December 2009! #2

Showtopic!

Bianca
Ik ben Bianca en ben 25 jaar oud ik woon samen met mijn vriend die 28 jaar is en met onze dochter Nikki van bijna 1,5.
Helaas hebben we ook een kindje verloren het was nog klein (10weken) maar toch ons kindje we hebben het de naam Noa(h)* gegeven. Verder hebben We 2 katten waar Nikki erg gek op is.
Ik werk als ev-er in een verpleegtehuis en krijg me diploma officieel in maart, hub werkt als agent en krijgt zijn diploma eind januari.

Deeske
Ik ben Desirée, 25 jaar en woon samen met mijn partner Paul (29) en onze vier huisdieren. Ik werk fulltime vanuit huis als zelfstandig ondernemer en Paul werkt fulltime buiten de deur en heeft daarnaast ook een eigen bedrijf. We zijn er helemaal klaar voor om papa en mama te worden!

Kersje
Ik ben 26 jaar oud en ben inmiddels 9 jaar samen met mijn man (afgelopen zomer zijn wij getrouwd) we hebben ook nog twee honden...dus huisje ,boompje ,beestje ...nu we alles zo goed als voor elkaar hebben blijft er nog 1 wens over en dat is een kindje krijgen.27 November 2009 heb ik mijn laatste pil gehad en mijn eerste dag van de op 30 Nov en de laatste dag was op 4 Dec ...tot nu toe nog niet geworden.

Lautje
Ik ben Laura (30) en woon samen met mijn man (29) in Zoetermeer. Wij zijn vorig jaar juni getrouwd, vlak voor onze zoon Bas, nu 15 maanden, geboren werd. Wij hebben 1 kat Dazzle en 1 hond Bikkel (franse buldog). Ik werk parttime als HRM manager bij een personele dienstverlener en mijn man is ondernemer.

Liesje8680
Ik ben Lisa 29 jaar oud en woon samen met mijn vriend Raymond (30) en twee poezen, Binky en Juley, in de Hoekse Waard. Werk als secretaresse bij een stichting en in mijn vrije tijd rijd ik paard, heb een eigen paard. Mijn vriend heb ik een half jaar geleden via internet leren kennen en in augustus zijn we al samen gaan wonen gaat dus allemaal best wel snel maar als het goed zit waarom zou je dan wachten. Oorspronkelijk kom ik uit Noord-Holland.

Mamadidi