rowena GEFELICITEERD positief is positief!! :dance:
hier nog geen positieve ovulatie test maar wel klussen om de dag :inlove:
verder druk nikki slaapt even dus kan ik even achter kok en stofzuigen dus ben weer weg misschien dat ik vanavond f tijd heb
Hi allemaal!
Rowena, super gefeliciteerd!! Inderdaad, positief is positief!
Zo, alle daagjes zijn hier eindelijk weer voorbij… Alhoewel… vrijdag weer richting Antwerpen om daar het hele weekend te spenderen en alle winkels in de Solden leeg te kopen
Verder ga ik morgen contact opnemen met mijn huisarts… Ik weet even niet wat ik met mijn lichaam aan moet :oops: Ik heb nog steeds buikpijn ( van een zwaar ‘‘rommelende’’ buik tot ongi-pijn…
Dus ik ga toch alles is even na laten checken bij de arts
En zodra ik de dokter geproken heb dan maak ik eventjes een nieuwe banner en laat ik mijn nieuwe NOD even weten
Dank jullie wel! Vind het allemaal zo erg spannend, hoop dat het allemaal goed gaat komende weken…
Jullie NOD’s komen er ook aan: spannende tijd! Neem aan dat we het allemaal wel gaan horen!
@Miro: Ook ik ga voor je duimen!
@Nietjejelief: Je bent nog steeds niet ongesteld geworden, begrijp ik? Ben benieuwd wat de arts zegt.
Hoe is jullie oud en nieuw geweest? Dit jaar ook zonder champagne of toch een glaasje mee geproost?
Dank jullie wel! Vind het allemaal zo erg spannend, hoop dat het allemaal goed gaat komende weken…
Jullie NOD’s komen er ook aan: spannende tijd! Neem aan dat we het allemaal wel gaan horen!
@Nietjejelief: Je bent nog steeds niet ongesteld geworden, begrijp ik? Ben benieuwd wat de arts zegt.
Hoe is jullie oud en nieuw geweest? Dit jaar ook zonder champagne of toch een glaasje mee geproost?
@Rowena- ik heb deze periode wel iets aan bloed verloren… Het was maar heel weinig en zeker niet vergelijkbaar met een menstruatie…
De klachten houden echter wel aan, dus vandaar dat ik toch even mijn arts raadplegen
Mijn oud en nieuw was erg rustig, samen met mijn vriend en vriendinnetjes + haar baby gevierd. Was echt super gezellig , en ik ben netjes van de alcohol afgebleven
En natuurlijk daarna lekker naar het hotelletje gegaan, echt super chique dus zat tot errug laat in de nacht nog te bubbelen in bad
Nietjelief veel sterkte bij de ha. Hopelijk is het niets.
Miro ik duim voor je!
Vandaag naar de efteling geweest en het was prachtig met al die sneeuw. Overal in geweest waar we in wilde en hooguit 10 minuten wachten. Alleen droomvlucht 30 minuten gewacht. Mijn apie heeft het super gedaan en zelfs even geslapen in de buggy (hij slaapt niet makkelijk dus dit was top!) en heeft zelf veel gelopen en bleef netjes in de rij wachten tussen ons in zonder weg te rennen :inlove: Was gezellig!
Morgenochten vroeg op, mijn kleine moet naar het ziekenhuis Hij krijgt buisjes en zijn neusamandelen worden geknipt. Hij gaat dus onder narcose en vind het best spannend ondanks de ingreep heel klein is.
@Lautje wrote:
Miro ik duim voor je!
Vandaag naar de efteling geweest en het was prachtig met al die sneeuw. Overal in geweest waar we in wilde en hooguit 10 minuten wachten. Alleen droomvlucht 30 minuten gewacht. Mijn apie heeft het super gedaan en zelfs even geslapen in de buggy (hij slaapt niet makkelijk dus dit was top!) en heeft zelf veel gelopen en bleef netjes in de rij wachten tussen ons in zonder weg te rennen :inlove: Was gezellig!
Morgenochten vroeg op, mijn kleine moet naar het ziekenhuis Hij krijgt buisjes en zijn neusamandelen worden geknipt. Hij gaat dus onder narcose en vind het best spannend ondanks de ingreep heel klein is.
alweer naar de efteling :think: heb jij een kaart ofzo?
he meiden, allereerst allemaal de beste wensen voor 2010.
hier nog steeds niet ongesteld maar ook geen idee wanneer mijn NOD ivm het verwijderen van de mirena halverwege mijn cylus. Ik heb wel een test gedaan maar die was negatief dus ik verwacht toch echt 1 deze dagen ongesteld te worden.
@bianca&? wrote:
@Lautje wrote:Nietjelief veel sterkte bij de ha. Hopelijk is het niets.
Miro ik duim voor je!
alweer naar de efteling :think: heb jij een kaart ofzo?
Nee we hebben geen kaart. We zijn eerst met 4 stellen en hun kids geweest, was erg leuk maar veel te druk en zijn eigenlijk niet echt in dingen geweest. Gisteren zijn we met zijn drietjes gegaan en toen zijn we in attracties geweest. Kwam toevallig zo uit.
Hoi meiden,
Allereerst wil ik Rowena feliciteren wat een geweldig begin van het nieuwe jaar !! :dance:
Nou ik kan fruttel de hand schudden…ook hier een negatieve test maar nog steeds geen menstruatie … :?
Ik had trouwens gelezen dat als je heel lang aan de pil hebt gezeten en dan stopt het soms wel 6 maanden kan duren voordat je menstruatie weer op gang komt…hebben jullie hier ervaring mee ?
@ Kersje: Ik ben al eens eerder gestopt met de pil, toen was ik begin 20, en ben ik 9 maanden lang niet ongesteld geweest. Pas toen ik weer met de pil begon kwam de ongesteldheid weer. Daarom was ik deze keer zo blij dat ik direct na één maandje ongesteld werd na het stoppen met de pil. Succes!
@ Lautje: Succes met de kleine vandaag, dat alles helemaal goed mag komen en de kleine er weinig last van zal hebben.
Hier zijn we verder goed aan het klussen. Als de cyclus idd 31 dagen is zit mn vruchtbaarste dag eraan te komen dus we doen het mooi elke dag nu. :inlove:
@ Deeske: wow! 9 maanden niet ongesteld? Klinkt als hihi… Ik ben maar 1 keer gestopt met mijn pil en dat was toen ik erdoorheen zwanger was geraakt…
Mmm… We zitten wel allemaal beetje in het zelfde schuitje hier he, slechte / geen menstruatie en negatieve testen…
Ik mag woensdag bij de HA komen, beste man is morgen weer eens vrij en vandaag kwam het mij niet best uit met mijn werk. Ik heb wel nog steeds buikpijn enzo, beetje irritant begint het nu te worden :?
@ Lautje: succes met de kleine! Hopen dat het allemaal voorspoedig verloopt! Trouwens wel leuk elke keer naar de Efteling, het is voor mij alweer een jaar geleden :eh: Tijd om weer eens te gaan
Ik ga nu eens even een verhaaltje maken voor in de opening :oops: Was het straal vergeten :oops:
Hoi Meiden,
Ik kom even laten weten dat ik goed nieuws heb gehad. We mogen er voor gaan! Eind december gehoord, maar noem mezelf maar officieel een januari-stopper… Maar goed, maakt niet uit. We gaan ervoor!
Hoop dat 2010 een vruchtbaar jaar wordt voor ons allemaal.
Liefs, Maria :dance:
Mariamaria bedankt! Jij ook veel succes!
@ Lautje gossie, hoe is het nu met Bas?
Beterschap!
@ Deeske veel plezier met klussen! :mrgreen:
@ Kersje, Fruttel en Nietjejelief :hug: Vervelend dat jullie cyclus nog niet wil meewerken.
@ Nietjejelief, hopelijk kan de huisarts je verder helpen. Laat je niet met een kluitje in het riet sturen!
Bedankt dat jullie allemaal voor me duimen. Ik vind het zo spannend. Heb wel een beetje een “gevoelige” onderbuik. Beetje zwaar gevoel. Maar anders als ongi en ook te vroeg voor ongi. Zaterdag voelde ik me misselijk en had ik een pesthumeur, dus zou het dan toch? :think:
@ Chocobroodje, al lang niets gehoord meid. Alles goed?
zo even bijlezen en overal op reageren
@miro wrote:
:mrgreen: Valt me ineens op dat we ook een showtopic hebben!
@ Kersje oh jij weet ons ook al zo in spanning te houden!
@ Mamadidi hopelijk gaat je gala door en kan je er komen.
Wij zouden vanavond uit eten en naar de bios, maar dat zie ik ook al weer in het water vallen. (voor de 2e keer)
nog naar de bios geweest??
@Deeske wrote:
Rowena: Van harte gefeliciteerd, wat een supermooi begin van het nieuwe jaar!
Mooi nieuw topic zo, heel overzichtelijk! Mijn NOD is trouwens 20 januari en dat is ook de verjaardag van mijn partner, zou wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn he?! :inlove:
dat zou een super kado zijn en mijn NOD de 19e maar hier nog geen ei gespot dus wordt mijn nod zo ie zo later :?
@Nietjejelief wrote:
Hi allemaal!
Rowena, super gefeliciteerd!! Inderdaad, positief is positief!
Zo, alle daagjes zijn hier eindelijk weer voorbij… Alhoewel… vrijdag weer richting Antwerpen om daar het hele weekend te spenderen en alle winkels in de Solden leeg te kopen
Verder ga ik morgen contact opnemen met mijn huisarts… Ik weet even niet wat ik met mijn lichaam aan moet :oops: Ik heb nog steeds buikpijn ( van een zwaar ‘‘rommelende’’ buik tot ongi-pijn…
Dus ik ga toch alles is even na laten checken bij de arts
En zodra ik de dokter geproken heb dan maak ik eventjes een nieuwe banner en laat ik mijn nieuwe NOD even weten
Jeetje hopelijk kan de HA vinden waar het aan ligt en wordt je snel ong :hug:
@Rowena wrote:
zonder champagne maar dat omdat ik met de auto naar huis moest vanaf me ouders en de volgende ochtend om 7.00 moest werken.
@Lautje wrote:
Miro ik duim voor je!
hoe is het nu met de kleine man :hug: en hoe voel je je al misselijk?
ik heb vandaag foliumzuur gekocht was ik steeds vergeten.
@Fruttel wrote:
he meiden, allereerst allemaal de beste wensen voor 2010.
hier nog steeds niet ongesteld maar ook geen idee wanneer mijn NOD ivm het verwijderen van de mirena halverwege mijn cylus. Ik heb wel een test gedaan maar die was negatief dus ik verwacht toch echt 1 deze dagen ongesteld te worden.
op de hoeveelste dag zit je nu??
@kersje1983 wrote:
Hoi meiden,
Allereerst wil ik Rowena feliciteren wat een geweldig begin van het nieuwe jaar !! :dance:
Nou ik kan fruttel de hand schudden…ook hier een negatieve test maar nog steeds geen menstruatie … :?
Ik had trouwens gelezen dat als je heel lang aan de pil hebt gezeten en dan stopt het soms wel 6 maanden kan duren voordat je menstruatie weer op gang komt…hebben jullie hier ervaring mee ?
dat komt niet zo vaak voor hoor maak je maar niet ongerust op welke dag zit jij nu??
@Deeske wrote:
@ Kersje: Ik ben al eens eerder gestopt met de pil, toen was ik begin 20, en ben ik 9 maanden lang niet ongesteld geweest. Pas toen ik weer met de pil begon kwam de ongesteldheid weer. Daarom was ik deze keer zo blij dat ik direct na één maandje ongesteld werd na het stoppen met de pil. Succes!
@ Lautje: Succes met de kleine vandaag, dat alles helemaal goed mag komen en de kleine er weinig last van zal hebben.
Hier zijn we verder goed aan het klussen. Als de cyclus idd 31 dagen is zit mn vruchtbaarste dag eraan te komen dus we doen het mooi elke dag nu. :inlove:
elke dag is iet zo goed voor de kwaliteit van het zaad geloof ik om de dag is beter!!
en dat is lang niet ong wat goed dat je dat nu wel bent geworden!!
@Nietjejelief wrote:
@ Deeske: wow! 9 maanden niet ongesteld? Klinkt als hihi… Ik ben maar 1 keer gestopt met mijn pil en dat was toen ik erdoorheen zwanger was geraakt…
Mmm… We zitten wel allemaal beetje in het zelfde schuitje hier he, slechte / geen menstruatie en negatieve testen…
Ik mag woensdag bij de HA komen, beste man is morgen weer eens vrij en vandaag kwam het mij niet best uit met mijn werk. Ik heb wel nog steeds buikpijn enzo, beetje irritant begint het nu te worden :?
@ Lautje: succes met de kleine! Hopen dat het allemaal voorspoedig verloopt! Trouwens wel leuk elke keer naar de Efteling, het is voor mij alweer een jaar geleden :eh: Tijd om weer eens te gaan
Ik ga nu eens even een verhaaltje maken voor in de opening :oops: Was het straal vergeten :oops:
mijn schuitje is helaas nog geen vruchtbaar slijm en nog geen positieve ovulatietest moet wel klussen dus sleep manlief zo mee :lol:
@mariamaria wrote:
Hoi Meiden,
Ik kom even laten weten dat ik goed nieuws heb gehad. We mogen er voor gaan! Eind december gehoord, maar noem mezelf maar officieel een januari-stopper… Maar goed, maakt niet uit. We gaan ervoor!
Hoop dat 2010 een vruchtbaar jaar wordt voor ons allemaal.
Liefs, Maria :dance:
super goed nieuws maar weet even niet waarom je eerst niet mocht :think:
heb dat niet gevolgd sorry :oops:
@miro wrote:
Mariamaria bedankt! Jij ook veel succes!
@ Lautje gossie, hoe is het nu met Bas?
Beterschap!
@ Deeske veel plezier met klussen! :mrgreen:
@ Kersje, Fruttel en Nietjejelief :hug: Vervelend dat jullie cyclus nog niet wil meewerken.
@ Nietjejelief, hopelijk kan de huisarts je verder helpen. Laat je niet met een kluitje in het riet sturen!
Bedankt dat jullie allemaal voor me duimen. Ik vind het zo spannend. Heb wel een beetje een “gevoelige” onderbuik. Beetje zwaar gevoel. Maar anders als ongi en ook te vroeg voor ongi. Zaterdag voelde ik me misselijk en had ik een pesthumeur, dus zou het dan toch? :think:
@ Chocobroodje, al lang niets gehoord meid. Alles goed?
ik ga heeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen
zo dat was het :mrgreen: nu manlief mee slepen en slapen morgen weer vroeg dag.
Hehehe Deeske aan de klus Hopelijk is het raak!
Miro ik hoop het echt voor je! mijn duimen maken overuren!
Maria jij ook heel veel succes dat het maar snel raak mag zijn.
Bianca trusten
Nietjelief dikke :hug: voor jou. Echt niet leuk die onzekerheid
Bas is een stoere vent geweest vandaag! Hij bloedde nog wel uit zijn neus en oren, maar tegen de avond was dat over. Hij had het vanmorgen en vanmiddag wel een beetje zwaar. Hij wilde alleen bij me zitten en slapen (ook geen straf natuurlijk) dus we hebben de hele dag op de bank gehangen. Tegen de avond knapte hij op en heeft 2 boterhammen en een bak vla gegeten daarna voelde hij zich stukken beter. We hebben een werkbank met gereedschappen en schroeven van plastic gekocht en daar was hij helemaal druk mee :inlove: Nu ligt hij lekker te slapen
super stoere bas!! :inlove:
o ja als jullie zwanger zijn willen jullie dan weten wat het is??
wij wel!!
Hoi meiden
hier ben ik weer na twee dagen van afwezigheid.
zaterdag ben ik gelukig aangekomen waar ik moest zijn de treinen reden gewoon normaal ik heb een top avond gehad ik voelde me echt een prinses met mijn tiara en mijn gala jurk.
ik heb die nacht twee uur geslapen want zondag moest ik echt voor 12 uur thuis zijn en ik had nog eens vertraging in utrecht ook want mijn dochter was zondag jarig ze is 4 geworden.
vandaag haar eerste echte schooldag vandaar dat ik nu pas kom want wat heb ik het druk gehad.
ik last dat er weer iemand zwanger is een streep is een streep ik heb altijd voor mijn nod getest en ik ben nu 4 kinderen veder dus van harte meid sorry van mijn ego bericht maar anders moet ik twee paginga’s terug lezen en reagerne dat word me even te gek.
ik zit hier op dag 20 klus dagen zijn dus voorbij en nu wachten we af
tot morgen ik ga slapen ik ben heel erg moe
fijne avond meiden
@ Bianca Nee ik ben niet meer naar de bios geweest. We zijn gister alsnog wel uit eten geweest. Jij ook veel klusplezier! :mrgreen:
@bianca&? wrote:
o ja als jullie zwanger zijn willen jullie dan weten wat het is??
wij wel!!
Jaaa, ik wil het echt wel weten. Mijn vriend niet , maar ik praat hem nog wel om :mrgreen:
@ Lautje wat een stoer ventje heb jij! Leg hem maar lekker in de watten.
@ Mamadidi wat fijn dat je toch naar het gala kon. En gefeliciteerd met je dochter!