December 2009! #2

Jep, het is best koud hier… Maar dat -30 was wel buiten de stad en 's nachts. Overdag is het veel beter… En ik geloof dat dat de sneeuw al minder aan het worden is, dus ik kijk alweer uit naar de zomer!

Jep we zijn best internationaal met zn tweetjes… Daarbovenop is hij ook nog koerdisch, dus we spreken met zn tweetjes vier talen door elkaar, engels, zweeds, nederlands en koerdisch…

Gaat natuurlijk nooit lukken om onze kids viertalig op te voeden, hehe… Dat wordt nog wat :smiley:

Welkom veertje! Leuk zeg al die invloeden van die landen en culturen bij elkaar :stuck_out_tongue: Heel veel succes ik hoop dat het snel raak is voor jullie! En -30 dat is echt kou brrrrrrrrrr hoe hou je het vol?

@ Veertjeg : WELKOM !!! helemaal naar Zweden voor je mannetje…dat is pas echte liefde !!

Mijn menstruatie is alweer voorbij waren maar 3 dagen…maar wel super heftig :shock: …

Ben benieuwt hoe het deze maand afloopt,maar heb nog even de tijd :wink:

wel super spannend voor de rest die bijna gaan testen…

Ik ga voor jullie duimen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Liefs kersje :-*

@miro wrote:

Mariamaria bedankt! Jij ook veel succes!

@Lautje wrote:
Maria jij ook heel veel succes dat het maar snel raak mag zijn.

Miro & Lautje: dank jullie wel!

Ik lees hier stiekem ook nog wat mee hoor. Zijn officieel eind dec gestopt met cds, maar dacht: ik ga bij jan-stoppers, omdat ik m’n eerste ei en nod in 2010 zou hebben.

Tot nu toe is het daar nog heel erg rustig, dus lees hier gezellig nog even mee. Als het mag teminste?? :angel:

@Veertjeg: Welkom! Min 30?!?! Pfff, vind -4 al erg!

@Nietjelief: En En EN???

@Miro: ik had ook nergens last van, maar ben toch echt zwanger! Inmiddels al getest?

@Bianca: Zou leuk zijn inderdaad! Maar hoe maak je zo’n ding? :?

Ben inmiddels, na ook een digitale ZWANGER 2-3 te hebben gelezen en alweer 4 dagen overtijd, aan het idee aan het wennen dat ik dan toch echt wel zwanger ben…! Zo vreemd: voel wel een hoop, maar het is nog een beetje onwerkelijk…

Dinsdag vertrek ik met mn mannetje lekker richting Barcelona. Even 4 dagen er tussen uit samen. Heb er zo’n zin in!

Nog niet ongi.

Kruidvat test = negatief :frowning:

Tot nu toe mijn langste cyclus is 32 dagen. Dat a.s. dinsdag.

Maar ik heb niet veel hoop meer om eerlijk te zijn.

Zal mijn banner even weghalen tot ik zekerheid heb.

Veertjeg welkom.

Ik heb inmiddels een vroege test gedaan, helaas was de uitslag negatief, hoewel ik wel allen symptomen heb, wat kan je lichaam je toch voor de gek houden. Woensdag verwacht ik ongi :evil: te worden, mocht dit uitblijven dan zal ik tegen het weekend nogmaals een test doen, geduld is een schone zaak dat blijkt hieruit wel weer.

wens jullie allen nog een prettig weekend.

groetjes

@ Veertjeg Welkom!!

Jee wat is het koud bij jullie! Kan me er niks bij voorstellen.

@ Kersje, dus jij bent bezig met je 2e ronde?

@ Rowena op de hoofdpagina van KOK staat een menuknop “Gratis”.

Als je daar op klikt staat in het linkermenu “uitgerekende datum tickers”

Het wijst zich verder vanzelf.

Je bent toch echt zwanger hoor! Geen twijfel mogelijk.

@ Liesje bij jou dus ook nog geen zekerheid. Vervelend is dat he?

@ Miro

Ja tweede ronde nu …heb net mijn eerste pilvrije menstruatie achter de rug heeft 32 dagen geduurd terwijl ik met de pil stipt 24 dagen had …

zo te lezen jij ook een x 32 dagen ik had met 29 dagen gestest zelfs twee x achter elkaar ( had zelfs overgegeven,zere borsten etc. ) ,is toch altijd weer een teleurstelling als de test negatief is ook al ben je pas bezig iedereen hoopt dat het zo snel mogelijk raak is.

Jij hebt dus nog tot Di ? Mis nog te vroeg met testen …

@ Liesje

Balen dat ook bij jou de test negatief was :frowning: maar ik zou idd afwachten tot je menstruatie er is het kan mis. ook te vroeg zijn …

Ik hoop het voor jullie !!en anders gaan we met veel :pray: de volgende maand weer tegemoet !

@Rowena wrote:

@Veertjeg: Welkom! Min 30?!?! Pfff, vind -4 al erg!

@Nietjelief: En En EN???

@Miro: ik had ook nergens last van, maar ben toch echt zwanger! Inmiddels al getest?

@Bianca: Zou leuk zijn inderdaad! Maar hoe maak je zo’n ding? :?

Ben inmiddels, na ook een digitale ZWANGER 2-3 te hebben gelezen en alweer 4 dagen overtijd, aan het idee aan het wennen dat ik dan toch echt wel zwanger ben…! Zo vreemd: voel wel een hoop, maar het is nog een beetje onwerkelijk…

Dinsdag vertrek ik met mn mannetje lekker richting Barcelona. Even 4 dagen er tussen uit samen. Heb er zo’n zin in!

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_zwanger.htm

@miro wrote:

Nog niet ongi.

Kruidvat test = negatief :frowning:

Tot nu toe mijn langste cyclus is 32 dagen. Dat a.s. dinsdag.

Maar ik heb niet veel hoop meer om eerlijk te zijn.

Zal mijn banner even weghalen tot ik zekerheid heb.

het kan best dat je gewoon altijd 32 hebt dat had ik ook en toen ik de 2e keer zwanger werd 34 en na de MA 36 en nu zelfs 40 dus het zit vast goed misschien helaas niet zwanger maar die 32 dagen kunnen wel kloppen en dat je dinsdag gewoon ong wordt

:hug:

@kersje1983 wrote:

@ Miro

Ja tweede ronde nu …heb net mijn eerste pilvrije menstruatie achter de rug heeft 32 dagen geduurd terwijl ik met de pil stipt 24 dagen had …

zo te lezen jij ook een x 32 dagen ik had met 29 dagen gestest zelfs twee x achter elkaar ( had zelfs overgegeven,zere borsten etc. ) ,is toch altijd weer een teleurstelling als de test negatief is ook al ben je pas bezig iedereen hoopt dat het zo snel mogelijk raak is.

Jij hebt dus nog tot Di ? Mis nog te vroeg met testen …

@ Liesje

Balen dat ook bij jou de test negatief was :frowning: maar ik zou idd afwachten tot je menstruatie er is het kan mis. ook te vroeg zijn …

Ik hoop het voor jullie !!en anders gaan we met veel :pray: de volgende maand weer tegemoet !

iedereen gaat van 28 dagen uit maar 32 is heel normaal en hebben heel veel mensen

Dankjewel allemaal! Ik voel me erg welkom :smiley:

Ja, het was heel koud, maar het is nu alweer -5, bijna een normale temperatuur :stuck_out_tongue: , dus het valt allemaal heel erg mee…

ik ga nu foto’s van me moppie in sf zetten zijn er een beetje veel dus later meer

Goeiemorgen allemaal!

En een hartelijk welkom voor veertje! :dance:

veertje welkom :smiley: :smiley: :smiley:

kersje

maar drie dagen ongestelt :shock: ik ben hier altijd 6 dagen ongestelt 3 dagen zo erg dat ik met kraamverband loop en de andere drie is iets minder maar nog wel duidelijk aanwezig.

rowena

je bent echt echt echt echt zwanger daar is geen diskusie over mogelijk :smiley: kan je het al een beetje besefen ???

Miro

op hoe veel dagen zit je nu??? lastig je ben niet zwanger maar ook niet ongestelt.

ik hoop dat je snel duidelijk heid heb want dit is niets.

32 dagens is heel normaal hoor ik ben normaal altijd 30 dagen de laatste twee maanden is het plots 34 dagen.

Liesje

ik ben bij alle 4 de kinderen geen dingen gehad als miselijkheid moe of gevoelige borsten dat ik zwanger was en waneer ik niet zwanger was wel het is dan gewoon je lijf die met je speelt.

ik zit nog steets in de wacht dagen ik heb de langste cyklus door geven als nod als ik dan nog niet ongestelt ben dan test ik wel een keer.

ik ga volgende maand wel ovulatie testen gebruiken dan heb ik even meer in zich in mijn syklus.

ik ga maar even op de hand wassen want mijn wasmachine heeft het begeven :S

Hi Allemaal!

Zo even snel bijgelezen, ben weer terug uit antwerpen en zit nu weer braaf op het werk,

@ Veertjeg: Welkom hier! Wel koud daar, maar schijnt wel altijd verschrikkelijk mooi te zijn!

@ Rowena: Ja meis, bij jou is het dus echt raak! Echt super hoor!

@ Miro: Balen dat de test negatief was en je ongesteldheid ook uit blijft… Hopen dat er snel zekerheid is.

@ Kersje: Gek he, hoe je lichaam je dan voor de gek kan houden… Die teleurstelling is inderdaad het ergst…

@ Liesje: Balen meid, maar wie weet toch te vroeg getest…? Wellicht komt de ongi vooralsnog niet… Maarja dat is even afwachten.

Ik heb vanmorgen weer mijn doktersonderzoek gehad. In ieder geval niks vreemds, maar ook niks leuks… Baarmoeder was goed, maar niet vergroot, verder was alles puntgaaf daaronder :lol: .

Ik heb sinds vrijdag echt last van mijn borsten, pff dat is geen lolletje… Maar het kan ook door het koude weer komen :roll: . Maar dat was ook rond de datum dat mijn eitje moest komen dus ook dat kan het zijn. In ieder geval voor een na geklust :lol: …

Ehm ja, ik ben best ‘‘cool’’ erin. Ik wil het duidelijk heel graag, maar het is aan de andere kant ook heel spannend en nieuw. Ik ben al vanaf jongs af aan de pil, dus het is voor mij ook een zaak van uitzoeken wat mijn lichaam allemaal doet en kan.

Het is dus een beetje zoeken en aangezien er nu één test negatief was en één een twijfelaar, wacht ik liever af tot de volgende testronde. Ook om teleurstellingen te voorkomen.

Ik zal even mijn banner erin zetten, kunnen we weer allemaal bijhouden haha…

hier nog steeds geen :evil: . snap er niets van. zou ik gewoon een maand overslaan ofzo. toch woensdag eens de dokter bellen.

@Fruttel wrote:

hier nog steeds geen :evil: . snap er niets van. zou ik gewoon een maand overslaan ofzo. toch woensdag eens de dokter bellen.

het kan door je spiraaltje komen he