgen. dit zijn homeopatische pillen die de vruchtbaarheid mede ondersteunen. ik ben hiermee begonnen na een half jaar geen :evil: gehad te hebben. ik heb deze naast m’n foliumzuur geslikt. en toeval of niet, m’n cyclus was gelijk vrij regelmatig, en ik ben vrij snel na het beginnen van die pillen zwanger geworden. dit is helaas ook weer een mk geworden. heb toen de pillen een tijdje niet geslikt, ben toen ook niet zwanger geworden. op haar advies ben ik weer begonnen, en jawel, weer toeval of niet, gelijk de eerste keer zwanger! en dit keer een kerngezonde dochter.
de link naar ons showtopic, voor degenen die deze willen bekijken
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=84399&highlight=
Haai allemaal!
Ben even niet zo actief, gezondheid speelt wat parten, buikkrampen, migraine… Krijg er wat van!
Heb afgelopen zaterdag getest, was heel erg negatief
Hier nog geen ongi. En nog steeds niks wat er op wijst dat ik het ga worden. Vandaag is dag 31 van mijn cyclus. Als ongi uitblijft ga ik woensdag weer testen.
Zo te lezen gaat het niemand echt voor de wind met de kinderwens, behalve de 2 zwangeren natuurlijk.
Ik ga ff een kijkje nemen in het sf!
Helaas ben vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 26 dagen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ga ook even een kijkje nemen op het Sf.
Prettige avond allemaal.
@Tigru wrote:
Haai allemaal!
Ben even niet zo actief, gezondheid speelt wat parten, buikkrampen, migraine… Krijg er wat van!
Heb afgelopen zaterdag getest, was heel erg negatief![]()
dames dames allemaal voor jullie NOD testen dan is het logisch dat ie negatief is bij maar weinig mensen is ie positief voor de NOD
dus dames geef de moed niet op geen rood is geen reden voor een teleurstelling :hug:
@Liesje8680 wrote:
Helaas ben vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 26 dagen. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ga ook even een kijkje nemen op het Sf.
Prettige avond allemaal.
:hug: en fijn dat het maar 26 dagen zijn dan is er snel weer een nieuwe kans :hug:
@miro wrote:
Hier nog geen ongi. En nog steeds niks wat er op wijst dat ik het ga worden. Vandaag is dag 31 van mijn cyclus. Als ongi uitblijft ga ik woensdag weer testen.
Zo te lezen gaat het niemand echt voor de wind met de kinderwens, behalve de 2 zwangeren natuurlijk.
Ik ga ff een kijkje nemen in het sf!
nou nou dames niet zo negatief we zijn allemaal pas net bezig en die 31 dagen is heel normaal daar moet je je echt niet druk om maken ik had gister een positieve ovulatie test en vandaag een negatieve dus vanavond nog even klussen gister steken gevoeld dus dat zal het wel zijn geweest en dat was net na de sex :dance:
en dan zit ik op 40 dagen dus geen paniek dames.
en ze zeggen dat als je onder de 35 bent je elke ronde 30% kans hebt is dus ook niet zoveel
GEDULD

Ik ben het compleet met Bianca eens, we zijn allemaal pas net in de 1/2e ronde, dus nog tijd genoeg. Al is zo snel mogelijk wel fijn natuurlijk! :inlove:
Nog 8 dagen dan mag ik gaan testen.
Fijne dag allemaal! :dance:
Ik heb onze beestjes even voorgesteld in het showtopic! :inlove:
leuke foto’s dames :dance: :inlove:
Hi dames!
Mooie foto’s allemaal hoor! Ik zal zeer binnenkort ook eens spammen daar 8)
Nou mijn volgende NOD is alweer in de buurt, tenminste zo reken ik maar even… Ik weet niet zeker wanneer mijn eitje is gekomen, aangezien ik dit weekend zo druk was met winkelen :oops:
Maar we hebben goed geklust rondom de dagen en ervoor ook, dus ik ben benieuwd :roll: Voel me verder echt super, heb alleen nog steeds last van mijn tepels :eh:
We zien het vanzelf Geduld is een schone zaak :mrgreen:
Kan het bijna niet meer volgen hier haha :lol:
Ben het ook met Bianca eens…we zijn idd pas bezig
Maar het blijft een teleurstelling wanneer de test negatief is …kan niet snel genoeg raak zijn
Ik heb ook even de foto’s bekeken leuk hoor !!
Hier nog steeds niet ongi.
Mijn cyclus is gewoon meestal rond de 29-30 dagen.
Toevallig de laatste keer 32 dagen. En nu dus in ieder geval weer 32 dagen. Misschien langer.
Teleurstelling is niet het juiste woord, maar ik ben gewoon ontzettend nieuwsgierig. En als mijn lijf dan gek doet, wordt ik ongeduldig. :oops:
Hoi meiden
ik ben compleet in de war ik blijk nu al op dag 28 te zitten en dan heb ik dus de 18januari mijn nod :wall: waar ik de 23ste vandaan heb gehaald :doh:
mijn wasmachine doet het weer :dance: het bleek een stuk ijzeerdraad te zijn wat doorgeroest was wat bij je rubber bij de deur zit ( volgen jullie me nog ) die is met een nood oplossing verholpen dus dat word in april een nieuwe koppen maar met de kinderbijslag.
Miro
ik snap je nieuwschierig heid hoor ik doe dit keer al mijn zwangerschaps testen die ik heb gedaan in een curverbak om te kijken waneer ik zwanger ben hoe veel ik er wel niet gedaan heb ( dat zijn er nu al twee :oops: ) ik heb er al vier en ben net zo erg hoor.
ik ben het wel met Bianca eens want idd we zijn nog maar een maand bezig en ik weer uit eigen evaring dat het niet binnen 1 maand raak hoef te zijn ik ga zelf uit van een jaar.