December 2009! #2

@bianca&? wrote:

@Lautje wrote:
Kersje tuurlijk ben je teleurgesteld als je test negatief is. Je hebt je zo ingesteld op het feit dat je nu echt voor een kindje gaat dat het gewoon jammer is dat je weer een maandje moet wachten.

Miro ik vind het spannend! Ik hoop echt voor je dat het raak is. Wanneer ga je testen?

Mamadidi fijn dat je wasmachine het weer doet, met 4 kids kun je het echt niet missen.

Normaal werk ik op dinsdag, woensdag en vrijdag maar heb vrijdag met donderdag geruild. Ik heb vandaag een netwerkborrel en donderdag een seminar in Amsterdam van 16.00 - 20.00. Dus 2 avonden achter elkaar laat thuis bleeeeeeeeeeeeeeeeeeh, heb er echt geen zin in, ben gewoon moe :lol: Wel een voordeel is dat nu ik vrijdag vrij ben Bas op het kdv is en ik mijn handen vrij heb. Ga vrijdag mooi aan de poets hoef ik in het weekend niets te doen.

haha ik moest lachen om je zin :lol:

ben gewoon moe

Ga vrijdag mooi aan de poets

moet je niet doen als je moe bent ga je lekker relaxen die dag :wink:

je huis is er langer dan jij en doe je alleen het nodige en het weekend kan je man mee helpen :wink:

Je hebt ook wel gelijk :wink:

Kon alleen niet echt relaxen met al die werklui over de vloer. Dus toch maar gepoetst, en vandaag languit op de bank!

Miro dat zou heel goed kunnen. Misschien even afwachten en als je zeker wilt zijn een testje halen.

Deeske, ik voel me eigenlijk prima! Soms een beetje misselijk, maar eet dan iets kleins en dan is het weer weg, ook wel moe, maar that’s it! Ik heb alles nog bewaard van mijn eerste, dus hoef weinig aan te schaffen. Pas als ik weet wat het wordt ga ik shoppen voor nieuwe kleertjes! En aan het einde van de zwangerschap kopen we een nieuw bed voor Bas. Dus voorlopig maar even inhouden :frowning:

Liesje fijn dat het je meevalt. Kan soms echt heel veel erger zijn.

Tigru al weer helemaal gewent dat je mannetje weer thuis is?

Hi allemaal!

Ik ben ook weer aanwezig!

Zo zeg, ik geloof dat het meerendeel van hier op dit moment zijn :twisted: heeft zeg … In ieder geval werkt dan alles en kunnen jullie op naar het volgende eitje.

Veertje - spannend hoor, ik duim voor je! :pray:

Hier gaan we ook richting de NOD… Wel spannend, ik voel me echt super goed op het moment, er is echt geen pijl op na te trekken :think:

net getest kon me zelf niet inhouden :wall:

NATUURLIJK negatief 1 week voor me NOD :oops:

Het is toch zo dat vrouwen die met elkaar optrekken elkaars cyclus overnemen? :lol: Wat zijn er veel ongesteld! Maar goed, dan werkt in ieder geval alles en kan je makkelijker verder rekenen. :dance:

Nog maar een paar dagen voor de NOD, ben zoooo benieuwd! Heb wel enkele lichamelijke ‘kwaaltjes’ dus ben heel benieuwd. :pray:

@Deeske wrote:

Het is toch zo dat vrouwen die met elkaar optrekken elkaars cyclus overnemen? :lol: Wat zijn er veel ongesteld! Maar goed, dan werkt in ieder geval alles en kan je makkelijker verder rekenen. :dance:

Nog maar een paar dagen voor de NOD, ben zoooo benieuwd! Heb wel enkele lichamelijke ‘kwaaltjes’ dus ben heel benieuwd. :pray:

testen :wink:

ik zweer een innieminie streepje te zien nu maar dat is mss de opdroog streep of zo iets :think:

Deeske & Bianca - Super spannend… :drool:

Hihi Bianca, ik had ook zo’n ‘‘vaag’’ stukje positieve streep… Nu heb ik besloten om toch maar te wachten tot de NOD… of Geen-NOD :inlove:

@Nietjejelief wrote:

Deeske & Bianca - Super spannend… :drool:

Hihi Bianca, ik had ook zo’n ‘‘vaag’’ stukje positieve streep… Nu heb ik besloten om toch maar te wachten tot de NOD… of Geen-NOD :inlove:

erg he zit 7 dagen voor NOD maar ken iemand die 7 dagen ervoor al positieve test had dus wie weet

pff nu moet ik f paar dagen wachten

wachten is niet leuk :snooty:

Er zijn er inderdaad een aantal ongesteld.

Maar er komen ook een paar NOD’s aan!

Spannend hoor!

@ Bianca ruim voor je NOD testen? :naughty: :mrgreen: Wel enorm spannend zeg! :pray:

@ Deeske bij jou is het ook spannend zeg! :pray:

Ben benieuwd naar Tigru en Veertjeg!

Ik heb niet meer getest. Ik voel me absoluut niet zwanger. En ik heb een “normale” menstruatie. Volgende ronde beter. Mijn nieuwe NOD, uitgaande van een cyclus van 35 dagen, is 19 februari.

@miro wrote:

Er zijn er inderdaad een aantal ongesteld.

Maar er komen ook een paar NOD’s aan!

Spannend hoor!

@ Bianca ruim voor je NOD testen? :naughty: :mrgreen: Wel enorm spannend zeg! :pray:

@ Deeske bij jou is het ook spannend zeg! :pray:

Ben benieuwd naar Tigru en Veertjeg!

Ik heb niet meer getest. Ik voel me absoluut niet zwanger. En ik heb een “normale” menstruatie. Volgende ronde beter. Mijn nieuwe NOD, uitgaande van een cyclus van 35 dagen, is 19 februari.

erg he :roll:

denk dat ik woensdag nog een test er tegen aan gooi :oops:

morgen niet dinsdag naar school dus dan heb ik afleiding dus denk woensdag

Ik voel me ook echt helemaal niet zwanger, maar ik ga wel morgen testen. Je hoeft toch ook niet perse iets te voelen om zwanger te zijn?

ik heb me nooit zwanger gevoeld voor de 7 weken daarna werd ik misselijk en moe daarvoor had ik nergens last van.

Spannend hoor meiden ik duim hard voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@Veertjeg wrote:

Ik voel me ook echt helemaal niet zwanger, maar ik ga wel morgen testen. Je hoeft toch ook niet perse iets te voelen om zwanger te zijn?

ik voelde ook nooit wat dus je kan gewoon zwanger zijn heb je al getest??

je hoeft niets te voelen

het kan ook best zo zijn dat veel vrouwen wel iets voelen, omdat ze iets willen voelen. begrijp me niet verkeerd, maar ik had dat bij tamara ook, dan wil je zo graag zwanger worden, dat je dingen denkt te voelen/voelt, die je misschien normaal ook voelt, maar die je, toen je nog niet voor een zs ging, nooit opgevallen waren.

ik hoop dat je me nog kan volgen :wink: maar het komt er op neer dat je jezelf ook dingen/gevoel in kan beelden.

maar… dat doe jij dus niet :wink: ik hoop in ieder geval voor je dat je test iets anders zegt, dat er wel iets aan de hand is in je buik :wink:

@bianca&? wrote:

ik voelde ook nooit wat dus je kan gewoon zwanger zijn heb je al getest??

Nee, nog niet, ik ga straks testen kopen en morgenochtend testen :smiley:

morgenochtend pas :shock:

red je dat? “zolang” nog wachten?

Helaas, hier is de ongi afgelopen zaterdag doorgebroken… Met alle ellende vandien, was er goed ziek van, manlief mocht in de nacht pijnstillers gaan vatten voor me.

Nieuwe NOD is bij mij 15 februari. Zal zo ook eens het lijstje aanpassen.

Ben er even niet heel veel, hebben het druk met het huis verbouwen voor de verkoop van ons huis :smiley:

Ja en de nieuwe lijst is er weer :smiley:

Veertjeg morgen ochtend pas :wink: ik woensdag morgen gelukkig naar scholing en daarna bij me vriendinnetje eten die 37 weken zwanger is en woensdag testen :shifty: spannend na dat innie minnie lichte streepje :shifty:

kan ik morgen middag pas van jou zien :wall:

en

Tigru :hug: jeetje zo erg ong misschien toch een zwangerschap en vroege mk als je er zo’n last van had :hug: was het ook met stolsels? :hug:

en leuk lijstje aangepast :-*