Hoelang m’n cyclus is weet ik nog niet, ik heb vorige week vrijdag de laatste pil geslikt en morgen is het dinsdag dus dan begint de menstruatie weer eraan te komen.
En mijn menstruatie duurt incl. afscheiding 7 dagen…
Ik ben erg benieuwd hoe mijn cyclus gaat lopen, ik ben destijds (8 jaar geleden) aan de pil gegaan, vanwege heftige menstruatieklachten, lag gerust een dag of 3 kermend van de pijn in bed (zit in de familie, mijn moeder en zus hadden het ook, ofwel een familie van pijnlijers, ofwel een familie van aanstelsters ) en ik ben benieuwd of ik dat straks weer ga krijgen, of dat het misschien (hopelijk?) ook puberteitgerelateerd was en het nu misschien wat minder is?
Mijn moeder en zus waren overigens geloof ik als ik de verhalen mag geloven ook allebei in de eerste ronde zwanger, dus of dat ook erfelijk is?
Hallo Allemaal,
@ moosje gecondoleerd hoor!
En Belly wat rot.
Hier zijn we weer ziek. Jesse weer oorontsteking en ik griep. We lopen al bijna 2 maanden te kwakkelen.
Ik ben afgelopen zondag ongesteld geworden al waren de symptomen er ook niet naar. Maar goed dan zal ik wel een hele korte cyclus hebben want ik had zeg 21 dec mijn laatste dag van vorige keer. Maar hoe ik dat in zo,n banner verwerk of mijn volgende nod? geen idee wel dom he maar goed.
Ik ga nu weer op de bank en vroeg op bed want vannacht ligt Jesse vast wel weer bij ons!! gelukkig heeft hubbie vrijgenomen van werk om ons te verzorgen
Groetjes
Shannon: ik heb toch al eens een foto vanmezelf laten zien
heb ik weer gemist :?
@ getty als jesse 's nachts wakker word van zijn oor moet je eens proberen een kussen onder zijn hoofdeinde van zijn matras te leggen komt zijn hoofd iets omhoog en is de druk en de pijn een stuk minder.
Hoop dat je een knappe nacht zal hebben vervelend als die kleintjes zo ziek zijn
@bigsby wrote:
Belly: misschien alleen maar beter dat je eerder mag? kun dan misschien nog klussen voor een beebje? of zie ik het verkeerd?
Goudbezie: je eerste dag van je cyclus is de eerste dag dat je bloed, dus ik denk dat je van dinsdag uit moet gaan :think:
Hoelang is je cyclus dan?
En hoelang duurt je menstruatie? incl. bruine afscheiding.
Zo ik was echt blij dat mijn eerste dag er weer opzat, ik voel me nog niet echt lekker. En ik had me toch een buikpijn vanmiddag…
Ja ik hoop ook dat ik eerder mag(ivm klussen) maar dan nog heb k een open wond wat uit zichzelf dicht moet groeien…Dus k denk niet dat wij deze maand kunnen klussen :naughty: Denk wel dat k me morgen maar ziek meld, want ik had vanavond al ineens steken bij de bult en dat doet pijn!! :shock:
Hou nu alleen al mijn hart vast voor mijn coordinator, maar dan stuurt ze de arbo maar langs, ik blijf me er niet druk om maken (zeg ik wel, maar doe ik toch :shifty: )
Belly, ego? Dat mag hier hoor! Die ontstekingen zijn niet niets, en zeker nu ze zo vaak op elkaar volgen, mag jij daar best over klagen.
Daarvoor zijn we hier toch ook? :-*
Heb je al aan de tip van Sannon gedacht om in huis te halen voor als de ontsteking weer is opengesneden/weggesneden?
MooS, gecondoleerd.
Wat een verdriet
Misschien heeft je oma wel een klein cadeautje voor je in petto en ben je daarom overtijd? Zou wel fijn zijn.
Getty, welkom en beterschap.
Goudbezie, je moet tellen vanaf de dag dat het helderrood bloed is, tenminste dat zei mijn gyn tegen mij.
Jeetje, wat rot dat jullie er zo’n last van hebben. Hoop dat je er nu niet zoveel pijn meer aan hebt!
Bigsby, balen van de buikpijn, gaat het weer wat beter?
Sproetje, je moet een jurk kiezen die bij je buik nog groter gemaakt kan worden. Als je in de bruidswinkel zegt dat er een kans bestaat dat je tegen dan zwanger bent en daar dus een beetje rekening mee wilt houden qua jurk, zullen zij vast wel goede ideetjes hebben.
@Noémi wrote:
Belly, ego? Dat mag hier hoor! Die ontstekingen zijn niet niets, en zeker nu ze zo vaak op elkaar volgen, mag jij daar best over klagen.
Ik sluit me hier volledig bij aan!
:hug: voor Belly en ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat je er snel vanaf bent.
@MooS, voor jou ook een :hug: . Gecondoleerd met het overlijden van je oma en sterkte bij de crematie.
Alle zieken: beterschap.
@bigsby, mooie foto’s. Ziet er wel uit alsof je een hele ontspannen vakantie hebt gehad.
Hier vandaag ook weer de eerste werkdag achter de rug. Dat viel nog niet mee zeg…
@Noémi wrote:
Heb je al aan de tip van Sannon gedacht om in huis te halen voor als de ontsteking weer is opengesneden/weggesneden?
:oops: Nee :oops: Ben het helemaal vergeten :oops:
Ja eigenlijk wilde ik niet klagen hoor, maar ik ben gewoon even op. Zei al tegen hub, je hoeft nu niet bang te zijn dat het in de eerste ronde raak is(hij was bang dat ik januari nog zwanger raakte) zegt de schat: Ik heb liever dat je me vertelt dat je zwanger bent, dan dat je weer een ontsteking heb :inlove:
Moos, wat erg voor je! Gecondoleerd zeg… Niet echt hoe je een nieuw jaar hoopt te starten. Sterkte ermee meid. :hug:
Belly, balen zeg! Je hebt er ook wel pecht mee he? Kunnen ze er niets aan doen zodat het langer wegblijft? Voel je vooral niet bezwaard om er hier over te praten hoor. En dat verhaal over je zus kan ik me echt heel goed voorstellen hoor. Mijn relatie met mijn zus is een tijdje niet zo goed geweest en toen zou ik er waarschijnlijk net zo over hebben gedacht. De relatie is trouwens weer helemaal ok, ze was zelfs getuige op onze bruiloft.
Faith, beterschap…
Sproetje, jaaaaaaaa!!! Jurken passen! Dat was echt zooo leuk. Mijn zusje heeft stiekem foto’s gemaakt met haar telefoon. Want dat mocht helemaal niet in de winkel. Je mag pas op de foto als je keuze is gemaakt. Maar ik vond het wel super dat ik er thuis nog even rustig naar kon kijken of het echt dé jruk was.
Ik heb nu wel echt het idee dat m’n ei eraan komt… maar goed, dat zeg ik bij elk krampje dat ik voel. Maar ik heb nu wat geks. Ik heb melk! Zooo raar. Ik heb dat jaren geleden ook al eens gehad. De huisarts zei dat het door hormonen komt. Het is niet veel ofzo hoor. Gewoon een druppel als ik erin knijp. En de rechter jeukt al de hele dag. En dat heb ik normaal nooit. Dus ik dacht: EI? :think:
Nee ze kunnen er op dit moment niets aan doen behalve open snijden :? Er is wel een of ander medicijn, maar dan mag je echt NIET zwanger raken gedurende de behandeling en een jaar daarna, plus het feit dat het kankergevoelig is. Hub en ik hebben dus besloten dat we dat niet gaan doen.
IK zou eigenlijk a.s. vrijdag naar de chirurg gaan en dan zouden we een grote operatie bespreken voor als het wat rustiger is, maar dat zal nu ook wel uitgesteld gaan worden :wall:
Ik heb dat nog nooit gehad, melk :think: Misschien inderdaad je ei? Klussen naat!!! :mrgreen:
@Belly wrote:
Ik heb dat nog nooit gehad, melk :think: Misschien inderdaad je ei? Klussen naat!!! :mrgreen:
Heb net een verzoek ingediend!!! :mrgreen:
Hihi, ik wil ook klussen Nou we gaan er maar vanuit dat we straks gewoon direct na de eerste keer klussen zwanger zijn
Nou, dan ben ik dus te laat.
Tja, wij zijn niet aan de beurt vandaag (in het kader van ons om-de-dag schema :think: )
Van 't weekend de schade maar even inhalen, want dan is mijn ei als het goed is geweest :lol:
Hmm Naatje dat heeft je zus dan goed gedaan :thumbup:
Het is nogal bij ons uit de buurt waar we heen gaan, dus ik zie het meer als orienteren. Maarja, de datum komt natuurlijk wel al dichterbij… :shifty:
Zo meiden, ik had weer heel wat bij te lezen!
MooS, gecondoleerd. Sterkte met dit verlies! En spannend, 2 dagen overtijd. Ik hoop dat het positief is. (Wel dubbel zeg in één zin). Succes in ieder geval.
Noémie en Belly, ik doe mee begin februari (nou ja, eind januari) hoop dat het dan al raak is hier hoor! Want net zo lang wachten als op onze eerste uk wil ik echt niet mee (oei, dat klinkt pas egoistisch).
En ik hoop natuurlijk dat niemand hier zo lang hoeft te wachten!
Meiden, ik ga naar bed, ik trek het niet meer.
Fijne avond! :-*
En bedankt voor alle lieve woordjes! Dat doet me goed :oops:
Jeetje, wat wordt hier toch veel geschreven, echt haast niet bij te houden, maar altijd beter dan wanneer er niets gebeurd…
Weet niet meer wie er om vroeg, maar de eerste dag van je cyclus is inderdaad de eerste dag waarop je helderrood bloed verliest, dus dat zou de donderdag zijn.
Verder blijft eieren zoeken (in geval van onregelmatige cyclus) echt verschrikkelijk. Toen we niet actief met onze kinderwens bezig waren, voelde ik 'm een aantal keer en achteraf bleek het te kloppen. NU, houdt mijn lijf mij alleen maar voor de gek en er is geen touw aan vast te knopen… Van mij mag dat ei lekker in Curacao uit het follikel springen… ik heb een stapel ovu testen, dus… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Tot volgende week!!!
Liefs
Roma, have fun! Ik zal voor je hopen dat je je ei op Cur krijgt
Hier heb ik me ziek gemeld bij mijn coordinator maar zij is de ochtend vrij en moet ik mijn teamleider bellen…En laat ik daar nou geen nummer van hebben :wall: Even proberen om daar achter zien te komen dus :think:
Update Ik heb na een lange omweg het telefoonnummer kunnen achterhalen, krijg ik de voicemail :wall: Deze maar ingesproken en ik hoop dat ze er genoegen mee nemen. Ik ben hier hard aan het jopen dat ik vandaag nog bij de chirurg terecht kan en ga me zo dan ook aankleden. Dit voor het geval dat ze zegt dat ik meteen kan komen, dan ben ik in ieder geval aan aangekleed. Helpen jullie mee hopen dat ik vandaag geholpen kan worden
Belly :hug: Heb je het nummer nog kunnen achterhalen???
Sil, we waren tegelijk Heb het nr inderdaad kunnen achtehalen. Ik ga me even aankleden aangezien ik daar nu ook niet de snelste mee ben en ik ben zo hard aan het hopen dat ik vandaag geholpen kan worden