December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 2 - 5 zwanger!!

Hier alweer deel 2!

Wijzigingen in het lijstje graag via PB.

Ons Showforum!!

Gevonden!

Naatje, mijn nod is 24-1-09.

Sproetje, ik heb het aangepast… dat wordt dan je eerste ronde toch? Want de afgelopen maand telde natuurlijk niet.

Klopt nu bij iedereen de ronde nog in het lijstje. Misschien heb ik ergens data aangepast maar ben ik de ronde vergeten… :?

We zitten wel allemaal redelijk dicht bij elkaar met de NOD.

Leuk :smiley: word een spannende maand zo

ik ga voor ginger maar even een filmpje op zetten en trachten wat te schilderen op zolder. kan me er alleen niet erg toe zetten.

gelukkig moet ik optijd stoppen. het is kazerne schoonmaak dag dus daar is hub nu en om 17.30 worden vrouwen en kinderen er ook verwacht voor een borrrel.Ik ben dan wel de jongste vrouw maar na een paar wijntjes ( ja nu kan het nog) word het vast wel gezellig

Ja, ik vind het ook wel ronde 1 :smiley:

En Sannon, het ligt inderdaad allemaal dichtbij elkaar.

Wel spannend over vier ( :o :silenced: ) weken :dance:

Meld :mrgreen:

Naatje, zet mijn NOD maar op 31 januari… Aangezien hij nu al 35 dagen was…gaan we er nu ook maar vanuit…

Zo ga ik weer even gauw centjes verdienen :mrgreen:

Gevonden :smiley:

Ronde 1 vanaf januari klopt hier ook… ben nu wel pilloos geweest deze maand maar nog niet officieel aan het klussen geweest… Ik moet bijna ongi worden dus ben benieuwd wanneer de rode duivel zich meldt. Heb namelijk echt het idee nog niet zwanger te zijn maar je weet maar nooit!

Belly, aan de ene kant leuk om samen zwanger te zijn maar ik zou het liever niet hebben… nou wil ik eens in de belangstelling staan :mrgreen: Al is het dalijk wel leuk voor de kids om een speelkameraatje te hebben.

Naatje, wel lekker in de kou naar buiten he? Ben hier een strandwandeling(tje) wezen maken 2e kerstdag maar wat nog lekkerder is is om dan weer warm thuis voor de kachel te zitten… me tenen vielen er haast af van de kou :?

Sannon… zo heerlijk klinkt jullie huisje, zou ik ook graag willen. Wij wonen in een maissionette en ik heb het wel naar me zin maar groot is het niet. Gelukkig wil mannetje ook wel ooit een tuintje dus denk dat we nog weleens verhuizen maar voorlopig even andere plannen :wink:

Ik ga zo me eten opzetten, bloemkool met kipfilet en aardappels… even beetje gezond na die vreetdagen :roll:

Zo wat hebben jullie veel geschreven in korte tijd! Maar ik heb jullie weer gevonden hoor.

Ik kom van de week weer verder schrijven, ben nu bij mijn schoonouders dus hou het even kort!

Gevonden! Ik ga eerst even eten maken en dan kom ik nog wel even kijken.

:-*

Naatje; ik weet mijn NOD nog niet. Ik moet nog 4 pillen en daarna even de :twisted: :twisted: afwachten.

Moos, hier vanavond ook even gezond gegeten.

Wel nog wat chocolade toe bij de thee… gekregen, dus dat moet ook weer op :?

Even weer op schema komen na het bunkeren van de afgelopen dagen.

Pfff, dat viel niet mee naar kantoor vandaag. Op de terugweg had meteen de trein een half uur vertraging. Griepje was over dacht ik, maar nu hoest ik aan een stuk door en daar krijg je hoofdpijn van :frowning:

Gelukkig werk ik morgen en overmorgen lekker thuis.

Afgelopen weekend Etos ‘Zwanger worden’ gehaald. Je had vriendje zijn gezicht moeten zien: :shock: :shock: :shock:

Ik heb hem later nog gevraagd of ik hem niet had laten schrikken, maar dat ontkende hij :lol: . Een uurtje later zei hij: “als we in februari voor het echie gaan…” (eerst nog een maandje ‘echt’ ongesteld worden). Dat was toch wel heel erg :inlove:

hihi Elle, maar dat is wel lief :inlove:

Ik heb nu ook mama en baby van Dagravit…Al ga ik daarmee beginnen zodra de ongi weer voorbij is…

Hub reageerde niet echt erop, maar volgens mij ook omdat ie niet echt weet waarvoor het dient :mrgreen:

Pff…vanavond even boodschappen gedaan…op de fiets :shock: Was echt koud! Maar ik heb de oliebollen mix en ik kan woensdag met een gerust hart aan de slag…(Nu maar hopen dat het lukt :pray: en dat ze lekker zijn :pray: )

Ik ben ook echt gevloerd…Vanaf het moment dat ik thuis ben(half 7) heb ik geen moment rustig op mijn gat gezeten…Moet zelfs nog afwassen :wall:

Ga dat ook maar even doen denk ik, en me dan even terug trekken op bed met een goed boek…Na morgen ben k gelukkig vrij :dance:

He meiden,

even een berichtje van een feb 2007 stopper (zijn pas sinds juli /aug ’ 08 actief bezig en hebben het pas 2 keer goed weten te timen, helaas nog zonder resultaat). Maar wat ik echt leuk vind aan jullie groepje, is dat er meer meiden rond de 30 voor hun eerste kindje gaan. Met alle respect voor de anderen, maar ik heb echt het gevoel dat ik vet oud ben met mijn 29 jaar oud en 1e kindje… Dus als de tijd het toelaat zal ik af en toe met jullie mee lezen.

Liefs, Roma

Hoi meiden,

Ik was jullie al kwijt (jeetje, deel 2 alweer!)…

Ik heb niet veel geschreven vorige week, er zijn plotseling nogal wat problemen hier in de familie (niet met mij en mijn man persoonlijk gelukkig) waardoor we allerlei dingetjes moeten regelen, momenteel dus even wat minder tijd.

Ik hoop tot gauw!

@Naatje: mijn nod is op 7 januari.

Liefs, Aapje

aapje sterkte met de familieproblemen :hug:

Haha ik ben dan wel een van de jongste en ga voor een 2e kindje maar wat mij betreft ben je vanharte welkom!!

Dankjewel!

Het gaat wel alweer de goeie kant op hoor, maar er moet nog wel een boel geregeld worden…

ben echt net terug met ginger van de brandweer. Ze zat zo te genieten en was zo lekker aan het spelen dus heb haar maar laten zitten.

Iets te veel biertjes op. ( ja ik woon in een dorp waar vrouwen ook bier drinken en shag rokken hahah)

Was erg gezellig en nu maar hopenm dat hub ook snel thuis komt.

tot die tijd maar een tukkie op de bank.

Ben zo blij dat de :evil: weg is kunnen we binne kort gaan klussen!! :smiley: