Wij willen zeker weten wat het is als het zover is! :inlove:
bij tamara wilde ik het ook weten, maar vriendje perse niet. dus dan was het beter dat ik het ook inet zou weten, want anders zou ik me zeeeeeker verspreken , ik ben niet zo erg goed in zoiets voor me te houden :lol: . wij wisten het dus allebei niet.
ik ben er dus tot aan het eind van overtuigd geweest dat het een jongetje zou zijn. dus toen ze na de ks een kindje boven het doek hielden en zeiden “gefeliciteerd, het is een meisje!” had ik echt zoiets van… een meisje??? huh?? wat moet ik daar nu mee?? :oops: :oops: :lol:
maar dat is weer goedgekomen hoor! :lol: zou nu even niet weten wat ik met een jongetje zou moeten, haha.
Hi allemaal!
Miro - ja ik hoop dat de dokter ook kan herleiden waar mijn buikpijn vandaan komt… Morgen middag ben ik aan de beurt… Mijn dokter heeft namelijk ook een stand-in en ik weiger echt om door die (eh :oops: ) sukkel geholpen te worden. Bij me zusje ( met een bijholte onsteking ) schreef hij een recept uit voor een schimmelinfectie op de tong… Nee, dan wacht ik liever even 1,5 dagje
Lautje, wat goed dat Bas zich er zo goed doorheen heeft geslagen, super stoer hoor :inlove:
Ik heb altijd gezegd dat ik het niet wil weten, maar nu ik er zo mee bezig ben denk ik toch wel dat ik heel nieuwsgierig ga worden . Wel wil ik het in eenste instantie in zeer beperkte kring bekend maken… Soms lees ik op hyves van die aankomende mama’s die al direct geslacht en naam op het internet zetten.
Ik vind dat het toch een beetje ‘‘het sprookje’’ van mij en mijn partner moet zijn :oops: . Als iedereen van alles op de hoogte is, gaat toch het ‘‘magische’’ er van af denk ik dan…
Of misschien denk ik als ‘‘jonkie’’ hier erg ouderwets in :oops: .
Oh, mocht er nu niks uit het doktersonderzoek komen, dan beginnen voor mij de klusdagen weer :lol: Helaas ben ik (op de uitgesrekende ) dag van mijn eitje niet bij me vriendje… aangezien ik lekker een weekendje gaat shoppen in Antwerpen :inlove:
nietjejelief, dan een dagje van te voren klussen, als het goed is, zijn die van hem “langer houdbaar” dan die van jou
sterkte bij de ha!
Truusssie: Dat was inderdaad de planning :lol: … Vanaf het doktersbezoek en na mijn reisje lekker klussen :lol:
mamadida wat fijn dat het gala is door gegaan. Toch wel een hele hapening zoiets, wel gaaf om mee te maken. Lijkt me wel heel speciaal
Truussie wat grappig dat je al die tijd dacht een jongetje te krijgen en je krijgt een meisje. Wel knap dat je je nieuwsgierigheid kunt bedwingen al die tijd. Maar wel de allergrootste verrassing
Nietjelief gewoon van te voren klussen! Veel succes bij de ha!
Bij mijn vorige zwangerschap was ik vanaf dag 1 overtuigd dat het een jongetje zou worden. Wilde het ook weten want 1) kan mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen 2) ik vond het praktischer (zoveel leuke dingen voor meisjes en jongens te krijgen). Dit keer wil ik het ook weer weten. Kan nu al niet meer wachten hahahaha 8)
De naam heb ik nooit verteld, mensen wisten het pas toen ze het geboortekaartje kregen.
even snel vanavond kom ik lezen en reageren
hier nog steeds geen ei :think: geen positieve ovulatietest,geen pijn in me buik en geen slijm :think: zit dan nu NOD op 19 jan maar zal al 20 jan worden morgen en vrees dat ik deze maand een lange cyclus heb van 38 dagen ofzo :think: nou ja een ei is een ei als ie maar bevrucht wordt
Hoi meiden
ik heb het flink te paken ik en mijn jongste hebben de buikgriep en hoe ik zit soms te zuchten en te kreuen van de pijn ik ben er weer waneer ik beter ben.
mamadidi beterschap
als ik me ei donderdag heb en zwanger zou worden ben ik 23 sept uitgerekend en hub is 25 sept jarig zou leuk kado zijn :inlove:
Beterschap mamadidi! Ook voor je kleine…
Ik begin nu richting mijn NOD te komen… Ben wel benieuwd, maar verwacht eigenlijk niks… Heb wel telkens een vol gevoel, en extra vroeg puistjes, maar verder niks spannends…
Ga zo het overzicht weer aanpassen…
Zitten nu lekker in Landal 't Loo, lekker genieten.
Niet te vergeten: ROWENA!!! Gefeliciteerd
@Tigru wrote:
Beterschap mamadidi! Ook voor je kleine…
Ik begin nu richting mijn NOD te komen… Ben wel benieuwd, maar verwacht eigenlijk niks… Heb wel telkens een vol gevoel, en extra vroeg puistjes, maar verder niks spannends…
Ga zo het overzicht weer aanpassen…
Zitten nu lekker in Landal 't Loo, lekker genieten.
Niet te vergeten: ROWENA!!! Gefeliciteerd
heb je je eisprong opgemerkt??
hier begint de buikpijn nu heb ik meestal 3 dagen dus hopelijk morgen een positieve test en dan klussen :inlove:
we hebben trouwens een nieuwe tv :shock: super groot
@bianca&? wrote:
even snel vanavond kom ik lezen en reageren
hier nog steeds geen ei :think: geen positieve ovulatietest,geen pijn in me buik en geen slijm :think: zit dan nu NOD op 19 jan maar zal al 20 jan worden morgen en vrees dat ik deze maand een lange cyclus heb van 38 dagen ofzo :think: nou ja een ei is een ei als ie maar bevrucht wordt
Hihi, hier een negatieve test, wel buikpijn en wel slijm… mmm :roll:
Mamadidi - beterschap voor jullie :-*
Bianca- leuk hoor een nieuwe TV Wat voor 1 hebben jullie?
Bianca gaaf hoor een nieuwe tv!
Tigru veel plezier op vakantie! Geniet vooral van elkaar!
mamadidi heel veel beterschap dikke :hug:
tigru, is het een leuk park? wij gaan ook heel binnenkort, en ik ben een beetje aan het orienteren
Een hele goeiemorgen allemaal! :dance:
@ mamadidi: Beterschap voor jou en de kleine, dat jullie maar snel weer helemaal de oude zijn.
@ bianca&?: Dat zou zeker een mooi verjaardagscadeautje zijn haha ik duim voor je mee.
@ Tigru: Geniet van het er even lekker tussenuit zijn, is het een beetje leuk op het park? Spannend dat je NOD eraankomt…
@truusssie wrote:
tigru, is het een leuk park? wij gaan ook heel binnenkort, en ik ben een beetje aan het orienteren
Park is heel mooi. Hebben een luxe huisje aan het water… Nu ijs (heel zwak) maar in de zomer een zwemvijver. Zwembad is klein, maar warm en schoon. Vanavond en morgen uit eten. Maar over het algemeen zeer tevreden
Goeiemorgen!
Heb me inmiddels weer even bijgelezen. Om eerlijk te zijn heb ik nooit meegedaan aan een forum, hier is het heel gezellig en het is ook fijn om de gevoelens met ‘lotgenoten’ te delen!
Januari, spannende maand weer. Hoop dat iedereen inmiddels haar ei heeft en aan het klussen kan :lol: Ook komen er een paar NOD aan. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen!
Ik had ook niet echt last voor mn NOD, behalve dan een paar pukkeltjes (die ik Nooit heb normaal). Vandaag mn NOD, toch spannend gezien de testen (gister toch maar nog 1 gedaan) maar een heel licht streepje geven. Kan gewoon niet geloven dat het zo snel is gelukt…
Gister was ik wezen winkelen, heel de dag misselijk, niet kunnen eten en enorm veel geslapen naderhand. En vandaag: nog niet ongesteld! Ben heel blij, maar om eerlijk te zijn vind ik het ook erg spannend…
@Nietjelief: ben je al bij de ha geweest?
@Mamadidi: Wat naar zeg! Beterschap voor jullie beiden! Hoop dat het snel over is.
@Tigru: SPANNEND! Ik voelde ook niet zoveel van tevoren. Van plan om eerder te testen?
@Miro: Nog 2 dagen!!! Hoe gaat het nu?
Hey allemaal!
Nou ik heb de dokter gesproken, hij heeft even mijn darmen gevoeld en dat was allemaal goed. Dus morgen moet ik mijn ochtend urine inleveren en dan gaat hij testen op zwangerschap en blaasontsteking…
Dat tweede lijkt me erg raar, aangezien ik nergens last van heb ( niet absurt veel plassen , geen pijn bij het plassen… ) terwijl ik normaal bij een blaasontsteking tegen het dak zit van de pijn…
Mocht daar niks uitkomen, gaan ze inwendig onderzoeken…
Dus ik ben benieuwd…
even vanaf me werk
rowena je moet even een test kopen met de tekst zwanger en je heb ze ook met aantal weken dat geeft je echt het gevoel dat het zo is ik had het ook pas na de tekst dacht ik het is echt.
nietjejelief
spannend
Ja het is zover ik heb mijn periode gekregen en aangezien de test negatief was ben ik daar wel blij om want hoe sneller de menstruatie hoe sneller we weer aan de slag kunnen …
Ik ben wel blij was al bang dat het heel lang zou duren maar na 32 dagen mijn eerste natuurlijke menstruatie al vind ik netjes voor iemand die 14 jaar aan de pil heeft gezeten…al zeg ik het zelf
Dus heb mijn indicator weer aangepast dus we kunnen weer aftellen
@ Tigru veel plezier met je man lekker utirusten en genieten van elkaar !
En spannend je NOD
@ mamadidi ; Ben je alweer wat beter ? Zo niet heel veel beterschap voor jullie :hug:
@Bianca ; Zal zeker leuk zijn, een mooier cadeau is er niet!! ik duim voor je
@Rowena ; Ha ha toch nog een x checken voor de zekerheid nou Meid je bent zo te horen gewoon hartstikke zwanger …superleuk voor jou en je man !
Wanneer ga je naar de dokter ?
@Nietjelief ; Ik hoop voor jou dat de test bij de dokter goed uitpakt !
Nu even lekker eten …