December 2009! #2

brrrr koud nu in huis!! kachel moet even uit om 2 nieuwe radiatoren aan te sluiten, 1 in de kamer en 1 in de gang… nou ja, het is voor een goed doel :wink: , want wat er al hing, kreeg het niet warm genoeg. ooooh, wat ga ik stoken vanavond :lol: :wink:

wij gaan in februari een weekendje naar het heijderbos van cp, lekker! ik ga met tamara, m’n ouders, jongste broertje, oma, tante en haar man. vriendje, andere broertje en nicht met vriend komen ws een dagje langs. gezellig, ik heb er zin in!

Fruttel balen dat het gevoel hebt weer ongi te worden

Liesje dat klinkt veelbelovend…spannend dus!

Miro ook nog niets zeker :frowning:

Nietjelief jeetje wat spannend…! Snel naar de winkel jij en een andere test halen :lol: ben niet nieuwsgierig! Iig heel veel plezier in Antwerpen! Wel je aankopen showen he :wink:

Truussie leuk park hoor heijderbos. Ben er wel eens geweest! Hopelijk wordt het voor het avond wordt een beetje warm bij jou in huis.

Vandaag gewerkt, maar ben het nu wel een beetje zat. Veel gedaan! Dit weekend eigenlijk een beetje rustig. Alleen zaterdag een verjaardag van mijn vriendin, gezellig dus! Wat gaan jullie doen?

Nietjejelief jee het is toch weer spannend bij jou.

Hier nog niet ongi. Ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Maar ook geen sterke aanwijzingen dat ik zwanger zou zijn. Dus ik moet nog even geduld hebben. Droomde vannacht wel dat ik ongi zou worden. :think: Hopelijk betekend dat verder niks.

Dus ook hier blijft het nog even spannend. Zondag is cyclusdag 30, dus dan test ik nogmaals.

Spannend Miro :smiley:

Nietjelief, hoe hou je het vol? Ik zou het echt niet kunnen… Ik duim voor je voor een positieve test :pray:

Hoi meiden

hoe is het weer bij jullie ??? hier in de kop van noord holland is het -5 ondertussen ik ben vandaag heel daper met mijn zoontje op mijn rug naar buiten gegaan.

hier zitten we nu op dag 24 maar ik heb geen haast mijn zoon is net 7 maanden en geef nog steets borstvoeding.

veder weinig nieuws.

Miro ik had dus altijd waneer ik niets merkte dan was ik zwanger voelde ik me zwanger ging mijn lichaam met me aan de haal.

dus wie weet is dat ook met jou zo.

truusie mijn lieflings park is heiderbos helemaal geweldig alleen ben ik nu aan de vakanties gebonden en is het niet te betalen je kan er ook zo lekker eten.

Nietjelief ik heb het ook gehad met de testen van de kruitvat ik doe altijd de testen van internet ik heb een site waar ik ze haal ( ik ben een groot verbruiker ) en daar zie je gewoon een streep niets geen kruis ik word daar alleen maar onzeker van.

veel plezier meid.

man lief komt zo met patat want ik was pannekoeken aan het baken maar de een na de ander mislukte toen was ik zo kwaad geworden dat ik de pan in de goot steen heb gegooid hahahahahah

Mamadidi, zo zou ik ook gereageerd hebben :stuck_out_tongue: Alleen begin ik niet eens aan pannenkoeken bakken!

hahahhahahahaahha nee hoor geen problemen mee de patat was heerlijk trouwens :smiley: vandaag heeft de wasmachine het begeven :evil:

lees later terug nu gezinnetjes tijd :inlove:

heb wel een bijna positieve ovulatie test :dance:

zit wel al op dag 24 ofzo dus dan cyclus van 38 dagen zal wel 40 worden dus NOD is later

@Tigru wrote:

@truusssie wrote:
tigru, is het een leuk park? wij gaan ook heel binnenkort, en ik ben een beetje aan het orienteren

Park is heel mooi. Hebben een luxe huisje aan het water… Nu ijs (heel zwak) maar in de zomer een zwemvijver. Zwembad is klein, maar warm en schoon. Vanavond en morgen uit eten. Maar over het algemeen zeer tevreden :smiley:

dat is idd een heel klein park/zwembad maar wel lekker een luxe huisje lekker uit eten lekker relaxen.

@Rowena wrote:

Goeiemorgen!

Heb me inmiddels weer even bijgelezen. Om eerlijk te zijn heb ik nooit meegedaan aan een forum, hier is het heel gezellig en het is ook fijn om de gevoelens met ‘lotgenoten’ te delen!

Januari, spannende maand weer. Hoop dat iedereen inmiddels haar ei heeft en aan het klussen kan :lol: Ook komen er een paar NOD aan. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen!

Ik had ook niet echt last voor mn NOD, behalve dan een paar pukkeltjes (die ik Nooit heb normaal). Vandaag mn NOD, toch spannend gezien de testen (gister toch maar nog 1 gedaan) maar een heel licht streepje geven. Kan gewoon niet geloven dat het zo snel is gelukt…

Gister was ik wezen winkelen, heel de dag misselijk, niet kunnen eten en enorm veel geslapen naderhand. En vandaag: nog niet ongesteld! Ben heel blij, maar om eerlijk te zijn vind ik het ook erg spannend…

@Nietjelief: ben je al bij de ha geweest?

@Mamadidi: Wat naar zeg! Beterschap voor jullie beiden! Hoop dat het snel over is.

@Tigru: SPANNEND! Ik voelde ook niet zoveel van tevoren. Van plan om eerder te testen?

@Miro: Nog 2 dagen!!! Hoe gaat het nu?

moet jij geen leuke banner aanmaken :think: :inlove:

@Deeske wrote:

@ nietjelief: heel erg veel succes met het wachten op de uitslag, ik hoop op het allerbeste! :pray:

@ kersje1983: jammer dat je ongesteld bent geworden, maar aan de andere kant is het inderdaad fijn dat je cyclus op gang lijkt en kan je dus gerichter klussen hihi. Veel plezier! :wink:

@ bianca: succes met klussen dan maar! :lol:

@ tigru: geniet van je vakantie, de tijd vliegt altijd voorbij helaas…

Hier is verder alles wel lekker, vandaag een beetje krampjes en wat last van mijn darmen dus denk dat dat mn ei is? Als alles goed is hebben we in ieder geval goed gebruik gemaakt van mn vruchtbaarste dagen hihi. Zo spannend… 20 januari testen! :inlove:

spannend 20 januari en hopelijk idd je ei benut hier is die erg verlaat dus heb gelukkig die tests gedaan anders had ik hem misschien wel gemist

@truusssie wrote:

meiden, spannend bij een aantal van jullie!

hier is het deze keer niets geworden, denk ik, voel me niet anders dan anders. eerst maar een keer ongi, dan heb ik een beetje een idee van mijn cyclus.

:naughty: jij mag daar niks overzeggen nog je moet nog 6 dagen dus het kan echt wel raak zijn hoor ik voelde ook niks toen ik zwanger was

@truusssie wrote:

brrrr koud nu in huis!! kachel moet even uit om 2 nieuwe radiatoren aan te sluiten, 1 in de kamer en 1 in de gang… nou ja, het is voor een goed doel :wink: , want wat er al hing, kreeg het niet warm genoeg. ooooh, wat ga ik stoken vanavond :lol: :wink:

wij gaan in februari een weekendje naar het heijderbos van cp, lekker! ik ga met tamara, m’n ouders, jongste broertje, oma, tante en haar man. vriendje, andere broertje en nicht met vriend komen ws een dagje langs. gezellig, ik heb er zin in!

leuk dat is een erg leuk park

@Lautje wrote:

Fruttel balen dat het gevoel hebt weer ongi te worden

Liesje dat klinkt veelbelovend…spannend dus!

Miro ook nog niets zeker :frowning:

Nietjelief jeetje wat spannend…! Snel naar de winkel jij en een andere test halen :lol: ben niet nieuwsgierig! Iig heel veel plezier in Antwerpen! Wel je aankopen showen he :wink:

Truussie leuk park hoor heijderbos. Ben er wel eens geweest! Hopelijk wordt het voor het avond wordt een beetje warm bij jou in huis.

Vandaag gewerkt, maar ben het nu wel een beetje zat. Veel gedaan! Dit weekend eigenlijk een beetje rustig. Alleen zaterdag een verjaardag van mijn vriendin, gezellig dus! Wat gaan jullie doen?

genieten van me gezinnetje en klussen :lol:

@miro wrote:

Nietjejelief jee het is toch weer spannend bij jou.

Hier nog niet ongi. Ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden. Maar ook geen sterke aanwijzingen dat ik zwanger zou zijn. Dus ik moet nog even geduld hebben. Droomde vannacht wel dat ik ongi zou worden. :think: Hopelijk betekend dat verder niks.

Dus ook hier blijft het nog even spannend. Zondag is cyclusdag 30, dus dan test ik nogmaals.

en anders een test van de kruitvat die zijn super gevoelig

mamadidi de wasmachine het begeven :evil: en dat met zoveel kids dat is niet handig :hug:

Hallo allemaal,

Mag ik er nog bij? Ik ben Veertje, 21 jaar en ik woon met mijn vriend en ons kleine lieve katje in het koude zweden. Ik ben vorige maand gestopt met de pil, dus het is nu allemaal erg spannend… :smiley:

@Veertjeg wrote:

Hallo allemaal,

Mag ik er nog bij? Ik ben Veertje, 21 jaar en ik woon met mijn vriend en ons kleine lieve katje in het koude zweden. Ik ben vorige maand gestopt met de pil, dus het is nu allemaal erg spannend… :smiley:

natuurlijk welkom

zweden :think: jeetje dat is een eind weg vertel eens :wink:

Dankjewel! Ach, het valt best mee, het is maar 1,5 uur vliegen! :smiley: Het is hier wel heeel errug koud, gisternacht was het -30!

Ik heb mn vriend 2 jaar geleden ontmoet op kreta, daar werden we verliefd… En nederland-zweden is wel een erg lange-afstandrelatie, dus ik ben eigenlijk al heel gauw deze kant op gekomen!

welkom veertje!

nederland, kreta, zweden, wel een internationale relatie heb je :wink:

-30 :shock: !! en ik het hier maar koud vinden