Hoop geschreven…
Maar reageer nu niet…
ben ziek… en niet zo beetje ook
meiden succes enne 1e week febr. vind ik ook een prima plan!
Oh Belly :hug: :hug: dat is niet leuk Kan volgens mij alleen maar duimen voor je dat het mee valt en dat je snel herstelt.
Belly, oh meid wat zit het weer tegen :hug:
Hopelijk verdwijnt die heel snel en vanzelf :hug:
Faith: beterschap :hug:
Noemi: ik hoop het ook voor je
Hoe staat het nu met je onderzoeken?
Ik wil ook graag voor maart zwanger zijn, anders ben ik weer in december uitgerekend :shifty:
Deze ronde het liefst
Kom ook weer even aanwaaien, maar ik heb niks teruggelezen :oops:
Allereerst allemaal een heel mooi en vruchtbaar 2009!
Hier zijn het hele rare dagen geweest want oma is oudjaarsavond nog overleden Dus daar zijn we al die dagen mee bezig. Morgen is de crematie en vanavond condoleance. Me moeder was bij haar en hield dr hand vast toen ze stierf en daar is iedereen wel blij om dat ze niet alleen was. Ik ben alle dagen veel bij me mams want die laat ik nu natuurlijk niet alleen. Hopen dat we na dinsdag het normale leven weer op kunnen pakken en toch nog een mooi nieuwjaar gaan beginnen ookal is de start even minder…
Verder ben ik nog niet ongesteld, maar me lichaam is ook een beetje van slag zo ineens zonder pil natuurlijk. Ik wacht deze week even af en anders ga ik toch maar testen maar vermoed dat ik nog wel opoe/ ongi wordt…
Was even een ego berichtje maar dalijk kom ik weer gewoon meekletsen hoor :thumbup:
Gecondoleerd met je oma Moos… :hug:
En Belly, toch niet weer hè…
Had ook zo voor je gehoopt dat je er nu vanaf zou zijn :hug:
Bigsby… die foto’s zien er wel prima uit.
Ben helemaal niet jaloers :liar: :mrgreen:
Hier wel een domper qua bruiloft.
We hadden een optie bij een goede band en nu gaan ze op vakantie als wij trouwen
Dus nu op zoek naar een alternatief!
Verder volgende week zondag jurken passen…
(maarja… welke maat als je nog niet eens weet of je tegen die tijd wel zwanger bent :think: ).
Moos:gecondoleerd met je oma :hug:
Sproetje: ja lijkt me lastig :think: misschien maar een paar maten groter bestellen. Of een positie jurk bestellen :lol: :lol:
Bedankt!
Ik heb even je foto’s bekeken bigsby, heerlijk zeg… Wat saai weer hier in holland he?
@ Moos: gecondoleerd… :hug:
@MooS wrote:
Bedankt!
Ik heb even je foto’s bekeken bigsby, heerlijk zeg… Wat saai weer hier in holland he?
ja daar was het zo mooi (zucht)
Gecondoleerd Moos.
Je hoord zo vaak dat waneer iemand overleid er binnen de familie ook iemand zwanger is. Dus ik hoop dat je met reden 2 dagen overtijd ben.
Sterkte. :hug:
Bisgsby leuke foto’s jammer dat er geen duidelijke foto van jouw bij zit.
Ben niet nieuwsgierig maar wil wel graag alles weten.
belly sterkte.
@ Moos
gecondoleerd
Moos, gecondoleerd :hug:
Ik heb voor a.s. vrijdag een afspraak met de chirurg, ik hoop echt met heel mijn hart dat de onsteking dus niet om gaat in een super abces. Want dan kan ik het rekken tot vrijdag en anders ben ik genoodzaakt alsnog eerder naar de chirurg te gaan.
Deze chirurg had het destijds over een operatie en dan alles weghalen, ik ga nu toch maar vragen wat hij er precies mee bedoelt en toch kijken of dat dan misschien een optie is. Dan zou ik misschien een 2 tot 3 weken moeten herstellen . Want de kuur waar de dermatoloog het over had gaan we toch niet doen
Sorry voor het ego berichtje :oops:
Voel mezelf echt een beetje egoistisch als ik het weer eens hierover heb
Bedankt allemaal :hug:
Belly, wat kl*te zeg! Ik hoop dat er gauw iets aangedaan kan worden. Je hebt hier dus veel vaker last van? Omdat ik me je vorige ontsteking (pas geleden) ook kan herinneren
Sannon, ik hoop het maar voel sinds vanmorgen al een beetje buikpijn dus ik verwacht dat het niet zo is
@MooS wrote:
Bedankt allemaal :hug:
Belly, wat kl*te zeg! Ik hoop dat er gauw iets aangedaan kan worden. Je hebt hier dus veel vaker last van? Omdat ik me je vorige ontsteking (pas geleden) ook kan herinneren
Sannon, ik hoop het maar voel sinds vanmorgen al een beetje buikpijn dus ik verwacht dat het niet zo is
Ja klopt, heb het inderdaad vaker. Komt doordat ik last heb van een chronische huidziekte :? Maar het aantal dat ik het nu krijg, zovaak heb ik het nog nooit gehad. Maar alles positief inzien toch?
Dus we gaan ervanuit dat we eind februari zwanger zijn(aangezien ik de eerste week niet ga halen

Belly: voel je vooral niet schuldig als je het weer daarover hebt, we zijn er voor alles, dus ook voor dat :hug:
Ik vind het voor jou erg kl*te :evil:
Shannon: ik heb toch al eens een foto vanmezelf laten zien :think:
Dank je wel Bigsby :-*
Moos: sterkte!
Belly: voel je niet schuldig! Ik loop de hele dag al te mokken :wall: en zielig te doen omdat ik niet meer mag roken, dus als het om egotripperij gaat: 't kan altijd erger… :oops:
En dan heb ik nog een (misschien wat onnozel) vraagje, vanaf welke dag moet je gaan tellen als het om je cyclus gaat? Ik heb begrepen dat dit moet vanaf de dag dat je ongesteld wordt, maar ja: wat is ongesteld? Bij mij begint het dinsdag altijd al met bruinige afscheiding (sorry als je dit bericht leest en net hebt gegeten of nog moet eten…) en donderdag breekt dan echt het bloed pas door. Moet ik dan tellen vanaf dinsdag of donderdag?
Ik heb de hoop opgegeven dat ik het red tot vrijdag. Hij is zojuist alleen maar groter geworden. Ik kijk het vanacht en morgen aan en anders blijf ik morgen thuis en bel ik de chirurg dat ik eerder wil.
Nou maar hopen dat het kan, want die troela die ik vanmiddag aan de lijn had :snooty: :silenced:
Belly: misschien alleen maar beter dat je eerder mag? kun dan misschien nog klussen voor een beebje? of zie ik het verkeerd?
Goudbezie: je eerste dag van je cyclus is de eerste dag dat je bloed, dus ik denk dat je van dinsdag uit moet gaan :think:
Hoelang is je cyclus dan?
En hoelang duurt je menstruatie? incl. bruine afscheiding.
Zo ik was echt blij dat mijn eerste dag er weer opzat, ik voel me nog niet echt lekker. En ik had me toch een buikpijn vanmiddag…