Kersje: Dankjewel, ik hoop gewoon dat er niks vreemds aan de hand is.
Netjes dat je menstruatie zo op gang is gekomen, die van mij was niet veel soeps hihi…
@ Mamadidi beterschap!
@ Tigru geniet lekker van je vakantie!
@ Nietjejelief zolang de :twisted: er niet zijn, is er natuurlijk nog hoop! Ik duim voor je.
@ Bianca wij hebben ook een mega grote tv. Ik heb er niet zoveel mee, maar mijn vriend vindt het geweldig.
@ Rowena ik ga gewoon op vrijdag testen. Zou erg teleurgesteld zijn als ik nu (vals) negatief test. Dus ik wacht tot vrijdag. Ik voel me wel anders als anders. Wat meer buikpijntjes, beetje zwaar gevoel onder in mijn buik. Wat eerder pukkeltjes dan wanneer mijn menstruatie komt. En ik ben 2 keer een beetje misselijk geweest. Maar ja, voel ik dat allemaal echt? Of bedenk ik nu allemaal kwaaltjes omdat … zou… kunnen. Ik heb 4 testen in huis. 1 van de Kruidvat die wel redelijk vaak vroeg positief test. En 3 digitale van Clearblue. Vrijdag weten we meer…
hier buikpijn maar nog geen positieve ovulatietest nou ja toch maar klussen
Kersje, fijn dat je menstruatie op gang is! Vond het zelf ook prettig de eerste keer
Wij genieten hier nog een paar dagen van onze vakantie… Al bijna weer ten einde…
@ nietjelief: heel erg veel succes met het wachten op de uitslag, ik hoop op het allerbeste!
@ kersje1983: jammer dat je ongesteld bent geworden, maar aan de andere kant is het inderdaad fijn dat je cyclus op gang lijkt en kan je dus gerichter klussen hihi. Veel plezier!
@ bianca: succes met klussen dan maar! :lol:
@ tigru: geniet van je vakantie, de tijd vliegt altijd voorbij helaas…
Hier is verder alles wel lekker, vandaag een beetje krampjes en wat last van mijn darmen dus denk dat dat mn ei is? Als alles goed is hebben we in ieder geval goed gebruik gemaakt van mn vruchtbaarste dagen hihi. Zo spannend… 20 januari testen! :inlove:
hier nog steeds geen ongesteldheid. wel wnat krampen in d ebuik gister maar het zet niet door…pfff… ik wacht nog 1 week en anders ga ik contact opnemen met de huisarts. Ik heb nl geen idee wat de termijn is voor een gewone cylcus na verwijdering van de mirena.
Ik durf het ook niet te zeggen Fruttel… Wel vervelend… Geen kans dat je zwanger bent?
Ik droom niet anders dan over baby’s sinds een paar dagen, krijg er zelfs wat van (geloof het of niet). Ben nog steeds erg “vol” en ook wat akelig. Onderbuik en rug doen pijn evenals mijn (.)(.) die gevoelig zijn… Ga zaterdag of zondag testen denk ik zo…
Tigru: spannend hoor , ik duim voor je! Super apart, maar ik heb vannacht over Baby’s gedroomd… haha :dance:
Fruttel: Goh, best irritant he… Hopen dat je cyclus snel weer op gang komt of het andere uiterste – hopen dat je zwanger bent
Nou, zoals ik zelf al dacht, geen blaasontsteking! De buikpijn heeft dus een andere reden. Helaas heeft de doos van een doktersassistentie geen zwangerschapstestje gedaan, maar ik ga er zelf straks nog 1 halen…
En dan maandag een inwendig onderzoek…
ik heb al 2 testen gedaan en beide waren negatief dus die ongesteldheid moet er toch echt aankomen zou je zeggen. Maar ja je leest zoveel verschillende berichten dat ik echt zoiets heb van ik bel volgende week anders de dokter wel. Dan kan die aangeven hoe lang het kan duren tot je eerste ongesteldheid na de mirena.
Afwachten maar weer…
Ons lichaam stelt ons wel op de proef zeg.
Ik ben sinds twee dagen ook heel erg aan het dromen en slaap erg onrustig terwijl ik hier voorheen nooit last van had. Ben lichtelijk misselijk en moet ontzettend veel naar de wc. Mijn NOD is over 6 dagen maar ga van het weekend vast testen, heb een vroege test gehaald.
groetjes,
Lisa
Mmm… ja, het blijft erg vervelend Fruttel…
Ik heb net ook maar weer 2 testen gehaald… Dan weet ik in ieder geval wat de test zegt voodat ik het onderzoek bij de dokter inga
Spannend hoor Lisa!
meiden, spannend bij een aantal van jullie!
hier is het deze keer niets geworden, denk ik, voel me niet anders dan anders. eerst maar een keer ongi, dan heb ik een beetje een idee van mijn cyclus.
Hier stiekum vandaag toch getest. Maar helaas negatief.
Ik bedenk me net dat mijn ticker uitgaat van een cyclus van 28 dagen. Terwijl ik ook wel eens een cyclus van 32 dagen heb gehad. Dus als er geen :twisted: komen, test ik zondag weer.
Hoi meiden
hier ben ik weer ik voel me iets beter ondertussen gelukig hoe veel meiden zitten nu wel niet tegen hun nod aan ??? hier zitten we op dag 23 nu.
Hi meiden!
Nou ik meld me even voor het weekend af Ga weekendje shoppen in Antwerpen…
Morgenochtend doe ik nog wel een testje, mocht die positief zijn laat ik het zeker nog even weten… en anders laat ik zondag/maandag weer van me horen!!
Fijn weekend allemaal!
Er zijn er al weer wat die hun NOD naderen volgens mij…
Nog even geduld dus Miro? Spannend!
Truussie, ga je nog wel testen?
Lisa, ben jij de volgende Hoop het
Fruttel, ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen…
Nietjelief, weet je al wat het wel is? Ik heb zelf PDS, niks ernstigs, vooral lastig…
Hoi allemaal!
Sorry, ik weet het , het is heel erg… maar wilde toch even mijn resultaat laten weten… en die is vreemd…
Ik had een kruidvat test, dus als er een kruisje ontstaat = positief…
Dus de negatieve stippeltjeslijn staat er , Maaaaar - in het bovenste lijntje van het kruisje zijn er ook een aantal stippen te zien die duidelijk weergeven worden… Maar aan de onderkant dan weer niks…
Pff nog geen duidelijkheid dus
Wacht nu maar gewoon het resultaat van de dokter af :roll:
Oja,
ik ben nu echt richting Antwerpen!
Groetjes !
Nietjejelief, dat jij dat kan! Als ik zo’n resultaat had dan haalde ik gelijk een andere test :lol: In ieder geval een superfijn weekend gewenst en shopze!
Echt superspannend dat er flink wat zijn die tegen de NOD aanhangen, ik duim voor iedereen dat het lekker snel raak mag zijn!
nietjejelief, je bent inderdaad een “coole”!
Fijn weekend!
tigru, ik ga denk ik niet testen, ik voel echt helemaal niets. misschien als m’n ongi langop zich laat wachten, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het nu niet gelukt is.
nou ja, volgende keer beter, ik moest toch eigenlijk een jaar wachten na m’n ks. ik heb dus niet echt haast.