December 2008/Januari 2009 stoppers - DEEL 2 - 5 zwanger!!

Wij hebben ook twee (halve) staatsloten… doen we iedere oudejaarstrekking… winnen nooit wat, maar zonder lot weet je zeker dat je niks wint.

Naatje, klinkt gezellig aan de Maas :dance:

Wij vieren het in een dorp op 5 km afstand, dus ik kan ook wel wat termo-ondergoed gebruiken vrees ik.

Daarvoor gaan we eerst met een groepje uit eten.

En vandaag vrij… heerlijk!

Ik slik al bijna een jaar die pillen van Davitamon (femme natal geloof ik)

Ach, wat extra vitamientjes is nooit weg en hopelijk helpt het mee aan een gezond klimaat in mijn lijf.

Maar vanavond eerst nog even aan de champagne nu het nog kan :smiley:

Oh ja, wij doen ook mee met twee loten.

Ben benieuwd. Zou wel erg welkom zijn, maarja… bij wie niet :roll:

Wij wilden gisteren nog staatloten kopen, maar ze waren uitverkocht hoorde ik op de radio :wall: Vandaag ook lekker vrij…

Zometeen de oliebollen mix klaarmaken en daarna lekker bakken :mrgreen:

Voor ik het vergeet!

Ik wens iedereen een heel goed uiteinde. Een nieuw jaar vol geluk, liefde en gezondheid. Mogen al jullie dromen uitkomen! :-*

@Sproetje wrote:

Maar vanavond eerst nog even aan de champagne nu het nog kan :smiley:

Ik doe met je mee :lol:

Ik ben nu eigenlijk min of meer an het wachten tot de deeg voor de oliebollen genoeg is gerezen…Ik had een hele mooie planning, schopt hub hem in de war :wall: Had het echt allemaal uitgekiend :thumbup:

Ik zou wakker worden, koffie drinken, mix maken voor oliebollen, kleding klaar leggen terwijl de mix aan het rijzen is, bakken, douchen/aankleden/opmaken en dan op naar de vrienden…

Komt hub ineens met dingen die hij eerst niet wilde doen(daarom kon ik ook gisteren alles plannen) en nu dus ineens wel wil gaan doen…

Dus hier wordt het een beetje stressen :shifty: Maar alles gaat goed komen!

Ben blij als we bij die vrienden zijn, want dan is alles gedaan :lol:

Belly, succes nog met de laatste dingen.

Ik ga zo even wat boodschappen doen.

Was net buiten… brr… denk dat we misschien toch met de auto gaan vanavond…

Oh, hier hadden ze nog wel loten hoor, alleen hele.

Heb even mijn decemberlot ingeleverd. Maar had alle vakjes vorige week al opengemaakt :mrgreen:

Meiden ik wens jullie nu alvast een heel fijn, gezond, liefdevol en vooral vruchtbaar 2009!

Ik heb vanmorgen nog even gewerkt, wel lekker thuis, en ben nu vrij. Ga zo nog even wat laatste dingen opruimen. Wij vieren oud en nieuw thuis. Straks komen mijn zusje, haar vriend en de kleine (nou ja kleine, ze is al weer 7).

:-*

Belly, niet teveel stressen he? Het komt vast allemaal goed.

Elle, dat klinkt gezellig :thumbup: Ik zal mijn best doen :wink:

Veel plezier Elle!

:dance: En alle andere meiden ook een fijne jaarwisseling en dat 2009 ons maar gauw wat moois mag bezorgen!!! :dance:

Ook namens mij een FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL

Sproetje, ik slik ook die pillen van davitamon en me vriend vraagt juist elke dag of ik 'm niet vergeten ben…

Al moet ik wel zeggen dat ik er wat meer mee bezig ben als hij. Ik vroeg net of ie ook benieuwd was hoe het nieuwe jaar zou lopen en of ie het spannend vind maar dan is zijn antwoord: We zien wel :? Maar erachteraan zei hij wel dat ie het graag wilt hoor!

Denk dat vrouwen er altijd meer mee bezig zijn!

Aapje, sterkte met alles :hug:

Belly, jij ook sterkte met je beslissing en hopen dat je vanavond relax het nieuwe jaar ingaat :smiley:

Roma, welkom hier… en ik heb juist het idee dat er steeds meer mensen laat aan kinderen beginnen

Elle, veel plezier met je zus en aanhang

Wij vieren oud en nieuw bij schoonouders

Het nieuwe jaar begint hier alleen niet zo goed want oma wordt niet meer beter, ze kan nu zelfs al niet meer lopen dus wordt snel helemaal bedlegerig. Krijgt ook morfine pleisters tegen de pijn. Geen idee hoelang het allemaal gaat duren :frowning:

MooS, even een knuffel voor jou :hug: en sterkte met je oma.

Dank je Elle!

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier, dus ik denk; zal even laten weten dat ik meespiek bij jullie.

Ik ben 24 jaar en morgen slik ik mijn laatste pil, spannend hoor!!!

Ik verwacht voorlopig weinig nieuws van mijn ‘front’, ik ben zo ongeveer 8,5 jaar aan de pil geweest, dus eerst maar eens ‘ontpillen’. Ben er qua cyclus en menstruatieklachten helemaal uit, dus dat zal ook wel een feest der herkenning gaan worden :roll:

Desalniettemin vind het ik het fijn om met jullie mee te lezen, om er zovast een beetje in te komen!

Fijne jaarwisseling en een heel mooi 2009 toegewenst!

@Goudbezie wrote:

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier, dus ik denk; zal even laten weten dat ik meespiek bij jullie.

Ik ben 24 jaar en morgen slik ik mijn laatste pil, spannend hoor!!!

Ik verwacht voorlopig weinig nieuws van mijn ‘front’, ik ben zo ongeveer 8,5 jaar aan de pil geweest, dus eerst maar eens ‘ontpillen’. Ben er qua cyclus en menstruatieklachten helemaal uit, dus dat zal ook wel een feest der herkenning gaan worden :roll:

Desalniettemin vind het ik het fijn om met jullie mee te lezen, om er zovast een beetje in te komen!

Fijne jaarwisseling en een heel mooi 2009 toegewenst!

Hey Goudbezie,

Welkom hier! Gezellig dat je komt meekletsen. Ik slik ook morgen mijn laatste pil. Spannend he?

Goudbezie, welkom!

Ik heb niet veel ontpillingsklachten gehad (en lang geslikt).

Wij deden het eerst drie maanden met condooms om mijn cyclus te ontdekken enzo. Die was gelijk regelmatig gelukkig.

De ronde dat we er echt voor gingen was het meteen raak.

Met een slechte afloop helaas, maar we gaan er in het nieuwe jaar weer vol goede moed tegenaan :smiley:

Moos :hug:

Meiden, ik zeg voor nu gedag en tot volgend jaar :wink: Ik ga me omkleden en dan naar het feest!

:-*

Roma en Goudbezie, welkom!

Belly, heerlijk zo’n hub die de planning in de war stuurt :liar:

Is het nog gelukt met de oliebollen?

Veel plezier bij jullie vrienden.

MooS, sterkte voor je oma! Hoop voor haar dat het niet meer zo lang duurt. Sterkte hoor! :hug:

Het is normaal hoor dat mannen niet zo enthousiast reageren. Het is voor hun nog heel onwerkelijk! Het wordt pas echt met de eerste echo en als ze de baby voelen schoppen (dat was hier tenminste wel zo (vanaf dat het raak was, was hij heel blij hoor, begrijp me niet verkeerd, maar toen was het nog heel onwerkelijk (voor mij trouwens ook))).

Allemaal de beste wensen voor 2009!

Dat het een heeeeeeeeeeeeel vruchtbaar jaar mag worden voor ons :-*

Goudbezie, welkom! Je staat meteen op ons lijstje!

Ik ben net ff de deur uitgeweest om oliebollen te halen… ben lui, bak ze niet zelf. Wat was het koud buiten! Straks dus idd termo ondergoed in skipak. Dacht eerst nog in spijkerbroek en skijack te gaan, maar heb nu maar besloten om voor het hele pak te gaan.

Iedereen een heel vruchtbaar 2009 toegewenst! Dat al jullie dromen uit mogen komen!!! :mrgreen: