hihi toevallig! :mrgreen:
Ik hoop dat je nog terecht kan vandaag! Succes!!!
Ik ga er even eentje in bed leggen. Begint een beetje te mopperen en staat rechtop in de box met haar duimpje in d’r mond! Bedtijd dus…
Net gebeld naar de chirurg, ik kan vanmiddag om 14:10 terecht. Meestal zorgt deze chirurg ervoor dat ik meteen geopereerd kan worden dus daar hopen we vandaag ook maar op
Moet zeggen dat ik echt misselijk ben. Nu weet ik niet of dat komt door het abces of dat ik echt een griepje te pakken krijg :silenced: Ik hoop het abces want als ik een griepje krijg kunnen ze niet opereren :? Tenminste dat doen ze dan niet.
Mijn teamleider heeft ook al terug gebeld. Ik moet van haar vanmiddag weer mijn coordinator bellen en dan aangeven of ik me goed genoeg voel om morgen weer te gaan werken :wall: Ik heb het bij haar erop gegooid dat ik een griepje heb en dat ik OOK een ontsteking heb en me daardoor zo beroerd voel. Dit omdat de vorige keer niet zo leuk was verlopen toen ik voor het laatst geopereerd moest worden
Nou we gaan er gewoon het beste van hopen. Dat ik vandaag geopereerd wordt en dat ze op mijn werk niet al te moeilijk gaan doen
Ik ga nog even proberen om op de bank te liggen en mijn ogen dicht te doen. Was vannacht gewoon om kwart over 3 tot kwart voor 5 wakker van de pijn
Jeetje Belly, loopt niet allemaal zoals je hoopt.
Heel veel succes bij de chirurg vanmiddag, ik hoop dat je meteen geholpen wordt.
Belly, sterkte meid!
En hopelijk gaan ze op je werk niet dwars lopen doen… en heb je geen griep te pakken
Gewoon herstellen voordat je weer aan de slag gaat hoor :hug:
Sterkte ermee Belly. Wat jammer dat je je dan naast al die ellende ook nog eens druk moet maken over hoe je werk reageert. 't lijkt me maar een stelletje zeikerds…
Goudbezie: dus je moet gewoon ff afwachten hoe het allemaal gaat lopen. Hopelijk heb je snel een idee hoe je cyclus loopt.
Getty: beterschap voor jullie allemaal!
Sannon: ik zal wel ff een foto in ons fototopic plaatsen :mrgreen:
Belly: wat lief dat hub zo reageerde, en dat terwijl hij liever nog wilde wachten.
Hopelijk kun je vandaag nog geopereerd worden!
Hebben ze op je werk geen begrip voor je absessen?
Naatje: wat apart dat jij melk hebt :eh:
Sproetje: haha als ik jou goed begrijp dan vind jij om de dag te weinig :lol: :lol: :lol:
Roma: hopelijk ga je snel je ei weer voelen, en houd je lichaam
sterkte Belly… Hoop dat er wat aan gedaan wordt vandaag
Hier nog steeds ziek… Hoge koorts en onwijze hoest buien… doet zo zeer goed genoeg zielig gedaan
Als het goed is is gister mn ei gesprongen… Ben benieuwd…
Gister voelde ik wel wat maar t leek wel aan twee kanten :?
Ach misschien verbeeld ik het me :oops:
Faith, spannend! Goed aan de klus nu dus :mrgreen:
Belly, ik hoop dat je geopereerd kan worden. Is het geen mogelijkheid om niets van het griepje te zeggen? Of is dat gevaarlijk?
Rot hoor dat ze zo moeilijk doen op je werk
En wat reageerde je hubbie lief zeg! :inlove:
Roma, ik hoop dat je je ei voelt op Cura!
Bigsby, al wat minder verkouden?
—
Ik ben spontaan ongesteld geworden vandaag. Snap er niets van :mrgreen:
Meiden, bedankt :-*
Nee op mijn werk reageren ze helaas niet zo begripvol als je ziek bent…Maar ik kan het me nu niet veroorloven om me daar druk over te maken aangezien ik straks naar de chirurg moet en mijn gezondheid toch best belangrijk is voor me :shifty: Ik heb wel wat kunnen slapen op de bank gelukkig maar ben nog steeds wel een beetje misselijk.
Ik weet gewoon niet hoe ik zitten of liggen moet :?
Belly, wat rot zeg. Misschien ben je ook wel een beetje misselijk van de spanning? Wel of niet geopereerd worden?
Ja dat zou inderdaad ook goed kunnen. Komt doordat ik hoop dat ze wel opereren want deze pijn is gewoon niet te houden…
Ik hoop het ook voor je. Het klinkt nl. ook heel erg pijnlijk :hug:
Ja ik kan de pijn ook niet echt beschrijven of ergens mee vergelijken…Het is alsof je huid te snel aan het rekken is en er 1000 spelden in worden gestoken…Tenminste daar lijkt het een klein beetje op :wall:
Ik snap ook echt niet hoe het nou zo vaak kan voorkomen. Ik heb alles geprobeerd maar niets werkt. Ook de dermatoloog wist me niets te vertellen erover.
Nou we gaan gewoon heel hard hopen
Wel rot hoor dat ze ook niet weten waar het vandaan komt, want als ze dat wisten, dan is er meestal wel een middeltje voor.
Ik duim met je mee hoor!!
Ja inderdaad. Dank je wel!
Ik ga mijn laptop afsluiten want kan echt van gekheid niet meer zitten :?
Ik hoop tot morgen(want dan ben ik dus vandaag geopereerd) en anders tot straks :-*
Tot morgen! Positief blijven denken!!! :-*
Ik ga ook afsluiten, lunchpauze is weer voorbij.
Nou, maar hopen dat we Belly niet terug zien vandaag!
Hmmm… als je het zo leest staat het er wel dubbel maar jullie weten wat ik bedoel :mrgreen:
Belly: ik hoop dat je nu geopereerd bent en dat alles goed met je gaat :hug:
Noemi: goh ben je uit jezelf ongesteld geworden? :shock:
Dus na je menstruatie kan je beginnen met clomide?
Heb je al bloed geprikt?
Ik ben nog steeds erg verkouden! oh wat haat ik dat!
Faith: hopelijk was dat je ei, ondanks dat je ziek was hebben jullie toch wel geklust?
Beterschap nog!
Ik weet niet meer wie de tip gaf maar inderdaad een kussen onder het matras is een goed idee gaan we morgen proberen (hij ligt nu alweer)
De koorts is er met pieken en dalen maar hij huilt niet ,meer zo hard.
Met mijzelf gaat het alweer wat beter nog last van de keel en wat duizelingen maar morgen kan ik nog rustig aan doen dat scheelt.
Voor alle andere zieken Beterschap!!!
Groetjes