welkom goedbezie
vanmorgen voor half 7 zat ik al in de auto en was pas rond 5 uur weer thuis.
En de mannen zijn nog steeds aan het klussen dus maar lekker makkelijk stokbroden en kaasjes en salades gehaald.
Morgen geruild en nu hoef ik pas om 9.30 uur te werken
Wij hebben ook geen oliebollen gebakken maar er werd hier spontaan aangeleverd. Later belde er nog iemand of we kwamen halen Wel lief allemaal.
Maar iedereen fijne avond en een vruchtbaar en gezond 2009
@ Goudbezie: Welkom.
Ik spiek eventje snel weer hier, bedankt voor jullie lieve woorden allemaal.
Ik wou jullie allemaal een heel goed en vruchtbaar 2009 toewensen!
En doe voorzichtig met het afsteken van vuurwerk!!!
Tot volgend jaar!
Liefs van Aapje
Ben even niet geweest, druk, druk, druk :oops: .
Een gezond, gelukkig en vooral ook vruchtbaar 2009 voor jullie allemaal!!!
Hallo allemaal,
Wil jullie allemaal succes wensen en hoop dat iedereen snel zwanger is,
naatje komt ook weleens bij ons kijken (septemberstoppers) dus daarom ga ik dit topic ook een beetje meelezen.
@naatje is het toch nog wel snel gegaan die paar maanden
bij de september stoppers zijn niet veel meer over helaas aantal hebben zich een beetje terug getrokken en zijn nu met zijn 5en die beetje actief schrijven…
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Goedemorgen/middag meiden!
Allemaal een leuke avond gehad? Op zich hebben wij een leuke avond gehad alleen was de groep een stuk kleiner dan vorig jaar. Vele hadden er afgebeld om het te vieren met eigen familie of gingen met hun (nieuwe) partner naar feestjes. Toch was het gezellig maar ook wel weer saai :oops:
Wel hebben hub en ik besloten om het dit jaar(klinkt zo gek :mrgreen: ) bij ons te vieren met mijn familie(die van hub woont in het buitenland) .
Ik ben benieuwd wat het dit jaar voor ons gaat brengen allemaal. :shifty: IK hoop meer dan goeds
Hoi allemaal,
Wij hebben ook een erg leuke jaarwisseling gehad, we hebben het gevierd met een grote groep vrienden, eerst thuis met zijn allen gefeest, daarna vuurwerk en tot slot door naar de kroeg. En ook nog heel luxe in een hotel geslapen (het kon niet op :oops: )
Het was wel heel gek voor mijn vriend en mij om elkaar nieuwjaar te wensen met de hoop dat we in 2009 misschien al wel met zijn drieen zullen zijn. En ook bijzonder om zo’n wens met zijn tweetjes te delen, want verder weet natuurlijk niemand er nog echt van.
Ik ben zeer benieuwd wat het jaar ons (en jullie ook!) gaat brengen, gisteren hebben we het er nog maar even goed van genomen, aangezien dat natuurlijk ook allemaal gaat veranderen. Ten eerste moeten we allebei stoppen met roken en dat zal nog wel een hele klus worden :shifty:
Een heel gelukkig nieuwjaar allemaal!
Hoi meiden,
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Wij hebben het gisteren ook heel gezellig gehad. Mijn zusje was er met vriend en ‘kleine’. Eerst lekker gegourmet, toen de kleine op bed en wij lekker kolonisten van catan gespeeld. Na twaalf uur naar het vuurwerk gekeken en daarna nog even een hapje en een drankje. We lagen er om 3.00 in.
Zie dat ik toegevoegd ben aan het lijstje :think: .
We zijn eigenlijk al een jaar bezig. Maar had nu zoiets van, we doen gewoon net of we nu pas begonnen zijn 8) misschien ben ik dan toch nog snel zwanger :mrgreen: . Dus voor ons is het eigenlijk al ronde 14 maar we zeggen gewoon dat het ronde 1 is :oops: 8) . Hoop dat het bij jullie allemaal wat sneller gaat.
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!! Alles zit er nog aan… geen vuurwerk ongelukjes, en er is ook niks afgevroren. Ik ben dus echt in complete ski-outfit naar het nieuwjaarsfeest gegaan. Ik heb het geen seconde koud gehad. Echt erg genoten van het feest, de muziek en het vuurwerk. Om middernacht zei hub dat het best wel eens een bijzonder jaar voor ons kon gaan worden… :inlove:
EJB, leuk dat je er weer even bent. Hoe gaat het met je zwangerschap? Alles ok?
Goudvis, je bent van harte welkom om hier mee te lezen. Ik lees ook nog steeds met de septemberstoppers mee… alleen heb ik niet echt altijd wat te melden.
Elle, we hebben ook een tijd veel Catan gespeeld… moet het ook maar weer eens tevoorschijn halen. Blijft toch wel een erg leuk spelletje.
Miepel, we maken hier gewoon een nieuwe start met je.
hier ook een rustig oudjaar. De buurman kwam voor een borrel. ''s avonds even rondje over de buurt ginger ging gezellig mee, al was ze natuurlijk wel eerst naar bed geweest.
Hub hoefde er gelukkig maar 1 keer uit voor een brand. En was dus het grootste deel van de avond gezellig tjuis.
En vanmorgen weer aan het werk
En was vandaag weer eens te laat klaar met werken en heb dus maar bij mijn vader gegeten dat ik ginger ging ophalen.
Morgeb ochtend weer werken en dan Weekend.( al ben ik zo slim geweest te vertellen dat ik oproepbaar ben)
@miepel gezellig hoor. Dus jij gaat ook je 1e rond in
Hoop dat het snel raak is.
Ten eerste moeten we allebei stoppen met roken en dat zal nog wel een hele klus worden
Hier nog een. maar de vorige keer dat ik wsit dat ik zwanger was vond ik het ineens heel makkelijk dus ik ga nu gewoon minderen.En hoop dan snel zwanger te zijn dan ben ik weer snel gestopt. En zorg gewoon dat hub niet stopt die word zo vervelend dat ik alleen maar graag wil roken :twisted:
Maar succes. Je kan het
@Miepel wrote:
Zie dat ik toegevoegd ben aan het lijstje :think: .
We zijn eigenlijk al een jaar bezig. Maar had nu zoiets van, we doen gewoon net of we nu pas begonnen zijn 8) misschien ben ik dan toch nog snel zwanger :mrgreen: . Dus voor ons is het eigenlijk al ronde 14 maar we zeggen gewoon dat het ronde 1 is :oops: 8) . Hoop dat het bij jullie allemaal wat sneller gaat.
Miepel, succes met je eerste ronde. 2009: nieuwe ronde, nieuwe kansen; dit wordt vast jullie jaar!
EJB, alles goed met je zwangerschap? Niet teveel last van kwaaltjes?
Ejb, het gaat al snel he :inlove:
Ook hier Kolonisten van Catan fans :mrgreen: Wij spelen het altij bij mijn ouders en maken er dan meteen een heel gezellig avondje van. Hapje, drankje, muziekje en spel! Wij blijven dan ook maar meteen slapen aangezien we meestal een aantal rondes achter elkaar doen en zo tot een uur of 4 bezig zijn. :shock: :mrgreen:
@naatje dat heb ik ook wel hoor soms dan word er een tijd niks geschreven we zijn eenmaal met een klein groepje dus dan is er ook niet altijd wat te melden…
@miepel jou ken ik van de januari stoppers 2008 heb ik toen een tijdje mee geschreven maar toen toch nog even de kinderwens uitgesteld, kijk nog weleens in het topic toch balen dat het voor een aantal al zolang duurt.
Wij doen met familie ook regelmatig kolonisten van catan echt een verslavend leuk spel, we zijn ook regelmatig gemeen bezig door wegen vol te bouwen zodat iemand dan niks meer kan enzo :twisted:
Hee meiden…
Mag ik hier ook mee schrijven…
We gaan voor een brusje voor Luna Fay…
Ben benieuwd… Dec. is de pil de deur uit gegaan…
En deze maand dus pas de 1e pilloze maand…
Allemaal een vruchtbaar 2009!! :mrgreen:
Hoi Faith, welkom! Gezellig dat je hier mee komt kletsen en hopelijk wordt het ook voor jou een vruchtbaar jaar.
Gisteren mijn laatste pil geslikt; ben dus nu officieel januaristopper ! :dance: :dance: :dance:
Faith en Miepel, welkom
Meiden, happy new year!!! Dat 2009 maar iets moois voor ons in petto mag hebben :dance:
Wij hebben besloten vandaag met het nieuwe jaar te beginnen.
Gisteren waren we nogal brak… iets (veel) te veel champagne gehad en dat valt niet zo best als je een half jaar niet hebt gedronken :?
Maar hopelijk de laatste keer voorlopig dat we samen konden drinken, want alcohol is ook niet goed voor de zwemmertjes, dus vriendlief staat ook al een tijdje droog.
Naatje, gelukkig was je goed voorbereid naar jullie feest.
En zit alles er nog aan
Hallo dames, allemaal een gelukkig en vruchtbaar 2009 :mrgreen:
We hebben een heerlijke vakantie gehad, al is het nu ook wel weer heerlijk om thuis te zijn :mrgreen:
Welkom voor de nieuwe onder ons.
Ik heb niet alles bij gelezen, dat is nogal wat :oops:
Het was een beetje inproviceren met het klussen daar want Luca sliep ook bij ons op de kamer. Maar dat is gelukt en ik denk dat ik vandaag mijn ei dan wel heb :think: