aapje sterkte :hug:
@ Roma: Welkom hier, ook ik voel me wel een beetje oud soms haha. Maar ik ben ook (nog maar) 29, en we gaan ook voor ons eerste kindje, dus dezelfde situatie als jou!
Hoi Roma,
Je bent van harte welkom hoor om mee te lezen Er is ook een 30+ topic waar meiden vanaf de 30 babbelen over de kinderwens…Denk, geef het als tip
Zo dan ga ik weer even hard aan het werk en om half 6 trek ik de deur achter me dicht om vervolgens vrijdag pas weer de wekker te hoeven zetten :dance:
Belly, je hebt al net zoveel zin als ik… :liar: :liar:
Roma, je mag best al meeschrijven bij 30+ hoor… heeft Naatje ook gedaan toen ze nog 29 was… hè Naatje
Aapje, sterkte met het regelwerk in de familie!
Goedemorgen meiden!
Hier nog een die geen zin heeft om te werken. Heb de halve nacht wakker gelegen van het hoesten. Gelukkig kan ik vandaag thuis werken.
Roma, leuk dat je met ons mee komt lezen en ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan! Succes!!!
Aapje, sterkte met alles en hopelijk heb je snel wat meer tijd om hier weer mee te schrijven.
Joehoe! Vrij :dance:
Zo even een normaal berichtje :mrgreen:
Vandaag een hele moeilijke beslissing moeten maken. En moet zeggen dat ik er gemengde gevoelens over heb. Je hebt dat toch weleens, dat je een beslissing moet maken en je weet dat het de juiste is, maar dat het wel moeilijk is en dat het pijn doet…Nou zo een beslissing heb ik moeten maken. Ik hoop maar dat ik er echt goed aan heb gedaan.
Dan wat leuks. Kom ik thuis vanuit mijn werk, trekt hub me naar het Aquarium, blijken we babyvisjes te hebben :inlove: Net ook weer 1tje geboren zien worden :inlove: Grappig om te zien hoor. Ik hoop maar dat ze het overleven. Hub is helemaal trots :inlove:
Door die beslissing ook niet gekookt, heb namelijk niet echt honger :shifty: en daarom besteld hub voor zichzelf wat chinees en eet ik een paar mini loempia’s. Ik weet dat het niet helemaal gezond is, maar dat is 1 van mijn goede voornemens. Gezonder eten!
@ Belly, weet niet welke beslissing je hebt genomen, maar dat soort beslissingen zijn vaak heel heftig en pas achteraf, als je er op terug kijkt weet je of het goed is geweest. Sterkte.
@ de rest: bedankt voor alle lieve reacties. Heb inmiddels op het 30+ forum geneust en een zelf een topic geopend voor meiden rond de 30, bezig met eerste kindje… Ik klets her en der mee en zie wel waar ik blijf hangen… Moet zeggen dat ik de sfeer hier wel echt leuk vind!
Liefs
Roma, dank je wel :-* Ik hoop dat het de juiste beslissing was.
Het was ook niet da ik je weg wilde hebben hoor uit dit topic da ik je verwees naar het 30+…Je bent van harte welkom :mrgreen: Hoe meer ziele, hoe meer vreugde
haha, voelde me absoluut niet weggejaagd hoor bedankt voor de tip zefs!
Gelukkig :mrgreen: Graag gedaan
Belly dat klinkt lastig je beslissing, nog even op de valreep van het oude jaar. Nu vol goede moed met een schone lei het nieuwe jaar in!
En wat leuk dat jullie babyvisjes hebben. Toen ik nog heel erg klein was, hadden wij thuis ook een aquarium en als er dan babyvisjes waren zat ik de hele dag op mijn knieën voor het aquarium daarnaar te kijken.
En voor ik het vergeet:
@Roma; leuk dat je ook bij ons komt meelezen en schrijven. Ik ben zelf net 30 geworden en ga ook voor een eerste kindje.
net mijn vader van schiphol gehaald was een maand op vakantie. Zo leuk de reactie van hem en ginger om elkaar weer te zien. mijn vader past nl altijd op op ginger als wij werken.
En alle tijd en aandacht die hij niet voor ons had als kind heeft hij wel voor haar. Had nu ook weer héél veel kadotjes voor haar mee.
Nieuwe crocs en handdoeken met haar naam een jurk, pyama,snoepjes, haar elastiekjes .
Echt leuk allemaal.
Morgen ochtend om 7 uur beginnen dus voor half 7e de deur al weer uit :? maar ja dan ben ik morgen avond thuis.
Zolder schiet op morgen gaan ze laminaat in de gang boven leggen. buurman vond nu we toch bezig zijn gaan we maar ff door :thumbup:
@belly hoop dat je de juiste beslissing heb genomen en je er snel wat beter bij voeld.
Elle, ja dat is ook de bedoeling om met een schone lei het nieuwe jaar in te gaan, maar wat ik al zei; de beslissing was moeilijk om te maken.
Ja, ik loop ook om de zoveel tijd naar de bak :oops:
Elle, ik ben al een tijdje Gravitamon aan het slikken… dus hub is wat dat betreft wel aan het idee gewend inmiddels.
Roma, gezellig als je afentoe hier mee schrijft hoor! Ik ben net 30 geworden en ga dus ook voor de 1ste… en eigenlijk voel ik me nog helemaal niet zo oud. Heel veel succes in ieder geval!!! Hoop voor je dat het nu snel raak is.
aapje, je nod staat erop. Heel veel sterkte verder! :hug:
Belly, gefeliciteerd met jullie baby’s! Wij hebben ook al een paar keer kindertjes in ons aquarium gehad. Hub steeds helemaal trots!
Ben zelf lekker de hele week vrij… heerlijk alle dagen uitslapen en weinig doen. Tenminste, alleen maar leuke dingen samen doen dan… Morgen gaan we o&n aan de Maas vieren in Rotterdam. Dus dat wordt termo-ondergoed en skipak aan!! Hopelijk kan Ilse de Lange goed zingen en kunnen we ons een beetje warm springen!!! :mrgreen:
@Naatje wrote:
Sproetje, ik heb het aangepast… dat wordt dan je eerste ronde toch? Want de afgelopen maand telde natuurlijk niet.
Klopt nu bij iedereen de ronde nog in het lijstje. Misschien heb ik ergens data aangepast maar ben ik de ronde vergeten… :?
Ja mijn ronde klopt :thumbup:
@Naatje wrote:
Elle, ik ben al een tijdje Gravitamon aan het slikken… dus hub is wat dat betreft wel aan het idee gewend inmiddels.
Roma, gezellig als je afentoe hier mee schrijft hoor! Ik ben net 30 geworden en ga dus ook voor de 1ste… en eigenlijk voel ik me nog helemaal niet zo oud. Heel veel succes in ieder geval!!! Hoop voor je dat het nu snel raak is.
aapje, je nod staat erop. Heel veel sterkte verder! :hug:
Belly, gefeliciteerd met jullie baby’s! Wij hebben ook al een paar keer kindertjes in ons aquarium gehad. Hub steeds helemaal trots!
Ben zelf lekker de hele week vrij… heerlijk alle dagen uitslapen en weinig doen. Tenminste, alleen maar leuke dingen samen doen dan… Morgen gaan we o&n aan de Maas vieren in Rotterdam. Dus dat wordt termo-ondergoed en skipak aan!! Hopelijk kan Ilse de Lange goed zingen en kunnen we ons een beetje warm springen!!! :mrgreen:
Dat klinkt gezellig!!! Wij vieren oud en nieuw bij vrienden van ons…Morgen nog even goed genieten van de champi :lol:

Ja hub is ook helemaal trots hier :inlove:
@naatje veel plezier morgen.
Met een beetje massel kan ik morgen avond de zolder agschilderen. En anders zal de buurman vast wel een biertje halen. Heb mijn vader ook uitegnodigd maar die komt vast niet. Die zit liever in zijn 1tje.
Maar aangezien hub in de buurt moet blijven voor de brandweer en niet mag borrelen en ik 1 januari weer vroeg moet werken houden wij het lekker rustig.
O ga zo nog maar even mijn staatslot zoeken die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Hoop dat we eens wat winnen, vast niet.