December 2009! #2

Showtopic!

Bianca
Ik ben Bianca en ben 25 jaar oud ik woon samen met mijn vriend die 28 jaar is en met onze dochter Nikki van bijna 1,5.
Helaas hebben we ook een kindje verloren het was nog klein (10weken) maar toch ons kindje we hebben het de naam Noa(h)* gegeven. Verder hebben We 2 katten waar Nikki erg gek op is.
Ik werk als ev-er in een verpleegtehuis en krijg me diploma officieel in maart, hub werkt als agent en krijgt zijn diploma eind januari.

Deeske
Ik ben Desirée, 25 jaar en woon samen met mijn partner Paul (29) en onze vier huisdieren. Ik werk fulltime vanuit huis als zelfstandig ondernemer en Paul werkt fulltime buiten de deur en heeft daarnaast ook een eigen bedrijf. We zijn er helemaal klaar voor om papa en mama te worden!

Kersje
Ik ben 26 jaar oud en ben inmiddels 9 jaar samen met mijn man (afgelopen zomer zijn wij getrouwd) we hebben ook nog twee honden...dus huisje ,boompje ,beestje ...nu we alles zo goed als voor elkaar hebben blijft er nog 1 wens over en dat is een kindje krijgen.27 November 2009 heb ik mijn laatste pil gehad en mijn eerste dag van de op 30 Nov en de laatste dag was op 4 Dec ...tot nu toe nog niet geworden.

Lautje
Ik ben Laura (30) en woon samen met mijn man (29) in Zoetermeer. Wij zijn vorig jaar juni getrouwd, vlak voor onze zoon Bas, nu 15 maanden, geboren werd. Wij hebben 1 kat Dazzle en 1 hond Bikkel (franse buldog). Ik werk parttime als HRM manager bij een personele dienstverlener en mijn man is ondernemer.

Liesje8680
Ik ben Lisa 29 jaar oud en woon samen met mijn vriend Raymond (30) en twee poezen, Binky en Juley, in de Hoekse Waard. Werk als secretaresse bij een stichting en in mijn vrije tijd rijd ik paard, heb een eigen paard. Mijn vriend heb ik een half jaar geleden via internet leren kennen en in augustus zijn we al samen gaan wonen gaat dus allemaal best wel snel maar als het goed zit waarom zou je dan wachten. Oorspronkelijk kom ik uit Noord-Holland.

Mamadidi
Ik ben Mamadidi de reden waarom ik Didi heet is om dat ik enorm veel praat mijn mond staat geen minuut dicht dus ik schijn nog al op het zusje van Dexter te lijken en word dus ook door iedereen Didi genoemd.
Ik ben 27 moeder van 4 kinderen van 6 tot 0 ik werk niet ben fulltime bij de kinderen.
Als we zwanger mogen worden word dit ons 5de kindje

Miro
Mijn naam is Miro, dit is niet mijn echte naam maar een pseudoniem. Ik ben 31 jaar, mijn vriend is 37 jaar. Ik werk fulltime buiten de deur. Mijn vriend is zelfstandig ondernemer en heeft de zaak bij huis. We hebben 4 katten.

Nietjelief
Hi, ik ben Nietjejelief, mijn werkelijke naam is Anita, ik ben 21 jaar (bijna 22 ) en ben samen met mijn vriend Patrick (23) hopen we in 2010 een lief kleintje in onze armen te mogen ontvangen.
Ik ben afgelopen juli afgestudeerd en ben nu fulltime aan het werk op een P&O afdeling.
Pat en ik hebben samen een kanarie, TinTin ( Kuifje ) en vanuit mijn ouderlijk huis heb ik een hondje Ziggy. Verder ben ik mede-eigenaar van het paard van mijn beste vriendin, wat dan ook mijn grote hobby is.
En verder; vragen staat vrij!

Tigru
Ik ben Tigru, mijn echte naam hou ik voorlopig liever voor me. Ik ben 28 jaar en sinds 15 juli 2009 getrouwd met mijn man van inmiddels ook 28 jaar. Wij wonen in Noord-Brabant samen met onze drie poezen (Mickey, Mara en Meesje) en twee fretten (Loki en Yeti). Eigenlijk ben ik in augustus al gestopt met de pil, maar omdat mijn man kerstavond pas is thuisgekomen uit Afghanistan gezellig (ook) bij de december stoppers! Wij hopen in 2010 zwanger te worden van ons eerste kindje.

Truusssie
Ik ben dus Patricia (Truusssie voor m'n tante), 35 jaar en ik woon samen met mijn vriend van 32, m'n dochtertje van 8,5 maand, m'n twee honden en m'n kat in Noord-Holland, West-Friesland om iets preciezer te zijn. Mijn vriend heeft een eigen zaak waarvoor ik alle administratie doe en zelf zit ik sinds een paar maanden werkeloos (nou ja, zonder baan dan, verder heb ik het druk zat) thuis wegens faillissement van mijn werkgever.

Veertje
Ik ben Veertje, ben 21 en woon samen met mn vriend (29) en ons katje in Linköping in Zweden. Ik ben hier in mei 2009 heen verhuisd en nu hebben we besloten om voor een kindje te gaan. Ik werk hier in een restaurant en daarnaast volg ik de middelbare schoolvakken Zweeds om mn diploma aan te vullen zodat ik hier mn rechtenstudie af kan maken.

Alle aanvullingen graag via PM! Is voor mij iets makkelijker bijhouden namelijk :D

De plaatjes zijn nog niet super, maar ik zit hier op de laptop en mijn man op de desktop… Moet de dekstop naar de computerboer brengen en leegmaken eerst… Dan komt het programma wat ik normaal gebruik hierop… En is het allemaal iets mooier…

En natuurlijk allemaal de beste wensen!!!

(Mijn goede voornemen was oa deze topic aanmaken :P)

Super dit nieuwe lijstje! Nu is alles even wat overzichtelijker.

Mijn NOD en nog een wijziging heb ik je via PB gestuurd.

:pray: Hopelijk veel zwangeren in dit deeltje!

@miro wrote:

:pray: Hopelijk veel zwangeren in dit deeltje!

Daar gaan we voor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

en ik meld me ook maar even snel

Hoi meiden

als eerste gelukkig nieuwjaaaaaaaarrrrrrrr :smiley: :smiley: :smiley: dat dit maar een vruchtbaar jaar mag worden voor ons alle.

even heeeel snel want ik ga zo naar bed.

ik heb geen 1 kind maar al 4 als ik zwanger raak is dat nummer 5 voor ons.

ik ben 26 word in maat 27 moesten jullie voor het lijstje nog meer weten???

ik kom maandag pasweer terug want ik heb een heeeeeel druk weekend voor de boeg.

doeiiiiiiii

@ Tigru : Ik heb je een PB’tje gestuurd

en heel leuk gedaan met die plaatjes …niks mis mee :smiley:

@ Iedereen : Hier nog steeds geen :twisted: …maar nog geen test gedaan ik wacht nog even af …voel me wel alsof ik elk moment ongi ga worden dus… :?

en wil natuurlijk nog iedereen een heel gelukkig nieuw jaar toe wensen !!

en dat het lijstje maar snel vol staat met zwangeren… :lol:

Voor mij gaat het ook een heel druk weekend worden dus wordt denk ik pas Ma weer… :wink:

Fijn weekend allemaal !!

Liefs Kersje

Hoi meiden

hoe is het weer bij jullie ??? ik werd wakker keek naar buiten en schrok behoorlijk het is hier heel erg wit en ik moet vanavond nog met de trein naar amersfoort toe in gala jurk :cry: ik ben dus bang dat de treinen weer eens niet rijden en dat ik dus niet weg kan,

Kersje je houdt ons wel in spanning hoor, duimen draaien overuren hier :slight_smile:

Mamadidi wat leuk een galafeest? Ondanks de sneeuw natuurlijk. Ik hoop dat de treinen toch nog blijven rijden en jij lekker naar het feest kan!

Vandaag even puinruimen hier in huis. Echt niets gedaan behalve strijken. Dus nu een schop onder mijn kont want ik heb geen zin :shifty:

Allemaal de beste wensen voor 2010

verder lees ik later bij druk met opruimen,schoonmaken boodschappen doen verjaardagen je kent het wel.

lautje SCHOP :mrgreen:

Tigru je hebt flink je best gedaan hoor! Ziet er leuk uit.

Wens iedereen een liefdevol, vruchtbaar en top 2010.

Allemaal een fijn weekend toegewenst.

liefs,

Lisa

nu wat meer tijd, dus ik wil jullie een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2010 toewensen!

tigru, leuk zo! overzichtelijker dan in het andere deeltje :wink: in ieder geval al 1 goed voornemen uitgevoerd :wink:

mamadidi, hopelijk hebben de treinen er nu minder last van! zal je net zien.

kersje, ik heb ook zo’n ongi-gevoel, maar volgens mij moet dat nog minimaal 2 weken duren! nou ja, we zien wel.

:mrgreen: Valt me ineens op dat we ook een showtopic hebben!

@ Kersje oh jij weet ons ook al zo in spanning te houden!

@ Mamadidi hopelijk gaat je gala door en kan je er komen.

Wij zouden vanavond uit eten en naar de bios, maar dat zie ik ook al weer in het water vallen. (voor de 2e keer)

Alereerst: allemaal een heel goed 2010! Dat het ons allen mag lukken :slight_smile:

Heb niet zoveel tijd, maar wilde jullie laten weten dat mijn test positief was!!!

Maar goed, we zitten nog voor de NOD, hou mn enthousiasme nog maar in…

rowena, gefeliciteerd!! positief is positief!! een negatieve test hoeft niet 100% betrouwbaar te zijn, een positieve is dat wel!

fotootje??

@Rowena wrote:

Alereerst: allemaal een heel goed 2010! Dat het ons allen mag lukken :slight_smile:

Heb niet zoveel tijd, maar wilde jullie laten weten dat mijn test positief was!!!

Maar goed, we zitten nog voor de NOD, hou mn enthousiasme nog maar in…

toch een :dance: :clap: :inlove: :thumbup:

Gefeliciteerd meid!

@bianca&? wrote:

lautje SCHOP :mrgreen:

Thnx! Had het echt nodig :wink:

Rowena gefeliciteerd!!! Positief is positief!

:dance:

Oh ik hoop zo dat ik vrijdag ook zulk goed nieuws heb. :pray:

miro, ik duim voor je!

Rowena: Van harte gefeliciteerd, wat een supermooi begin van het nieuwe jaar! :clap:

Mooi nieuw topic zo, heel overzichtelijk! Mijn NOD is trouwens 20 januari en dat is ook de verjaardag van mijn partner, zou wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn he?! :inlove: